• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Michele Cecile Jones Denys | 19
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Cicatrix | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine Jones Forman | 15
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder:Katelyn Madison Williams OutlawQueen | 42
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Aire | m |
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12
    - Delainy Elle Parker Denys| 7

    Familie Hawaii
    Moeder: Khamul
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Leilani Malia Kalawai'a.Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys
    - Damien Aouli Kalawai'a Gally | 17
    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Oke, ik wist echt geen naam dus als je een betere weet, stuur hem alsjeblieft. Dan geven we het speeltopic en praattopic die titel.


    Het praattopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 21:09 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    WE ACCEPT THE LOVE WE THINK WE DESERVE
    – Jacelyn Maria Parker



    Familie:
    2
    Naam:
    Jacelyn Maria Parker
    Leeftijd:
    18 jaar, geboren op 5-6-1996
    Karakter:
          Jacelyn – eerder Jace genoemd door de mensen om haar heen, is iemand met vele kanten. Ze kan poeslief zijn als je een goede vriend(in) van haar bent, maar ze laat eigenlijk alleen haar harde kant zien. De kant die volgens haar vele malen beter is dan dat ze eigenlijk zelf is. Ze is iemand die eigenlijk erg veel om anderen denkt, maar dat laat ze niet zien aan anderen. Jace wilt gezien worden als een sterk iemand, die niet gevoelig is voor de dood. Haar grootste angst is de dood, dat weet ze diep in haar hart, maar dan wilt ze gewoon niet toegeven.
          Jace kan een goede vriendin voor je zijn, in hart en nieren. Als je eenmaal haar gevoelige plek hebt geraakt, zal ze ook voor je door het vuur gaan zonder enige twijfel. Het is alleen als je geen goede indruk op haar hebt gemaakt tijdens de eerste ontmoeting, zal ze je nooit, maar dan ook echt nooit vertrouwen. Ze is nogal wantrouwig met de mensen om haar heen en zal dan ook alleen een bepaald aantal mensen toelaten in haar vriendenkring. Ze zal nooit een grote vriendenkring hebben en de hele school te vriend hebben, lijkt niks voor haar.
          Bovenal heeft Jace een grote ego, ze wilt haar image als een hard iemand behouden op het kamp en zal daar dan ook alles voor doen. Ze heeft namelijk wel ergere tijden meegemaakt. Ze kan daarom nogal arrogant en egoïstisch zijn, ze is niet bang om haar mond open te trekken voor een belediging. Ze is niet bang om haar mening te uit en het kan haar werkelijk niets schelen wat mensen over haar mening denken.
          Je wilt niet bij Jace zijn als ze in een slechte bui is, dan is ze niet bang om voorwerpen door de ruimte heen te gooien. Ze heeft nogal een kort lontje en ze hoopt voor iedereen dat ze dat weten.
    Extra:
    Jacelyn is geadopteerd door de Parkers toen ze net werd geboren. Haar ouders gaven haar weg gelijk na haar geboorte, dus andere ouders kent ze ook niet. Ze had laatst wel kort contact met haar biologische ouders, maar ze wilt voor geen goud weg van haar adoptieouders.
          Haar biologische moeder was zestien toen ze beviel van Jace en kon niet goed voor haar zorgen. Het standaard verhaal van de adoptie meestal. Ze behoorde tot de familie Romanoff en wilt zo nu en dan wel op bezoek bij haar biologische ouders. Ze heeft een Russische achtergrond van haar biologische ouders, maar toch stelt ze zichzelf gewoon voor als 'Jace Parker'.


    Ze is klaar, is ze goed?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 18:23 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    WE ACCEPT THE LOVE WE THINK WE DESERVE
    – Jacelyn Maria Parker



    Familie:
    2
    Naam:
    Jacelyn Maria Parker
    Leeftijd:
    18 jaar, geboren op 5-6-1996
    Karakter:
          Jacelyn – eerder Jace genoemd door de mensen om haar heen, is iemand met vele kanten. Ze kan poeslief zijn als je een goede vriend(in) van haar bent, maar ze laat eigenlijk alleen haar harde kant zien. De kant die volgens haar vele malen beter is dan dat ze eigenlijk zelf is. Ze is iemand die eigenlijk erg veel om anderen denkt, maar dat laat ze niet zien aan anderen. Jace wilt gezien worden als een sterk iemand, die niet gevoelig is voor de dood. Haar grootste angst is de dood, dat weet ze diep in haar hart, maar dan wilt ze gewoon niet toegeven.
          Jace kan een goede vriendin voor je zijn, in hart en nieren. Als je eenmaal haar gevoelige plek hebt geraakt, zal ze ook voor je door het vuur gaan zonder enige twijfel. Het is alleen als je geen goede indruk op haar hebt gemaakt tijdens de eerste ontmoeting, zal ze je nooit, maar dan ook echt nooit vertrouwen. Ze is nogal wantrouwig met de mensen om haar heen en zal dan ook alleen een bepaald aantal mensen toelaten in haar vriendenkring. Ze zal nooit een grote vriendenkring hebben en de hele school te vriend hebben, lijkt niks voor haar.
          Bovenal heeft Jace een grote ego, ze wilt haar image als een hard iemand behouden op het kamp en zal daar dan ook alles voor doen. Ze heeft namelijk wel ergere tijden meegemaakt. Ze kan daarom nogal arrogant en egoïstisch zijn, ze is niet bang om haar mond open te trekken voor een belediging. Ze is niet bang om haar mening te uit en het kan haar werkelijk niets schelen wat mensen over haar mening denken.
          Je wilt niet bij Jace zijn als ze in een slechte bui is, dan is ze niet bang om voorwerpen door de ruimte heen te gooien. Ze heeft nogal een kort lontje en ze hoopt voor iedereen dat ze dat weten.
    Extra:
    Jacelyn is geadopteerd door de Parkers toen ze net werd geboren. Haar ouders gaven haar weg gelijk na haar geboorte, dus andere ouders kent ze ook niet. Ze had laatst wel kort contact met haar biologische ouders, maar ze wilt voor geen goud weg van haar adoptieouders.
          Haar biologische moeder was zestien toen ze beviel van Jace en kon niet goed voor haar zorgen. Het standaard verhaal van de adoptie meestal. Ze behoorde tot de familie Romanoff en wilt zo nu en dan wel op bezoek bij haar biologische ouders. Ze heeft een Russische achtergrond van haar biologische ouders, maar toch stelt ze zichzelf gewoon voor als 'Jace Parker'.


    Ze is klaar, is ze goed?


    Ik ga nu eten, dus ga haar straks lezen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    IamGroot schreef:
    Gab is alleen waarschijnlijk al 13 als de rpg begint


    Als hij 13 is maak ik mijn personage 12, als hij 12 is maak ik mijn personage 13. Dus... wat is het? ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hij verjaart op 31 october, dus als het start voor vrijdag is hij 12, na vrijdag is hij 13


    Bowties were never Cooler

    Oktober* ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry, mijn Engels is beter en sterker dan mijn Nederlands


    Bowties were never Cooler

    Maakt niet uit (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sangster schreef:
    WE ACCEPT THE LOVE WE THINK WE DESERVE
    – Jacelyn Maria Parker



    Familie:
    2
    Naam:
    Jacelyn Maria Parker
    Leeftijd:
    18 jaar, geboren op 5-6-1996
    Karakter:
          Jacelyn – eerder Jace genoemd door de mensen om haar heen, is iemand met vele kanten. Ze kan poeslief zijn als je een goede vriend(in) van haar bent, maar ze laat eigenlijk alleen haar harde kant zien. De kant die volgens haar vele malen beter is dan dat ze eigenlijk zelf is. Ze is iemand die eigenlijk erg veel om anderen denkt, maar dat laat ze niet zien aan anderen. Jace wilt gezien worden als een sterk iemand, die niet gevoelig is voor de dood. Haar grootste angst is de dood, dat weet ze diep in haar hart, maar dan wilt ze gewoon niet toegeven.
          Jace kan een goede vriendin voor je zijn, in hart en nieren. Als je eenmaal haar gevoelige plek hebt geraakt, zal ze ook voor je door het vuur gaan zonder enige twijfel. Het is alleen als je geen goede indruk op haar hebt gemaakt tijdens de eerste ontmoeting, zal ze je nooit, maar dan ook echt nooit vertrouwen. Ze is nogal wantrouwig met de mensen om haar heen en zal dan ook alleen een bepaald aantal mensen toelaten in haar vriendenkring. Ze zal nooit een grote vriendenkring hebben en de hele school te vriend hebben, lijkt niks voor haar.
          Bovenal heeft Jace een grote ego, ze wilt haar image als een hard iemand behouden op het kamp en zal daar dan ook alles voor doen. Ze heeft namelijk wel ergere tijden meegemaakt. Ze kan daarom nogal arrogant en egoïstisch zijn, ze is niet bang om haar mond open te trekken voor een belediging. Ze is niet bang om haar mening te uit en het kan haar werkelijk niets schelen wat mensen over haar mening denken.
          Je wilt niet bij Jace zijn als ze in een slechte bui is, dan is ze niet bang om voorwerpen door de ruimte heen te gooien. Ze heeft nogal een kort lontje en ze hoopt voor iedereen dat ze dat weten.
    Extra:
    Jacelyn is geadopteerd door de Parkers toen ze net werd geboren. Haar ouders gaven haar weg gelijk na haar geboorte, dus andere ouders kent ze ook niet. Ze had laatst wel kort contact met haar biologische ouders, maar ze wilt voor geen goud weg van haar adoptieouders.
          Haar biologische moeder was zestien toen ze beviel van Jace en kon niet goed voor haar zorgen. Het standaard verhaal van de adoptie meestal. Ze behoorde tot de familie Romanoff en wilt zo nu en dan wel op bezoek bij haar biologische ouders. Ze heeft een Russische achtergrond van haar biologische ouders, maar toch stelt ze zichzelf gewoon voor als 'Jace Parker'.


