• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    Okunoshima schreef:
    Ik vond het een fantastische aflevering. De scenes met Rumple voelde als vanouds en waren gewoon echt geweldig. Het hele team gedoe met Hook is erg apart, vanwege hun geschiedenis samen, maar wel leuk. Ben benieuwd tot welk hoogtepunt dat zal brengen voor beide heren en hun relaties. Wel echt ontzettend jammer en teleurstellend dat Henry alleen maar bij Rumple wilt werken om zo informatie los te peuteren voor Regina, en niet vanwege de family-bonding.

    Ik vond Emma er echt niet uit zien op die date, maar dat is misschien ook doordat we altijd het compleet tegenovergestelde van haar verwachten.

    Regina krijgt tot nu toe wel weinig scenes. Of ligt dat aan mij?

    Ik ben er toch niet helemaal 100% van overtuigd dat Hook's hand helemaal niks met zijn oude persoonlijkheid te maken heeft. Rumple zei wel dat hij het verzonnen had, maar ik ben toch niet helemaal overtuigd. Af en toe had hij weer van die duistere terugvallen leek het.

    Will Scarlet. Geweldig! Ik heb Once Upon A Time in Wonderland niet gekeken, maar ik vind zijn personage wel heel leuk! Ik zie wel dat op Tumblr veel fans nog al ontdaan zijn door het feit dat hij zei dat die pagina van het boek niks voor hem betekende, terwijl hij wel een happy ending kreeg met Ana? Maar goed, zoals ik al zei heb ik de spin-off niet gezien.

    Mijn favoriete quote van deze aflevering was absoluut:
    "If you go after my love… You will surely lose yours.
    You threatened my marriage, tried to destroy the only light in my life.
    And for that you will owe me as long as you live.
    "
    Als iemand die Hook totaal niet leuk vind, hoop ik eerlijk gezegd ook wel op wat spanningen en rivaliteit tussen Hook en Rumple.


    Ik vraag mij af wanneer dit afspeelt en wanneer OUATW zich afspeelt, want ik heb eerder het idee dat dit van daarvoor is, de tijd dat Knave zijn hart niet heeft en hij dus gewoon kan zeggen dat het hem niks kan schelen... dat lijkt mij op het moment een stuk logischer. Hij zat voor OUATW ook in de echte wereld, dus dan sluit het er eigenlijk perfect op aan.


    Happy Birthday my Potter!

    Favoriete OUAT moment van dit seizoen tot dusver.

    Mochten jullie in een creatieve bui zijn, voor mijn nieuwe Once Upon A Time fanfiction zoek ik een cover.

    [ x ]

    Geweldige aflevering, die nieuwe! Eindelijk weer eens wat meer spanning :D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Starlord schreef:
    (...)

    Ik vraag mij af wanneer dit afspeelt en wanneer OUATW zich afspeelt, want ik heb eerder het idee dat dit van daarvoor is, de tijd dat Knave zijn hart niet heeft en hij dus gewoon kan zeggen dat het hem niks kan schelen... dat lijkt mij op het moment een stuk logischer. Hij zat voor OUATW ook in de echte wereld, dus dan sluit het er eigenlijk perfect op aan.


    Ervoor lijkt mij inderdaad ook logischer, want Rabbit kwam hem ophalen bij Granny's.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Foud this on tumblr..


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Foud this on tumblr..


    Ja, ik zag het ook! Echt super zeg. Kan niet wachten totdat haar personage er weer in zit!

    Ik ship trouwens CaptainSwan, OutlawQueen, Rumbelle en Snowing ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil eigenlijk wel weten hoe het afgelopen is met Hans en Grietje en wat de geschiedenis van Mulan is, want daar weten we nog niet echt veel van.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh, er is een tweede topic. Helemaal gemist...
    Ik ship sleeping warrior en rumbelle

    (maar doe dan wel even beter je best, rumpel...)


    Ik vond deze aflevering erg goed. Leuk om weer meer Rumpel (met Hook) te zien, en ik ben erg benieuwd naar de Knave. Is er hier iemand die OUATIW heeft gezien en me meer over hem kan vertellen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    De nieuwste gezien!

    De flashbacks uit Emma's verleden vond ik echt wel mooi; ik dacht eerste even dat de Snow Queen Lilith was omdat ze, toen ze de spiegel repareerde, sprak over familie... Maar met wat er op het einde is getoond geweest kan dat niet meer ;p
    De scènes tussen Emma en Regina waren ook weer geweldig.
    En de scène tussen Mary Margaret en Will vond ik ook wel grappig!
    Al bij al een goede aflevering!


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Nieuwe aflevering ook gezien ^^

    Ik ben blij dat Snow weer een beetje de avontuurlijke kant van zichzelf terug gaat krijgen. Dat miste ik eerlijk gezegd wel een beetje en daarnaast echt tof dat ze haar niet opeens weer laten veranderen, maar dat dit geleidelijk terugkomt. Althans, dat was in deze aflevering lig zo. En super slim van Knave dat hij mee speelde, haha. Hij is en blijft geweldig. En Regina en Emma waren echt leuk samen.
    Het einde van de aflevering bevestigde de vermoedens dat Emma bij de Evil Snow Queen in een pleeggezin heeft gezeten. Hoe dat zo is gelopen vraag ik mij wel af, want ze is al in zowat alle werelden geweest nu in het verleden... Ik weet ook overigens nog steeds niet wat ik van haar moet vinden... :')


    Happy Birthday my Potter!

    Nieuwe aflevering net gekeken (:

    Ik vermoedde al dat de Snow Queen adoptiemoeder was geweest van Emma. Ik vraag me alleen wel echt af hoe de SQ dan in de normale wereld is gekomen, en waarom Emma niks meer weet van al haar ontmoetingen met haar, en waarom Elsa daar ook niks meer van weet. Hook en Emma waren wel echt schattig samen deze aflevering (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Nieuwe aflevering net gekeken (:

    Ik vermoedde al dat de Snow Queen adoptiemoeder was geweest van Emma. Ik vraag me alleen wel echt af hoe de SQ dan in de normale wereld is gekomen, en waarom Emma niks meer weet van al haar ontmoetingen met haar, en waarom Elsa daar ook niks meer van weet. Hook en Emma waren wel echt schattig samen deze aflevering (:

    Ik vroeg me al af wie dat was die kwam aanzetten met die theorie, ik verwierp hem alleen omdat ik dacht dat Emma het haar dan had moeten herinneren, maar blijkbaar is een heel stuk van Emma's geheugen kwijt, misschien is dat ook gebeurd rond de tijd dat Regina Emma's herinneringen verving door mooiere, gelukkigere.
    De gebroken spiegel deed me in eerste instantie denken aan die waarin het slechte/lelijke werd weerspiegeld, die was ook in stukjes gebroken en in de originele sneeuwkoningin belandde daar een stukje van in iemands hart of oog. Maar gezien deze spiegel iets met familie te maken heeft zal dat wel niet zo zijn. Alsnog lijken Evil spiegels mij wel leuk, er zijn gewoon zoveel verhalen mee ^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik vind Mary Margaret gewoon zo ontzettend grappig. En Will ook!

    Ik was echt even bang dat Regina in de spiegel zou komen te zitten, maar dat was gelukkig niet zo. Ik vond het wel een beetje eng dat toen Emma en Killian die video gingen bekijken, dat Emma gewoon niet wist dat ze dat heeft meegemaakt en dat de Snow Queen erop verscheen!

    Zo lief dat er even een foto van Emma en Neal voorbij kwam. (: