• † All magic comes with a price †




    Een groep jongeren wordt één voor één wakker op een magische plek. Bomen groeien hoog tot aan de hemel en de kleuren zijn onbeschrijfelijk.
    Toch weet iedere tiener dat er iets mis is. Dit is niet hun wereld.
    Allemaal hebben ze een eigen talisman in hun hand. Dit kan van alles zijn, een boek, een kaars of bijvoorbeeld een knuffel uit hun jeugdjaren. Ook hebben ze allemaal iets waar ze voor vluchten. Misschien wel een nare thuissituatie, ernstig ziek zijn of zelfmoordneigingen. Als die gevoelens en gedachtes gaan weg in deze wereld en het lijk wel alsof ze worden geheeld.
    Toch klopt er iets niet. Ze worden opgewacht door mensen uit deze wereld. Elven, heksen en andere magische wezens. Deze magische wezens leven in angst voor hun wrede koning die niks liever wil dan alle magie uit te roeien. Zullen de jongeren de magische wezens helpen, of sluiten ze zich aan bij de koning?






    Rollen:

    Alles is vol
    Jongeren:
    - Dimitri Nikolaj Ivanov
    ~ Telcontar {1,6}
    - Adam Isaac Morris. ~ AlphaFox {1,1}
    - Meredith June Grant ~ VladiFerr {1,2}
    - Elefteria Constantinides ~ SergeantCalhoun {1,2}
    - Lilith Priscille Algaia ~ Cicatrix {1,1}
    - Nikolas Myoung ~ Feininger {1,5}
    - Josh Tyler Bryant. ~ Goner {1,2}
    - Sean Fletcher Whiddon ~ IamGroot {1,4}
    - Finn Peredur ~ Majikku {1,2}
    - Gereserveerd ~ Mashtonx
    - Gereserveerd ~ DreamerN

    Magische wezens:
    - Faunalyn Tîwele ~ SergeantCalhoun {1,2}
    - Ophelissa Avahlynn Rosetté ~ Starlord {1,3}
    - Pipkin ~ Seto {1,4}
    - Gereserveerd ~ VladiFerr



    Invullen:

    Naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Talisman: Alleen als je een jongeren speelt
    Magisch wezen: Alleen als je een magisch wezen speelt
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Probleem/waarvoor vlucht je: Alleen als je een jongeren speelt
    Extra:


    Regels:

    * Onthoud dat er in de andere wereld geen dingen zijn als telefoons of WiFi. Ook de klederdracht is anders!
    * We houden het gezellig in deze Rpg, dus geen geruzie en behandel elkaar met respect.
    * Minimaal 180 woorden per post.
    * Nee, het is niet erg als je de boeken niet hebt gelezen. Ik hen er ook pas maar 1 gelezen :')
    * Geen één dags vliegen. Je doet mee of niet.
    * Post minimaal 1 keer per week, als dit niet kan, meld het (:
    * Bestuur alleen je eigen personage en niet die van anderen.
    * Als je net nieuw bent in het Rpg gedeelte, vraag gerust om hulp, voor alles is een eerste keer.
    * En natuurlijk de Quizlet huisregels.






    Ja, dit is wel gebaseerd op de boekenreeks Stravaganza van Mary Hoffman. Een geweldige boekenreeks!!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 14:34 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik zal dat van de kleding in de begin post zetten van het speeltopic (:
    En ik denk dat ik het speeltopic bijn open.


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik zal morgen mijn karakter maken, dan val ik eventueel later in als dat nodig zal moeten zijn :)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Hopelijk wordt het topic snel geopend! Heb er zin in! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    VladiFerr schreef:
    Ik zal dat van de kleding in de begin post zetten van het speeltopic (:
    En ik denk dat ik het speeltopic bijn open.


    Maar wat moet ik nu voor kleding invullen (; (bloos)


    Credendo Vides

    Speeltopic!!!

    Have fun my darlings. Alles over de kleding etc staat in het kopje BEGIN.


    "Rebellion's are build on hope"

    Hierbij mijn rol zo goed als volledig, hoor graag hoe je hem vind (bloos)





    Naam:
    Dove Ignis Covekey

    Bijnaam:
    Do, Iggy, Duifje, little dove (Tijdens plagerijen,kleinerend of bezorgt.), Key, Dove Cove (Ook plagerig) Dovey Covey, etc. Zelf vind ze een bijnaam niet echt nodig, haar naam is al zo kort en haar vrienden noemen haar vaak dan ook gewoon bij haar naam, de mensen die vaak wel een bijnaam voor haar gebruiken zijn de mensen die haar plagen, de kast op willen jagen of uit de tent willen lokken.

    Geslacht:
    Vrouwelijk

    Leeftijd:
    20, ze is jarig op 11-11.

    Talisman:
    Een goud met lichtblauwe dromenvanger; Dove had altijd last van nachtmerries sinds dat ze klein was, eigenlijk ergens rond haar tiende levensjaar, op een gegeven kwamen haar grootouders deze dromenvanger tegen en sinds dat Dove hem van hen gekregen had op haar twintigste verjaardag.
    Het is eigenlijk nogal een kleine dromenvanger en het is ook van apart materiaal gemaakt, aangezien het niet van hout, touw, plastic of wat voor stof er ook maar voor gebruikt word tegenwoordig.
    Het voorwerp is van goud, met kleine blauwe steentjes als dauwdruppels op het gouden patroon van de dromenvanger, die overigens in haar handpalm pas.
    Sinds kort draagt ze hem als ketting en vaak slaapt ze er ook mee als ze hem al niet boven haar bed aan een speciaal haakje ophangt.

    Magisch wezen:
    ~N.V.T, al zou ze dat graag willen.

