• hiii,
    ik doe nu dus mee aan een RPG dat zich afspeelt in The Hunger Games. Ik vind dit echt een leuk idee en wil zien of er mensen zijn die (aan mijn eigen versie hiervan) mee zouden willen doen.

    Creds to XY390 en Starlord voor het idee zelf, natuurlijk ;3

    Zijn er mensen die daar aan mee zouden willen doen? Want dan maak ik een rollentopic aan.

    Als er iemand is die mee wilt helpen, wil die dan een PB sturen? Eerste keer dat ik zelf een RPG wil beginnen, en een beetje hulp kan nooit kwaad. Het is sws leuker om het samen met iemand te doen. (de helper kan zelf of course ook meedoen aan de RPG)

    Ik heb toch een rollentopic aangemaakt (klik)
    Ik snap dat met teveel THG RPGs het toch saai wordt, maar dit is dan ook vooral voor mensen die nu niet meedoen en graag ook willen. We zullen zien of het wat wordt. Proberen kan altijd ;D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 21:10 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik ben nooit voor een HG RPG, omdat er óntzettend veel personages mee moeten doen (24) en je personage uiteindelijk altijd dood gaat (': En als je de verhaallijn van het boek wil volgen, gaat je personage best snel dood.

    Dus nee, sorry.


    Unburnt schreef:
    Ik ben nooit voor een HG RPG, omdat er óntzettend veel personages mee moeten doen (24) en je personage uiteindelijk altijd dood gaat (': En als je de verhaallijn van het boek wil volgen, gaat je personage best snel dood.

    Dus nee, sorry.


    Het idee is dat er sws 8 personen niet mogen worden ingevuld, aangezien die dan in het Bloedbad worden vermoord. Het zijn er inderdaad nog steeds veel, en de personages gaan dood, dat klopt. Maar het wordt eerlijk verloot wie er zal sterven, kijkend naar de personage, de inzet in de RPG, de schrijfstijl en de verhaallijn. Dus als je je goed inzet, veel schrijft en het echt leuk vindt om te doen, zal je niet zo snel dood gaan. Als er uiteindelijk nog maar een stuk of 8 mensen over zijn die alles goed doen en graag willen doorgaan, kan ik er nog voor kiezen om ze gewoon te laten schrijven totdat iemand er klaar mee is en vermoord kan worden. Er zijn nog veel andere dingen waardoor het RPG nog leuk kan blijven zonder moorden (denk aan mensen elkaar laten verwonden i.p.v. vermoorden, liefdes in de arena, de Spelmakers (ik dus) die het opzwepen door ze uit te nodigen voor een feast en mutts de arena in te gooien). Ik hoop dat mensen toch graag mee willen doen, als het zo gedaan wordt. Maar ik snap ook waarom je er tegen bent.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 19:05 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Unburnt schreef:
    Ik ben nooit voor een HG RPG, omdat er óntzettend veel personages mee moeten doen (24) en je personage uiteindelijk altijd dood gaat (': En als je de verhaallijn van het boek wil volgen, gaat je personage best snel dood.

    Dus nee, sorry.


    In mijn eerste RPG ooit waar ik aan meedeed (een THG RPG dus) waren we uiteindelijk uit de arena gebroken en leefde onze zes overgebleven tributen nog lang en gelukkig
    in district 13
    :') Maar inderdaad, de niet ingevulde tributen zijn meestal (als het goed geregeld wordt) de bloedbad doden.

    OT: Ik ben blij dat je zo enthousiast bent, je post ook heel veel ^^ Maar ik heb aan één THG RPG genoeg, dus ik hoop dat er andere mensen zijn die nu niet mee konden doen aan mijn (en die van Roos) RPG nu wel mee kunnen doen. Had je het persoon dat bij ons (zie rollentopic) te laat was al een berichtje gestuurd? Die wilde immers graag meedoen, helaas is laat komen freaking lastig bij een THG RPG.


    Happy Birthday my Potter!

    THG rpg's zijn altijd wel leuk, maar persoonlijk vind ik 1 ook genoeg. Als er een tweede opgestart zou worden dan (vrees ik) dat er sowieso één verwaarloost zal worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    THG RPG's vind ik altijd wel leuk, maar ik denk inderdaad dat een tegelijk meer dan genoeg is. Bovendien is het niet zo origineel meer en begint alles wat op elkaar te lijken. (Naast de Quarter Quells)
    Ik heb zelf ook drie keer een RPG van THG geopend, en ik heb nog maar een keer meegemaakt(bij The Roma Games) dat zo'n RPG helemaal is afgemaakt en iemand heeft gewonnen. Misschien dat het dan aan mij ligt, maar de andere RPG's waaraan ik ooit mee heb gedaan zijn ook al snel doodgelopen. Ik vind het jammer maar heb het gevoel dat de meeste THG RPG's nogal snel doodlopen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 20:46 ]


    :)