• Hey allemaal,

    Ik vroeg me af wie er kaartjes gaan kopen voor het concert van 1D in 2015. Zo ja, waar hoop je te zitten en naar welk land ga je.

    Ikzelf hoop dat ik naar België kan, alleen moeders overhalen. Ze vind me te oud, ik ben 18, dus ik heb al gezegd dat ik alles zelf betaal en zelf rijd aangezien ik dan al mijn rijbewijs heb.

    Onder de spoiler staan de plaatsen van degene die gaan.


    Tribune 4
    Vak B: Sciathan (Rij 9) -
    Vak F: Gaudino -

    Tribune 3
    Vak C Denys-
    Vak E NiallJamesHoran (rij 14) - Sucre

    Tribune 2
    Vak E Everdeen (rij 20 stoel 1&2)
    Vak G IrishNialler (Rij 15)


    Bij naamsverandering graag Tribune of kleur door geven.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 18:37 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    haha Ehm, Vak G op de eerstse Tribune dus in het rode gedeelte =3

    En ik woon in Roosendaal

    Maar mochten meer mensen gaan van Q die me willen meeten, ik sta er voor open. Eigenlijk mag het niet maar voor het concert kan het altijd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    haha Ehm, Vak G op de eerstse Tribune dus in het rode gedeelte =3

    En ik woon in Roosendaal

    Maar mochten meer mensen gaan van Q die me willen meeten, ik sta er voor open. Eigenlijk mag het niet maar voor het concert kan het altijd.


    Die is uitverkocht.=c Maar wil je ook niet liever bij het podium staan?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 16:51 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Die is uitverkocht.=c Maar wil je ook niet liever bij het podium staan?
    Nope. Ten eerste heb je als je wat verder staat slechte plekken, daarbij ben ik lang en krijg je het gezeur maar ik ben klein. En daarbij kan ik wel staan maar niet in dat gedring vanwege mijn knie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    haha Ehm, Vak G op de eerstse Tribune dus in het rode gedeelte =3

    En ik woon in Roosendaal

    Maar mochten meer mensen gaan van Q die me willen meeten, ik sta er voor open. Eigenlijk mag het niet maar voor het concert kan het altijd.


    Ah, ik in Eindhoven. Ik zou wel willen, maar heb geen idee hoe we dat dan zouden kunnen regelen, want het is daar verschrikkelijk druk. :')


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sciathan schreef:
    (...)

    Ah, ik in Eindhoven. Ik zou wel willen, maar heb geen idee hoe we dat dan zouden kunnen regelen, want het is daar verschrikkelijk druk. :')
    Heb je zit of staan plekken?? Ik weet ook niet echt goed hoe het moet. Want de deuren gaan om half vijf al open maar het begint pas laat. En nu ik alleen ben ga ik pas een hafl uur van te voren naar binnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Nope. Ten eerste heb je als je wat verder staat slechte plekken, daarbij ben ik lang en krijg je het gezeur maar ik ben klein. En daarbij kan ik wel staan maar niet in dat gedring vanwege mijn knie.


    Meh, je hebt een punt want ik ben 1.85.D=


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Meh, je hebt een punt want ik ben 1.85.D=
    ahhaha dan ben je langer dan ik. Wel 2 cm. Ik kan vanwege mijn knie niet heel lang zo springen en shit. Eigenlijk is het hele concert al veel te lang heb ik vorig jaar gemerkt, maarja. Ik heb er toch last van dan amar wat meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Heb je zit of staan plekken?? Ik weet ook niet echt goed hoe het moet. Want de deuren gaan om half vijf al open maar het begint pas laat. En nu ik alleen ben ga ik pas een hafl uur van te voren naar binnen.


    Zitplaatsen. Oh ja. En daarna is ook niet bepaald handig, want ik ben met een vriendin en wij gaan waarschijnlijk overnachten in een hotel.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Hoe laat is zo iets afgelopen?


    You were born original, don't die as a copy.

    Oeh Yvonne, jij zit in dezelfde ring als ik :3
    Ik zit in 3C :3


    That is a perfect copy of reality.

    11 uur stond op de site onder vorobehoud.

    Jeeej ik wil echt een keer iemand meeten.

    Hebben jullie het hele album al gehoord?
    Ik heb hem al binnen ik voel me wel heel slecht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Iemand die in het groene vak zit? In vak E ook heel toevallig?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IrishNialler schreef:
    11 uur stond op de site onder vorobehoud.

    Jeeej ik wil echt een keer iemand meeten.

    Hebben jullie het hele album al gehoord?
    Ik heb hem al binnen ik voel me wel heel slecht


    Nope, ik nog niet. Wel een paar nummers, maar een deze dagen moet het album binnenkomen en anders wacht ik tot maandag.

    En meeten is leuk :Y)
    Ik heb al teveel mensen leren kennen van hier en Sucre ook uiteindelijk via een concert. Iemand met wie ik nu ook weer ga en ook naar 5 Seconds of Summer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ben benieuwd welke acties de streetteam van België verzint.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Meh, alleen 'slechte' zit plaatsen zijn nog beschikbaar voor twee personen naast elkaar.


    You were born original, don't die as a copy.