• I'd move anywhere in the world for love in a heartbeat.


    Within a minute I was all packed up
    I've got a ticket to another world
    I don't wanna go
    I don't wanna go
    Silent words are hard to speak
    When your thoughts are all I see
    Don't ever leave, she said to me

    When we both fall asleep, underneath the same sky
    To the beat of our hearts at the same time
    So close but so far away
    Can you hear me?


    ~ Beside You, 5 Seconds Of Summer

    De jongen van 5 Seconds Of Summer reizen de hele wereld over. Ze hebben alle plekken wel eens gezien, worden overal geadoreerd door duizenden fans en zijn 11 van de 12 maanden per jaar van huis. Veel tijd voor de liefde hebben ze dus niet. Maar wat als de bezienswaardigheden in het buitenland niet de enige schoonheden zijn die de jongens tegenkomen. Wat als elke jongen verliefd wordt in een ander land, een ander continent zelfs. Gewoon op straat, of in een lokale kroeg of in het zwembad van het hotel. Wat zal er gebeuren met de band? Zal de liefde de band uit elkaar rukken? Of worden het extreem lange afstandsrelaties? Of vinden de jongens een manier om toch vaker bij hun geliefden te zijn?


    Rollen:
    Jongen / Meisje
    [Land van Herkomst[tijdsverschil met Sydney / minimale vliegtijd naar Sydney] ~ Naam[Geliefde] ~ Speler]
    De band:
    [R]~ Australië[0uur / 0uur] ~ Ashton Fletcher Irwin[ Nila Raja Damini Kapoor ] ~ Newt_Runner
    [R]~ Australië[0uur / 0uur] ~ Calum Thomas Hood[ Skylar-Jane Indiana Carter ] ~ Aureolus
    [R]~ Australië[0uur / 0uur] ~ Luke Robert Hemmings[ Scarlett Victoria Dalby ] ~ Luke_Pinguin
    ~ Australië[0uur / 0uur] ~ Michael Gordon Clifford[ Camille Raissa Ambrosio ] ~ IamGroot

    De liefdes: (mogen ook jongens zijn)
    ~ India[5uur 30min / 14uur] ~ Nila Raja Damini Kapoor[ Ashton Fletcher Irwin ] ~ MAYBENOT
    ~ Groot-Brittanië[11uur / 21uur] ~ Skylar-Jane Indiana Carter[ Calum Thomas Hood ] ~ Oneira
    [R]~ Verenigde-Staten[15uur / 22uur] ~ Scarlett Victoria Dalby[ Luke Robert Hemmings ] ~ Netzwerk
    ~ Brazilië[13uur / 21uur 30 min] ~ Camille Raissa Ambrosio[ Michael Gordon Clifford ] ~ Styford

    Extra familieleden, vrienden, etc.:
    ~


    Lijstje:
    ~ Naam:
    ~ Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum. De liefdes zijn MINIMAAL 18. Ze mogen ook ouder zijn dan de jongens)
    ~ Geboorteplaats: (stad en land)
    ~ Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving)
    ~ Innerlijk: (minimaal 7 regels)
    ~ Voorkeur voor Geliefde:
    ~ Extra: (Zoizo voor de liefdes waar ze de jongens hebben ontmoet. NIET bij het concert of meet n greet)



    Regels:
    ~ Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    ~ Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    ~ Houd het REALISTISCH! Liefde groeit en je bent niet van de ene op de andere dag 8 maanden zwanger zonder dat iemand het weet. Ook ben je niet zonder slag of stoot binnen een uurtje van London in Sydney zonder jetlag.
    ~ OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~ Het blijft zo lang winter als dat deze RPG duurt.
    ~ Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen.
    ~ Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    ~ Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~ Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    ~ 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    ~ Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    ~ Alleen IamGroot maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 12:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Sorry, Ik dacht dat een ander personage van je was (flower) Jou rol is perfect! Op de goede manier


    Bowties were never Cooler

    Voor Scarlet en Devi geldt: Nog even goed naar het karakter kijken. Ze hebben namelijk eigenlijk alleen maar positieve karaktertrekken en geen negatieve.

    Devi graag ook over het algemeen nog uitbreiden, want ze komt niet eens aan de minimale eisen van een rol


    Bowties were never Cooler

    IamGroot schreef:
    Sorry, Ik dacht dat een ander personage van je was (flower) Jou rol is perfect! Op de goede manier


    Oh, haha dankje. c:

    Waarschijnlijk verander ik het uiterlijk nog, xd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    IamGroot schreef:
    Voor Scarlet en Devi geldt: Nog even goed naar het karakter kijken. Ze hebben namelijk eigenlijk alleen maar positieve karaktertrekken en geen negatieve.

    Devi graag ook over het algemeen nog uitbreiden, want ze komt niet eens aan de minimale eisen van een rol


    Daar ben ik van op de hoogte, maar ik zit momenteel in mijn toetsweek en heb weinig tijd. Vanaf morgen ben ik klaar met leren en breid ik haar uit.

    Edit: bij nader inzien ga ik denk ik afzien van mijn rol in dit verhaal. Dit is vanwege persoonlijke redenen. De rol mag naar iemand anders, ik zal mijn karakter en haar beschrijving verwijderen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 16:20 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Edit: Veel sterkte! Hopelijk gaat het snel beter. (K)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 16:31 ]


    Bowties were never Cooler

    Cicatrix schreef:
    † I was a puzzle piece, but you solved me with all of your love. †




    † Naam † Skylar-Jane Indiana Carter. Al ze op school, de sportclub etc. als Skylar geregistreerd staat, en iedereen haar ook zo noemt,

    † Leeftijd † Ze is negentien jaar oud. [27 september 1995]

    † Geboorteplaats † Manchester, Engeland. Al ze al dik 11 jaar in London woont.

    † Uiterlijk † [FC: Holland Roden] Skylar heeft lange, rode lokken. En deze heeft ze van nature. Deze lokken zijn soms krullerig, gezien ze haar haren ook eens stijlt, en zitten meestal los. Soms heeft ze een paar plukken met clipjes naar achteren geschoven of heeft ze het in een vlecht of knot. Maar meestal hangen ze gewoon los over haar schouders. Ze is niet heel erg lang, integendeel. Skylar is 1 meter en 66 centimeter lang. En op een of andere manier irriteert dit haar wel. Aangezien iedereen op haar neerkijkt. Toch wilt ze geen hakken dragen. Marteltuigen, noemt ze die dingen. Toch heeft ze af en toe de hakken aan. Dit is wel iets wat ze hatelijk vindt, maar ze wilt ook eens een keertje wat langer zijn. En niet zo'n klein meisje lijken. Dus als ze hakken draagt; zijn ze ook nog wel groot. Haar ogen hebben een bruine kleur en al deze je erg kil aan kunnen kijken. Al ze meestal vrolijk staan met een twinkeling erin. Om deze ogen zitten donkere, lange wimpers waar altijd een laagje mascara op komt. Ook draagt ze meestal eyeliner en donkergrijze of zwarte oogschaduw, hierdoor lijken haar ogen wat donkerder. En vallen ze meer op. Skylar haar lippen hebben een zacht roze kleur, met een rodige tint erbij. Meestal zit hier rode of zachtroze lippenstift op. Haar huid is licht, en wordt ook niet zo snel bruin.

    † Innerlijk † Iedereen die Skylar net ontmoet zou haar omschrijven als 'arrogant' en 'bitchy'. En dit is vaak ook nog wel zo. Ze is een persoon die een vooroordeel heeft over mensen, en velen stellen dit niet op prijs. En hierdoor willen ze haar ook niet leren kennen. Ben jij niet aardig tegen haar? Dan is zij dit ook niet tegen jou, zo simpel als wat. Arrogant is ze ook wel. Skylar is namelijk erg trots op wat ze heeft bereikt, en dit is iets waarmee je niet moet spotten. Aangezien dan een regelrechte bitch wordt. Ze is erg ongeduldig en zal dit ook bijna nooit hebben, enkel bij iemand om wie ze veel geeft. Maar verder bij niemand.
    Skylar heeft een kort lontje, en bij geliefden zou die wat langer zijn. Maar toch. Ook is ze nogal snel jaloers. Hier kan ze niets aan doen, maar het is zo. Als je bevriend met haar bent kan ze een van de liefste mensen zijn die je kent, waardoor mensen die haar niet mogen haar schijnheilig noemen. Je kunt de grootste lol met haar beleven en als je hulp nodig hebt, dan helpt ze je. Als je ook goed met haar bevriend bent kan ze druk zijn. Al ze wel een van de rustige personen is, maar toch. Skylar is ook bijna altijd wel in voor een grapje, en je kunt ook erg goed samen met haar dit doet. Oh ja, Skylar voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment. Ook is ze bereid om te sterven voor haar familie en vrienden. Op sommige momenten kan ze onserieus zijn, maar dan kan ze ook al weer snel serieus doen. Ze zou enkel iemand erg pijnigen als die haar vrienden of familie iets aan doet, eerder niet. Al ze soms de neiging heeft om iemand een klap te geven.

    † Voorkeur voor Geliefde † Ik heb geen probleem met allen, dus ik heb geen voorkeur.

    † Extra † Het tijdverschil vanuit London met Sydney is 11 uur. Dus als zij bijvoorbeeld al om O7.OO wakker is, dan is het bij hem in Sydney 18.OO. De reistijd met het vliegtuig naar de ander is 21 uur en 7 minuten.
    Skylar doet overigens ook aan voetbal. Ze was voor het meidenteam van Chelsea gescout, maar haalde de rondes net niet. Wel zou een scout haar nog in de gaten houden. En dit geeft haar wel weer wat hoop.


    Ik heb haar uiterlijk veranderd c:
    En vindt haar nu af.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    So Pwetty


    Bowties were never Cooler

    is er nog een meisje beschikbaar c:


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Als er nog niemand voor Calum is, wil ik hem wel.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zekers meiden


    Bowties were never Cooler

    en het Azië meisje moet Aziatisch zijn qua uiterlijk toch?


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Ja, maar Azië loopt van Rusland, tot India en van Japan tot Indonesie, dus je hebt keuze, hoop ik

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 17:43 ]


    Bowties were never Cooler

    okieee dan kan ik daar gelijk rekening mee houden als ik een uiterlijk ga zoeken c:


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Ik kom er dus nu pas achter dat ik 2 proefwerken en een SO morgen heb omdat de leraren ons rooster niet aan hebben gepast -.- Dus ik moet echt als een gek leren, wil ik een voldoende halen :') Het is voor mij dus niet mogelijk om Luke vandaag te maken. En morgen gaat ook nieg echt aangezien ik pas tegen etenstijd thuis ben, als ik ergens nog tijd kan vinden tussen die twee dagen zal ik het zo snel mogelijk proberen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Is goed. En anders doe je het na overmorgen


    Bowties were never Cooler