• En bij gebrek aan een savior komt Peter Quill ons nu met zijn Guardians of the Galaxy beschermen.



    MissSwan -> Starlord

    Ik wilde de naam al een tijdje claimen en nu heb ik dat dus ook eindelijk gedaan. Jeeej ^^


    Om het topic nuttig te houden: Hebben jullie ook namen die jullie al een heel tijdje willen claimen?


    Happy Birthday my Potter!

    Oeh, gaaf. :3
    Al zal mijn favoriet toch altijd Groot blijven. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet die film echt nog een keer zien.. Dat roep ik al een hele tijd, maar ik meen het wel ;3

    Leuke username!


    26 - 02 - '16

    Oeh, awesome! Ik zag je username al veranderen, haha :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Square schreef:
    Oeh, gaaf. :3
    Al zal mijn favoriet toch altijd Groot blijven. :Y)



    Dancing Groot!

    Maar on topic: die was nog vrij? Jaloers!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    O gawd. Dit is de eerste keer dat ik zal moeten wennen aan jouw nieuwe username. :'D
    I like it though. c:


    En ik wilde Bishop claimen, maar die is helaas al bezet. Evenals McGee maar dat is een vriendin dus vind ik het minder erg. x) En Sciuto even. :p
    Maar gelukkig heb ik wel Gibbs en DiNozzo en daar ben ik al superblij mee. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awesome :Y)
    Ik wil graag Yawë al begin ik behoorlijk gehecht te raken aan Lensherr


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Dancing Groot!

    Maar on topic: die was nog vrij? Jaloers!


    Jup, ik heb wel vaker dat soort momenten van, whut is die nog vrij? Hebben hebben hebben :9~ Zoals ik had met Jafar en Rider die ook zeker nog wel vaker terug zullen gaan komen, overigens.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Jup, ik heb wel vaker dat soort momenten van, whut is die nog vrij? Hebben hebben hebben :9~ Zoals ik had met Jafar en Rider die ook zeker nog wel vaker terug zullen gaan komen, overigens.


    Haha, je hebt er inderdaad een paar hel goede geclaimd. Denk je dat Emma ook nog een keer terugkomt uit de Enchanted Forest? (dat herinnert me eraan, ik moet de nieuwe aflevering nog kijken)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Haha, je hebt er inderdaad een paar hel goede geclaimd. Denk je dat Emma ook nog een keer terugkomt uit de Enchanted Forest? (dat herinnert me eraan, ik moet de nieuwe aflevering nog kijken)


    Misschien, ik ben meer gehecht aan Rider en Jafar, maar MissSwan blijft ook altijd leuk. Vooral omdat ik het in mijn hoofd telkens hoor op de manier waarop Hook het zegt ^^ Maar voor nu blijft deze denk wel een tijdje, want ik ben er heel blij mee c:

    @Yolanda
    Je hebt dus wel even om eraan te wennen waarschijnlijk, hihi


    Happy Birthday my Potter!

    Leuk!

    Helaas zijn er sommige usernames die ik wilde al bezet.


    16 - 09 - '17