• Five maffia masterminds and their hybrid pets living in a luxury villa in London. Anything could happen...





    In een grote villa in Zuid-West London zit het hoofdkwartier van de beruchtste bende van Europa, van de wereld eigenlijk. Iedereen weet het, maar niemand durft er ook maar binnen te vallen. Dat is namelijk zeker het laatste wat je ooit zal doen. Terwijl het bovengronds een prachtige villa is met alle luxe die je, je kan voorstellen, liggen eronder de meest verschrikkelijke en gevreesde martelkamers ter wereld. Als je hier op uitnodiging komt zal je er niets van merken en als je hier zonder uitnodiging komt zal je er nooit meer uit ontsnappen. In de villa wonen de meest gevreesde criminele meesters ter wereld. Iedereen weet dat zij erboven staan, maar ze hebben niets om het concreet te maken. Het zijn spinnen in een crimineel web en weten precies hoe elke draad trilt en hoe die uitwerking zal zijn. Hun duizenden onderdanen door heel Europa, met takken door de hele wereld heen, kunnen met een knip van hun vinger vervangen worden als ze op een of andere manier uitvallen. Toch leven ze hier enigsinds normaal, voor zover dat kan. Natuurlijk is de materiele luxe van het huis niet de enige luxe waarvan zij genieten. Naast hun duizenden maffia onderdanen, hebben ze elk een persoonlijke slaaf, een hybride, een kruising tussen een mens en een dier. De een heeft spitse oortjes en een dikke pluimstaart als die van een vos, terwijl de ander lange slappe oren heeft en een vrolijke kwispelstaart als die van een hond, en allemaal hebben ze een halsband met hun naam erop en die van hun baas. Jaren geleden zijn mensen gaan experimenteren met het mixen van mens en dier, wat in deze tijd succesvol is gelukt. Mensen houden hybriden als huisdieren, of meer huisslaven. Ze doen alle taken in huis en slapen in een mand. Soms hebben ze een vriendelijk eigenaar die ze als gelijke behandelt, maar dat komt nog zelden voor. Ook bij de maffia zijn het gewoon slaafjes die worden afgedankt, of afgemaakt, als ze onbruikbaar worden. Ze hebben een eigen kamertje, niet veel groter dan een politiecel met een bed, wc, wasbak, spiegel, douche en een luikje waar eten en drinken doorheen komt, met een deur naar de gang en de slaapkamer van hun persoonlijke meester. De ene zal strenger zijn voor zijn slaaf dan de ander, maar het blijven huisdieren van maffialeden, dus daar zullen altijd risico's aan hangen. Maar misschien zijn de hybrides wel meer voor hun meesterss dan alleen slaven, of misschien zoeken juist de slaven wel steun bij elkaar, wie weet.


    • Rollen•
    • Niall Horan • Maffia-CEO • C_A_L_M_
    • Zayn Malik • • •
    • Liam Payne • • •
    • Harry Styles • Maffia-Martelbeul • Stywin
    • Louis Tomlinson • Labrador-Hybride • Styson

    • Michael Clifford • Maffia-Computernerd • ZaynJavaddMalik
    • Luke Hemmings • • •
    • Calum Hood • Duitse Herder-Hybride • IrishNialler
    • Ashton Irwin • Walibi-Hybride • C_A_L_M_

    • Ace Mitchell von Monroe • Wolf-Hybride • ZaynJavaddMalik


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: Hybrides zijn slaven en zullen dus niet snel als gelijken behandelt worden. Als dat wel gebeurt waarschijnlijk alleen in het geheim. Relaties beginnen niet zomaar en nooit zal alles koek en ei zijn in de villa van maffiabazen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen C_A_L_M_ of Styford maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 3 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    • Het Begin •
    De ochtend breekt langzaam aan in de villa. Iedereen begint rustig zijn dag en mogelijke taken. De vakanties worden misschien nog wat verder uitgeplant en vriendschappen geheeld, die eerder spanningen hebben ondervonden.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 21:53 ]


    Bowties were never Cooler

    Ashton Irwin
    Ik vond het heel fijn om even te kunnen ontspannen met Harry in mijn armen. Zo kon ik hem fijn dicht bij me houden en tegelijkertijd beschermen tegen de grote boze buitenwereld. Toch bleef het niet lang rustig en stil. Harry begon al snel over juist hetgeen wat me toch wat onzeker maakte. Ja, ik wist iets, maar eigenlijk maar heel weinig. Harry zou me veel moeten helpen en meer dan het bijsturen van nu, als hij verder wilde gaan dan dit. Ik had dan wel van nature een soort mannelijke dominantie over me, en had door de dunne muren vanalles gehoord, maar meer was het ook niet. Ik glimlachte nog iets ongemakkelijk bij zijn kusje en woorden. "Je bent een schatje. Echt iedereen zal blij zijn met een jongen als jij voor een vriend." zei ik zacht, terwijl ik toch langzaam weer mijn zelfvertrouwen terug kreeg. Ik gleed mijn hand onder zijn kont door en begon zo toch weer aan een klein spelletje. Ik kon het gewoon nog even niet laten, zelfs al was het een heel stuk meer casual dan in bed. In de slaapkamer had ik alle touwtjes in handen gekregen en hield ze stevig vast. Hier was het allemaal een stuk losser en vrijer. Ik fluisterde een paar speelse woordjes in zijn oor, terwijl ik druk op zijn ingang uitoefende voor mijn eerste vingerkootje bij hem naar binnen schoot. Eigenlijk direct was het vrij lonend voor mij, want zijn kreun gaf me een rilling over mijn rug. Het klonk echt geweldig. Hij lag heerlijk in mijn arm, maar na even voelde ik hem toch iets verder over mijn lange dunne vinger glijden, tot ongeveer halverwege, terwijl hij me duidelijk vragend aankeek. Ach, waarom niet. Ik had hem gezegd dat hij zou moeten wachten, want zijn lichaam was een wrak, maar een vinger kon echt geen kwaad, toch? Daarbij was hij na gister zo los, dat het echt heel makkelijk ging. Daarbij kon ik hem ook met een hand schoon boenen. Ik drukte mijn lippen op die van hem, terwijl ik tergend langzaam hem iets uit mijn arm liet glijden, zodat hij over de rest van mijn vinger gleed. Ja, straks wae het misschien minder handig, maar dat zagen we dan wel weer. Dit alles was nu even te prettig. Met mijn vinger, nu die diep in hem zat, tikte ik zacht op de plek waarvan ik dacht dat ik zo net zijn prostaat kon raken. Ik wilde echt niets meer, en ik zou stoppen als hij het wilde, maar in deze situatie kon ik het toch niet laten te kijken hoe zijn lichaam op mij reageerde en op mijn acties. Alles was nog erg nieuw en ik wist dus echt niet wat elk van zijn knopjes deed, en waar ze allemaal zaten, maar gezien de afgelopen dagen, zal ik snel genoeg leren hoe zijn lichaam werkte en hoe ik die voor me kon laten werken. "Je bent prachtig en de beste die ik me ooit had kunnen wensen, zowel privé als professioneel." Ik vond het best belangrijk dat hij dit ook hoorde. Het gebeurde voor mijn gevoel te weinig. Hij was dan wel de beul van het huis, en ik had vaak genoeg onder zijn hand geleden, en zwaar ook, maar onder dat alles was het een goede jongen, daarbij waren de straffen meestal mijn eigen schuld geweest: door opstandig, dominant, bijdehant, en eigenwijs te doen. Ik zou me geen leven zonder hem kunnen voorstellen en ik zou het ook niet willen. Hij was mijn beste vriend, misschien zelfs meer, maar daar was ik nog niet echt over uit. Nu trok ik langzaam weg van zijn lippen en liet mijn hoofd op zijn schouder rusten. Ik poetste straks wel verder, dit momentje, wat toch ook een beetje onwennig voelde, was te feit om af te sluiten.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ashton hoefde zich nergens zorgen om te maken, bij mij was dat nergens voor nodig. De basisdingen kon ik hem echt wel bijbrengen, maar het was grotendeels gewoon gebaseerd op een combinatie van wat wij fijn vonden en wat onze grenzen waren, dat kon je niet zomaar leren. Dat deel moest hij echt zelf uit zien te vogelen. Wat ik niet van hem had verwacht was dat hij al zo snel weer terugschakelde naar mij plagen, wat hem nog goed lukte ook. Mijn lichaam reageerde ook veel heftiger dan het anders zou doen omdat ik absoluut nog niet hersteld was van de afgelopen twee dagen. Een klein kreuntje rolde over mijn lippen door het gevoel van zijn vinger die gedeeltelijk in me zat. Ik klauwde licht in zijn schouderbladen en kon het niet laten om stilletjes te vragen om toestemming voor meer door me verder omlaag te drukken en hem vragend aan te kijken. Ik was blij dat Ashton het in ieder geval niet afwees en kuste hem met alle liefde terug. Zijn lippen leidde me heel even af van al het andere en mijn handen gleden omhoog zodat ik mijn vingers door zijn krullen kon vlechten. Toch werd ik me er weer hyperbewust van toen hij me verder liet zakken en ik niet anders kon dan zacht tegen zijn lippen aan piepen. Ik trok een beetje aan zijn haren en verschoof iets zodat ik me beter kon settelen. Speels zette ik mijn tanden in zijn onderlip, al moest ik wel loslaten toen hij zijn vinger zo krulde dat hij precies bij mijn prostaat zat. Zonder na te denken liet ik me gaan en kreunde zijn naam zo zoals ik altijd zou doen als ik niet belemmerd was door een gag. Daana drong het wel tot me door en beet ik op mijn lip om stil te blijven, want volgens mij golden hier geen andere regels. Dat was ook de reden dat ik amper reageerde op zijn lieve woorden behalve een kleine glimlach, omdat ik bang was te luid te worden, en de badkamer echode nogal. Zijn woorden deden me toch heel veel goed, want hij was de enige die dit echt oprecht meende. Nadat hij terug had getrokken begon ik langzaam wat met mijn heupen te rollen, want het feit dat hij tegen mijn prostaat zat en niet bewoog maakte me gek. Het was alleen mooi meegenomen dat ik daardoor ook gelijk tegen Ashton aan schuurde. Om alsnog iets meer te kunnen doen besloot ik dat ik mezelf ook prima kon smoren door mijn lippen in zijn nek te drukken. Zijn nek was nog compleet onaangetast in tegenstelling tot de mijne, dus een of twee zuigzoenen kon zeker geen kwaad. Ik zoog zacht aan zijn huid terwijl ik mijn heupen bleef cirkelen rond zijn vinger. Het voelde echt heerlijk en ik kon een paar kreuntjes niet tegenhouden, maar na even kon ik merken dat dit niet genoeg voor me was. Ashton was ermee begonnen dus mocht hij het afmaken ook. Ik drukte mezelf nog meer omlaag in de hoop dat hij de hint begreep dat ik geen genoegen kon nemen met maar een vinger, al had ik nog steeds het idee dat hij me zometeen verschrikkelijk gefrustreerd liet hangen. Dan wist hij zeker dat hij vandaag niet meer van me af zou komen, want dat accepteerde ik niet zomaar.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Irwin
    Harry had me smekend aangekeken bij mijn actie met mijn vinger, en zich net iets verder erover laten zakken. Tja, ik was hier nu geen heer en meester meer, dus ik kuste hem om het nog heel even uit te stellen, voor ik hem dan toch langzaam over mijn lange dunne vinger liet zakken, tot die geheel in hem zat. Ik voelde hem intussen aan mijn haren trekken en zacht tegen mijn lippen piepen, maar het gaf me allemaal nog wel een redelijk goed gevoel. Ik voelde zijn tanden in mijn lip, en keek hem speels grijnzend aan, toen ik als reactie daarop mijn vinger zo kromde, dat mijn vingertopje volgens mij heel licht tegen zijn prostaat drukte. Dat stukje voelde net iets anders, en zijn kreun, die de rillingen over mijn rug zond, vertelde me al genoeg. Alleen het feit dat hij mijn eigen naam kreunde, en niet gewoon Daddy zoals in de slaapkamer, maakte het effect alleen wel tien keer zo erg, maar het maakte dit alles toch ook een beetje onwennig. Ik was er nu toch langzaam wel een beetje aan aan het wennen, dat als hij in dit soort tijden dingen uit zijn mond liet komen, ik niet meer gewoon kleine stuiterbal Ash was, want dat was ik nu ook echt niet. Ik voelde me menselijker dan ik ooit echt had gevoeld. Zacht probeerde ik hem met oprechte en lieve woordjes rustig te krijgen, terwijl ik mijn vinger heel licht op zijn gevoeligste plek liet drukken. Ik voelde hem intussen met zijn heupen rollen, waardoor er drukvariaties tegen zijn prostaat ontstonden en hij licht tegen mijn lengte op begon te rijden. Dit vond ik allemaal toch een stuk minder goed idee, want ik wilde zijn lichaam een dag, misschien twee, rust geven, en zo ging dat echt niet lukken. Toen hij dan ook nog op mijn nek begon te zuigen, en geen intentie leek te hebben om te stoppen, was het even genoeg. Ik drukte hem een klein stukje van me af, net genoeg om zijn lippen van mijn nek en zijn heupen van de mijnen te scheiden, en hield mijn hand op zijn heup om deze stil te houden. "Harry, nee. Vandaag even niet. Je lichaam is zo te zien wel even toe aan een dagje rust." zei ik voor ik hem aankeek alsof ik over de bovenrand van mijn bril keek, zoals ik vaker had gedaan als ik hem streng wilde aankijken. "Of je geniet er nu van en gedraagt je, dan mag je me aan het einde van de badtijd leren hoe ik je een goede pijpbeurt geef, " Ja, dat woord had ik ergens zien staan en ik had geen idee wat het inhield, maar hij zou het vast niet erg vinden. "waarna ik voorzichtig die plug bij je binnen breng. Of je gaat zo door en ik laat je na het schrobben hangen met die plug tegen je prostaat aan, een verbod om aan jezelf of de plug te zitten, en ik kom elk kwartier langs om er even goed mee te wiebelen, zodat je het niet kan negeren als de tijd verder loopt. De keuze is aan jou." zei ik, terwijl ik op een heel rustig ritme steeds heel even licht tegen zijn prostaat begon te drukken. Misschien was de tweede voorwaarde wel heel streng, en zouden we dan beiden echt niets gedaan krijgen, maar het ging om het idee. Ik hoopte voor nu gewoon dat hij voor de andere keuze ging en het voor ons allebei een stuk makkelijker maakte, ondanks dat hij nogsteeds met dat ding in zijn achterste tegen zijn prostaat zou eindigen, maar ik had niet het gevoel dat Harry daar heel veel problemen mee had.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het was onredelijk om te verwachten dat ik rustig en beheerst kon worden terwijl Ashton tegen mijn prostaat aan drukte. Zijn woorden waren dan erg lief en ik waardeerde oprecht dat hij dit zei, maar het was zo lastig om antwoord te geven zonder te luid te worden. Beneden wisten ze dan wel wat er aan de hand was, ze hoefden niet te weten hoe luid ik werkelijk kon worden. Het werd alleen steeds moeilijker, want hij bewoog zijn vinger niet en het maakte me gek. Ik had meer nodig dan dat. Ik plukte zacht aan zijn krullen en beet hard op mijn lip, en begon ondertussen heel langzaam met mijn heupen te rollen. Het voelde te goed om niet te doen en om mijn geluidjes van genot te smoren drukte ik mijn lippen in Ashton's nek, waar ik zacht aan zijn huid zoog om een donkere markering achter te laten. Dat ik de zijne was -was overduidelijk, maar andersom mocht het nog wat duidelijker worden. Ik piepte klagend toen hij zich van me afdrukte en pruilde, ik zag het kwaad van mijn acties echt niet in.
    In mijn ogen hadden we hier allebei een voordeel aan. Ik maakte nog een klaaglijk geluid door zijn woorden, maar viel al snel stil door zijn blik en richtte mijn ogen naar beneden. Dit bewees toch maar weer eens dat Ashton heel veel voor me was en duidelijk op een punt in mijn leven ook een vaderfiguur was geweest. Op dat punt was hij de enige naar wie ik echt luisterde en dingen van aannam. Stilletjes luisterde ik naar zijn woorden en speelde wat met zijn haren. Natuurlijk zou ik niet voor de tweede optie gaan, dat was een pure marteling. Dat ik die plug sowieso al had was een ding, maar verder niets kunnen doen was te wreed. Dan stond het vast dat ik door ging draaien en ik was niet leuk als dat gebeurde. "Ik zal braaf zijn, beloofd," bracht ik uit, voor ik mijn ogen kort sloot en een hoog geluidje over mijn lippen rolde door het ritme dat hij aanhield met zijn vinger. Met moeite herpakte ik mezelf weer en keek hem aan. "Maar ik denk dat het beter idee is als je het zelf eerst meemaakt voor je het bij mij uitprobeert, Ash. Ik kan meer aan dan jij en we moeten het gewoon rustig opbouwen, oké?" zei ik met een kleine glimlach met een ietwat vervormde stem. De eerste keer dat hij dat ging oefenen moest absoluut niet hier zijn, zeker omdat ik al hypergevoelig was en de neiging om eerder mijn heupen omhoog te stoten had. Hij was niet gewend aan het halve stikken als dat gebeurde en hij moest het niet gelijk haten. Daarbij had het de afgelopen dagen voor hem gedraaid om mij genot te brengen, nu wilde ik hem diezelfde dienst bewijzen. Ik hield mijn tanden in mijn lip geboord zodat alleen een paar kleine kreuntjes te horen waren zodat ik zeker wist dat Ashton de enige was die me hoorde, op misschien de andere hybrides na. Maar dat kon me een stuk minder schelen, al was het enkel en alleen voor hem bedoeld om te horen. Hij was degene die me zo goed lieten voelen en dat mocht hij weten ook, wat er voor zorgde dat ik niet meer kon wachten tot het moment dat hij me voluit mocht horen zonder enige belemmering.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Irwin
    Het was eigenlijk direct duidelijk dat bij mijn woorden, Harry goed naar me luisterde. Zelfs na dit alles en met dit alles , zag ik hem nogsteeds als mijn kleine broertje en was erg beschermend over hem. Hij had van kleins af aan geen vader meer, en ik was zo snel mogelijk na het ongeluk op die plek gesprongen. Ik had niet het gevoel dat ik er goed in was, maar ik had het echt geprobeerd. Ik had voor kerstman gespeeld, verjaardagskadotjes gekocht, nog een paar kinderfeestjes georganiseerd, en hem zo goed mogelijk beschermd en genegenheid gegeven, maar toch had ik het gevoel dat het nooit echt genoeg was geweest, zeker omdat hij duidelijk elke dag nog zijn ouders erg miste en ik dat gemis niet leek te kunnen verminderen. Toch dacht ik daar nu niet aan, al had ik het er soms best heel moeilijk mee. Ik glimlachte bij zijn woorden en hield het ritme waarmee ik was gestart rustig aan. Het leek al meer dan genoeg voor hem te zijn. Zijn geluidje deed me grijzen, want ik moest het op enige manier uiten hoe het me liet voelen, en ik kon hem nu heel moeilijk bespringen, wat ik met deze geluiden toch heel graag wilde doen. Ik luisterde naar zijn woorden, terwijl ik me ook nog even moest herpakken, maar ik snapte hem niet helemaal. Ik vertrouwde hem wel op dit vlak, maar had geen idee waarom we het niet andersom zouden doen, want ik had al zo veel genot gehad de laatste dagen en zijn lichaam was alleen maar daarvoor gebruikt, waardoor het nu wel een wrak leek. Natuurlijk had ik hem er ook wel van willen laten genieten, maar dat kon echt niet op tegen het genot wat hij me had gegeven door de sex, maar ook het genot wat ik had gekregen door eindelijk mijn dominantie eens te mogen laten zien, zonder restricties. Het werd zelfs aangemoedigd en deed me echt heel goed voelen. Ik keek hem dus wat verward aan en drukte een kusje op zijn lippen, terwijl hij heerlijke zachte kreuntjes liet horen. Nee, ik verlangde nu al naar het moment dat we echt sex konden hebben zonder dat hij gedempt moest worden. Hij was nu al heerlijk luid en dat wond me eerlijk gezegd enorm op. "Waarom eigenlijk, als ik mag vragen? Ik heb geen idee wat het is, maar jij verdient ook echt wat genot, Harry, zonder hardhandige pijn te ondervinden." zei ik, voor ik hem heel voorzichtig een duwtje tegen zijn schouder gaf, in de hoop dat hij zou snappen dat ik graag wilde dat hij zich omdraaide, zodat ik bij zijn onderlichaam zou kunnen. Ik zou hem kunnen schoon schrobben, zonder echt mijn vinger uit hem te hoeven halen. Intussen zou hij me dan haarfijn kunnen uitleggen wat ik in godsnaam had voorgesteld wat zo erg was en waarom hij het eerst bij mij wilde voordoen. Ik snapte het allemaal even niet meer en bleef de oudere krullenbol wat verward aankijken. Hij was hier de expert en ouder, zelfs al leek ik vaak de oudere en wijzere van ons twee, zeker als je ons buiten het strikt professionele zag. Ik vond het allemaal wel best. Harry was een schat en ik wilde hem echt een keertje verwennen. Daarom wilde ik nu ook weten waarom hij dit afwees, want hij had gister nog gezegd dat eigenlijk niets hem te vreemd of te ruig was.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ashton was zo te zien wat van zijn stuk gebracht toen ik zijn voorstel subtiel afwees, zo dat het werd omgedraaid. Niet omdat ik het niet fijn zou vinden, want het was het een van mijn zwakke punten, ik was alleen bang dat ik hem pijn deed en hij het daarna niet meer zou willen doen. Daarnaast had ik zo genoten van hoe hij me had behandeld dat ik het terug wilde geven. Het was zo lang geleden dat iemand zo ruw met me was geweest maar tegelijk zo lief was, waar ik hem dankbaar voor was. Zelfs nu, met zijn vinger diep in me genoot ik intens. En de jonge hybride was nog zo onervaren, hij verdiende het om elk aspect eerst zelf te krijgen en ervan te genieten. Mijn ogen verlieten de zijne niet terwijl een paar zachte geluiden van genot over mijn lippen rolden, maar wat wilde ik graag alles de vrije loop laten gaan. Dat kwam binnenkort nog wel, als er niemand in de buurt was die het niet mocht horen. Ik schoot in de lach om zijn vraag en schudde mijn hoofd, waarna ik mijn lippen kort op de zijne drukte. Het was niet eens in me opgekomen dat Ashton eigenlijk geen idee had waar hij het over had. "Sorry, het is gewoon zo makkelijk om te vergeten dat je dit pas twee dagen doet," zei ik met een kleine glimlach, voor ik me zo goed en zo kwaad als het kon omdraaide en probeerde ondertussen hem in me te houden. Aangezien hij toch mijn onderlichaam schoon moest maken moest hij er wel goed bij kunnen en ik deed dit al bijna automatisch, dus leunde ik voorover zodat mijn gewicht op mijn onderarmen en knieën rustte. "Ashton, je bent een schat, echt. Maar volgens mij geef je me nu toch echt genot en het lijkt er níet op dat ik pijn heb, toch?" begon ik en drukte mijn heupen testend wat naar achteren, waardoor een rilling over mijn ruggengraat liep. Hij zat nog steeds op precies de juiste plek en ik had er geen seconde spijt van. "Nou goed, ik heb liever dat je het zelf eerst een meemaakt omdat het voor de eerste keer echt geen pretje is om mijn lengte achterin je keel te hebben. Ik kan het hebben als jij het per ongeluk zou doen, maar ik wil je gewoon geen pijn doen," legde ik zo goed mogelijk uit. Hopelijk begreep hij het een beetje, en anders mocht hij zoveel vragen stellen als hij vond dat nodig was. Ik maakte hem voor niks belachelijk, want ik kon me heel goed herinneren hoe het was om alles maar een beetje te proberen zonder zeker te weten of ik het goed deed. Met een verzekerende glimlach dat ik niks erg vond keek ik hem over mijn schouder aan. "Als je echt wilt mag je van me, als je mijn heupen in bedwang kan houden. Het leek me alleen fijner voor jou," zei ik zacht. Het draade mij alleen om hem en wat hij het prettigst vond. Ik was al duizend keer door hetzelfde geweest, maar met hem was ik een stuk voorzichtiger omdat het zo nieuw voor hem was. Alleen als hij instemde was ik bereid tot meer, ik ging hem nooit tot iets dwingen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Calum Hood.

    Zacht neuriënd poets ik de raamkozijnen af. Ik had zin om naar het bos te gaan. Gewoon door een hoop bladeren heen rennen en even weg uit deze omgeving waar ik me mijn hele leven in bevond. Ik wist dat ik binnen nu en een paar dagen naar buiten zou mogen. Ik had een aantal prikken nodig en we zouden bijna naar Ierland gaan. Ik was best zenuwachtig naar zijn ouders toe. Volgens Ace hoefde je amper te werken en als ik naar verhalen luisterde werden er spelletjes gedaan. Toch vond i het eng, een nieuwe omgeving en nieuwe mensen. Ace kende zij al maar mij niet en ik was niet erg braaf dus ik was eigenlijk ook benieuwd hoe Niall het zou doen. Toen ik klaar was hobbelde ik naar de woonkamer en ruimde vlug de spullen op. Daarna loop ik naar Niall. 'Niall ik moet Ace zijn kamer nog doen maar ik wil dat doen als hij de badkamer doet zodat hij geen last van me heeft maar ik vroeg me eigenlijk af of we een keer naar een bos ofzo kunnen gaan. ' Zeg ik zachtjes. Ik kijk hem afwahctend aan. Ik vond het van mijzelf wel slim dat ik Ace een soort van vermijd omdat het niet zo klikte tussen ons en ik geen zin had in een ruzie of iets.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ashton Irwin
    Toen Harry in de lach schoot, klapten eigenlijk direct mijn oren tegen mijn hoofd aan en keek ik weg. Ik had dus echt iets mis gezegd. Ik voelde direct van vrij zelfverzekerd en speels, me meteen weer klein en bang. Zijn kusje maakte het ook niet beter. Zijn verontschuldiging, daar in tegen, wel een klein beetje, zeker omdat hij me wel gehoorzaamde, en deze situatie dus niet beëindigde. Hierdoor kreeg ik toch weer wat zekerheid terug. Toch bevroor ik toen hij zijn heupen naar achter drukte en weer zijn mond opende. Ik slikte en drukte mijn vinger weer op de goede plek, waar ik doorging met het tikken van het zachte ritme op zijn prostaat. Zo zou zijn genot in elk geval stand houden, dat was voor mij nu echt het belangrijkst. Ik had me namelijk al twee avonden mogen uitleven op zijn lichaam. Nu was het genot aan hem. Ik begon zo voorzichtig mogelijk te schrobben, maar ik moest toch nog best wat kracht zetten om hem schoon te krijgen. Nu boende ik dan alleen zijn binnenbenen, straks zou het nog wel erger worden voor hem, maar hij sprak en dat wilde ik horen. Ik luisterde terwijl ik steeds verder naar boven werkte, zodat ik hem echt goed schoon kreeg. Langzaam begon te dagen wat het inhield wat ik had voorgesteld. Nogsteeds had ik niet een duidelijk beeld, maar ik durfde het eigenlijk niet te vragen. "Als je het niet wil, of als je zeker luid wordt, dat kan het altijd een andere keer. Ik wil alleen dat de eerste keer dat zoiets gebeurt voor jou is. Je zal me zeker moeten helpen, want ik heb nogsteeds geen idee hoe het werkt, maar ik probeer het graag met je uit." zei ik voor ik met de spons over zijn lengte ging. Op hetzelfde moment liet ik een tweede vinger bij hem binnenbracht. "We hebben nog alle tijd van de wereld, Harry. Je zult alleen wel wat van die tijd kwijt zijn met me dingen leren." mompelde ik, terwijl ik op een al schoon stukje van zijn bips een kus drukte. Hij was nu al bijna schoon, alleen zijn gevoeligste gedeelte nog, maar dat stelde ik eigenlijk een beetje uit. De pijn was namelijk iets wat ik voor hem wilde voorkomen. Toch zou ik hem iets moeten oprekken voor het speeltje bij hem binnen zou drukken, wat ik hem had beloofd. Ergens had het idee van dat speeltje best iets heel opwindends, dat hij zich door mij constant gevuld zou voelen en opgewonden zou blijven. Ik bleef poetsen tot ik hem bijna helemaal schoon had. Alleen nog de plek waar mijn hand overheen zat, en die kon ik niet schoonmaken zonder toch echt mijn vingers uit hem te halen, waarmee ik nu een iets hoger tempo aannam met tikken tegen zijn prostaat. Hij zou straks waarschijnlijk blijven hangen als ik mijn vingers omwisselde voor het speeltje, nadat hij schoon was natuurlijk. Nu was hij dat bijna, maar toch zou het laatste stuk best veel pijn kunnen doen. "Kan de spons er nog bij, of niet?" vroeg ik zacht. Hij wist zeker wat ik bedoelde, zeker omdat ik voor de rest alles van zijn achterste al had schoongemaakt. Het was nu aan hem om me hierin voor te lichten, want het was zijn lichaam en zijn gebied van expertise.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Wat ongemakkelijk verschoof ik toen Ashton mijn benen schoon begon te maken. Zelfs de huid daar was erg gevoelig en het was niet helemaal prettig, dus focuste ik me maar op het genot dat hij me gaf. Om me nog eens extra van het ongemak af te leiden nam ik nog eens diep adem, voor ik hem uitlegde wat ik ongeveer had bedoeld met mijn woorden. Ik was gewoon zo bang om hem pijn te doen want dat zou een erg slechte eerste indruk zijn en dat wilde ik hem niet aandoen. Hij was lief en ik wilde hem alles leren wat hij wilde leren, ik had alle geduld en hij kon niets echt fout doen. Een week glimlachje verscheen om mijn lippen door zijn woorden. "Natuurlijk zal ik je helpen, Ash, maar zelf zal je ook veel moeten proberen. Het ligt er namelijk erg aan wat je zelf fijn vind. Ik wil dit echt wel met je proberen, ik ben alleen bang dat ik jou pijn bezorg," zei ik zacht. Voor alles was er de basis en dat kon ik hem nog bijbrengen, de rest hing van ons twee af, onze voorkeuren. Mijn adem stokte hoog in mijn keel toen ik de lichte druk op mijn lengte voelde en hij tegelijkertijd nog een vinger toevoegde. Door de combinatie liet ik mijn hoofd tussen mijn schouders hangen en rolde een hoog geluid over mijn lippen. Ik kon hem niet antwoordden behalve met een kreun. Toch maakte het me niet zoveel uit, we waren allebei nog jong en ik gaf met alle liefde mijn jaren voor hem op. Zelfs al ging het niet om de seks, Ashton was de belangrijkste persoon in mijn leven en ik hield dat graag zo. Ietwat trillend haalde ik een hand door door mijn haren om ze uit mijn gezicht te halen, maar het hielp niets want ze vielen gelijk weer terug. Wat de situatie al helemaal erger maakte was dat hij het tempo van zijn vingers opvoerde, wat me happend naar adem achterliet. Het kostte even voor ik genoeg zuurstof had om te reageren. "Ja, het gaat, echt," bracht ik uit, mijn ademhaling oneven. Nu nog wel, maar ik wist zeker dat het niet meer zou gaan als hij de plug bij me naar binnenbracht. Die dingen waren ervoor gemaakt om je tot je max op te rekken, het voelde geweldig en dan kon ik absoluut niet meer staan omdat mijn knieën het op zouden geven. "Je weet wel dat de kans groot is dat de rest het opmerkt, hè? Wat ga je dan doen?" vroeg ik met een brutale grijns terwijl ik hem aankeek van over mijn schouder. Al kon ik mijn hoofd niet zo lang oprichten en ging het al snel terug naar hangen. Het was onmogelijk dat de rest niet zou zien hoe ik heen en weer zou schuiven om de plug maar een beetje beter tegen mijn prostaat gedrukt zou houden, en daarbij was het net zo onmogelijk om mezelf niet aan te raken onder die omstandigheden. Om de hybride nog wat uit te dagen voor later drukte ik mijn heupen wat dichter naar hem toe, het kon me vrij weinig schelen dat ik mezelf daarmee in de problemen kon krijgen omdat ik nog niet helemaal schoon was. Ik wist toch dat Ashton goed voor me zorgde, wat er ook gebeurde.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ace von Monroe
    Ik kon hier maar moeilijk mee omgaan. Ik wist dat dit was wilde. Geen slaaf meer zijn en als vuil behandeld worden. Maar ik had nog niet echt een manier gevonden om erop te reageren. Het lieft liep ik er gewoon weer van weg. Weg van alle impulsen en me verstoppen. Op de een of andere manier kon ik de plotse verandering gewoon niet zo goed bijbenen. Ik kon niet opeens mijn gedachtes en oordelen over Niall in het diepen gooien en hem gaan zien als mijn beste vriend. Ik wist wel dat ik dat moest doen om dit te laten werken en ik probeerde het wel, maar van binnen at het me op. Stroef probeerde ik het ontbijt naar binnen te werken, maar omdat ik normaal 's ochtends al nooit at en nu ook nog eens niet lekker was, legde ik de aangebroken boterham uiteindelijk toch terug op het bord, omdat mijn maag aan het omkeren was en ik al wat groen wegtrok. Ik knikte snel op Niall zijn vraag of ik de badkamer wilde doen en wilde net naar de tube met ontsmettingsmiddel grijpen, toen Niall wat dichterbij schoof en mijn staart weer begon te aaien. Heel mijn lichaam verstrakten en mijn eerste instinct gaf aan weg te lopen. Maar ik moest rustig blijven nu. Ik pakte trillend de tube en rijkte hem Niall aan. 'Zou jij het alsjeblieft kunnen doen, ik kan niet zo goed zien waar het moet.' Mompelde ik iets beschamend, waarna ik mijn blik van hem afwende en Calum binnen zag komen lopen. Ik trok even mijn werkbrauwen op en schudden mijn hoofd. 'Ik doe mijn kamer zelf wel.' Dit deed ik altijd en er viel daarbij ook weinig schoon te maken. Daarbij had ik liever niet dat iemand door mijn spullen snuffelde. Al was er maar heel weinig met waarde in die kamer. Enkel persoonlijke waarde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ashton Irwin
    Ik moest iets goed doen, gezien Harry zijn reacties op mijn handelingen. Toch wist hij nog samenhangende woorden uit te brengen. Ik ging verder met poetsen, waar ik hem duidelijk weer goed wist te raken bij het schrobben van zijn lengte en het inbrengen van mijn tweede vinger. Zijn hoge tonen deden me rillen en stimuleerde me alleen maar om verder te gaan, harder te gaan. Of dit het enige was wat ons nog samen hield wist ik niet, maar ik had zo het gevoel van niet. Onze band was al jaren sterk, enorm sterk, en dit maakte het alleen sterker. We hoorden samen, waren als twee handen op een buik en hadden al vaker dan eens gemerkt dat we niet zonder elkaar konden, en wilden, zijn. Nu leidde ik hem af met mijn vingers, terwijl ik zijn gevoeligste plekken schoonmaakte. Ik vroeg hem wat zou gaan en wat niet. Dat wist hij en ik niet. Ik zou het hopelijk binnenkort wel weten, dan hoefde ik het niet meer te vragen. Dan hoefde ik niets meer te vragen wat ik moest doen, want dan wist ik hoe dit werkte. Ik wilde net beginnen aan het schoonmaken van zijn allergevoeligste plekje. Ik stopte even toen hij begon te praten. Ik was even heel verward en had geen idee wat hij bedoelde, maar al snel kreeg ik het door wat hij bedoelde en kreeg een scheve grijns op mijn gezicht. "Ik hoef er niets aan te doen, Hazza. Jij bent degene die met de blikken en de opmerkingen zal moeten dealen. Ik kan gewoon achterover zitten en genieten van de show." zei ik, terwijl ik hard met mijn vingers tegen zijn prostaat drukte. Daarna gaf ik een zachte tik op zijn kont. "Niet zo dringen. Je krijgt echt wel wat je toekomt." zei ik, voor ik tergend langzaam mijn vingers weer terugtrok. Toen ik weer twee handen vrij had spreidde ik met de ene zijn billen, terwijl ik met de ander dit laatste stukje schoon maakte. Ik schrobte goed door, tot hij echt mooi schoon was. Zijn binnenste werd vanzelf wel weer schoon. Zacht blies ik tegen zijn kringspier en drukte een kusje er net boven. "Ik ga het proberen, als het niet gaat moet je het maar gewoon zeggen." zei ik zacht, voor ik de spons weer inwisselde voor het speeltje. Ik liet mijn andere hand op zijn billen liggen, zodat hij mooi open stond, en wreef met mijn duim zacht over zijn huid ging om hem iets te kalmeren. Dit kon niet prettig zijn. Het was best een groot ding, maar hij zou hem niet hebben als het niet paste. Dat hoopte ik voor hem tenminste. Ik zette de punt tegen zijn ingang en drukte een kusje op zijn binnenbeen. Ik wilde hem echt geen pijn doen, dat nooit, maar toch kon dit niet compleet prettig zijn. Het was namelijk echt een groot ding. Toch begon ik wel wat druk uit te oefenen op het glazen voorwerp, zodat het langzaam een weg naar zijn binnenste en naar zijn prostaat zou vinden. Dit zou zeker wel opvallen, en niet alleen aan hoe hij liep. Ik had net dan wel gezegd dat het me niets zou doen, maar ik wist wel beter, en Harry ergens in zijn achterhoofd ook. Ik hoopte alleen dat hij het niet tegen me zou gebruiken.