• Hey allemaal,

    Ik vroeg me af wie er kaartjes gaan kopen voor het concert van 1D in 2015. Zo ja, waar hoop je te zitten en naar welk land ga je.

    Ikzelf hoop dat ik naar België kan, alleen moeders overhalen. Ze vind me te oud, ik ben 18, dus ik heb al gezegd dat ik alles zelf betaal en zelf rijd aangezien ik dan al mijn rijbewijs heb.

    Onder de spoiler staan de plaatsen van degene die gaan.


    Tribune 4
    Vak B: Sciathan (Rij 9) -
    Vak F: Gaudino -

    Tribune 3
    Vak C Denys-
    Vak E NiallJamesHoran (rij 14) - Sucre

    Tribune 2
    Vak E Everdeen (rij 20 stoel 1&2)
    Vak G IrishNialler (Rij 15)


    Bij naamsverandering graag Tribune of kleur door geven.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 18:37 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Everdeen schreef:
    Ik heb 3x geprobeerd t ebetalen en er kwam constant error en nu geeft de gehele website een error. Fijn.


    Serieus? Dat is echt het meest erge moment dat er een storing kan komen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Die error begint me kapot te irriteren :/


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb het niet eens geprobeerd, scheelt stress. :')
    Een vriendin van mij probeert het nog wel en anders kopen we later in het jaar wel kaartjes van iemand over.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik denk dat ik me maar moet voorbereiden op geen kaartjes, heuj.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ga niet, hoewel ik in België woon en best dicht bij Brussel. Het valt echt midden in m'n eindexamens en hoe lang ik hier ook al op wacht, ik wil simpelweg niet gaan om die reden. Ach ja, ik heb me er al bij neergelegd dat ik ze nooit ga zien.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Denys schreef:
    Ik denk dat ik me maar moet voorbereiden op geen kaartjes, heuj.


    Volgens mij gaan ze echt niet allemaal verkocht zijn. Er zijn superveel mensen die niet gaan omdat het in de examens valt in België. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nickelback schreef:
    (...)

    Volgens mij gaan ze echt niet allemaal verkocht zijn. Er zijn superveel mensen die niet gaan omdat het in de examens valt in België. (:


    Laten we het hopen. ):


    That is a perfect copy of reality.

    Denys schreef:
    (...)

    Laten we het hopen. ):


    En anders vallen er vast nog wel te winnen bij 101 radiozenders of websites. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    IrishSnowflake schreef:
    Heb je al kaartjes?

    Ik ga! Ik werd doodleuk in de les gebeld dat mijn moeder via een presale kaarten voor me had gekocht. (;

    Wat is je moeder toch een held! Haha je krijgt trouwens ergens deze week je geld, dus dan is het ook zeker dat ik ga ;p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    De error eindelijk weg en mijn kaartjes zijn binnen! Hij gaf alsnog een error toen ik mijn kaartjes bestelde, maar toen ik bij mijn purchase history keek, zag ik ze staan. Ik en mijn vriendin zitten in: Entry YELLOW, vak E, row 20, seats 1 & 2!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Denys schreef:
    (...)

    Laten we het hopen. ):

    Ze zijn nog niet uitverkocht hoor, volgensmij. Haha. Vooral door die error.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn vriendin en ik hebben kaartjes. *happy dance*


    That is a perfect copy of reality.

    Sucre schreef:
    (...)
    Wat is je moeder toch een held! Haha je krijgt trouwens ergens deze week je geld, dus dan is het ook zeker dat ik ga ;p


    Haha, dat is ze zeker en helemaal als ik hoor hoe het vandaag liep. En gezellig! (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ohgosh ik heb kaarten. Tribune twee vak g. Oftwel yellow. Ik ben echt aan t janken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou met een vriendin gaan die ik sinds 2011 ken, en ook 1D fan is.
    In 2013 ben ik met haar naar Antwerpen geweest voor het TMH concert omdat Amsterdam al uitverkocht was.
    Afgelopen jaar ben ik met haar en nog een andere vriendin (die in middels ook met haar bevriend is) naar Amsterdam gegaan voor de WWA-tour.
    En we zouden volgend jaar ook gaan, met zijn tweeën, die andere vriendin die is volgens mij een beetje minderen met haar fanheid want die wilde niet helemaal naar België toe voor 1D. De moeder van haar bood aan om te rijden, maar gisteravond om elf uur kon dat opeens niet meer. Dus ik zo aan mijn moeder vragen of zij kan rijden. Dat kon.
    Toen bleek vanochtend dus dat haar moeder geen kaartje wilde kopen. Ik hoorde het een kwartier voor mijn voetbalwedstrijd dat het niet meer kon. (het was toen kwart voor 10.) En omdat België geen iDeal kent, kon mijn moeder sowieso niet aan kaartjes komen.

    Toen ik uiteindelijk om 16.00 thuis was, had ik 5 gemiste oproepen en een appje dat ik moest bellen wanneer ik het las (na de voetbalwedstrijd ben ik op de club blijven hangen en heb ik de wedstrijd van mijn zusje ook nog bekeken, vandaar dat ik heel laat thuis was.)

    Ik belde haar op, EN TOEN BLEEK HET DUS DAT HET TOCH GELUKT IS OM KAARTJES TE KOPEN!!!!!!!!!!!

    BRUSSEL HERE WE COME!
    Blauwe tribune, vak F :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly