• † All magic comes with a price †




    Een groep jongeren wordt één voor één wakker op een magische plek. Bomen groeien hoog tot aan de hemel en de kleuren zijn onbeschrijfelijk.
    Toch weet iedere tiener dat er iets mis is. Dit is niet hun wereld.
    Allemaal hebben ze een eigen talisman in hun hand. Dit kan van alles zijn, een boek, een kaars of bijvoorbeeld een knuffel uit hun jeugdjaren. Ook hebben ze allemaal iets waar ze voor vluchten. Misschien wel een nare thuissituatie, ernstig ziek zijn of zelfmoordneigingen. Als die gevoelens en gedachtes gaan weg in deze wereld en het lijk wel alsof ze worden geheeld.
    Toch klopt er iets niet. Ze worden opgewacht door mensen uit deze wereld. Elven, heksen en andere magische wezens. Deze magische wezens leven in angst voor hun wrede koning die niks liever wil dan alle magie uit te roeien. Zullen de jongeren de magische wezens helpen, of sluiten ze zich aan bij de koning?






    Rollen:

    Alles is vol
    Jongeren:
    - Dimitri Nikolaj Ivanov
    ~ Telcontar {1,6}
    - Adam Isaac Morris. ~ AlphaFox {1,1}
    - Meredith June Grant ~ VladiFerr {1,2}
    - Elefteria Constantinides ~ SergeantCalhoun {1,2}
    - Lilith Priscille Algaia ~ Cicatrix {1,1}
    - Nikolas Myoung ~ Feininger {1,5}
    - Josh Tyler Bryant. ~ Goner {1,2}
    - Sean Fletcher Whiddon ~ IamGroot {1,4}
    - Finn Peredur ~ Majikku {1,2}
    - Gereserveerd ~ Mashtonx
    - Gereserveerd ~ DreamerN

    Magische wezens:
    - Faunalyn Tîwele ~ SergeantCalhoun {1,2}
    - Ophelissa Avahlynn Rosetté ~ Starlord {1,3}
    - Pipkin ~ Seto {1,4}
    - Gereserveerd ~ VladiFerr



    Invullen:

    Naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Talisman: Alleen als je een jongeren speelt
    Magisch wezen: Alleen als je een magisch wezen speelt
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Probleem/waarvoor vlucht je: Alleen als je een jongeren speelt
    Extra:


    Regels:

    * Onthoud dat er in de andere wereld geen dingen zijn als telefoons of WiFi. Ook de klederdracht is anders!
    * We houden het gezellig in deze Rpg, dus geen geruzie en behandel elkaar met respect.
    * Minimaal 180 woorden per post.
    * Nee, het is niet erg als je de boeken niet hebt gelezen. Ik hen er ook pas maar 1 gelezen :')
    * Geen één dags vliegen. Je doet mee of niet.
    * Post minimaal 1 keer per week, als dit niet kan, meld het (:
    * Bestuur alleen je eigen personage en niet die van anderen.
    * Als je net nieuw bent in het Rpg gedeelte, vraag gerust om hulp, voor alles is een eerste keer.
    * En natuurlijk de Quizlet huisregels.






    Ja, dit is wel gebaseerd op de boekenreeks Stravaganza van Mary Hoffman. Een geweldige boekenreeks!!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 14:34 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik probeer mijn rol vandaag af te hebben, maar heb een zware nacht gehad.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iedereen die zijn rol moet afmaken, doe rustig aan. Ik wil ergens in de namiddag het speeltopic openen, dus je hebt nog wel even de tijd. Zelf moet ik mijn rol ook nog afmaken hahaha.


    "Rebellion's are build on hope"


    ________________________________________

    Naam: Nikolas Myoung


    Bijnaam: Nick
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: Achttien
    Talisman: Een doodgewone steen die hij ooit van zijn Koreaanse oma heeft gekregen.

