• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik voel de vijandigheid tussen Sami en Amber groeien :'D


    El Diablo.

    En Cillian die het luchtig probeert te houden, whahah.


    Ik ga slapen denk ik. Tot morgen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goodnight! (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Goodnight! :3


    El Diablo.

    Hello


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hi


    El Diablo.

    Iemand voor Zeke?


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Iemand voor Zeke?


    Amber misschien?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Forman schreef:
    (...)

    Amber misschien?


    Oké :) Zeke is niet echt het meest sociale type dus niet echt iemand die op anderen afstapt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Oké :) Zeke is niet echt het meest sociale type dus niet echt iemand die op anderen afstapt.


    Oke, Amber zal wel naar hem toe gaan, maar zou je dan wel een post kunnen sturen waarin ik kan zien wat hij aan het doen is? c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Kan Jace ergens heen?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Forman schreef:
    (...)

    Oke, Amber zal wel naar hem toe gaan, maar zou je dan wel een post kunnen sturen waarin ik kan zien wat hij aan het doen is? c:


    Oké is goed.
    Ze zijn even oud, misschien dat ze elkaar ergens van kennen? Of bij elkaar in de klas zitten ofzo, dat zou wel grappig zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Oké is goed.
    Ze zijn even oud, misschien dat ze elkaar ergens van kennen? Of bij elkaar in de klas zitten ofzo, dat zou wel grappig zijn.


    Ja haha, maar hebben ze dan al een soort band of hebben ze eigenlijk nog niet zoveel met elkaar gedaan en weten ze ook niet zoveel van elkaar?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Forman schreef:
    (...)

    Ja haha, maar hebben ze dan al een soort band of hebben ze eigenlijk nog niet zoveel met elkaar gedaan en weten ze ook niet zoveel van elkaar?


    Het zijn allebei stille personen dus dat is misschien wel leuk ja :)
    Anders kan ik ook wel een post maken dat Zeke naar haar toe loopt aangezien hij haar dus wel al kent.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Het zijn allebei stille personen dus dat is misschien wel leuk ja :)
    Anders kan ik ook wel een post maken dat Zeke naar haar toe loopt aangezien hij haar dus wel al kent.


    Oke, dat is ook goed (:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman