• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    Aladdin zou ook wel een leuke toevoeging zijn denk ik, samen met Abu ^^


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Quill schreef:
    Aladdin zou ook wel een leuke toevoeging zijn denk ik, samen met Abu ^^


    Al vraag ik me dan af of ze Jafar erbij halen, aangezien daarmee eigenlijk al afgerekend is... although.... hij in Genie vorm kan ook nog voor interessante dingen zorgen.


    Credendo Vides

    lalalia schreef:
    (...)

    Ik zat pas te denken, we hebben nog geen cinderella gehad toch?
    Jawel, maar heel ver terug. Geef mij Aladdin maar ^^(oh, yes, er zijn meerdere die dat willen :) ) Merlin en Morgana zal ik ook niet erg vinden.
    Ik ken teveel sprookjes hiero, dus als ik iedereen zal opnoemen ben ik nog een dag bezig :X Qua attributen mogen de rode schoentjes langskomen *muhaha*


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    DreamerN schreef:
    (...)

    Al vraag ik me dan af of ze Jafar erbij halen, aangezien daarmee eigenlijk al afgerekend is... although.... hij in Genie vorm kan ook nog voor interessante dingen zorgen.


    Ha, ja dat is waar (: Rumple heeft miss wel zijn lamp in zijn shop liggen ergens haha en de échte Genie in mensenvorm? Die zou ook nog tof zijn :)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Genie is toch die kerel van de spiegel? Ben zijn naam kwijt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aan Will is te zien dat dit zich voor OUATIW afspeelt, althans zo lijkt het, dus als Jafar dan ineens komt kan hij nog geen genie zijn toch? Ik denk dat de makers heel goed op moeten letten of het allemaal wel klopt, wanneer ze meer karakters van OUATIW erbij halen. Anyways, merlin, morgana etc. zie ik ook wel zitten ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Bonafonte schreef:
    Genie is toch die kerel van de spiegel? Ben zijn naam kwijt.


    Ha, juist, dat was ik al vergeten..


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Bonafonte schreef:
    Genie is toch die kerel van de spiegel? Ben zijn naam kwijt.


    Sidney Glass
    De dude die Regina nu verraden heeft voor de Snow Queen xD

    En in OUATIW waren er toch ook meerdere genies (; Het zou me niets verbazen als er nog een heel arsenaal is aan magische lampen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Sidney Glass
    De dude die Regina nu verraden heeft voor de Snow Queen xD

    En in OUATIW waren er toch ook meerdere genies (; Het zou me niets verbazen als er nog een heel arsenaal is aan magische lampen.


    Inderdaad want ze werden genies doordat ze water uit die fontein haalde en ik neem aan dat anderen dat ook al wel gedaan hebben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik snapte overigens echt niet dat Sidney weg ging bij Regina voor de Snow Queen. Als er iemand een diehard Evil Regal is, dan is Sidney het wel. (":

    Okunoshima schreef:
    Ik snapte overigens echt niet dat Sidney weg ging bij Regina voor de Snow Queen. Als er iemand een diehard Evil Regal is, dan is Sidney het wel. (":


    jaa idd!!
    ik vond t sws een beetje vaag want oke Regina houd m gevangen in een spiegel en das niet zo leuk maar hij was toch verliefd op dr? En Regina is altijd nog beter dan de evil snow queen :(

    En ik dacht echt dat, dat jonge meisje Regina was. Ze leek echt op een jongere versie.

    Okunoshima schreef:
    En ik dacht echt dat, dat jonge meisje Regina was. Ze leek echt op een jongere versie.

    Ik vond haar er ook op lijken, maar misschien was dat de bedoeling


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    lalalia schreef:
    (...)

    jaa idd!!
    ik vond t sws een beetje vaag want oke Regina houd m gevangen in een spiegel en das niet zo leuk maar hij was toch verliefd op dr? En Regina is altijd nog beter dan de evil snow queen :(


    Nou, ik kan het me eerlijk gezegd wel voorstellen. Ik bedoel, hij zat opgesloten in een spiegel, en nu kan hij weer vrij rondlopen. Ik had denk ik hetzelfde gedaan. Ik ben wel heel erg nieuwsgierig naar meer over de snow queen. Die laatste zin van haar maakte me erg nieuwsgierig.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Okunoshima schreef:
    En ik dacht echt dat, dat jonge meisje Regina was. Ze leek echt op een jongere versie.


    Waarschijnlijk was dat ook de bedoeling omdat Regina haar aan dat meisje deed herinneren (wat was haar naam ook alweer) en ze daarom ook die tape weer wou bekijken. Mijn theorie, maar ik snap niet helemaal waarom we een hele backgroundstory kregen aangezien ik het een beetje overbodig vond, maar ach.


    Spoiler alert: you will save yourself