• Hey allemaal,

    Ik vroeg me af wie er kaartjes gaan kopen voor het concert van 1D in 2015. Zo ja, waar hoop je te zitten en naar welk land ga je.

    Ikzelf hoop dat ik naar België kan, alleen moeders overhalen. Ze vind me te oud, ik ben 18, dus ik heb al gezegd dat ik alles zelf betaal en zelf rijd aangezien ik dan al mijn rijbewijs heb.

    Onder de spoiler staan de plaatsen van degene die gaan.


    Tribune 4
    Vak B: Sciathan (Rij 9) -
    Vak F: Gaudino -

    Tribune 3
    Vak C Denys-
    Vak E NiallJamesHoran (rij 14) - Sucre

    Tribune 2
    Vak E Everdeen (rij 20 stoel 1&2)
    Vak G IrishNialler (Rij 15)


    Bij naamsverandering graag Tribune of kleur door geven.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 18:37 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb trouwens vak green, tribune 3, vak C, onderaan. Ik zit dus in het vak dat pal voor stage B staat :3


    That is a perfect copy of reality.

    Ik zit in vak blauw (= tribune 4), vak B, rij 9. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik wil zo graag, maar helaas komen ze niet in Nederland en uit Rotterdam is het net iets te ver om even naar Brussel te gaan.


    Firm believer of all that is magic

    Ah, wat jammer. ): Kun je geen vervoer regelen of iets? Of dat je overnacht in een hotel daar.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 16:22 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    IrishNialler schreef:
    (...) Nope, ik ging met een vriendin maar die is helaas niet meer zo'n fan dat ze naar het concert wilt. Zij is ook de enigste die ik echt ken en echt fan is/was. Maar zo heel erg vind ik het ook weer niet hoor. Ik snap wel dat je niet gaat maar is Duitsland dan geen optie of is dat dan gelijk veel verder weg en nergens aan de grens? Lol ik heb nu al stres, al is het een voordeel dat je alleen wel goede plekken kunt bemachtigen vaak.


    Waar woon je aan de grens?=') I'll join you haha.='D
    Ben nu alleen aan het kijken waar ik tickets kan krijgen?


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh wacht, de kaarten zijn al zeker uitverkocht?=')


    You were born original, don't die as a copy.

    ER zijn op TIcketmaster nog enkele plekken beschikbaar toen ik van de week nog keek.

    Ik woon in Roosendaal dus dat is 5 minuten van België


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    ER zijn op TIcketmaster nog enkele plekken beschikbaar toen ik van de week nog keek.

    Ik woon in Roosendaal dus dat is 5 minuten van België


    Oh schijt.=') Je woont in zeeland, ik in Zuid-Limburg.=') Maar zijn ze via ticketmaster niet duurder?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh schijt.=') Je woont in zeeland, ik in Zuid-Limburg.=') Maar zijn ze via ticketmaster niet duurder?
    Noord-Brabant haha. Ik dacht van niet dat is namelijk officiele site. Ik heb 79 euro betaalt en hele geode plekken. Ik mag zelf erheen rijden maar ik zei dat ik maar tot richting Brussel aangezien ik mijn rijbewijs tegen die tijd nog niet zo lang heb en Brussel nog eng lijkt hahaha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nee, het is me te ver weg. Daarbij, volgens mij zit ik dan vlak voor of midden in m'n examens. En al is 't erna, ik ben dan of op examenreis met mama of ik ben bezig met wiskunde C en eventueel filosofie inhalen voor VWO. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    IrishNialler schreef:
    (...) Noord-Brabant haha. Ik dacht van niet dat is namelijk officiele site. Ik heb 79 euro betaalt en hele geode plekken. Ik mag zelf erheen rijden maar ik zei dat ik maar tot richting Brussel aangezien ik mijn rijbewijs tegen die tijd nog niet zo lang heb en Brussel nog eng lijkt hahaha


    Hoe ga jij er dan heen? Ik vind de tickets best 'goedkoop', maar dat komt omdat ik mijn eerste concert per ongeluk op een door verkoop site had gekocht, oops. Ik zie trouwens dat de categorie 2 plaatsen (staanplaatsen) een stuk goedkoper zijn en dichterbij het podium?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 16:41 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hoe ga jij er dan heen? Ik vind de tickets best 'goedkoop', maar dat komt omdat ik mijn eerste concert per ongeluk op een door verkoop site had gekocht, oops. Ik zie trouwens dat de categorie 2 plaatsen (staanplaatsen) een stuk goedkoper zijn en dichterbij het podium?
    Met de auto. Ik heb tegen die tijd hopelijk mijn rijbewijs. Ik maak er met mijn ouders een dag Brussel van en aangezien mijn broer nog op Curaçao is dan. Categorie 2 is ehm geen idee. Ik heb een plattegrond met gekleurde vakken en hoe duurder hoe beter stond erbij. Kom gezellig in vak G, dan kan ik meeten. Aangezien ik dan geen ouders of vriendin bij me heb omdat ik alleen ga


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Met de auto. Ik heb tegen die tijd hopelijk mijn rijbewijs. Ik maak er met mijn ouders een dag Brussel van en aangezien mijn broer nog op Curaçao is dan. Categorie 2 is ehm geen idee. Ik heb een plattegrond met gekleurde vakken en hoe duurder hoe beter stond erbij. Kom gezellig in vak G, dan kan ik meeten. Aangezien ik dan geen ouders of vriendin bij me heb omdat ik alleen ga



    Oh nu snap ik hem.=') Maar....maar welke G?=') er zijn er zoveel haha.


    You were born original, don't die as a copy.

    IrishNialler schreef:
    (...) Noord-Brabant haha. Ik dacht van niet dat is namelijk officiele site. Ik heb 79 euro betaalt en hele geode plekken. Ik mag zelf erheen rijden maar ik zei dat ik maar tot richting Brussel aangezien ik mijn rijbewijs tegen die tijd nog niet zo lang heb en Brussel nog eng lijkt hahaha


    Ik woon ook in Noord-Brabant! Waar ergens woon je?


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Aidan schreef:
    Ik wil zo graag, maar helaas komen ze niet in Nederland en uit Rotterdam is het net iets te ver om even naar Brussel te gaan.


    Dan woon je best dicht bij mij in de buurt ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer