• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides


    I KNOW IT!!!!! De snow queen is gewoon een pleegmoeder van Emma! Maar ergens wel apart dat ze die camera gewoon mee heeft genomen, of hadden ze ingebroken in het zomerhuis van de "ouders" van Lily? Maar dan nog.
    Sommigen denken dat Lilith nog terug komt... Zelf ben ik er ook wel benieuwd naar of ze daar nog verder op in gaan.
    Haha en die scene bij de Vault toen Emma en Elsa in de auto daar aankwamen was het donker en toen Emma naar buiten kwam was het donker en ze was daar binnen voor.. Like 5 minuten? xD

    I love Will, hij blijft echt één van mijn favorieten dit seizoen, net zoals hij dat in OUATIW was.



    CS was zo uberschattig in deze aflevering *O* De scene op het eind is ook echt asdfghjkl, je kan echt merken dat Emma zich helemaal voor hem openstelt, want ze zou echt niet zomaar aan iedereen die tape laten zien of de inhoud van het doosje met prullaria, etc. en ook deze scene was eigenlijk zo normaal maar zo supercute:



    Oe, de spiegel van de snow queen komt eraan...!
    Hoe denken jullie trouwens over Elsa? Zelf weeg ik het nog een beetje af, ik vind haar personage wel cool, alleen ze is wel heel eentonig...
    En de Emma en Regina scenes waren ook idd super, vooral die laatste waarin Emma dus opbiechtte dat ze vrienden wilt worden met Regina en dan de reactie van Regina (':
    David mentioning Asgard schoot ook echt bij me binnen, want het ziet er inderdaad naar uit dat we richting Noorse Mythologie gaan, met de gehele ice monster viking en de hamer van Thor bij Rumpel in de winkel... Hopelijk zijn dat dan niet de Marvel superheroes (Waar ik ook van hou, maar niet in OUAT), want dit is en blijft een serie over fairytales, legendes en mythen, geen superheroes.
    Wel jammer dat we geen Henry werkend in de Pawn shop zagen of ook maar iemand anders buiten Emma, Regina, Killian, David, Snow Queen, Mary Margaret, Elsa en de snow queen om, ja, dat minuutjes met Belle in de achtergrond xD


    Promo 04X06 :
    Hhmm... De runen in de promo zijn voor mij herkenbaar, het is wat wazig en sommige tekens zien er iets onbekender uit, maar het zal me moeten lukken om het te vertalen, dus dat ga ik doen en als ik het gedecodeerd heb zal ik het wel in een berichtje onder een spoiler knop zetten (;


    Credendo Vides

    Oké, ik heb de runentekst uit de s04x06 vertaald, ik mis alleen de bovenste zin omdat ik die niet goed kan zien, maar ik zal zeggen wat ik heb;


    Het enigste woord wat ik kan halen uit de bovenste zin waar Killian zijn vinger zit zijn "Will" & "Me"
    De rest van de tekst gaat als volgende;

    "My search will continue to the ends of the earth.
    one thing i know for sure
    the name of the savior is Emma
    the savir shall be my sister
    the family must be complete
    "

    Dit brengt alleen maar veel meer vragen dan dat het oplost :S


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oké, ik heb de runentekst uit de s04x06 vertaald, ik mis alleen de bovenste zin omdat ik die niet goed kan zien, maar ik zal zeggen wat ik heb;

    Het enigste woord wat ik kan halen uit de bovenste zin waar Killian zijn vinger zit zijn "Will" & "Me"
    De rest van de tekst gaat als volgende;

    "My search will continue to the ends of the earth.
    one thing i know for sure
    the name of the savior is Emma
    the savir shall be my sister
    the family must be complete
    "

    Dit brengt alleen maar veel meer vragen dan dat het oplost :S


    Wow, knap dat je dit hebt vertaald! Dit brengt inderdaad niet echt heel veel meer antwoorden haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    DreamerN schreef:
    Oké, ik heb de runentekst uit de s04x06 vertaald, ik mis alleen de bovenste zin omdat ik die niet goed kan zien, maar ik zal zeggen wat ik heb;

    Het enigste woord wat ik kan halen uit de bovenste zin waar Killian zijn vinger zit zijn "Will" & "Me"
    De rest van de tekst gaat als volgende;

    "My search will continue to the ends of the earth.
    one thing i know for sure
    the name of the savior is Emma
    the savir shall be my sister
    the family must be complete
    "

    Dit brengt alleen maar veel meer vragen dan dat het oplost :S


    Oké ik haat mijn mobiel want die ging de promo meteen afspelen zonder dat ik het wou dus heb ik 'm gezien :'D
    Woow echt cool dat je dat kan vertalen!
    Maar het lijkt me echt een hele leuke aflevering hoewel sommige stukjes me heel verdrietig lijken zoals Belle en Rumple, maar ik denk dat er wat mee backstory is. Dat Belle hem bijvoorbeeld dwingt niemand te vermoorden.
    En in dat stukje met Anna en Belle heeft Belle Enchanted Forest kleding aan lijkt het. Misschien dat het zich afspeelt in het missende jaar? Of was dat bij iedereen al weer terug? Nou ja, het lijkt dus dat die twee elkaar al kenden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Chandler schreef:
    (...)

    Wow, knap dat je dit hebt vertaald! Dit brengt inderdaad niet echt heel veel meer antwoorden haha.


    Ik heb het me sinds de basisschool zelf al aangeleerd om bepaalde runen te lezen en te schrijven (': Als ik ook gedachten heb die puur voor mezelf zijn schrijf ik ze ook in runen op papier.

    Verder ben ik ook echt benieuwd naar wat het betekend en de promo helpt het niet echt om het een week vol te houden, zoveel veel belovende dingen!
    Even er wat dieper op in gaand...;

    Het bericht... Ik heb er over na gedacht... the savior shall be my sister
    the family must be complete"
    en hoe ze met Elsa omgaat, ook alsof ze haar aan het voorbereiden is... Ergens had ik ook de gedachte dat ze met familie ook kon bedoelen dat ze een dream team blonde squad - zo noem ik ze maar even- wilt vormen met Emma en Elsa, mensen die haar begrijpen als het op magie aankomt.

    En ik begin maar niet over de promo, dan ben ik over een lange tijd nog steeds bezig.


    Credendo Vides

    Oke wauw dat is echt diep. HOI BTW IK BEN LEONE EN IK BEN ENORM FAN VAN OUAT EN NIEMAND KIJKT HET EN NU BLIJKT ER GWN HIER EEN HEEL TOPIC OVER TE ZIJN EN NU BEN IK BLIJ ;) en nu ga ik me verdiepen in alles wat jullie tot dusver hebben gezegd :p

    Welk sprookjesfiguur zouden jullie nog graag in OUAT willen zien?

    Ik zou het zo gaaf vinden als ze Pocahontas zouden introduceren, of als ze Ariel weer terugbrachten.

    Okunoshima schreef:
    Welk sprookjesfiguur zouden jullie nog graag in OUAT willen zien?

    Ik zou het zo gaaf vinden als ze Pocahontas zouden introduceren, of als ze Ariel weer terugbrachten.


    Ik zat pas te denken, we hebben nog geen cinderella gehad toch?

    Oke, ik ben zaterdag of zondag aan deze serie begonnen En nu bij aflevering 13, oops maar I like it^^ Ik ben echt benieuwd wat er allemaal nog gaat komen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    lalalia schreef:
    Ik zat pas te denken, we hebben nog geen cinderella gehad toch?

    Jawel. De aflevering: "The Price of Gold" was helemaal centraal om Cinderella, die in Storybrooke Ashley Boyd heet. Voor de meest populaire Disney prinses van alle prinsessen, is ze verdacht weinig in OUAT geweest.

    Okunoshima schreef:
    Welk sprookjesfiguur zouden jullie nog graag in OUAT willen zien?

    Ik zou het zo gaaf vinden als ze Pocahontas zouden introduceren, of als ze Ariel weer terugbrachten.


    Cruella :Y)

    Was ik trouwens de enige die bij Emma's verleden met Lily een klein beetje aan Lady en de Vagebond twee moest denken, omdat Rakker ook gewoon een familie heeft en Twinkel dan ook boos op hem wordt als zij daar achterkomt (Lily is dan dus Rakker en Emma is Twinkel :') )? Of gaat dat iedereen wat te ver?


    Happy Birthday my Potter!

    Okunoshima schreef:
    (...)
    Jawel. De aflevering: "The Price of Gold" was helemaal centraal om Cinderella, die in Storybrooke Ashley Boyd heet. Voor de meest populaire Disney prinses van alle prinsessen, is ze verdacht weinig in OUAT geweest.


    owjaa maar dat is verder idd niet heel veel voorgekomen

    Starlord schreef:
    (...)

    Cruella :Y)

    Was ik trouwens de enige die bij Emma's verleden met Lily een klein beetje aan Lady en de Vagebond twee moest denken, omdat Rakker ook gewoon een familie heeft en Twinkel dan ook boos op hem wordt als zij daar achterkomt (Lily is dan dus Rakker en Emma is Twinkel :') )? Of gaat dat iedereen wat te ver?


    spoilerrrs ik heb lady en de vagebond nog steeds niet gezien!!! haha maar geeft niet ik moet die film gwn echt een x gaan kijken want klassieker you know

    Okunoshima schreef:
    Welk sprookjesfiguur zouden jullie nog graag in OUAT willen zien?

    Ik zou het zo gaaf vinden als ze Pocahontas zouden introduceren, of als ze Ariel weer terugbrachten.


    HHmmm... Vast nog wel een hele waslijst, al zitten de meeste van mijn favorieten er al wel in.
    Maar een soort adaptie van de hunchback of notre dame zou ook nog wel interessant zijn, Frollo zou een amazing villain zijn.
    En aangezien de naam Merlin als eens genoemd is -door David toen hij Mary Margaret vertelde over Excalibur- zou het me leuk lijken als ze die kant op gaan.
    Een bad ass hebben ze dan al; Morgana en Mordred en zo kan ik nog wel een hele lange tijd doorgaan wat mogelijke verhaallijnen betreft :3


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    HHmmm... Vast nog wel een hele waslijst, al zitten de meeste van mijn favorieten er al wel in.
    Maar een soort adaptie van de hunchback of notre dame zou ook nog wel interessant zijn, Frollo zou een amazing villain zijn.
    En aangezien de naam Merlin als eens genoemd is -door David toen hij Mary Margaret vertelde over Excalibur- zou het me leuk lijken als ze die kant op gaan.
    Een bad ass hebben ze dan al; Morgana en Mordred en zo kan ik nog wel een hele lange tijd doorgaan wat mogelijke verhaallijnen betreft :3


    Een king Arthur verhaal zonder Lancelot :/
    Echt jammer dat die dood is gegaan, maar natuurlijk zouden ze weer origineel kunnen zijn en iets bedenken, zoals altijd.


    Met mijn zusje ben ik de serie opnieuw aan het kijken.
    Net de aflevering gezien waarin we erachter kwam dat Neil Rumpels zoon is. Het gezicht van mijn zusje was toen echt onbetaalbaar. Vooral ook omdat ik een keer per ongeluk iets had gezegd over dat Rumpel ook familie van ze was maar ik het daarna keihard ontkende.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 21:34 ]


    Spoiler alert: you will save yourself