• † All magic comes with a price †




    Een groep jongeren wordt één voor één wakker op een magische plek. Bomen groeien hoog tot aan de hemel en de kleuren zijn onbeschrijfelijk.
    Toch weet iedere tiener dat er iets mis is. Dit is niet hun wereld.
    Allemaal hebben ze een eigen talisman in hun hand. Dit kan van alles zijn, een boek, een kaars of bijvoorbeeld een knuffel uit hun jeugdjaren. Ook hebben ze allemaal iets waar ze voor vluchten. Misschien wel een nare thuissituatie, ernstig ziek zijn of zelfmoordneigingen. Als die gevoelens en gedachtes gaan weg in deze wereld en het lijk wel alsof ze worden geheeld.
    Toch klopt er iets niet. Ze worden opgewacht door mensen uit deze wereld. Elven, heksen en andere magische wezens. Deze magische wezens leven in angst voor hun wrede koning die niks liever wil dan alle magie uit te roeien. Zullen de jongeren de magische wezens helpen, of sluiten ze zich aan bij de koning?






    Rollen:

    Alles is vol
    Jongeren:
    - Dimitri Nikolaj Ivanov
    ~ Telcontar {1,6}
    - Adam Isaac Morris. ~ AlphaFox {1,1}
    - Meredith June Grant ~ VladiFerr {1,2}
    - Elefteria Constantinides ~ SergeantCalhoun {1,2}
    - Lilith Priscille Algaia ~ Cicatrix {1,1}
    - Nikolas Myoung ~ Feininger {1,5}
    - Josh Tyler Bryant. ~ Goner {1,2}
    - Sean Fletcher Whiddon ~ IamGroot {1,4}
    - Finn Peredur ~ Majikku {1,2}
    - Gereserveerd ~ Mashtonx
    - Gereserveerd ~ DreamerN

    Magische wezens:
    - Faunalyn Tîwele ~ SergeantCalhoun {1,2}
    - Ophelissa Avahlynn Rosetté ~ Starlord {1,3}
    - Pipkin ~ Seto {1,4}
    - Gereserveerd ~ VladiFerr



    Invullen:

    Naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Talisman: Alleen als je een jongeren speelt
    Magisch wezen: Alleen als je een magisch wezen speelt
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Probleem/waarvoor vlucht je: Alleen als je een jongeren speelt
    Extra:


    Regels:

    * Onthoud dat er in de andere wereld geen dingen zijn als telefoons of WiFi. Ook de klederdracht is anders!
    * We houden het gezellig in deze Rpg, dus geen geruzie en behandel elkaar met respect.
    * Minimaal 180 woorden per post.
    * Nee, het is niet erg als je de boeken niet hebt gelezen. Ik hen er ook pas maar 1 gelezen :')
    * Geen één dags vliegen. Je doet mee of niet.
    * Post minimaal 1 keer per week, als dit niet kan, meld het (:
    * Bestuur alleen je eigen personage en niet die van anderen.
    * Als je net nieuw bent in het Rpg gedeelte, vraag gerust om hulp, voor alles is een eerste keer.
    * En natuurlijk de Quizlet huisregels.






    Ja, dit is wel gebaseerd op de boekenreeks Stravaganza van Mary Hoffman. Een geweldige boekenreeks!!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 14:34 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Telcontar schreef:
    Wow, dit gaat een beetje snel. Ik ben nog niet eens aan mijn rol begonnen. Mijn rol zal waarschijnlijk pas vanavond af zijn, want ik zit ook nog met schoolwerk en andere dingen. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, dit rollentopic bestaat pas net ongeveer 24 uur.


    Jaa ik weet het, maar doe lekker rustig aan hoor. Ik was ook heel verbaasd dat het zo snel ging!!


    "Rebellion's are build on hope"

    "One step closer to the edge, I'm about to break."

    Naam:


    Finn Peredur
    Bijnaam:
    Finnie
    Geslacht:
    Mannelijk
    Leeftijd:
    17 jaar jong. Geboren op 27 september.
    Talisman:
    De sjaal zoals op de foto hierboven.
    Innerlijk:
    Avontuurlijk
    Finn is heel avontuurlijk en vind het altijd leuk om erop uit te trekken. Hoewel hij hier nooit de tijd voor had door zijn probleem thuis. Toch ging hij er 's nachts wel eens vandoor, naar de nachtelijke stad, het bos of zelfs de bergen in die vlak bij zijn huis waren.
    Creatief
    Finn is erg creatief en houd er ook van om te schrijven en te tekenen. Zijn gedachten worden vaak in deze dingen gestopt zodat hij zelf niet na hoeft te denken over zijn problemen, maar dat de tekeningen het voor hem 'oplossen'. Echter weet hij wel dat dit niet kan, maar hij heeft de hoop er in. De hoop dat alles zal worden zoals hij dat wil.
    Manipulatief
    Finn is best manipulatief. Dit wil zeggen dat hij vaak zó op mensen in kan praten dat hij ze overhaalt mee te gaan of iets voor hem doen. Hij vindt het soms ook best fijn dat hij dit kan, hoewel Finn het haast nooit doet. Alleen als hij echt iets nodig heeft of iets écht wil.
    Loyaal
    Finn is erg loyaal naar de mensen die hem steunen. Hij zal die personen niet van de zijde wijken en zal hun net zo hard steunen als zij dat bij hem doen. Echter, wanneer iemand zijn vertrouwen heeft geschonden zal hij niet meer zo loyaal zijn. Ook wanneer hij een slecht gevoel heeft bij iemand, zal hij ook niet zoveel contact zoeken.
    Redelijk vriendelijk


    Finn zal vriendelijk zijn tegen mensen die dat tegen hem doen, maar wanneer iemand die hij al een tijdje niet mag ineens aardig doet, moet hij niets van die persoon hebben. Hij zal dan ook recht in het gezicht vermelden dat hij die persoon niet moet en dat hij maar gewoon uit zijn buurt moet blijven, voor het fout gaat. Hoewel hij af en toe wel eens toestemt. Echter gebruikt hij dan wel de gezegde; 'Hou je vrienden dicht bij je, maar je vijanden dichterbij'.
    Uiterlijk:
    Finn heeft een bos oranjekleurige haren en een stel mooie, groen gekleurde ogen. Finn heeft een best korte lengte voor een man, namelijk 174 cm lang. Hij heeft een normaal postuur en iets bredere schouders. Normaliter draagt Finn de kleding die je op de foto's ziet, maar wanneer hij in de andere wereld wakker wordt draagt hij heel andere kleren.
    Probleem/waarvoor vlucht je:
    Finn zijn ouders keken niet naar hem om, lieten hem al het huishoudelijke doen en hij moest alles zelf betalen. Hij is net twee dagen geleden weggelopen en heeft deze dagen op straat doorgebracht.
    Extra:
    Finn en Meredith zijn neef en nicht.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 9:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Done ^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind zijn naam leuk Majikku, mijn broertje heet Fynn (:

    Feininger schreef:
    Ik vind zijn naam leuk Majikku, mijn broertje heet Fynn (:


    Oh dank je, haha toevallig ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zijn er nog rollen vrij? Het liefst zou ik een vrouwelijk karakter hebben als dat nog kan :)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Zijn er nog rollen vrij? Het liefst zou ik een vrouwelijk karakter hebben als dat nog kan :)


    Hmm okay. Omdat ik echt vrolijk ben vandaag maak ik een uitzondering, maar nu zijn de rollen echt op stop!! Wil je een vrouw als jongeren of magisch??


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Hmm okay. Omdat ik echt vrolijk ben vandaag maak ik een uitzondering, maar nu zijn de rollen echt op stop!! Wil je een vrouw als jongeren of magisch??


    Het liefst een jongere, tenzij een magisch wezen veel beter uitkomt!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Jammer dat alles al vol zit, had graag meegedaan.
    Love de boekenserie, al speelt die zich natuurlijk af in Italië (Talia)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Jammer dat alles al vol zit, had graag meegedaan.
    Love de boekenserie, al speelt die zich natuurlijk af in Italië (Talia)


    Damnit ik ben hier heel slecht in. Want ik ken jou langer in de RPG en ik weet dat je heel goed bent. Okay alleen jij nog en dan op slot!! For real. En Jaa i know. Maar aangezien ik zelf nog niet alles had gelezen wou ik dat niet doen, want anders maak ik zelf straks nog fouten ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Dimitri Nikolaj Ivanov



    When you're about to die, all the small things suddenly looks important. Some people don't really care that they're about to die because of what happened in their past life. But they think about how the things used to be and how badly they want it back. I'm one of those people.