    Innerlijk:
    Dove is een meisje dat zich bete kan uiten met het geschreven woord dan met het gesproken woorden ze houd er dan ook niet van om in het middelpunt van de aandacht te staan, wat ondanks haar pogingen toch moeilijker is dan het lijkt; haar vader is het schoolhoofd en hij probeert haar zover te krijgen dat zij een aantal taken binnen de school op zich neemt, zoals een zetel in de studentenraad bezet houden, wat ze zwetend ondergaat, ze zit echter liever in een door haar in elkaar geflanst hoekje dat ze in haar eerste jaar gevonden had, een hoekje wat eerst een extra hok van een spreekkamertje was en ze had toestemming bij haar vader gevraagd om het als een save zone te gebruiken als beloning voor haar inzet bij de studentenraad.
    Niet veel mensen weten wat haar hobby's zijn en dit wilt ze ook zo houden; want ze wilt niet gepest worden om wat ze leuk vind.
    Ze houd namelijk van LARPEN, wat ze dan ook vaak doet en ze is geïnteresseerd in Wicca en occulte dingen zoals pendelen, tarotkaarten, runenstenen, haar zesde zintuig etc. en toen ze nog jonger was heeft ze een aantal "spooky" dingen meegemaakt daardoor, maar de mensen die ze het eens in goed geloof verteld had, hebben haar de rug toe gekeerd, haar belachelijk gemaakt en de klas tegen haar opgezet omdat ze "raar" was, dit wilt ze het liefst van allemaal ontlopen, dus houdt ze zich gesloten waardoor ze niet heel erg veel vrienden heeft, max. 5, maar waar ze vaak nog niet alles tegen zegt.

    Verder is ze in de nabijheid van kinderen veel opener en uitbundiger dan met volwassenen en ergens weet ze ook wel hoe dat komt; Kinderen beoordelen je niet zo snel om wie je bent of om hoe je eruit ziet, ze zijn eerlijk, nieuwsgierig en hebben fantasie voor drie.
    Daarom helpt ze vaak ook als vrijwilligster bij een weeshuis.



    Dove is daarnaast ook een meisje dat enorm houd om weg te dromen bij mythologieën, Legendes en sprookjes, wat haar cijfers op een vreemde manier niet belemmerd, terwijl ze stiekem achterin de klas een serie aan het kijken is op haar laptop; ze is een fanatiek fantasy en sci-fi kijkster en thuis krijgt ze dan ook vaak te horen dat ze eens op moet groeien en zich bezig moet houden met serieuzere dingen en niet met tierelantijntjes uit Middeleeuwse oudheden waar ze niets mee kan bereiken in haar leven, vroeger grapten ze nog wel eens dat ze in de verkeerde eeuw geboren was en dat ze beter terug kon gaan naar de Middeleeuwen of de Renaissance.

    Ondanks haar gesloten houding is Dove enorm koppig en is ze niet makkelijk in een hokje te stoppen; Ze is een denker, een dromer, een doener, maar geen echte prater.
    Als er dus een toespraak gegeven zou moeten worden zou zij liever de tekst schrijven dan daadwerkelijk op de spreekstoel zitten.
    Ze doet ook een aantal sporten, sporten die in combinatie wijzen op haar fascinaties; Boogschieten, schermen en paardrijden, daarnaast gaat ze ook om de twee weken een avond naar de sportschool met één van haar beste vrienden, die ook larpt en aan occulte dingen doet.

    Meer komt eventueel nog.


    Uiterlijk: {FC: Eliza Taylor}
    +Kleding : In haar normale leven probeerde ze een juiste balans te vinden tussen kleden zoals ze zelf wilt en kleden zoals de maatschappij het van haar wou om zo weer zo min mogelijk op te vallen; dit uitte in skinnyjeans met een gothic achtig topje verstopt onder een net jasje, of een victoriaanse vintage blouse met een leren jackje erover, ook droeg ze gewoon effen shirts of topjes over een donkere jeans, en ze droeg vaak ook maillots/ leggings onder een rokje.
    Eenmaal wakker in de magische wereld had ze aan wat ze kende; Middeleeuwse jurken, iets waar ze door al het LARPEN uiterst bekend mee is, ze weet hoe ze deze kan dragen en ze voelt zich er fijn in.

    Eventueel nog aangevuld..

    Probleem/waarvoor vlucht je:
    Haar sociale leven, zoals bij innerlijk al beschreven is ze niet bepaald gebrand om zichzelf te openbaren naar de buitenwereld, waardoor ze zichzelf zo goed als afsluit van de samenleving en de eenzaamheid haar begint te isoleren.

    Extra:
    Komt eventueel nog.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 0:27 ]


    Credendo Vides

    Een hele mooi rol, DreamerN ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Een klein vraagje, kennen ze elkaar allemaal, of zitten er ook vreemde voor elkaar tussen ?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 9:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iedereen kent elkaar eigenlijk niet. Tenzij er een vriendschap of familie connectie is. Wat best onmogelijk is.


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Iedereen kent elkaar eigenlijk niet. Tenzij er een vriendschap of familie connectie is. Wat best onmogelijk is.

    Okee ^-^

    Finn is bij Meredith (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan tot zondagavond waarschijnlijk niet reageren, mijn mobiel is naar de knoppe.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 15:58 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb de lengte van Pipkin veranderd van 25 naar 10 centimeter.


    Vampire + Servant = Servamp

    Is er iemand voor Elefteria of Faunalin? ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SergeantCalhoun schreef:
    Is er iemand voor Elefteria of Faunalin? ;3


    Ik kan Aven op Faunalin afsturen?? ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Ik kan Aven op Faunalin afsturen?? ^^

    Dat is goed! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”