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 1:35 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    Ace was duidelijk weer een stuk meer gespannen dan gister. Ik had ook eigenlijk niet anders moeten verwachten. Jammergenoeg deed mijn hart dat in elk geval wel, en kreeg ik dus nog wel een flinke metaforische klap in mijn gezicht door zijn redelijke reactie. Ik zag hoe hij begon te trillen, iets wat me echt diep raakte, want dit had ik nooit willen veroorzaken. Toch zag ik nu wel tot ongeveer hoe ver ik het kwade had doen geschiede en dat was nogsteeds best schokkend. Bij zijn vraag knikte ik en nam de tube van hem over. Ik draaide het dopje eraf en begon stilletjes het spul op zijn wonden te smeren, die er toch al beter uitzagen dan gister. Calum was intussen binnengekomen en begon allerlei vragen te stellen. Die kon nog niet klaar zijn met zijn klusjes, want ramen zemen kostte echt veel tijd, maar hij had nog de rest van de dag, dus ik liet het maar. Nog voor ik kon antwoorden reageerde Ace al, al was het op een manier, waardoor er nu ook wat zalf in zijn haren zat. Ik veegde het er voorzichtig uit en smeerde de laatste wonden in, voor ik me op Calum richtte. "Als alles gewoon normaal en goed gaat, gaan we in Ierland een keertje naar het bos." zei ik kalmpjes, terwijl ik mijn handen afdeed aan mijn broek en de dop weer op de tube draaide. Mijn ogen vielen even op de klok en ik zuchtte. Mijn speelkwartier was voorbij. "Als jullie me nodig hebben, voor wat het ook mag zijn, zit ik op mijn kantoor. Gewoon even kloppen, dan komt het goed." zei ik, voor ik naar boven liep. Daar verwisselde ik snel mijn sweater voor een overhemd, een stropdas en een jasje, en verzamelde al de mobieltjes uit mijn sweater, voor ik naar kantoor liep. Op de gang hoorde ik weer geluiden die maar weinig tot de verbeelding overlieten, maar het was zijn vrije dag, dus zolang ik geen geklaag kreeg van Ace of Calum, liet ik hem maar. Hij stond altijd klaar, op de vreemdste uren en draaide soms meer dan 48 uurs diensten. Dan ging ik hem dit niet ontzeggen, alleen omdat het heel pervers klonk. Ik liep dus maar verder, mijn stille kantoor in, waar ik mijn laptop inplugde en opstartte, zodat ik aan de komende meeting kon beginnen, zodra iedereen online was.


    Bowties were never Cooler

    Calum Hood.

    Na mijn voorstel trekt Ace zijn wenkbrauwen omhoog en shud zijn hoofd."Ik doe mijn kamer zelf wel.' Ik knik even lichtjes. " Zal ik dan de badkamer doen?' Stel ik dan maar voor. De badkamer was veel meer werk maar we konden dan beter maar wat ruilen leek mij voor daar weer gezeur van kwam. Pas als Niall opkijkt zie ik dat hij zalf aan het smeren was in de nek van ace. Die zag er nogal rood en niet zo lekker uit. Gelijk vroeg ik me af of ik mijn halsband ook af zou mogen maar Ace was wel een stuk betrouwbaarder. Ik wist niet wat ik wilde. Een halsband was super irritant en herinnerde me steeds aan mijn positie. Een tattoo wilde ik niet die bleef voor altijd. Een brandmerk zou veel te veel pijn doen en Niall leek die zelf ook liever niet uit te delen. Mijn part kregen we een simpele ketting met iets erop die wat minder opviel al zou ik die zo kapot trekken."Als alles gewoon normaal en goed gaat, gaan we in Ierland een keertje naar het bos." Enthousiast knik ik. " yes' zeg ik blij. Nial veegt zijn handen af en richt zich op de klok."Als jullie me nodig hebben, voor wat het ook mag zijn, zit ik op mijn kantoor. Gewoon even kloppen, dan komt het goed." Ik knik even ten teken dat ik het had begrepen. Nogal ongemakkelijk blijf ik tegen over Ace staan wachtend op een antwoord. "Wat heb je met je nek gedaan" vraag ik zachtjes. "Niet dat je het me moet vertellen ik ben alleen nieuwsgierig maar ik snap het als je het niet aan me wilt zeggen' zeg ik vlug efachter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles
    Nog steeds was dit echt niet prettig, naar ik zou er doorheen moeten als ik schoon wilde worden en nog dingen met Ashton wilde doen. Ik zette het ongemakkelijke gevoel gewoon van me af en genoot van wat ik wel kreeg. Een opmerking kon ik echt niet laten om te maken, want iedereen wist dat ze hem verantwoordelijk moesten houden voor mijn gedrag. Er was niemand anders die zo'n intens effect op me had en die was er nooit geweest ook. Het bleef even stil aan zijn kant, al leek hij hem al snel door te hebben. Zijn woorden deden me zacht lachen. Ze waren zeker waar, maar hij dacht hopelijk niet dat het me iets kon schelen in een staat als ik dan zou zijn. Dan draaide al mijn gedachten om een paar dingen, en geven om wat anderen vonden hoorde daar absoluut niet bij. Mijn lachen viel echter vlug weg door de plotse, harde beweging van zijn vinger die me mijn rug deed hollen en mijn ademhaling kort deed stoppen. De onverwachte ruwheid tussen de eerst zo zachte bewegingen zette mijn zintuigen weer op scherp en zodra ik weer kon ademen rolde er een langgerekte kreun van zijn naam over mijn lippen. Het deed me verlangen naar meer, dus drukte ik mijn kont verder naar achter om te proberen hetzelfde weer voor elkaar te krijgen. Dat lukte niet volledig, maar de tik tegen mijn kont voldeed ook. Ik humde er zacht door, juist omdat het Ashton's bedoeling niet was om me hiermee dat genot ook te geven. Het was wel een stuk minder dat hij zijn vingers uit me haalde, waardoor ik een zacht, klagend geluidje maakte. Het lege gevoel stond me echt niet aan, zeker niet met het vooruitzicht dat ik had, al was dat deels ook geruststellend. Nog een beetje klagerig onderging ik hoe hij nu het gevoeligste deel van mijn lijf schoonmaakte, want dit was niet gewoon ongemakkelijk meer, het deed toch lichtelijk pijn. Gelukkig was hij al snel klaar en liepen er prettige rillingen over mijn rug door zijn adem die tegen me aansloeg en zijn lippen die ik kort daarna voelde. Bijna ging ik daarom hopen op iets anders, maar ik moest gefocust blijven, ik hoefde niet nu al ten onder te aan. Hoe onderdanig ik ook mocht zijn, zo snel gaf ik me niet gewonnen. Ik knikte bij zijn woorden en haalde diep adem, dit was iets waar ik rustig voor moest blijven, want als ik me aan ging spannen werd het alleen pijnlijker. Het hielp dat zijn duim zacht over mijn huid ging, zijn aanrakingen waren goed voor alles. Ik zette mijn tanden in mijn onderlip toen ik het speeltje tegen mijn ingang voelde en om het kusje in mijn binnenbeen. Een redelijk hoog geluidje van pijn kwam uit mijn keel toen Ashton werkelijk druk begon te zetten, maar ik vermande en gromde alleen nog wat. "God, ik was vergeten hoe groot die dingen waren. Ik ben echt blij dat je niet een van de grotere hebt gepakt," piepte ik. Zelfs als ik het ding nog niet had gezien, kon ik nu precies vertellen hoe of wat. Met een pijnlijk gezicht klauwde ik licht in de bodem van het bad. Het stond voor mij vast dat ik hem zwaar terug ging pakken, al was het maar vanaf de andere kant geluidloos de woorden 'Daddy, please,' te vormen om hem net zo gek te maken als ik was. Dat zou zijn ultieme straf zijn als hij me dan zo goed als niet aan mocht aanraken omdat we bij de rest zouden zitten.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Irwin
    Harry was luid, te luid eigenlijk. Hij had dan misschien niet door dat de anderen al wakker waren, of dat hij echt een flink volume produceerde, maar ik hoorde alles. Ik wilde hem eigenlijk de mond snoeren, maar ik had maar een hand, en in die hand hield ik een spons die onder het zaad en allerlei ander goor spul zat. Dat wilde ik hem echt niet aandoen, dus ik was eigenlijk wel blij toen hij zijn mond hield, want ik hoorde in een van de andere kamers gerommel wat op opruimen of aankleden leek. Ik gaf hem een tik op zijn bips toen hij duidelijk meer wilde dan ik hem wilde geven op dit moment. Ik gaf hem nog een waarschuwing, waar hij zo te horen niet zo goed naar luisterde, waarna ik langzaam mijn vingers terugtrok. Hier was hij het duidelijk niet mee eens, maar dat was niet aan hem, zeker niet nu. Hij kon hier wel een stuk meer maken dan in de slaapkamer, maar moest het niet gaan pushen. We waren nogsteeds in privésferen, dus ik was dus echt nog wel de baas hier. Als hij dat niet wilde deed hij mijn halsband maar weer om. Ik legde mijn hand zo dat ik zijn billen uit elkaar kon houden en tegelijk wat geruststellend met mijn duim over zijn huid kon gaan. Zijn lichaam was hier duidelijk nog extreem gevoelig en dit was onomstotelijk vrij pijnlijk, maar ik kon hem moeilijk vies rond laten lopen. Ik werkte wel zo snel mogelijk door om zijn pijn zo kort mogelijk te laten duren. Daarna verwisselde ik de spons voor het speeltje, terwijl ik hem nog wat plaagde met mijn adem en mijn lippen. Toen was het toch tijd om het flink grote speeltje bij hem binnen te drukken. De lengte had zeker niet minder moeten zijn, want dan zou die nooit zijn prostaat kunnen raken, maar de breedte moest niet geheel pijnloos zijn voor hem. Ik waarschuwde hem nog en maakte het dingetje nog wat nat, voor ik het tegen zijn ingang zette. Ik aaide zacht over zijn huid, terwijl ik nu toch wel druk begon te zetten, want dit ging verre van makkelijk. Je zou toch denken dat het na de afgelopen dagen wat makkelijker zou gaan. Door zijn gepiep stopte ik even en luisterde naar zijn woorden, terwijl zijn geklauw rillingen veroorzaakte, doordat het een heel onprettig geluid veroorzaakte. Ik zag wel dat hij nogsteeds flink opgewonden was, waardoor ik weer wat kracht durfde te zetten, zodat heel langzaam het speeltje in hem verdween. Zijn woorden zonken nu pas echt in. "En ik dacht dat dit ding al groot was." zei ik speels, voor ik met mijn hand van zijn rug, naar beneden ging, om zacht over zijn liezen en stam te strelen. Ik wist zeker dat ik dit terug ging krijgen, met Harry kon dat niet anders. Dat had ik de afgelopen dagen wel gemerkt. Hij was namelijk niet bang om dingen in het openbaar te doen, terwijl ik het graag in de slaapkamer hield. Ik gleed met mijn vingers over zijn lengte, toen ik met veel kracht het breedste stuk bij hem binnenbracht. Ik had hem iets willen afleiden, maar dit beeld zorgde al voor pijn in mijn eigen achterste, en daar zat niets in. Ik streelde nu met mijn twee wijsvingers over zijn liezen, terwijl ik zacht een aantal kusjes op zijn billen drukte, als een soort verontschuldiging voor de pijn. Hij mocht zo zelf zorgen dat die helemaal goed kwam te zitten, want ik wist niet precies hoe dat werkte, en ik wilde hem niet nog meer pijn doen.


    Bowties were never Cooler