    • Bijnaam

    - Dima
    - Mitja
    - Dimotsjka
    - Dimka
    - Mitka

    Dit zijn namen die zijn familie vaak voor hem gebruikt. “Dima” is een bijnaam die zijn oudtantes vaak voor hem gebruiken. “Mitja” gebruikt zijn oma en “Dimotsjka” wordt vaak door zijn ouders vaak gebruikt, net als “Dimka”. “Mitka” wordt zelden gebruikt.
    Dimitri heeft een hekel aan al deze namen en wordt liever gewoon Dimitri genoemd. Hij wordt dan ook vaak geïrriteerd als ze die namen naar hem toe gebruiken. Als hij een bijnaam zou moeten kiezen, zou hij het liefst “Niko” naar zijn tweede naam genoemd willen worden.

    • Familie

    || Vader, Ivan
    || Moeder, Kira
    || Broertje, Ash
    || Zusje, Marisha

    • Geslacht

    Mannelijk.

    • Leeftijd

    Dimitri is 21 jaar oud. Hij verjaart op 24 oktober, wat hem tot een schorpioen maakt.

    • Talisman

    Een ketting die hij ooit eens van zijn jongere zusje en broertje had gekregen.

    • Innerlijk
    Dimitri is iemand die niet op zijn mondje gevallen is en zeker niet bang is om zijn mening te uitten. Hierbij maakt het hem niet uit wat andere mensen van hem vinden. Hij kan snel aangebrand zijn en kan dan ook een opmerking dan naar je hoofd toe gooien. Dit gebeurt vaker bij mensen die hij niet mag en al helemaal niet vertrouwt.
    Zijn vertrouwen is moeilijk om te winnen, maar als je dat wel doet, kun je ook wel op hem aan. Hij zal achter je staan en geen mes in je rug steken. Totdat je hem hier een reden toe geeft. Dit is ook een reden waardoor hij niet snel vrienden maakt.
    Echter houdt hij wel van een grapje, en als je vrienden met hem bent, weet je hoe je met zijn humor om moet gaan. Zijn humor is namelijk redelijk raar omdat hij de enigste lijkt te zijn die het begrijpt en leuk vindt. Zijn grappen hebben vaak dan ook een lichtelijk sadistische tint.
    Dimitri houdt van mensen die niet bang zijn om te zeggen wat ze vinden. Hij vindt dat ze gewoon eerlijk moeten zeggen wat ze denken, altijd. Zoals hij zelf doet. Maar als het hem beter uitkomt om te liegen is hij niet bang om dat te doen.
    Dimitri is een jongen die erg kil zou zijn. Als het zou moeten, zou hij iemand vermoorden zonder er schuldgevoelens eraan over te houden. Hij kan hard zijn en doet zo dan ook naar andere mensen toe. Hij geeft niet veel om gevoelens en het is dan ook erg moeilijk om iemand leuk te vinden, laat staan om verliefd te worden. Toch heeft hij ook een zachte kant waardoor hij wel wat vrienden kan maken. Niemand ziet die kant en als die het wel doet is het maar één keer of denkt hij dat hij het ingebeeld heeft.
    Als Dimitri echt verliefd is op iemand laat hij dit op een vreemde manier zien omdat hij niet weet hoe hij om moet gaan met zulke gevoelens. Of enige andere gevoelens die geen kilheid in zich heeft. Hij zou waarschijnlijk proberen om iets liefs te doen, maar zou niet weten hoe hij dit zou moeten doen.
    De pijngrens van de jongen is groot en sinds dat hij geen baby was heeft hij niet meer gehuild. Op één keer na.
    Hij is iemand die zijn gevoelens niet laat zien, dit is maar zelden zo dat hij dit wel doet. Hij geeft erg weinig om de gevoelens van anderen. Hij huilt zo'n beetje niet en weet ook niet wat te doen als iemand voor zijn neus begint te huilen. Waarschijnlijk zou hij alleen maar emotieloos toe kijken, want het maakt hem niets uit.
    Dimitri is over het algemeen een wat kil persoon. Wat anderen van hem denken, maakt hem niet uit en hij laat ze vaak dan ook gewoon praten. Tot het te erg wordt voor hem.
    Hij is iemand die mensen niet snel vertrouwt en ze dan ook liever ver weg heeft dan dichtbij hem. Dimitri is erg gesteld op zijn privacy en zijn persoonlijke ruimte. Hij houdt er niet van als iemand in zijn persoonlijke staat en wordt dan ook snel geïrriteerd.
    In de ochtend heeft hij een ochtendhumeur en kun je maar beter niet bij hem in de buurt zijn.
    Als je Dimitri zijn vertrouwen schendt, krijg je die ook niet meer terug. Zijn vertrouwen is dan ook heel moeilijk te winnen. Hij is iemand die niet snel vergevingsgezind is.
    Over het algemeen wordt hij snel boos, waardoor hij op de middelbare ook vaak in gevechten is geraakt. Dimitri is dan ook niet bang om iemand te slaan. Hij krijgt niet snel een schuldgevoel, waardoor het hem ook niet uitmaakt als hij mensen pijn doet of kwetst.
    Vaak voelt Dimitri zich onbegrepen en alleen. Hierdoor wil hij geen mensen om zich heen hebben. Hij heeft een hekel aan pesten, hij haat het, en wordt dan ook altijd heel boos als hij dit ziet. Zelf pest hij niet, hij is gewoon best kil. Hij kan vaak sarcastisch uit de hoek komen en heeft een raar gevoel voor humor.
    Degene die hij aardig vindt, mag of van houdt, daar zou hij alles voor doen en daar laat hij ook zijn wat aardigere kant aan zien.

    • Uiterlijk

    Dimitri heeft donkerblond, stijl haar. Hij heeft helblauwe ogen die mooi af steken tegen zijn wat lichte huid. Voor een jongen heeft hij redelijk lange wimpers wat zijn ogen laat opvallen. Hij is een jongen van een normale lengte, 1.89 m lang. Hij heeft een slank lichaam wat hem wat langer doet lijken, maar niet slungelig.
    Hij draagt vaak wat donkerder kleur kleding wat meer naar bruin reikt dan naar zwart. Het is niet vaak dat hij zwart draagt, omdat dat zijn huid nog lichter maakt dan het al is. Alhoewel Dimitri donkere kleding draagt, kun je hem ook vaak rond zien lopen in witte kleren.
    Dimitri heeft een wat hoekig gezicht met een sterke kaak. Over het algemeen heeft hij dan ook wel een wat gespierder lijf.

    • Waarvoor je vlucht

    Voor zijn verleden.

    • Geschiedenis

    Dimitri komt uit een gezin van 5. Een moeder, een vader, een broertje, een zusje en hijzelf. Tot de leeftijd van een, was hij enigst kind. Toen kwam zijn broertje erbij en een jaar later kwam zijn zusje.
    Hij is in Siberië geboren, waar hij tot zijn twaalfde gewoond heeft. Daarna zijn ze het land uit verhuisd. Dimitri had een hele hechte band met zijn moeder en was meer een moederskindje dan een vaderskindje.
    Zijn vader werkte vaak uren over en was niet veel te zien thuis. Hier had Dimitri geen problemen meer naarmate de jaren verstreken. Hij leerde ermee te leven. Dimitri had ook een goede band met zijn broertje en zusje en ook al vlogen ze elkaar vaak bijna de haren in, houdt hij toch van ze.
    Je kunt Dimitri als de grote beschermende broer zien en dat was hij ook. Marisha had eens een vriendje en toen hij erachter kwam dat hij vreemdging, is hij erg boos geworden en heeft hem hard geslagen. Als Marisha hem niet had weggetrokken, had zijn vriend nog meer klappen ontvangen. En ook al sprak ze hem daarna berispend toe, kon ze een kleine glimlach niet verbergen toen hij wegkeek.
    Op een dag ging alles echter mis. Dimitri was achttien jaar toen het gebeurde, het was zijn verjaardag. Marisha was vergeten een cadeau te kopen en ze vroeg hem daarom ook mee de stad in samen met Ash. Hij wist niet wat er aan de hand was en besloot maar gewoon mee te gaan. Sinds kort had hij een rijbewijs en hij reed naar het centrum toe. De uren die volgden struinden ze het winkelcentrum af naar een cadeau voor Dimitri. Hem stiekem uithorend of hij het wat vond. Al snel kreeg hij door wat ze aan het doen waren en hij kon zichzelf er nog net van weerhouden om niet te lachen. Alsof hij niets wist, volgde hij hun braafjes. Op een gegeven moment liepen ze door een steegje, een paadje binnendoor. Opeens kreeg hij een harde klap tegen zich aan. Hard viel hij op de grond. Een seconde later hoorde hij een gil van zijn zusje. Snel stond hij op en nam het tafereel voor zich op. Marisha was aan haar tas aan het trekken die een man probeerde mee te trekken. De man duwde haar hard van zich af en met een klap viel ze op de grond. Snel rende hij op de belagers af en begon op de belager in te slaan. Hij zag Ash niet meer, maar opeens voelde hij een harde dreun tegen zijn hoofd. Van pijn viel hij op de grond en voor een paar seconden kon hij niets meer zien. Zodra hij zijn zicht echter weer terug had, stond hij wankelend op. Toen hij zich voelde alsof hij niet om zou vallen, rende hij op de belager af die over zijn zus gebogen stond. Hij was iets in zijn telefoon aan het zeggen, maar wat hij zei daar lette hij niet op. Hard duwde Dimitri de belager, zodat hij op de grond viel. In zijn ooghoeken zag Dimitri, Ash bewegen en voor een moment draaide hij zich om - om te kijken of alles goed met hem ging. Toen hij dat zag, draaide hij zich weer om naar de belager voor zich op de grond. Hij belandde in een gevecht en op een gegeven moment raakte de belager buiten bewustzijn. Dat was het moment waarop hij zich omdraaide naar Ash, die nog in gevecht zat. Snel snelde hij erop af en duwde de belager van Ash af. De belager stond echter al weer snel op zijn voeten en in een flits van een beweging trok hij een mes tevoorschijn. Dreigend stond hij tegenover ze en Dimitri maakte voorzichtige bewegingen terwijl hij tegen Ash zei dat hij naar achter toe moest. Braaf volgde Ash zijn bevel op en op dat moment kwam de belager naar voren toe. Dimitri ontweek het mes en al snel kwamen ze in een gevecht dat net op een dans leek. Opeens zag hij iets in zijn ooghoeken bewegen en zag Ash naar voren gaan. Dimitri schreeuwde zijn naam, maar het was te laat. Ash duwde de man hard, waardoor de belager op de grond viel. Echter totaal uit balans viel Ash ook naar voren. Bovenop het mes. Een ijselijke gil vulde de lucht.
    Als een standbeeld bleef hij voor seconden staan voordat hij in beweging kwam. De belager duwde hard het lichaam van zijn broertje van zich af en stond op. Witheet van woede stond Dimitri tegenover de belager. Woede en een grootse verdriet.
    Op dat moment kwam er een koets het steegje met grootte vaart inrijden. Dimitri moest aan de kant springen om niet aangereden te worden. Een paar seconden later was de koets weer weg. Samen met de belager. Verslagen en vol woede keek hij rond. Hij riep Marisha's naam, maar nergens kon hij haar vinden. En toen kwam het met een dreun bij hem aan. Zijn zusje was meegenomen.
    De weken daarop was een hel voor Dimitri. De politie werd ingeschakeld, maar konden haar nergens vinden. Tot ze op een dag haar lijk in het water aantroffen. Zijn vader gaf hem de schuld van alles. Als hij een man was geweest, had het niet zo ver hoeven te komen, waren de woorden van zijn vader. Haar moeder gaf hem de schuld niet, maar toch kon Dimitri zelf ook niet het gevoel verdringen dat het zijn schuld was.
    Hij vertrok uit huis. Een paar maanden later kreeg hij te horen van doktoren dat hij een nog onbekende ziekte had en dat de kans dat hij eraan zou sterven groot zou zijn. Tot op de dag van vandaag proberen ze nog steeds uit te vinden wat hij heeft en telkens wordt Dimitri zieker. Hij heeft al een lange tijd geen contact meer met zijn ouders gehad en is ook niet van plan om ze dit te vertellen.
    Na dit alles is Dimitri heel erg verandert en viert ook jaren zijn verjaardag niet meer.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 18:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nikolas is af, al ga ik zijn achternaam nog even veranderen in een Koreaanse naam, anders klopt er iets niet :')

    Edit: Hij heet nu Nikolas Myoung

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 17:34 ]

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Damnit ik ben hier heel slecht in. Want ik ken jou langer in de RPG en ik weet dat je heel goed bent. Okay alleen jij nog en dan op slot!! For real. En Jaa i know. Maar aangezien ik zelf nog niet alles had gelezen wou ik dat niet doen, want anders maak ik zelf straks nog fouten ^^


    Bedankt ! (: Ik zal kijken of ik vandaag of morgen mijn rol in kan vullen en posten.

    Ik heb alle boeken van de serie in paperback in mijn kast staan (En meervoudig gelezen), er werd eerst gezegd dat ze van alle grote steden op de kaart van Talia een boek zou schrijven, maar nu gaan er geruchten dat stad van zwaarden de laatste was of dat het allemaal gewoon nog niet zeker is..
    Bij welk boek ben jij nu dan?


    Credendo Vides

    Feininger schreef:
    Nikolas is af, al ga ik zijn achternaam nog even veranderen in een Koreaanse naam, anders klopt er iets niet :')

    Edit: Hij heet nu Nikolas Myoung


    Een beetje offtopic, maar MINHO :9~


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Mijn personage is wel zo'n beetje klaar.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki