• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Oneira | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine JonesForman | 15
    - Denys | v |
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder: OutlawQueen
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Finn Parker Aire | 13
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12

    Familie Hawaii
    Moeder:
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys

    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Het praattopic
    De rollenstory

    We beginnen als iedereen zijn of haar koffer aan het inpakken is. De Jones en Parkers wonen nog apart en iedereen heeft een eigen kamer. De vader zal bij de Jones en de moeder (die overigens nog gemaakt moet worden) zal het bij de Parkers aangeven wanneer ze vertrekken. Voor die tijd kunnen er natuurlijk conversaties zijn tussen de kinderen.

    De Hawaiiaanse familie met de achternaam die ik niet uit mijn hoofd weet begint gewoon met de dingen die ze dagelijks doen. Ze kunnen naar school, werk, vrienden etc. gaan. Natuurlijk zijn conversaties tussen elkaar ook mogelijk.

    Veel plezier! Ik heb er in ieder geval veel zin in!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:55 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    [My turtle]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Mijn topics]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    |MT.|


    That is a perfect copy of reality.

    [MT]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    || Alvast mijn topics ||


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cillian Jones | 16


    Terwijl ik bijna mijn hele kledingkast in mijn koffer gepropt heb kijk ik nog even rond. Natuurlijk, Keko, die mocht ik niet vergeten. Ik pak de kleine knuffelhond die ik al vanaf mijn geboorte heb. Keko. Ik sliep er altijd mee. Misschien vonden sommige het kinderachtig, maar dit is het enige waar ik dat voor zou willen zijn. Echter zou ik altijd jong willen blijven. Het klinkt misschien tegenstrijdig voor mij, want ik gedraag me volwassener dat ik ben, maar ik wil jong blijven. Ik kijk op wanneer ik mijn mobiel hoor trillen op het nachtkastje. Ik snel erheen, plof op het bed neer en glimlach van het berichtje dat ik heb gekregen. Het was van mijn beste vriend, Nathaniël. Hee, sexy. Have fun in Hawai-hiee!
    Ik moest zacht lachen om het berichtje en stuurde een bedankje terug. Ik stopte mijn mobiel in mijn zak en pk mijn koffer. Ik loop mijn kamer uit en ga met een hoog tempo de trap af. Soms denken de andere wel eens dat ik van de trap val door het kabaal, maar ik weet wel beter. Vaak moet ik mij verontschuldigen omdat zij schrikken ook nog. Een beetje vreemd, niet?
    "Hallo, ik ben er klaar voor hoor!" Roep ik dan door de woonkamer en zet mijn koffer midden in het pad. Ik laat mezelf op de bank vallen en kijk tevreden rond. Ik keek uit naar deze vakantie.

    [Kom maar als je wilt]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 21:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [MT]


    El Diablo.

    [MT. Zal ik iig voor nu de peuter nog een gespeelt karakter maken? Zorgt misschien voor wat meer interacties]


    Bowties were never Cooler

    IamGroot schreef:
    [MT. Zal ik iig voor nu de peuter nog een gespeelt karakter maken? Zorgt misschien voor wat meer interacties]


    [Dat is wel leuk. Als je het wil en er tijd voor hebt, zou ik het zeker doen.]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 22:18 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Amber pakte haar spullen in. Haar kleding zat al in haar tas en alleen haar vermaakspullen moesten er nog in. Ze pakte haar vijf nieuwste boeken en een tekenblok. Ze twijfelde of ze haar danskleding mee zou nemen. Waarschijnlijk zou ze er toch niet gaan dansen, maar het zou eigenlijk wel handig zijn te oefenen, omdat ze dan goed voorbereidt zou zijn op de audities na de vakantie.

    Eigenlijk had ze helemaal geen zin om mee te gaan. Ieder jaar ging ze naar een speciaal kamp voor moderne dans. Daar had ze haar vriendinnen, maar dit jaar moest ze het maar een keertje overslaan, speciaal voor haar vaders nieuwe familie.

    Waarschijnlijk waren het helemaal geen leuke mensen. Dat is toch altijd zo met stiefgezinnen? Ze vertrouwde haar vader best met het uitkiezen van vrouwen, maar ze wist ook dat verliefd worden niet expres ging en dus verliefd kon worden op iedereen.
    Wat nou als de vrouw superordinair was en alleen maar luipaard & panterprintjurkjes droeg met ordinaire plastic schoenen? En wat nou als ze er uitzag als een heks, heel veel pukkels en vet haar had en superstreng was? Ze zeiden dat liefde blind maakte, maar stiekem hoopte Amber dat dat niet zo was bij haar vader.

    Na even wikken en wegen besloot Amber haar danskleding niet mee te nemen, maar nu voor de laatste keer even te oefenen.

    Snel gleed ze haar danskleren in en concentreerde zich op de muziek.

    Na een kwartiertje oefenen vond ze het wel genoeg geweest. Ze kleedde zich weer om en liep met haar koffer naar beneden. Daar zag ze dat Cillian al stond te wachten.
    'Ik heb dus echt totaal geen zin in deze vakantie.' zei ze tegen hem, terwijl haar gezicht lichtelijk chagrijnig stond.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Marcel hobbelde wat rond door het huis, terwijl hij geen idee had wat er in godsnaam allemaal aan de hand was. Iedereen was deed vreemd en was aan het rondrennen. Al drie mensen waren over hem gestruikeld en niemand die ook maar naar hem omkeek. Daarom hobbelde hij eigenlijk ook rond met zijn tekenblokje en een heel verwarde blik op zijn gezicht. Uiteindelijk kwam hij een van de anderen uit het drukke gezin tegen en trok zacht aan de broekspijp. Hij wilde weten wat er was, want hij voelde zich nu echt niet fijn en compleet vergeten. Hij wilde gewoon graag aandacht en die kreeg hij niet, in elk geval niet op de manier dat hij het merkte. Als dit niet werkte, dan zou hij zoizo overgaan tot hetgeen wat hem altijd aandacht opleverde als hij het echt nodig had: Een flinke driftbui. Het gebeurde vaker, zeker in onbekende situaties voor hem. Hij kon er gewoon niet goed mee omgaan als hij iets niet snapte en niemand ook maar de moeite leek te doen het aan hem uit te leggen of duidelijker te maken.

    [Sorry, t is niet veel]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 23:08 ]


    Bowties were never Cooler

    Voordat Cillian iets terug kon zeggen, voelde ze iets aan haar broekspijp. Ze keek naar beneden en zag daar haar kleine broertje. Ze hurkte en gaf hem een knuffeltje. 'Hallo Marcel. We gaan zo op vakantie. Heb je er zin in?' zei ze tegen hem, wetend dat hij haar niet kon horen.
    Ze pakte Marcels tekenblokje en tekende er een eiland op met een vliegtuig erboven. Daarin tekende ze gezichtjes. Ze wees naar iedereen die op dat moment in de ruimte was en daarna naar het vliegtuig. Ze hoopte dat hij het begreep.

    Edit: goede communicatiemanier (;

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 23:19 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    [Tekenen of dingen laten zien. Hij kan nog niet lezen, schrijven en seinen vind hij moeilijk]


    Bowties were never Cooler

    IamGroot schreef:
    [Tekenen of dingen laten zien. Hij kan nog niet lezen, schrijven en seinen vind hij moeilijk]


    [ik hoop dat hij het op deze manier nu wel kan begrijpen c:]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Plots werd hij opgepakt door Amber, waardoor hij iets in de stress schoot, maar niet lang, want Amber voelde vertrouwd. Hij keek verward naar haar en eigenlijk nog verwarder. Ze begon met haar lippen te bewegen, maar dat lokte bij hem alleen maar getrommel met mijn vuistjes op haar borst uit. Toen ze uiteindelijk gelukkig zijn tekenblokje pakte kalmeerde hij wat en bleef haast geobsedeerd naar haar handen kijken. Op het eerste gezicht snapte hij er geen zak van, maar zodra ze er anderen aan begon te betrekken begon hij het toch te snappen, of dat dacht hij in elk geval. Hij pakte het potlood van haar over en tekende een koffer en zijn teddybeer in de koffer. Daarna liet hij zijn tekenblokje zien en keek zijn grote zus aan. Hij wilde zijn eigen koffer inpakken als ze echt zouden gaan naar het eiland wat zij net had getekend. Anders had hij nooit alles mee wat hij mee wilde hebben, want mama vergat altijd wel wat van de spullen die hij juist altijd zo belangrijk vond.


    Bowties were never Cooler