• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Cillian kan ook niets goed doen in Thomas zijn ogen eh :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Cillian kan ook niets goed doen in Thomas zijn ogen eh :'D


    Nee niet echt, en dan helpt het ook niet dat Cillian zo lekker overdreven is :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    (...)

    Nee niet echt, en dan helpt het ook niet dat Cillian zo lekker overdreven is :')


    He was just kidding :')

    En als Thomas dat al niet aankan... x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke, die crush kwam plotseling in mijn gedachten c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik zat daar ook net aan te denken :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Iemand voor Finn?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    Iemand voor Finn?


    Cillian ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aire schreef:
    Iemand voor Finn?


    Gab


    Bowties were never Cooler

    Majikku schreef:

    Cillian ^^


    Sure. ^^

    @IamGroot Ik doelde meer op mensen van de andere familie, Gab kent hij al. ;]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aha, okay


    Bowties were never Cooler

    @Familiejones is het misschien een idee dat hen moeder een paar jaar geleden is overleden?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Eens!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    O ja, mijn plan voor de familie Parker was:
    Robert Parker (de vader) bleek vreemd gegaan te zijn met een andere vrouw. Er ontstond ruzie en daardoor ook en echtscheiding. Eerst werden de kinderen afgewisseld, maar al snel bleek dat Robert niet goed voor de kinderen kon zorgen en nu zijn ze altijd bij Katelynn.

    Als iemand het er niet meer eens is moet die het maar zeggen hoor. Het was gewoon een plan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    O ja, mijn plan voor de familie Parker was:
    Robert Parker (de vader) bleek vreemd gegaan te zijn met een andere vrouw. Er ontstond ruzie en daardoor ook en echtscheiding. Eerst werden de kinderen afgewisseld, maar al snel bleek dat Robert niet goed voor de kinderen kon zorgen en nu zijn ze altijd bij Katelynn.

    Als iemand het er niet meer eens is moet die het maar zeggen hoor. Het was gewoon een plan.


    Is goed. En hebben de kinderen dan helemaal geen contact met hun vader meer?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    OutlawQueen , trouwens sorry dat ik nog niet terugschrijf. Ik ben op Q en Frans aan het leren tegelijkertijd c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman