• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Valois schreef:
    (...)

    Ik dacht dat er ergens in de beginpost stond dat de Hawaiiaanse familie gewoon een apart gedeelte heeft van het huis? Maar om antwoord te geven op je vraag, ik heb liever dat Leilani een eigen kamer heeft.


    Ja klopt, maar ik dacht dat jullie het misschien leuker zouden vinden als zij ook op de kamers lagen. Ik zal dat wel in ieder geval zo laten als het is dan.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Forman schreef:
    (...)

    Ja klopt, maar ik dacht dat jullie het misschien leuker zouden vinden als zij ook op de kamers lagen. Ik zal dat wel in ieder geval zo laten als het is dan.


    Het zou wellicht leuk zijn, maar niet echt logisch - ik zou echt pissig worden als ik mijn kamer moest delen met mensen die ik helemaal niet ken haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Je mag Cillian best een klap geven hoor :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Je mag Cillian best een klap geven hoor :'D


    Hahaha, maar dat zou niet zo pedagogisch verantwoord zijn c: *voelt zich helemaal stoer door het begrip dat ze net gebruikt heeft.*


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Forman schreef:
    (...)

    Hahaha, maar dat zou niet zo pedagogisch verantwoord zijn c: *voelt zich helemaal stoer door het begrip dat ze net gebruikt heeft.*

    :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Worden de Hawaiiaanse ouders trouwens bestuurd of niet?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Reageer effe met die pa, dan kan ik Cill schrijven :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben even een dagje weg en dan opeens BOEM is er knallende ruzie :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Misschien kunnen we doorgaan naar dat ze er zijn?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Is goed!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vind het goed :]


    El Diablo.

    Ik vind het ook wel goed :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Falahee schreef:
    Ik vind het goed :]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Graag


    Bowties were never Cooler

    De kamerverdeling mogen jullie zelf maken. Er slapen drie mensen per kamer en ik neem aan dat Marcel, Katelynn & Andrew op 1 kamer slapen.
    Als we er zo niet uitkomen kan ik natuurlijk altijd nog een randomized gebruiken.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman