• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    Oh, Frankenwolf, klopt, dat is alweer zo lang geleden xD
    Ik ship die twee niet echt, maar we zouden van beide meer mogen zien. Ik wil wel meer weten over de relatie tussen Rumple en Whale.

    Wat dacht je van RedKnave?


    (dat moest even)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    Oh, Frankenwolf, klopt, dat is alweer zo lang geleden xD
    Ik ship die twee niet echt, maar we zouden van beide meer mogen zien. Ik wil wel meer weten over de relatie tussen Rumple en Whale.
    Wat dacht je van RedKnave?


    (dat moest even)


    Maar Knave en Ana zijn al perfect samen, dus dan kan ik moeilijk RedKnave shippen. Vooral omdat ik dat heel zielig zou vinden voor Ana.


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    Maar Knave en Ana zijn al perfect samen, dus dan kan ik moeilijk RedKnave shippen. Vooral omdat ik dat heel zielig zou vinden voor Ana.


    Idd, dit.

    Will en Ana passen echt zo leuk bij elkaar (:
    Is er trouwens al iemand waarmee we Elsa shippen? *O*(wbw)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Idd, dit.

    Will en Ana passen echt zo leuk bij elkaar (:
    Is er trouwens al iemand waarmee we Elsa shippen? *O*(wbw)


    Helsa
    Kristelsa
    Frozen Swan
    Frozen Queen
    Ice Hook / Frozen Hook

    Dat is wat ik rond Elsa kon vinden.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Idd, dit.

    Will en Ana passen echt zo leuk bij elkaar (:
    Is er trouwens al iemand waarmee we Elsa shippen? *O*(wbw)


    Nope, ik ship nog niemand met Elsa...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik weet dat zowel Charming als Anna beide iemand hebben, maar ik vond hun scenes samen ook zó ontzettend leuk. c:

    Haha, er zijn zelfs mensen die CharmingHook shippen x) Maar setfoto's als deze zijn wel uber schattig ^^



    Whaha



    Hans heeft de moderne technologie al wel onder controle en schijnbaar heeft hij les gehad van een aantal jongeren; SELFIE!!!!


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Haha, er zijn zelfs mensen die CharmingHook shippen x) Maar setfoto's als deze zijn wel uber schattig ^^



    Whaha



    Hans heeft de moderne technologie al wel onder controle en schijnbaar heeft hij les gehad van een aantal jongeren; SELFIE!!!!


    Haha, die laatste (uit de spoiler) zag ik ook net. T past wel perfect bij die rol xD
    Hopelijk ben ik niet de enige die echt van Hans houd naast hemzelf


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik ship OutlawQueen, Rumbelle en Henry/Grace (:


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    CaptainSwan <3

    MissSwan -> Starlord


    Happy Birthday my Potter!

    Okunoshima schreef:
    (...)

    Helsa
    Kristelsa
    Frozen Swan
    Frozen Queen
    Ice Hook / Frozen Hook

    Dat is wat ik rond Elsa kon vinden.


    Helsa :'D Klinkt erg leuk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omg echt leuke aflevering :) Ik vind Hook en Rumpel echt een goed team samen, hoewel ze wel wat vriendelijker naar elkaar mogen zijn. Toch ben ik wel benieuwd naar hoe het afloopt met die twee en hopelijk raakt het niet al teveel mensen.
    Ook Snow en David waren heel grappig in deze aflevering :'D Overbezorgde ouders.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hmmmm, ik vond deze aflevering wel weer leuk. Het hele hoed gebeuren staat mij wel aan en hoe Rumpel Hook probeert de slechte kant op te krijgen is ook wel grappig, vooral nu Emma hem net toelaat :') Ben benieuwd hoeveel problemen dat Captain Swan op gaat leveren. En Emma zag er echt uit als een middelbare school meisje dat op haar eerste date ging, Charming en Snow speelden hun rol daarin ook prima, haha. En Henry de Apprentice van Rumpel? Hmmm, dat gaat nog wat worden. Tot nu toe speelde Henry zijn rol als lief kleinkind dat graag bij opa wil zijn prima ^^ En ik ben nu wel benieuwd waar Anna is. Is die dan gewoon in Arendelle met Kristoff? Maar hoe is Elsa dan bij Rumpel terecht gekomen en waar is Hans dan?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vond het een fantastische aflevering. De scenes met Rumple voelde als vanouds en waren gewoon echt geweldig. Het hele team gedoe met Hook is erg apart, vanwege hun geschiedenis samen, maar wel leuk. Ben benieuwd tot welk hoogtepunt dat zal brengen voor beide heren en hun relaties. Wel echt ontzettend jammer en teleurstellend dat Henry alleen maar bij Rumple wilt werken om zo informatie los te peuteren voor Regina, en niet vanwege de family-bonding.

    Ik vond Emma er echt niet uit zien op die date, maar dat is misschien ook doordat we altijd het compleet tegenovergestelde van haar verwachten.

    Regina krijgt tot nu toe wel weinig scenes. Of ligt dat aan mij?

    Ik ben er toch niet helemaal 100% van overtuigd dat Hook's hand helemaal niks met zijn oude persoonlijkheid te maken heeft. Rumple zei wel dat hij het verzonnen had, maar ik ben toch niet helemaal overtuigd. Af en toe had hij weer van die duistere terugvallen leek het.

    Will Scarlet. Geweldig! Ik heb Once Upon A Time in Wonderland niet gekeken, maar ik vind zijn personage wel heel leuk! Ik zie wel dat op Tumblr veel fans nog al ontdaan zijn door het feit dat hij zei dat die pagina van het boek niks voor hem betekende, terwijl hij wel een happy ending kreeg met Ana? Maar goed, zoals ik al zei heb ik de spin-off niet gezien.

    Mijn favoriete quote van deze aflevering was absoluut:
    "If you go after my love… You will surely lose yours.
    You threatened my marriage, tried to destroy the only light in my life.
    And for that you will owe me as long as you live.
    "
    Als iemand die Hook totaal niet leuk vind, hoop ik eerlijk gezegd ook wel op wat spanningen en rivaliteit tussen Hook en Rumple.