    Ze is klaar, is ze goed?


    Ik vind haar helemaal goed. Sorry er kwam nog iets anders tussen c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik wil anders wel een NPC van een jaar of 2/3 maken voor familie 1, als je wil?


    Bowties were never Cooler

    IamGroot schreef:
    Ik wil anders wel een NPC van een jaar of 2/3 maken voor familie 1, als je wil?


    Dat is wel leuk! Doe maar (:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    No offence, maar de families hebben wel best veel kinderen. Ik bedoel, samen is het een gezin van iets van elf kinderen :')


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    No offence, maar de families hebben wel best veel kinderen. Ik bedoel, samen is het een gezin van iets van elf kinderen :')


    Haha, ja dat is ook een soort van de bedoeling. Het was de bedoeling om een vernieuwde versie te maken van het erg snelle doodgelopen msv siblings. We hebben er alleen 3 families van gemaakt en ook nog eens dat op vakantie gaan ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Denys schreef:
    Okay, ik heb toch besloten om de kleine Parker te maken, als het uiteindelijk toch teveel wordt laat ik dat wel weten. (:


    That is a perfect copy of reality.


    Familie: Jones
    Naam: Marcel Jones, Marcel betekent jonge vechter
    Leeftijd: 3, 17 Maart
    Karakter: Marcel is niet je gewone 3jarige. Hij is geen jongetje wat vrolijk en druk overal rond rent en in de problemen raakt zo vaak hij kan, zonder zich ergens zorgen om te maken en zich van geen kwaad bewust te zijn. Hij is juist enigsinds angstig, wantrouwif en erg rustig, bijna eng rustig voor een kind van zijn leeftijd. Het liefst zit hij alleen te tekenen, met doet hij eigenlijk niet als het op hem aankomt. Als je dit van hem wegneemt kan hij heel geïrriteerd, verward en angstig overkomen, vooral omdat het tekenen juist zijn manier is om te communiceren met de buitenwereld. Als hij dan toch speelt moet hij je echt vertrouwen, anders gaat hij niet zomaar weg van zijn papier, wat voor hem zijn veiligheid is. Op een andere manier zich uiten vind hij ook heel erg moeilijk, wat het contact gewoon erg lastig maakt. Toch, als hij je eenmaal vertrouwd, is het een lief vrolijk jongetje wat graag kroelt en bij je is, maar die ook heel erg gefrustreerd kan raken als mensen hem niet snappen. Wel is het mannetje erg nieuwsgierig, maar laat dit maar weinig zien omdat hij zich nooit echt veilig genoeg voelt om echt op onderzoek uit te gaan.
    Extra: Marcel is veel te vroeg geboren, zo'n anderhalve maand. Hierdoor is hij vanaf zijn geboorte al een zorgenkindje geweest. Hij was heel klein en had problemen met melk binnenhouden. Op dit moment merkte niemand nog dat er meer met hem aan de hand was, maar toen hij eenmaal iets ouder werd, was het duidelijk dat er toch iets niet helemaal klopte met de kleine vechter. Hij reageerde niet op stemmen en leek mensen ook niet te zien aankomen die hij niet zag. Ook bleef hij maar stil, terwijl andere kinderen al lang geluiden zouden beginnen te maken. Hij werd naar het ziekenhuis gebracht en daar stelden de doctoren vast dat Marcel doof was. Dit kwam als een flinke klap, maar wel als een opluchting dat ze weten wat er is met hun mannetje.
    Marcel komt in aanmerking voor een hulphond zodra hij naar school kan. Zelf weet hij dat nog niet, maar het zou hem mogelijk veel goed doen om hem uit zijn schulp te trekken en minder angstig te maken.

    Zoiets?


    Bowties were never Cooler

    Denys schreef:
    (...)


    Oeps, sorry dat ik niet gereageerd heb, maar dat vind ik echt heel leuk!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman