• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Aire schreef:
    (...)

    Is goed. En hebben de kinderen dan helemaal geen contact met hun vader meer?


    Nee, de vader is verhuis naar Weetikveelwaar in Geenideewaarland :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zal zo voor ik naar bed ga nog even posten. Ik ben echt kapot moe, week voor toetsweek dus werkelijk alles moet ingeleverd worden enzo.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valois schreef:
    Ik zal zo voor ik naar bed ga nog even posten. Ik ben echt kapot moe, week voor toetsweek dus werkelijk alles moet ingeleverd worden enzo.


    Ah, veel succes!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Iemand voor chaggie Gabriel?


    Bowties were never Cooler

    Is het niet makkelijker om gelijk bij Hawaii te zijn? :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Euhm... Marcel probeert zijn vader's aandacht te trekken


    Bowties were never Cooler

    IamGroot schreef:
    Euhm... Marcel probeert zijn vader's aandacht te trekken


    Oh poep sorry, ik ga het er meteen bijzetten.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Vanaf nu zitten we in de auto op weg naar het huis op Hawaii.
    Ze hebben trouwens een hele grote auto. Het is een soort bus. (:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 21:34 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Forman schreef:
    (...)

    Oh poep sorry, ik ga het er meteen bijzetten.


    Thanks


    Bowties were never Cooler

    Cillian zijn opmerking, zelf moest ik er best om lachen :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Cillian zijn opmerking, zelf moest ik er best om lachen :'D


    Hahaha, dat liedje ook. ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik ben de kamerverdeling aan het maken, maar ik twijfel of ik het moet indelen op geslacht en leeftijd of dat ik gewoon een randomizer moet gebruiken. Ook twijfel ik of ik de Hawaiiaanse mensjes wel in de kamers van de families doe of dat ze gewoon een eigen kamer hebben. Wat vinden jullie?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Forman schreef:
    Ik ben de kamerverdeling aan het maken, maar ik twijfel of ik het moet indelen op geslacht en leeftijd of dat ik gewoon een randomizer moet gebruiken. Ook twijfel ik of ik de Hawaiiaanse mensjes wel in de kamers van de families doe of dat ze gewoon een eigen kamer hebben. Wat vinden jullie?


    Ik dacht dat er ergens in de beginpost stond dat de Hawaiiaanse familie gewoon een apart gedeelte heeft van het huis? Maar om antwoord te geven op je vraag, ik heb liever dat Leilani een eigen kamer heeft.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 22:36 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cill kan wel bij Finn denk ik?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Cill kan wel bij Finn denk ik?


    Sure. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''