• Five maffia masterminds and their hybrid pets living in a luxury villa in London. Anything could happen...





    In een grote villa in Zuid-West London zit het hoofdkwartier van de beruchtste bende van Europa, van de wereld eigenlijk. Iedereen weet het, maar niemand durft er ook maar binnen te vallen. Dat is namelijk zeker het laatste wat je ooit zal doen. Terwijl het bovengronds een prachtige villa is met alle luxe die je, je kan voorstellen, liggen eronder de meest verschrikkelijke en gevreesde martelkamers ter wereld. Als je hier op uitnodiging komt zal je er niets van merken en als je hier zonder uitnodiging komt zal je er nooit meer uit ontsnappen. In de villa wonen de meest gevreesde criminele meesters ter wereld. Iedereen weet dat zij erboven staan, maar ze hebben niets om het concreet te maken. Het zijn spinnen in een crimineel web en weten precies hoe elke draad trilt en hoe die uitwerking zal zijn. Hun duizenden onderdanen door heel Europa, met takken door de hele wereld heen, kunnen met een knip van hun vinger vervangen worden als ze op een of andere manier uitvallen. Toch leven ze hier enigsinds normaal, voor zover dat kan. Natuurlijk is de materiele luxe van het huis niet de enige luxe waarvan zij genieten. Naast hun duizenden maffia onderdanen, hebben ze elk een persoonlijke slaaf, een hybride, een kruising tussen een mens en een dier. De een heeft spitse oortjes en een dikke pluimstaart als die van een vos, terwijl de ander lange slappe oren heeft en een vrolijke kwispelstaart als die van een hond, en allemaal hebben ze een halsband met hun naam erop en die van hun baas. Jaren geleden zijn mensen gaan experimenteren met het mixen van mens en dier, wat in deze tijd succesvol is gelukt. Mensen houden hybriden als huisdieren, of meer huisslaven. Ze doen alle taken in huis en slapen in een mand. Soms hebben ze een vriendelijk eigenaar die ze als gelijke behandelt, maar dat komt nog zelden voor. Ook bij de maffia zijn het gewoon slaafjes die worden afgedankt, of afgemaakt, als ze onbruikbaar worden. Ze hebben een eigen kamertje, niet veel groter dan een politiecel met een bed, wc, wasbak, spiegel, douche en een luikje waar eten en drinken doorheen komt, met een deur naar de gang en de slaapkamer van hun persoonlijke meester. De ene zal strenger zijn voor zijn slaaf dan de ander, maar het blijven huisdieren van maffialeden, dus daar zullen altijd risico's aan hangen. Maar misschien zijn de hybrides wel meer voor hun meesterss dan alleen slaven, of misschien zoeken juist de slaven wel steun bij elkaar, wie weet.


    • Rollen•
    • Niall Horan • Maffia-CEO • C_A_L_M_
    • Zayn Malik • • •
    • Liam Payne • • •
    • Harry Styles • Maffia-Martelbeul • Stywin
    • Louis Tomlinson • Labrador-Hybride • Styson

    • Michael Clifford • Maffia-Computernerd • ZaynJavaddMalik
    • Luke Hemmings • • •
    • Calum Hood • Duitse Herder-Hybride • IrishNialler
    • Ashton Irwin • Walibi-Hybride • C_A_L_M_

    • Ace Mitchell von Monroe • Wolf-Hybride • ZaynJavaddMalik


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: Hybrides zijn slaven en zullen dus niet snel als gelijken behandelt worden. Als dat wel gebeurt waarschijnlijk alleen in het geheim. Relaties beginnen niet zomaar en nooit zal alles koek en ei zijn in de villa van maffiabazen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen C_A_L_M_ of Styford maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 3 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    • Het Begin •
    De ochtend breekt langzaam aan in de villa. Iedereen begint rustig zijn dag en mogelijke taken. De vakanties worden misschien nog wat verder uitgeplant en vriendschappen geheeld, die eerder spanningen hebben ondervonden.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 21:53 ]


    Bowties were never Cooler

    Ace von Monroe
    Mijn eigen bed lag lang niet zo lekker als die van Niall, maar het was beter dan daar met zijn drieën liggen knuffelen. Met Niall had ik kunnen hendelen. Zelfs fijn gevonden. Maar twee ging me een beetje te ver. Ik vond het eigenlijk gewoon een beetje een vies idee. Kroelen hoorde je niet me zijn drieën te doen. Hoe onschuldig het ook was.