    Innerlijk: Ondanks dat hij van buiten erg koel en teruggetrokken overkomt op het eerste gezicht, is Nikolas eigenlijk erg vriendelijk. Hij is dan wel een introvert, maar een goed gesprek vindt hij zeker geen probleem. Hij vindt het niet eng om tegen onbekenden te praten en meestal lukt het hem goed om het ijs (langzaam, maar toch) te breken.
    In tegenstelling tot zijn vriendelijk kant, komt het ook nog wel eens voor dat Nikolas doorslaat. Hij is vrij snel geïrriteerd of beledigd en heeft niet goed geleerd hoe hij moet reageren op kritiek. Meestal gaat hij er tegen in en loopt een klein meningsverschil uit op een ruzie. Zo'n ruzie resulteert er weer in dat hij wegloopt om tot rust te komen en pas uren later terug komt. Vaak lukt het zelfs dan nog niet om de ruzie uit te praten.
    Omdat het Nikolas niet altijd even goed lukt om ruzies uit te praten, raakt hij makkelijk vrienden kwijt (die hij misschien na een tijd wel weer terug krijgt). Soms heeft hij het zelfs zo bont gemaakt dat hij daadwerkelijk een vijand maakt. Of het kan in ieder geval zo zijn dat iemand vanuit zijn oogpunt een vijand is; iemand die voor Nikolas' gevoel alles zou doen om hem te dwarsbomen. Negen van de tien keer is dit niet waar en overdrijft hij extreem, maar het hindert hem erg in het goedmaken van ruzies en het maken van (nieuwe) vrienden. Nieuwe vrienden maken is dan lastig omdat hij ook de vrienden van zijn "vijanden" erg wantrouwt, puur omdat ze bijvoorbeeld omgaan met zijn zogenaamde vijand.
    Nikolas is een harde werker en hij doet hard zijn best om een doel te bereiken. Hij kan uren bezig zijn met een activiteit die hem uiteindelijk zijn doel zal laten bereiken. Hij is echter erg lui als het aankomt op klusjes die hij eigenlijk niet wil doen. Hij zal alles doen om er onderuit te komen en als dat hem niet lukt, zal hij erg slecht zijn best doen en extreem langzaam werken. Het is een kinderachtige eigenschap van hem die voor veel irritaties zorgt in zijn omgeving, maar hij trekt zich er niets van aan.
    Als het op liefde aankomt, is Nikolas erg harteloos. Het komt vrijwel nooit voor, maar als iemand een oogje op hem heeft, zal hij diegene negen van de tien keer afwijzen. Dit is niet alleen omdat hij totaal geen interesse heeft in alle drama rondom liefde, maar ook omdat hij van zichzelf weet dat hij geen boyfriend material is. Hij heeft een hekel aan lichamelijk contact en als het er op aankomt, gaat hij voor zichzelf en niet voor iemand anders. Hij weet dat een relatie met hem enkel slecht uit kan pakken en dat wenst hij zowel zichzelf als de ander niet toe.
    Nikolas heeft een erg volwassen kijk op het leven. Veel mensen zouden van hem zeggen dat hij pessimistisch is, maar eigenlijk bekijkt hij alles gewoon zo realistisch mogelijk. Als hij van tevoren al weet dat iets niet mogelijk is, zal hij het niet eens proberen. Daarbij is het voor hem niet moeilijk om iemand te vertellen dat hun dromen waarschijnlijk niet uit zullen komen, hoe hard het ook is.
    Uiterlijk: Nikolas is van Koreaanse komaf en heeft dus vanzelfsprekend een Aziatisch uiterlijk. Zijn huid heeft een wat donkere tint en zijn haar is zo donkerbruin dat het meestal gewoon zwart lijkt. Zijn ogen zijn klein, oftewel "spleetoogjes" zoals het ook vaak wordt genoemd. Zijn mond is klein, maar zijn lippen zijn vol en hij heeft een iets te grote neus. Deze "imperfecties" komen echter goed samen in zijn gezicht waardoor het geheel precies klopt.
    Mede door vele uren sporten (opdrukken, zware dingen tillen en dergelijke) is Nikolas zeker niet de smalste. Zijn armen zijn gespierd en hij weegt geen grammetje te veel of te weinig.
    Probleem/waarvoor vlucht je: Armoede en racisme. Hij woont in een wijk waarin buitenlanders erg worden gediscrimineerd en daardoor ook niet gauw banen kunnen vinden. Als gevolg hebben zijn Koreaanse ouders enkel een heel slechte baan waarmee ze ampel geld verdienen. Het is niet genoeg voor de vijf monden die ze in totaal moeten voeden (inclusief henzelf) waardoor er vaak iemand is die heel weinig of niets at. Omdat al het geld word besteedt aan voedsel, is er geen mogelijkheid voor leuke uitjes en dergelijke.
    Toen Nikolas zestien werd moest ook hij een baan gaan vinden als oudste kind, maar die kon hij niet vinden. Alle goede banen werden vergeven aan de oorspronkelijke landbewoners en zelfs de slechte banen werden hem niet gegeven.
    Extra:

    De rest komt later.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 17:33 ]

    Trouwens, welke tijd zitten ze? De middeleeuwen? Want dan geef ik hem die klederdracht ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [RocketRaccoon -> IamGroot]


    Bowties were never Cooler

    IamGroot schreef:
    [RocketRaccoon -> IamGroot]


    Loal, Nederlands en Engels door elkaar. Wel leuk (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Loal, Nederlands en Engels door elkaar. Wel leuk (:


    Het is van een film, Guardians of the Galaxy hahaha


    "Rebellion's are build on hope"

    Nope. Totaal engels


    Bowties were never Cooler

    Majikku schreef:
    Trouwens, welke tijd zitten ze? De middeleeuwen? Want dan geef ik hem die klederdracht ^^


    En ja, rond de middeleeuwen


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Het is van een film, Guardians of the Galaxy hahaha

    Oh, ken ik niet. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Die film is echt awesome!!!


    Bowties were never Cooler

    IamGroot schreef:
    [RocketRaccoon -> IamGroot]


    (H)
    Ik wil mijn naam morgen veranderen in StarLord of Starlord. Ben er nog niet helemaal uit wat ik mooier vind :') Maar jouw username is ook echt super vet!

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 13:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Thanks (K)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 13:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Wow, dit gaat een beetje snel. Ik ben nog niet eens aan mijn rol begonnen. Mijn rol zal waarschijnlijk pas vanavond af zijn, want ik zit ook nog met schoolwerk en andere dingen. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, dit rollentopic bestaat pas net ongeveer 24 uur.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Telcontar schreef:
    Wow, dit gaat een beetje snel. Ik ben nog niet eens aan mijn rol begonnen. Mijn rol zal waarschijnlijk pas vanavond af zijn, want ik zit ook nog met schoolwerk en andere dingen. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, dit rollentopic bestaat pas net ongeveer 24 uur.


    Iedereen is gewoon heel enthousiast, waardoor er al best veel van de rollen zijn ingevuld in die 24h _O_


    Happy Birthday my Potter!