• Hoi piepeloi, liefste Q'ers!

    Ik heb enkele dagen geleden besloten dat ik deze username opnieuw zou nemen als... (dit komt later).
    Paulette Bonafonte is een personage uit de musical Legally Blonde, o.a. bekend door haar fameuze Bend and Snap en haar oh zo leuke uitspraken;





    De reden dat ik deze naam opnieuw wilde gebruiken (behalve dat de musical en dit personage heilig zijn voor mij) is namelijk dat ik enkele maanden geleden gevraagd werd auditie te doen voor de musical. Dit ging vorige donderdag door, en zoals sommigen van jullie ongetwijfeld al wel ergens opgevangen hebben, ben ik doorgelaten! Ik mag dus het komende jaar meewerken aan een van de leukste, meest positieve musical-projecten die Belgie ooit heeft gekend. Wel niet als Paulette, maar eigenlijk vind ik alle personages uit het verhaal super, dus dat maakte me niet zo heel veel uit.
    Ik wilde dit dus even met jullie delen, omdat ik echt enorm blij en gelukkig ben hiermee :Y)

    Om het topic een beetje nuttig te houden, ben ik wel eens nieuwsgierig en wil ik wel weten of jullie een username hebben die voor jullie enorm veel betekent.
    Hope you like it!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wauw, wat leuk dat je bent doorgelaten! Gefeliciteeeeerd. c:

    Ik heb je leren kennen als Bonafonte, dus fijn dat je 'm terug hebt genomen!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Leuke username! En wat goed dat je bent toegelaten na die auditie! (:

    Mag ik vragen wie je dan wél gaat spelen in de musical? :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    @Lotta: Dat weet ik al niet meer :'D En dank je ;3

    @Meereen: Thanks! Ik speel Enid Hoopes, 'die lesbische' :Y) De understudies worden tijdens het verloop van de komende weken praktisch bekeken en toegewezen, dus daar ga ik toch nog proberen om eventueel toch nog Paulette te kunnen leren, zingen en spelen ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Een kleine bump, want ik ben stiekem nog heel nieuwsgierig :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind dat je een leuke username hebt. Voor mij betekent de username POM heel erg veel (:


    26 - 02 - '16

    Soothsayer schreef:
    Ik vind dat je een leuke username hebt. Voor mij betekent de username POM heel erg veel (:


    Heel eerlijk- ik dacht aan jou bij het maken van dit topic :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oeh, leuke username ^^
    En gefeliciteerd met je rol! Ik zag al iets voorbij komen op Facebook ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gefeliciteerd! Aaaah! :Y)
    Ik denk dat de username (Nicolai) Boilesen voor mij het meeste heeft betekent, simpelweg omdat hij een belangrijk persoon voor me is. Haha.


    Danmarks Dynamite.

    Maovesa schreef:
    Oeh, leuke username ^^
    En gefeliciteerd met je rol! Ik zag al iets voorbij komen op Facebook ^^


    'Iets'? Ik denk dat ik iedereen ondergespamd heb :'D
    Maar ik was gewoon superblij + de groep is echt al geweldig en stuff :Y)


    @Hewer: Ooh ja, fannames hebben enorm vaak betekenissen, true dat :Y)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 17:23 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    'Iets'? Ik denk dat ik iedereen ondergespamd heb :'D
    Maar ik was gewoon superblij + de groep is echt al geweldig en stuff :Y)


    @Hewer: Ooh ja, fannames hebben enorm vaak betekenissen, true dat :Y)

    Nou ja, FB laat niet altijd de meest recente dingen zien, dus iets is pretty accurate. Ik zag twee berichten XD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    (...)
    Nou ja, FB laat niet altijd de meest recente dingen zien, dus iets is pretty accurate. Ik zag twee berichten XD


    Er was de eerste foto (PF), tweede foto (Coverfoto :'D), de status over de zenuwen, de status over het erdoor zijn (denk ik) en dan de status over de rol :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    Er was de eerste foto (PF), tweede foto (Coverfoto :'D), de status over de zenuwen, de status over het erdoor zijn (denk ik) en dan de status over de rol :'D

    De coverfoto en de status over de rol heb ik niet gezien en die over het erdoor zijn, daar twijfel ik over. Volgens mij heb ik die wel gezien :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    (...)
    De coverfoto en de status over de rol heb ik niet gezien en die over het erdoor zijn, daar twijfel ik over. Volgens mij heb ik die wel gezien :3


    Das die met de foto van het personage :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    Das die met de foto van het personage :'D

    In that case, I didn't see it until today :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hahaha, okay :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.