    In mijn eigen bedje was ik eigenlijk meteen in slaap gevallen. Zo moe, dat ik vergeten was de wekker te zetten en daarom pas wakker werd van mijn branden nek die ik in mijn slaap had opengekrabbeld. De lakens waren rood van het bloed, net als mijn handen. Geïrriteerd klom ik uit bed en liep ik bijna straal voorbij het dienblad met eten. Tot ik me besefte wat het was. Hij probeerde het echt en ik zou bijna vergeten dat ik 's ochtends nooit meer nam dan een glas water. Ik zou het nooit opkrijgen al zou ik het willen. maar ik ging het voorlopig niet eens aanraken met mijn rode plakkerige handen. Ik trippelde naar de badkamer waar ik eerst mijn handen waste en daarna een washandje nat maakte. Voorzichtig begon ik mijn nek weer schoon te maken. Ik moest mijn kaken op elkaar duwen van de pijn, maar ik beet er doorheen. Eenmaal mijn nek er niet meer uitzag alsof het zo van mijn romp kon vallen, liep ik terug naar mijn kamer om het dienblad te pakken en naar de woonkamer te lopen, waar ik Niall en Calum zag zitten. 'Goedemorgen.' Ergens kwam het in me op Niall niet eens te bedanken voor het ontbijt. Gewoon omdat die dat bij ons ook nooit deed, voor alles wat we deden. Maar ik kon het niet maken. Al zei ik het niet, ik drukte een kus op zijn slaap, om het toch duidelijk te maken. 'Heb je nog wat van die zalf?' Doelend op mijn nek. Ik nam aan het einde van de bank plaats en zetten het dienblad voor me op het tafeltje, waarna ik mijn kop thee vastpakte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ZaynJavaddMalik schreef:
    [sorry, ik heb het nogal druk met school. Maar ik snap het niet! Mickey zou toch Louis krijgen, of gaat dat niet meer door? En is er een nieuwe Liam dan... I don't get it. En Mickey is ook heel lief hoor ;c ]


    [Als t goed is, is iedereen er binnenkort weer. Alleen de koppeltjes uitzoeken is nog even een klusje]


    Bowties were never Cooler

    Ashton Irwin
    Ik was heel erg territoriaal over Harry, al was dat niets nieuws. Ik wilde hem altijd beschermen en zorgen dat hij het beste uit zijn leven kon halen. Tot nu had dat me eigenlijk alleen flinke straffen opgeleverd, waarvan de littekens van de laatste keer nog duidelijk op mijn lichaam pronkten. Nee, hij had het me nooit in dank afgenomen, maar nu besloop me langzaam het gevoel dat het nu wel eens anders kon zijn. Ik trok hem aan zijn kont naar me toe en gaf hem een serieuze waarschuwing, voor ik nog even speels onze heupen tegen elkaar schuurde. Zijn woorden daarop deden me heel goed, al was er in zijn houding toch wel weer wat brutaliteit te herkennen. Ach, vandaag zou ik hem er mee weg laten komen, want eigenlijk kon ik buiten de kelder en de slaapkamer, waar we alleen waren, weinig maken. Langzaam verzachtte de situatie weer en kroop ik ietwat meer tegen hem aan. Je kon veel zeggen, maar niet dat er niets goeds en liefs in hem schuilde. Hij kon een schatje zijn als hij er zin in had, maar voor zijn werk was dat gewoon niet handig. Bij het kusje in mijn nek, drukte ik er een op zijn kruin en liet me even helemaal ontspannen. Ik zou het niet erg vinden om zo nog een uurtje te liggen als het kon. Het was toch nog vroeg en Harry had geen afspraken vandaag. Toen opeens zijn warmte verdween piepte ik wat verongelijkt en ging zelf ook zitten. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik een echt goed beeld kreeg van de ravage die ik had aangericht: Hij zat onder de striemen, de blauwe plekken, de zuigzoenen en het zaad. Zijn haar zat als een vogelnestje op zijn hoofd en ik wist vrij zeker dat als hij een stap zou zetten hij manker zou zijn dan een hond met drie poten. En dan te bedenken dat ik dit alles,en zijn schorre stem, had veroorzaakt, dat gaf me toch wel een warm gevoel van trots en zelfvertrouwen. Ik had hem veranderd in een prachtig wrak en hij had ervan genoten. Bij zijn woorden kon ik alleen maar grijzen. "Niet. Je bent van mij en dat mag je best laten zien." zei ik voor ik op handen en knieën ging zitten, zodat ik achter hem kon kruipen en daar weer neer kon ploffen. Zijn rug was nog gehavender dan zijn borst, maar toch zeker niet minder mooi. "Ga eens liggen. Ik ben namelijk bang dat we die losgemaakte knopen van gister, er weer in hebben gewerkt." zei ik terwijl ik mijn handen over zijn rug liet gaan en zo weer een paar knopen voelde zitten. Toch waren ze waarschijnlijk een stuk minder erg dan gister en had ik ze er zo uit. Ik drukte zacht nog een kusje tegen zijn schouder en liet mijn ogen door de kamer gaan, waar niets was gebeurt vannacht. Ik wilde niet echt weten hoe we mijn kamer hadden achtergelaten. Nu viel mijn oog wel op iets, waar ik nog wel een plannetje mee had. Vandaag was even een rustdag voor zijn lichaam en geest. Ik had ook eigenlijk nog drie dagen op rij straf ontvangen. Nu was dit geen pijniging geweest, maar voor het genot, toch was het wel even tijd om zijn lichaam in elk geval wat tijd te geven om te herstellen, al was het maar een dagje, of twee dagen. "Als die knopen eruit zijn kunnen we lekker douchen en beneden fijn gaan ontbijten." zei ik rustig. Als hij het er niet mee eens was hoorde ik het vast wel, want zelfs tijdens sex had hij zijn mondje bij, dus erna vast ook wel.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    Het was erg fijn om te horen dat Calum in elk geval mijn kookkunsten waardeerde. Ik wist nog niet zo goed wat Ace ervan zou vinden, maar dat zou ik straks vast wel uitvogelen. Voor nu krulde ik me op, op de bank, en zette de tv aan om het nieuws uit verschillende landen te gaan bekijken. Ergens halverwege het Britse nieuws hoorde ik de stem van de andere jongen. Ik keek op en glimlachte een beetje. "Goede morgen." zei ik opgewekt voor ik me weer richtte op het nieuws. Ik was blij om te zien dat hij in elk geval zijn ontbijt niet had weggedaan. Een klein kusje op mijn slaap deed me uit verrassingiets verstarren, maar al snel keek ik hem dankbaar aan. Hij was nooit zo van de uitingen geweest, en zeker niet van liefde, dus dit was voor mij echt heel bijzonder. Bij zijn vraag knikte ik. "Ik zal het even voor je pakken." rolde over mijn lippen voor ik me oprichtte en naar boven liep om de tube uit het medicijnkastje te halen. Daarna hobbelde ik weer terug en zette de tube op het tafeltje bij zijn dienblad. "Gaat het weer een beetje? Of voel je je nog even beroerd als gister?" vroeg ik voorzichtig, terwijl ik doorzapte naar het Ierse nieuwskanaal. Zo zou ik ze het komende uur allemaal langs gaan, om up to date te blijven over het nieuws uit de bovenwereld, want daarmee waren we meer verweven dan velen dachten. Ik luisterde en keek semi-aandachtig, want het meeste was hetzelfde als op het Britse nieuws, op een paar kleine dingetjes na. Blijkbaar was er wat onrust over een paar politieke besluiten. Ik zou wel een oogje in het zeil houden, maar niets overdrevens. Zoizo dacht ik niet dat we er wat tijdens de vakantie van zouden merken, maar je wist het nooit. Ik geeuwde nog even en woelde als een soort tik door mijn haren. Nog een paar dagen en dan zou ik rust hebben, dan zouden wij rust hebben, we moesten het alleen tot dan zien te redden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik was echt wel dol op Ashton, dat was geen geheim, ik liet het alleen bijna nooit merken. Dit keer mocht het, er was toch niemand in de buurt die ermee kon spotten en het voelde gepast hoe ik nu in zijn armen lag. Liefdevol drukte ik een kus in zijn hals en maakte genietende geluidjes toen hij me ook een kusje gaf. Ik durfde er honderd procent op te wedden dat als ik een hybride was, dat ik met een kat was gekruist. Ik had teveel trekjes van het dier, zoals het spinnen als ik me heel fijn voelde en het feit dat ik me altijd em overal opkrulde. Als het moest kon ik zo de hele dag blijven liggen en nog content zijn, maar het moest niet en ik kon er niet tegen om voor al te lange tijd stil te moeten blijven liggen. Met enige gezonde tegenzin wurmde ik me uit zijn sterke armen en ging langzaam overeind zitten, waardoor ik alsnog in elkaar dook van de pijn die door mijn hele lijf schoot. Vanaf de eerste seconde dat ik mijn ogen over mezelf heen liet glijden wist ik dat ik een ontzettend wrak was, maar wel het goede soort. Ik vond het prachtig om de verscheidene tekenen te zien dat ik van Ashton was, van hem alleen. Zolang hij er hetzelfde over dacht was hij de enige voor me. Het was wel wat minder dat mijn nek ook geruïneerd was, want ik had beloofd dat verborgen te houden. Ik klaagde er wat over maar glimlachte om zijn woorden. Als hij wilde dat het zichtbaar was dat ik van hem was vond ik het prima, voor zover ik wist kwamen er geen belangrijke mensen over de vloer en om de jongens maakte ik me geen zorgen. Ik humde zacht door zijn handen die over mijn rug gingen, ze waren warm en ruw en het voelde gewoon heerlijk. Met een licht knikje draaide ik me om na het kusje op mijn schouder en drukte mijn lippen kort op de zijne voor ik gehoorzaam ging liggen. Ik rekte me uit om mijn nog wat slaperige lichaam aan de gang te krijgen, wat alleen resulteerde in een pijnlijke piep. Ik nestelde me wat beter op het bed en legde mijn armen onder mijn hoofd. Ontspannen sloot ik mijn ogen en wachtte op zijn handen op mijn rug. "En dat douchen bedoel je samen, neem ik aan?" vroeg ik met een glimlach. Desnoods sleurde ik hem met me mee, want het vooruitzicht om nog even in zijn armen te kunnen hangen onder de warme stralen was veelbelovend. Ik nam aan dat Ashton niet zoveel bezwaar zou hebben op zo'n soort goede start van de dag. Het grootste deel van de dag zou toch bestaan uit rondhangen en ik die zover het kon met mijn pijnlijke ledematen aan zijn zijde bleef. "Ash, zullen we anders wat rond gaan kijken straks op internet voor vakantiebestemmingen? Ik geloof niet dat er geen enkele plek is waar je nooit heen hebt gewild," mompelde ik en draaide mijn hoofd iets om hem aan te kunnen kijken. Hij moest toch dromen hebben, zelfs al waren het onschuldige zoals vakanties in verre landen. Als het kon zou ik hem de wereld laten zien, maar ik had verplichtingen hier. Misschien, als ik ooit vervangen werd door een jongere beul en ik noodgedwongen een nieuwe identiteit moest aannemen, dat ik hem kon meenemen. Ik wilde de blik op zijn gezicht zien bij elk nieuw ding dat hij zag, vooral als ik hem ooit echte walibi's kon laten zien in het wild, de dierentuin telde niet.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Irwin
    Harry gehoorzaamde me heel netjes, precies zoals het hem betaamde. Die brutale glinstering had dus niet veel betekend. Ik liet me weer rustig op zijn benen neerzette. Nee, het zou niet helemaal onschuldig zijn, maar kon je het me kwalijk nemen met een jongen als Harry naakt onder je vingertoppen? Bij zijn vraag grinnikte ik zacht en begon hem weer bij zijn schouders te masseren. "Waarom zou ik alleen willen douchen? Daarbij heb je denk ik wel iemand nodig om die striemen van je schoon te wassen." zei ik voor ik nog net iets steviger zijn knopen tegen ging. Toch had ik verre van de kracht nodig van gister om ze eruit te kneden. Nog een voordeel voor hem, want het leek me niet het fijnste wat er was met die striemen. Ik ging rustig verder terwijl hij sprak over de vakantie. Ik dacht even na en sprak pas toen ik naar de volgende knoop verschoof. "We hebben niet lang, dat is het jammere eraan. Ik heb nooit iets anders gezien dan onze oude woonplaats, de camping en London. Het maakt me niet uit waar we heen gaan, zolang we rustig samen kunnen zijn. Later kunnen we altijd de wereld nog zien, als jij het niet meer zo druk hebt. Nu wil ik alleen graag jou dicht bij me en rust om ons heen." zei ik zacht, terwijl ik verder ging met liefdevol zijn rug bewerken met mijn handen. Ik wilde hem echt geen pijn doen, maar zonder die knopen in zijn rug leefde hij toch een stuk vrijer dan met, en met veel minder pijn. Ik ging gewoon verder, zoals ik had geleerd van de video's die ik had gekeken van een curcus voor masseuses. Nu had ik ook gekenen naar filmpjes die me dingen hadden geleerd, waarvan ik nooit had gedacht ze ooit nodig te hebben, maar nu waren ze wel heel handig. Misschien dat ik er op vakantie de kans voor kreeg om ze eens goed toe te passen. Dat hij graag onder lag, betekende zeker niet dat zijn genot minder belangrijk was. Ik wilde hem juist van alles zo enorm veel laten genieten. "Dus zeg het maar, welke plek wil je me als eerste laten zien?" zei ik, terwijl ik nu toch weer bij zijn onderrug aankwam. Hij zou nu even door moeten bijten, maar straks zou hij zich er hopelijk veel beter door voelen. "Als het te veel pijn doet moet je het zeggen, Harry." zei ik terwijl ik hem rustig verder masseerde aan een van de pijnlijkste plekken van zijn lichaam op dit moment. Ik drukte zacht een kusje op zijn schouder en werkte verder. Met een kleine grijns besloot ik toch mijn ideetje aan hem voor te leggen. Aan de ene kant vond ik het gewoon een heel opwindend idee en aan de andere kant was het een mooi iets om hem toch wat mee te geven om hem er constant aan te herrinderen waar hij in de privésfeer stond. "Wat zou je ervan vinden om tot de volgende keer met een vol gevoel rond te lopen? Het hoeft niet, maar ik vroeg het me af." zei ik rustig. De knopen waren inmiddels bijna uit zijn rug, maar dat zou voor hem echt niet het meest afzien zijn. Ik drukte nog een kusje op zijn schouder en ging verder met het masseren. Kijk, ik was nog nooit van achter genomen, maar gezien zijn pijnkreetjes en de manier waarop hij bewoog zei me dat het niet het beste gevoel ter wereld kon zijn op dit moment, wat het gister schijnbaar wel was geweest, net als voor mij, maar naast de krassen had ik nergens meer last van, en hij leed nogsteeds onder mijn handen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het was goed om te weten dat hij bij me bleef, waarschijnlijk moest dat ook wel want ik had niet het idee dat mijn benen mijn eigen gewicht konden dragen. Zijn handen deden me een stuk minder pijn dan gisteren, in zulke mate dat ik gewoon ontspannen kon blijven liggen en mijn ogen sloot. Helemaal prettig was het niet, gezien knopen eruit halen altijd pijn deed en met de dingen die de zweep op mijn rug had achterlaten. Ik schraapte mijn keel even voor ik Ashton het voorstel deed om later op internet wat rond te kijken voor een vakantiebestemming, ik wilde niet het in mijn eentje beslissen en hij had zeker ook nog iets te zeggen. Na even gaf hij antwoord en ik knikte lichtjes. Daar had hij wel een punt, behalve op die drie plekken had hij nog niks gezien en in principe kon ik hem overal mee naartoe nemen. Ik humde tevreden onder zijn aanrakingen, ook al was alles niet even fijn, ik voelde me prettig bij hem en ik wist dat hij me nooit expres pijn zou doen. Als ik het er niet zelf naar gemaakt had tenminste, zoals gisteren. Ik was benieuwd of dat ook werkelijk een blauwe plek had achtergelaten op mijn wang, maar dat zag ik vanzelf wel in de badkamer. "We kijken straks wel, oké? Ik heb wel een paar plekken in gedachten, maar ik wil eerst weten wat jij ervan vind," mompelde ik, voor mijn lichaam zich kort opspande door zijn handen over mijn onderrug. Het was een van de gevoeligste plekken van mijn lijf en deed zo dus ook erg snel pijn. Ik piepte zachtjes als antwoord en probeerde wat onder hem te verschuiven zodat het gemakkelijker voor me werd. Het kusje op mijn schouder hielp ook een beetje. Verder probeerde ik geen enkel geluid te maken, het had toch geen zin want dit moest gedaan worden. Ik ging het al moeilijk krijgen vandaag, dan hoefde dit er niet bij. Weet bleef het even stil, maar zijn volgende opmerking deed me wel opkijken. Van over mijn schouder keek ik Ashton aan en trok een wenkbrauw op. "Ik mag jouw manier van denken wel, maar wat had je precies in gedachten?" vroeg ik, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik zoiets zou doen, mijn toestemming hing er alleen vanaf van wat hij me vol wilde laten voelen. Het zou namelijk wat minder zijn als ik me constant plakkerig moest voelen, al gehoorzaamde ik wel als dat de bedoeling was. Ik vond het prima dat hij dit soort voorstellen deed, het was begrijpelijk dat hij dingen wilde uitproberen en voor mij was het ook voordelig. Wat hij ook in gedachten had, voor mij zou het toch wel heerlijk zijn. Ondertussen was het te voelen dat de knopen uit mijn rug verdwenen waren, dus kwam ik half overeind en duwde hem zacht van mijn benen af. Ik schoof naar hem toe zodat ik mijn hoofd op zijn schouder kon leggen en keek hem nieuwsgierig en afwachtend aan. Om toch een klein beetje verzet te tonen en te laten merken dat hij niet compleet de macht over me had nipte ik speels met tanden aan zijn kaak en keek hem onschuldig aan. Ashton kon niet van me verwachten altijd gehoorzaam te zijn, zeker niet buiten de slaapkamer, waar ik juist een dominant persoon hoorde te zijn.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Irwin
    Ik masseerde hem rustig, maar met genoeg kracht om hem wel te ontdoen van de knopen in zijn rug. Intussen hadden we het over de vakantie. Mij maakte het echt niet uit waar we heen gingen, zolang we maar samen waren en samen konden zijn. Ik hoopte dat we ook openlijk weer zoals vroeger konden rondstruinen. Mijn handen gingen verder, terwijl het gesprek langzaam wegstierf. Ik voelde hem nog wel iets opspannen doordat ik naar zijn gevoelige onderrug ging, maar gelukkig ontspande hij al snel weer. Het was duidelijk dat hij dit niet leuk vond, maar hier zaten altijd de ergste knopen, dus ik kon het niet zomaar overslaan. Zijn gepiep en gewoel stopten me niet. Ik drukte alleen een kusje op zijn schouder, om hem iets af te leiden, terwijl mijn handen enigsinds ruw zijn onderrug ontdeden van de knopen. Intussen keek ik iets rond en liet mijn oog vallen op iets waar ik noch best veel lol aan zou kunnen beleven. Ik stelde het op een suggestieve manier voor. Zijn antwoord erop deden me grijnzen, voor ik even door zijn krullen aaide. Daarna ging ik rustig verder met hem masseren. "Er ligt in jou stoute lade een buttplug. Wat nu als we kijken of die past als je fijn en schoon bent?" vroeg ik zacht, terwijl ik voelde hoe hij zich omdraaide en tegen me aan kroop. Eigenlijk zou ik er iets tegen moeten doen, maar daar had ik nog maar weinig zin in. Ik moest hem straks toch echt de leiding geven, wat er nu ook gebeurde. Ik voelde hem wat aan kaak knabbelen. Ik gaf hem een zachte tik op zijn achterste, gewoon om hem te laten merken dat ik dat eigenlijk niet hoorde toe te staan, maar heel erg vond ik het niet. Hij hoefde niet altijd te doen wat ik wilde. Ik vond het juist wel leuk dat hij me uitdaagde. Ik drukte een kusje op zijn voorhoofd en aaide door zijn krullen. "Zullen we zoizo eerst gaan douchen? Je bent wat plakkerig en zit een beetje erg onder de zooi van vannacht." zei ik rustig, terwijl ik hem wat beter, als een uit de kluiten gewassen baby'tje, in mijn armen nam. Heel langzaam schoof ik naar de rand van het bed en ging staan. Harry was gelukkig niet heel erg zwaar en ik kon, ondanks dat ik korter was, zijn lichaam makkelijk aan. Voorzichtig legde hem in de grote badkuip en draaide de kraan open. Kijk, ik kon wel gaan douchen, maar dat zouden Harry's benen echt niet houden. Toen het water warm was, deed ik de stop in het bad en deed er wat van zijn lekker ruikende badschuim. "Relax maar even lekker, Harry. Ik zal vast even ontbijt klaar zetten. Daarna kom ik weer terug, maak je geen zorgen." zei ik, terwijl ik nog even op mijn hurken naast de badkuip zat. Ik wilde hem namelijk nog een kusje toestoppen voor ik eten voor ons beiden ging maken. Hij at namelijk voor mijn gevoel nogsteeds veel, maar dan ook echt veel te weinig. Ik probeerde hem constant wel dingetjes toe te stoppen, maar die vond ik driekwart van de keren weer op de plek waar ik ze had achtergelaten. Zonde, maar ik kon het moeilijk door zijn strot duwen. Ik had ooit wel eens een filmpje gezien, waar hij naar had gekeken, met slagroom en aardbeien volgens mij, misschien dat ik hem zo een keer wat meer calorieën binnen kon stoppen, want nu hij hier zo lag, was het maar weer goed duidelijk hoe uitgemergeld hij eigenlijk was.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het beviel me echt wel dat hij dit voorstel deed, ik was zeker in voor nieuwe dingen proberen. Hoewel, voor hem nieuw dan. Ik zou het prachtig vinden om zijn uitdrukkingen te zien door de dag heen bij elke reactie die ik had op wat hij dan ook van plan was. Ik keek een beetje vanover mijn schouder naar Ashton om hem aan te kijken terwijl hij antwoordde. Een zachte gniffel rolde over mijn lippen door zijn woorden, hij had echt teveel kennis van wat ik allemaal in die lade had, maar echt erg vond ik het niet. Eergisteren was ik geflipt als ik erachter was gekomen, maar de zaken lagen nu anders. Ik knikte lichtjes als antwoord voor ik vond dat het zo wel genoeg was en omhoog kwam. Fijn nestelde ik me tegen hem aan, nog even van zijn warmte genieten voor ik op moest staan en de pijn tegemoet ging mocht vast wel. Aangezien ik nog altijd eigenwijs en niet compleet onderdanig was, en ik het nodig vond Ashton dat te laten merken, nipte ik zacht aan zijn kaak en liet daarna mijn hoofd op zijn schouder rustten. Ik piepte erg pijnlijk door de tik die hij me gaf en pruilde, ondanks dat hij het zacht deed voelde het verre van zacht voor mij. Verontwaardigd keek ik hem aan, maar kon het niet laten toch wat dichter tegen hem aan te kruipen. Bij zijn woorden liet ik mijn ogen weer over mezelf heen glijden en kwam tot het besef dat ik het inderdaad hard nodig had om schoongemaakt te worden. "Heel graag, dit kan nog wel eens wat kracht gaan kosten om dit eraf te schrobben," zei ik met het zucht. Het was het waard geweest, maar toch. Automatisch sloeg ik mijn armen om zijn hals toen hij me beter vastpakte, wat een goede keuze bleek te zijn achteraf gezien hij me niet veel later van het bed tilde. Ik was hem heel dankbaar dat hij me niet liet lopen, want dat zou echt een hel voor me zijn. Wel fronste ik even toen Ashton me in het bad zette in plaats van de douche, want dat zou prima gaan zolang ik me aan hem vast kon houden. Nou ja, als hij alsnog hier ook bij me bleef vond ik het best. Ik humde wat om het water om me heen dat langzaam warm werd en ging meer ontspannen zitten terwijl ik naar hem opkeek, wachtende tot hij zich bij me voegde. Als werd het duidelijk na zijn woorden dat het niet het geval was. "Beloofd?" vroeg ik zacht. Buiten alles had ik nog altijd last van fikse verlatingsangst en was letterlijk als de dood dat ik ooit echt alleen zou zijn. Ik leunde maar hem toe over de rand van het bad en drukte een lief kusje op zijn lippen, waarna ik mijn knieën optrok. Dat was omdat ik zijn blik zowat op mijn lijf voelde branden, en dan niet op een goede manier. Ik wist waarom en dat was de reden dat ik het graag verborg. In mijn gedachten was er namelijk niks mis. Ja, je zag mijn ribben wat meer en mijn heupbotten staken een klein beetje uit, maar dat hadden zoveel mensen. Niks voor Ashton om zich zorgen over te maken. Daarbij ging hij het toch niet voor elkaar krijgen het te veranderen, hij wist dat ik over mijn nek als ik ook maar iets meer dan anders binnen kreeg en dan helemaal niet meer at voor de rest van de dag.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ace von Monroe
    Ik nipte wat aan mijn thee, terwijl ik naar de tv staarde. Ik probeerde het feit dat dit niet hoorde naar mijn achterhoofd te verschuiven en het ontbijt zo veel mogelijk te waarderen. Al pakte ik met tegenzin de boterham in mijn handen. Ik at nooit 's ochtends. Maar ik moest laten zien dat ik het waardeerde en dat deed ik niet door het in de prullenbak te gooien. Ik waardeerde het ook echt en ik vond het een lief gebaar, maar ik had gewoon geen trek. Ik kreeg er smorgens gewoon nooit meer in dat een beker thee. Niet dat we normaal gesproken zulk eten mochten. Het waren altijd de restjes brood die over waren. Langzaam nam ik de eerste hap, toen Niall terug kwam met de tube. Dankbaar glimlachte ik even naar hem. Ik zou straks wel kijken wat ik nog van mijn nek kon maken. Ik had het idee dat het weer gestopt was met bloeden, maar aangezien de kraag van mijn shirt aan mijn huis plakte, was ik bang van niet. Ik keek even op naar Niall bij zijn vraag, maar wende al snel mijn blik weer af. 'Ik voel me een stuk beter.' Loog ik glashard. Het ging beter dan gister, dat was een ding. Maar ik voelde me nog altijd beroerd en slap. Maar ik wilde niet weer heel de dag in bed liggen. Daar was ik gewoon heel slecht in. Ik was het niet gewent om niets te doen. Ik greep de kans om zo onder me klusjes uit te komen dan ook niet aan. 'Dus zeg maar wat ik moet doen vandaag.' Hij had vast iets dat nog gedaan moest worden en anders zou hij wel at verzinnen om me aan he werkt te houden. Dat zou hij tenminste normaal doen. Maar ik wist niet meer zo goed wat ik nog van Niall kon verwachten. Helemaal niet na dat ontbijtje.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ashton Irwin
    Harry zag er echt uit als een ramp, een prachtige ramp, maar een ramp die toch echt wel iets van werk nodig had voor hij zich aan wie dan ook kon presenteren. Ik tilde hem met een snelle beweging op en schoof met wat moeite van het bed, zodat we naar de badkamer konden. Ik had eigenlijk weinig zin om als steunpaaltje te dienen, vooral omdat mijn eigen steunpaaltje weg was gevallen. Mijn staart was namelijk nog verre van bruikbaar op dit moment. Ik legde Harry dus maar rustig in het bad en stelde het zo in dat hij omringt zou worden door heerlijk warm water. Ik aaide nog even door zijn haren en stelde voor dat ik even ontbijt ging maken, waarna ik terug zou gaan. Bij zijn vraag alleen al kwam duidelijk weer zijn verlatingsangst naar boven. Hij geloofde nogsteeds niet dat ik hem nooit zou verlaten, nooit. Ik kon namelijk ook echt niet zonder hem, no way. Mijn oren waren alleen beter, waardoor ik, als ik me focuste, door heel het huis, zijn hartslag kon horen slaan. "Beloofd." zei ik, voor ik zijn kusje gewillig in ontvangst nam. Ik drukte er zelf nog een op zijn kruin, voor ik dan toch weghobbelde, om eerst mijn boxer snel aan te doen, voor ik naar beneden trippelde. Ik maakte snel een simpel ontbijtje met wat beschuitjes en thee. Ik nam het rustig mee naar boven en zette het op een kastje. Ik trapte mijn boxer uit en liep naar Harry's stoute lade. Ik haalde de buttplug eruit. Ik liet het nog even tussen mijn vingers door rollen, voor ik toch weer terugliep naar de badkamer. "Ik ben weer terug." zei ik zacht, voor ik bij hem in de kuip kroop. Ik wilde hem niet te erg laten schrikken. Ik legde het speeltje nog even op de rand en wisselde het in voor een spons, zodat ik in elk geval onze lichamen schoon kon boenen. Hij leek me namelijk nogsteeds vrij gammel en niet in staat om dit zelf te doen. Misschien was ik iets te bezorgd, maar dat zou iedereen zijn die degene om wie hij echt gaf in deze staat in een bad zag liggen. Nu was het grotendeels mijn schuld, maar dat betekende niet dat dit wel een teken was het even rustiger aan te doen tot alles weer iets weggetrokken was. Mijn eerste zet was dan ook het schoonmaken van zijn buik en borst. Ik had hem wel vaker schoon moeten maken op de dag erna, maar het bleef hardnekkig spul om van zijn huid te schrobben en ik wilde hem geen pijn doen. "Je zegt het als ik te ruw met je ben, toch? En geen bijdehante opmerkingen, want ik wil je geen pijn doen." zei ik, voor ik toch een kusje van zijn lippen stal. Hij was misschien wel een 'stoere jongen', maar ik kende hem een stuk beter dan dat. Hij liet zijn pijn vaak niet merken, of zei dat hij het fijn vond, maar ik had zo het gevoel dat hij meer naar zachte liefde verlangde dan hij liet merken, gewoon om zichzelf te beschermen. Ik drukte nog een kusje op zijn neus en ging verder met schrobben, want hij moest ondanks alles toch schoon, niet alleen zon torso zoals nu, maar straks ook zijn benen en onderlichaam. Alles moest schoon, want ondanks dat de jongens het best wisten, ging ik het niet zo duidelijk maken voor ze om te weten wat er allemaal was gebeurd. Dat was toch vrij privé.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Zelfs bij Ashton, bij wie ik me al jaren veilig voelde en wie me door alles heen had geholpen, was ik nog bang dat hij me in de steek zou laten. Normaal niet heel erg, maar na gisteravond was ik toch wel weer erg bang geworden. Het was voor mijn eigen gemoedstoestand dan ook erg belangrijk dat hij me beloofde terug te komen. Gelukkig deed hij dat ook en kon ik hem met een gerust hart nog een zachte kus geven voor hij me achter zou laten. Ik glimlachte toen ik zijn lippen ook nog even op mijn kruin voelde en keek hem na tot hij in de deur verdween. Iets rustiger nu liet ik me dieper in het water zakken. Het warme water deed mijn pijnlijke spieren wat ontspannen en het was sowieso fijn om even te kunnen relaxen. Ondanks dat ik theoretisch gezien vrij was vandaag kon er altijd nog wat onverwacht tussendoor kunnen komen. Zo hoefde ik ook niet naar mezelf te kijken dankzij het schuim, want ik had zelf ook echt wel in de gaten dat er de laatste tijd bij mij alleen gewicht af ging. Met een zucht sloot ik mijn ogen, ik wilde hier niet aan denken, gewoon van de tijdelijke rust en mijn gezelschap dat zo weer terug kwam. Dat duurde niet heel lang, want na een paar minuten opende ik mijn ogen weer bij het horen van een bekende stem. Ik ging wat rechter zitten en glimlachte lichtjes, waarna mijn ogen heel even naar het speeltje gleden voor ik gelijk wat naar hem toe schoof. Ik moest mijn gedachten daar vanaf houden wilde ik dat dit niet snel bergafwaarts ging. Het kon me niet zoveel schelen dat Ashton me het wassen niet zelf liet doen, ik vond de aanraking wel prettig, hoewel ik er niet door kon ontspannen gezien het zo ruw moest. Ik was er wel aan gewend dus dat was het punt niet. Ik rolde met mijn ogen om zijn woorden maar kuste hem toch kort terug. "Weet ik, maar jij weet ook dat ik er prima tegen kan. Ik ben niet van glas," mompelde ik en haalde mijn schouders wat op. Na de afgelopen twee dagen moest hij dat onderhand wel doorhebben. Ja, ik vond het fijn en kickte er zelfs op, maar dat betekende niet dat ik buiten de slaapkamer opeens heel fragiel was. Tegen wat zachte liefkozingen zei ik ook nooit nee, maar die kreeg ik gewoon zelden dus vroeg ik er ook niet om. Het voelde niet natuurlijk voor me dus kroop ik meestal zonder woorden tegen iemand aan in de hoop dat ze de hint kregen. Ik schoof zo ver mogelijk naar hem toe zonder dat ik hem belemmerde in het wassen en humde zachtjes. Met een kleine gniffel om het kusje op mijn neus volgde ik zijn handen over mijn lijf, wetende dat dit het minst erge deel was. Het ging pas echt pijn doen als het bij mijn onderlijf aankwam. Hopelijk werd het weer wat makkelijker met de plug, die me weer wat genot kon brengen en me opgerekt voor hem hield. Bij het idee grijnsde ik half en streelde ik licht met mijn vingertoppen over zijn bestoppelde kaak. "Weet je überhaupt hoe zo'n ding werkt?" vroeg ik hem onschuldig met grote oogjes. Daarnet had ik al van hem geleerd dat hij wist waar mijn blaadjes lagen, dan nam ik aan dat Ashton wel meer wist. Dan kon ik net zo goed onwetend spelen en hem zijn gang laten gaan, ik was best benieuwd wat hij wist van de verschillende speeltjes, dan wist ik ook wat ik ongeveer kon verwachten.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 18:34 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    [Tot we een Zayn hebben, blijft Calum van Niall.]

    Niall Horan
    Het was fijn om te zien dat er in elk geval een beetje werd genoten van mijn werk in de keuken. Ace leek alleen nog een stuk dankbaarder voor de crème. Met de staat waarin zijn nek zich bevond, was dat niet gek. Ik vroeg hem voorzichtig of hij sterk genoeg was om te werken vandaag. Anders kreeg hij nog een dagje vrij om aan te sterken. Ik was blij dat hij zich een stuk beter voelde. Bij zijn vraag keek ik hem aan. Hij was nogsteeds een hoopje ellende, maar toch wel minder dan gister. "Als jij graag de badkamer wil schoonmaken? Goed met bleek, dat alles weer spik en span is. Dat is denk ik alles wel." zei ik toch vriendelijk. Als hij weigerde kon ik weinig, want het was een vraag geweest en geen bevel, dat wilde ik niet meer, maar ik hoopte dat hij het toch zou doen. Voor vandaag deed ik nog wat rustig met zijn klusjes, want ik wist hoe erg hij niet van stil liggen hield, waardoor ik wat bezorgd was dat hij wat voor me verzweeg. Toch zou ik hem moeten vertrouwen op zijn woord. Ik had niets anders dan zijn woord en wilde toch laten zien dat onze band langzaam opgebouwd zou worden uit vertrouwen, niet angst of status. We waren nogsteeds allebei twee jongens die hier toch nog niet helemaal zeker over waren hoe dit ging werken. Ik wilde gewoon mijn beste beentje voor zetten om toch te redden wat er te redden viel. Ik wist niet hoe het zou lopen, en Calum erbij betrekken was duidelijk veel te veel, maar er was een weg en daar wilde ik zo hard als ik kon aan timmeren. Nu schoof ik een beetje naar hem toe, om heel voorzichtig zijn staart weer te aaien. Hij zou dit waarschijnlijk niet toestaan, wegtrekken en weggaan, maar ik kon het altijd proberen. Het bracht mij ook gewoon rust, voor er weer een drukke dag aankwam. Ik zag er echt tegenop, maar gelukkig hoefde ik vandaag alleen maar mijn bovenlichaam netjes aan te kleden. Toch keek ik erg uit naar de vakantie, zelfs al waren er nog een aantal zware dagen te doorstaan voor het ging gebeuren.


    Bowties were never Cooler

    Ashton Irwin
    Ik liep na het maken van het ontbijt naar de badkamer met het speeltje dat ik wat ongemakkelijk tussen mijn vingers draaide. Kijk, ik wist ruwweg wat het was en waar het hoorde, maar er kon nogsteeds flink wat mis mee gaan. Ik zette het dus maar weg, voor ik in de tobbe kroop en zo zacht mogelijk, wat toch nog aardig ruw was, de zooi van Harry zijn buik begon te boenen. Voortaan ging ik hem toch echt eerst schoonmaken voor we gingen slapen, want dit kon niet prettig zijn voor hem en ik vond het veel te veel werk. Ik vroeg hem dan ook zacht of ik hem geen pijn deed en drukte een kusje op zijn lippen. Ik wilde nu zeker niet ruw met hem zijn, en hem al helemaal geen pijn doen, maar hij zat echt onder, en niet alleen onder het zweet en de massageolie, wat al best kleffe goedjes waren. Zijn antwoord deed me een beetje blozen, terwijl ik de laatste zooi van zijn torso boende. Dat ging nog best lastig, omdat hij steeds verder tegen me aan kroop. Niet dat ik het erg vond, maar het was niet heel handig. Straks zou mijn lichaam ook nog moeten, maar gelukkig was bij mij alleen mijn bovenlichaam vies, in tegenstelling tot hoe de krullenbol tegenover me eruit zag. Ik poetste het laatste stukje vrij onhandig en drukte toen een kusje op zijn neus, voor ik mijn armen even stevig om zijn magere lichaam sloeg. Ik liet mijn handen zacht over zijn gehavende rug gaan en genoot even van dit kleine momentje, voor ik hem echt ongemak zou bezorgen. Toch wist hij me uit de rustige trans te halen toen hij over mijn kaak streelde. Bij zijn vraag werd ik langzaam knalrood en sloeg mijn ogen neer. "Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar ik kan denk ik met wat hulp wel bedenken hoe het werkt." zei ik zacht en een beetje ongemakkelijk. Ja, misschien leek ik in bed te weten hoe het werkte, maar eigenlijk improviseerde ik maar wat met de kennis die ik ongewenst had verzamelt door de keren dat ik binnen was gevallen en van wat ik keer op keer had gehoord. Ik hield hem met een arm dicht tegen me aan en liet met een hand los toen ik me weer langzaam wat zekerder begon te voelen. Ik stak zonder hem echt aan te raken mijn arm onder hem door en legde mijn grote hand zo dat mijn vingertoppen zijn onderrug raakten en hij min of meer op mijn arm zat. Langzaam trok ik mijn arm terug, waardoor mijn middelvinger tussen zijn bilspleet doorging en uiteindelijk bleef rusten bij zijn kringspier toen ik weer stopte met bewegen. "Maar ik denk dat dit de ingang is waar die op een of andere manier in moet." fluisterde ik zacht in zijn oor, waarbij ik zachte druk met mijn vinger erop uitoefende tot mijn eerste vingerkootje makkelijk naar binnen gleed. Het zat allemaal niet zo strak meer en ook zijn kringspier leek slapper te zijn dan vannacht, al kwam dat misschien alleen maar omdat de massage en het warme water hem deden ontspannen. Hij was duidelijk nog wel erg klef hier beneden, maar dit kreeg ik niet heel goed schoon zonder hem weer op handen en knieën te zetten, en persoonlijk zat ik zo wel lekker met hem dichtbij me. Als hij niet wilde dat ik hem zo plaagde moest hij het gewoon zeggen, en zou ik het wel merken, gezien hoe vocaal hij zelfs met zijn mond geblokkeerd is. Om eerlijk te zijn deed me dat best uitkijken naar een keer dat we het zonder dat konden doen. Gelukkig zou dat niet lang meer duren, al was ik wel bang dat het daarna mogelijk moeilijk zou zijn om terug te gaan naar zijn gedempte gepiep.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik glimlachte vertederd om de rode blos op zijn wangen. Toch nam ik mijn woorden niet terug, Ashton was zelf degene geweest die me twee nachten achter elkaar had behandeld alsof ik alles aankon, dan moest wat boenen geen enkel probleem zijn. Het was wel lief dat hij zo om me gaf, dat moest ik hem nageven. Daarbij was hij volgens mij de enige die echt om me gaf en dan sloeg ik de bezorgdheid die erbij hoorde niet af. Ik humde terwijl hij bezig was, zo'n slecht gevoel was het niet en ik was ondertussen wel gewend dat er een beetje kracht voor nodig was om dit van me af te krijgen. Ik grijnsde breed om het kusje op mijn neus en liet me gewillig in zijn armen nemen. Dit was eigenlijk de enige plek waar ik me volledig prettig en veilig voelde, dus sloot ik automatisch mijn armen om zijn nek om hem dichtbij te houden. Ik genoot van zijn handen die zacht over mijn rug gingen en zuchtte tevreden waardoor mijn adem tegen zijn hals sloeg. Dit alles zette me wel een beetje aan het denken, door de manier waarop Ashton dit, en mij, aanpakte leek het alsof hij het al veel langer deed dan het werkelijk was. Ik had daardoor klakkeloos aangenomen dat hij ook veel wist, maar het drong nu tot me door dat de hybride misschien helemaal geen idee had. Zacht streelde ik over zijn kaak en vroeg het hem maar gewoon, ik zou hem er niet op beoordelen. Zijn rode wangen waren ontzettend schattig en ik drukte er een klein kusje op om hem te verzekeren dat ik het niet erg vond. "En daar heb je nou mij voor. Wat zou je zonder me moeten, hmm?" zei ik met een zacht lachje. Hij had nog veel te leren op dit gebied en ik hielp hem daar met alle liefde bij. Sommige dingen moest hij toch echt zelf doen want ik had van een paar dingen ook geen idee, dat kwam omdat ik alles altijd van een onderdanig standpunt uit zag. Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder en verschoof zo dat ik zo goed als op zijn schoot zat, maar hem wel de ruimte kon geven toen hij met zijn arm onder me door ging. Veel dacht ik er niet van, tot ik een vinger bij mijn ingang voelde en mijn ademhaling haperde, waarna het versnelde. Ik knikte gretig bij zijn gefluisterde woorden en liet onwillekeurig een kreun horen zodra hij zijn vinger wat verder bij me naar binnen drukte, te weinig om me echt genot te geven en te ver om het te negeren. Het was een verschrikkelijk frustrerend gevoel en het liefst drukte ik mijn heupen verder omlaag, maar ik wist niet of dat vervelende consequenties ging geven. Niet dat het me kon schelen dat ik nog erg sensitief was, maar meer comsequenties vanuit Ashton's kant, of hij het überhaupt toe zou laten. Ik liet me een heel klein beetje verder zakken over zijn vinger en keek hem vragend aan terwijl ik op mijn lip beet. Waarschijnlijk liet hij me zo hangen gezien ik nog niet schoon was en met de plug die ik nog in moest in gedachten, al had hij niet gespecifeerd dat de volgende keer ook geldde voor zijn vingers. Sowieso moest ik verder dan dit opgerekt worden voor ik de plug kon hebben en om eerlijk te zijn was ik gewoon dol op zijn handen. Het klonk misschien stom, maar de manier waarop die zo ontzettend ruw en liefdevol tegelijk met me konden zijn deed me rillen, daarbij wisten zijn vingers precies al mijn juiste knoppen in te drukken zodat ik in mum van tijd hem al smeekte om meer.


    Because I love him, do I need another reason?