• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Oneira | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine JonesForman | 15
    - Denys | v |
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder: OutlawQueen
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Finn Parker Aire | 13
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12

    Familie Hawaii
    Moeder:
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys

    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Het praattopic
    De rollenstory

    We beginnen als iedereen zijn of haar koffer aan het inpakken is. De Jones en Parkers wonen nog apart en iedereen heeft een eigen kamer. De vader zal bij de Jones en de moeder (die overigens nog gemaakt moet worden) zal het bij de Parkers aangeven wanneer ze vertrekken. Voor die tijd kunnen er natuurlijk conversaties zijn tussen de kinderen.

    De Hawaiiaanse familie met de achternaam die ik niet uit mijn hoofd weet begint gewoon met de dingen die ze dagelijks doen. Ze kunnen naar school, werk, vrienden etc. gaan. Natuurlijk zijn conversaties tussen elkaar ook mogelijk.

    Veel plezier! Ik heb er in ieder geval veel zin in!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:55 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Amber keek lichtelijk verward op toen ze haar naam hoorde. Ze was druk bezig geweest met haar broertje en had niet echt meer op de rest gelet. 'Huh wat? Ja hoor.' zei ze dus maar zonder echt te realiseren waar het over ging.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Kaiko Kalawai'a || 19
    Ik luisterde naar mijn broer terwijl ik het strand in de gaten hield. Het zou leuk zijn om Aiden weer eens een weekendje onder mijn hoede te hebben. Hij vond het altijd wel leuk en hij leek net als wij het surfen enigsinds in zijn genen te hebben, want hij kon nu al staan als ik hem meenam in een zwemvestje op mijn plank. Zonder mocht hij van mij namelijk het water nog niet in. Ik had in mijn werk te veel kinderen in de problemen gezien. Nu lag ik ook al bijna vanaf mijn geboorte in het water, maar goed. Ik had geen idee hoe goed Aiden kon zwemmen en ging het ook niet uitproberen. Natuurlijk moest Ty weer beginnen over meiden. Ik rolde even met mijn ogen en draaide me even naar hem om. "Als ze met hun ouders op vakantie gaan zijn het zoizo jonkies, dus haal je maar niets in je hoofd, Ty. Maar ik ben op zich de komende twee dagen vrij, dus dan kan jij achter een van die meiden aan en zal ik op Aiden passen." Zelf had ik toch niet echt interesse. Misschien wel in een one-night-stand of twee, maar meer ook niet. Ik was 19, verre van oud genoeg om me aan iemand te binden. Daarbij zou ik me toch niet binden aan een chick die niet van de eilanden kwam. Daar zat gewoon een te grote barriere tussen. De meiden hier vonden het al niet leuk dat ik altijd in het water lag, laat staan een die niet wist wat de oceaan voor een kracht en macht had. Nee, ik hield het bij zoenen in clubs en surfen. Meer had ik niet echt nodig. Dan kon ik ook beter gewoon op de kleine man passen, die nu met de verrekijker speelde, en mijn broer de vrijheid geven die hij nodig had.


    Bowties were never Cooler

    Cillian Jones | 16 |

    Cillian keek Thomas met vuur in de ogen aan toen hij Amber weer eens om hulp vroeg. Amber reageerde wat verward. Hij bleef Thomas aankijken, en toen hij zijn benen op de zijne legde en met een grijns vroeg hoe het nou voelt knapte er iets.
    Cillian duwde Thomas zijn benen fors van zich af en sloeg hem tegen zijn arm. Hij stond op.
    "Je bent ongelooflijk," gromde Cillian en hij draaide zijn rug toe. "Ik heb er al helemaal geen zin meer in zo." Met gebalde vuisten liep hij naar de eettafel en ging erop zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mele Kai Kalawai'a

    Mele werd uitgerust wakker en keek door haar raam over het strand heen. Ze glimlachte even. Ze was blij dat haar ouders hadden besloten om hier, op Hawaiï te gaan wonen. Mele stond op en kleed haar om. Daarna ging ze naar beneden om snel wat te pakken en daarna naar het strand te gaan. In de verte zag ik Kaiko, Tyler en Aiden, dus ik liep op hun af. Ik benaderde Kaiko van achter en ik wikkelde mijn armen over zijn schouders. 'Goedemorgen broertje,' zei ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 14:32 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Delainy Elle Parker
    Vrolijk komt Dany beneden. Ze gingen op vakantie naar Hawaiï, samen met een andere familie en dat vond Dany helemaal leuk. Ze kwam vrolijk beneden met haar volle koffer die ze absoluut niet kon dragen en ging gelijk naar Jacey toe.


    That is a perfect copy of reality.

    Michele Cecile Jones
    Michele was al een tijdje beneden, rustig haar ding aan het doen toen de rest ook ontwaakt waren en langzaamaan haar rust verstoorde. Michele zuchtte even geërgerd en legde haar boek in haar tas. Met al die mensen hier zou zij zich niet meer kunnen concentreren. Ze stond op en liep wat rond, iedereen in dit huis had haast of was weer dingen vergeten. Michele kon zich hier ook echt aan ergeren. Pak dan gewoon je tas vroegtijdig in.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 14:53 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [ Majikku niet om vervelend te doen ofzo, maar in een msv wordt er volgensmij niet herhaald wat een ander heeft gedaan of zei. ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Forman schreef:
    [ Majikku niet om vervelend te doen ofzo, maar in een msv wordt er volgensmij niet herhaald wat een ander heeft gedaan of zei. ]


    [Doe ik ook niet volgens mij (:
    Ik schrijf gewoon op wat er gebeurde en hoe mijne dat ervaart heeft, niet wat de ander deed.]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 15:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    [Doe ik ook niet volgens mij (:
    Ik schrijf gewoon op wat er gebeurde en hoe mijne dat ervaart heeft, niet wat de ander deed.]


    [Oh oké. Ik vind het ook niet zo erg.]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jacelyn Parker • 18

    Niet veel later kwam Zeke me vergezellen, maar moest even mijn ogen rollen bij de bijnaam die me had gegeven twee jaar geleden. Ik begon mijn lengte iets te waarderen, maar mijn broertje was alsnog langer dan mij en daar moest hij me steeds in pesten. Ik nam een slokje van mijn Cola en zuchtte bij zijn vraag. ''Aan de andere kant wel, maar aan de andere kant niet. Kijk, er zijn vast veel jongens daar, maar ik kan me niet binden met iemand – zoals je denk ik al wel vaker heb gemerkt en dan is er ook het feit dat onze vader hier niet is.'' zei ik met een zucht. ''Maar aan de andere kant wil ik echt heel graag surfen en feesten, dus ja.'' zei ik en liep naar de voorraad kast om een rol koekjes te pakken, stopte er één in mijn mond en stak de rol naar Zeke uit. ''Wil je?''
          Waarschijnlijk zou ik de rol meenemen in mijn handtas, want ik kon niet zonder eten en tja, niemand zou het merken. Delainy kwam naar me toe en met een glimlachje hurkte ik neer bij haar. ''Hey, heb je er zin in?'' vroeg ik. Het mocht dan niet mijn biologische familie zijn, ik hield van ze met heel mijn hart.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Thomas • 16

    Thomas ging uit reactie met zijn hand naar de plek waar hij werd geslagen en keek beledigd Cillian's kant op. ''Nee, jij bent lekker bedoel je,'' kaatste Thomas terug en tilde zijn voeten weer op de bank en nu pas viel het hem op dat Michele ook al wakker was.
          Uit verveling begon hij met de aansteker uit zijn zak te spelen en volgde de bewegingen van Amber en zijn kleinere broertje.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cillian Jones | 16 |

    "Je moet je bek gewoon eens houden. Als jij je zo irriteert aan mijn geaardheid, want volgens mij haat je homo's, moet je er niet telkens op terug komen!" riep Cillian naar Thomas en hij pakte zijn mobiel, begon erop te kloten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michele Cecile Jones

    Michele hoorde het geschreeuw van haar jongere broertjes en ze rolde even met haar ogen. Die twee hadden nu altijd problemen met elkaar. Michele liep op hun af en greep Thomas zijn arm. "Kan je nu voor één fucking keer normaal doen met dat arrogante hoofd van je?"



    Delainy Elle Parker

    Delainy knikte blij toen Jacelyn aan haar vroeg of ze er zin in had. Delainy knikte hevig. Doordat ze Jacelyn maar vaag zag vroeg ze zich af of ze haar bril op had gezet. "Jacey, ik heb geen bril op hé? Ik zie jou niet goed nu," zei Delainy toen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 17:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Cillian Jones | 16 |

    "Ja, zeg het hem maar." mompelde de zwartharige jongen vanachter zijn mobiel vandaan toen hij Michele tegen Thomas tekeer hoorde gaan.
    "Maar leert hij het, nope." De sarcasme droop er vanaf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thomas • 16

    De sterke handgreep van Michele voelde totaal niet prettig waardoor hij dan ook opstond en met zijn ogen rolde tegen de twee. Twee tegen één, lekker makkelijk.
    ''Als je je een keer niet als een nicht gedroeg,'' zei hij tegen Cillian en voordat hij weg liep gaf hij zijn oudere zus een vuile blik. ''Ik spreek jullie zo wel,'' zei hij en hij trok zijn jas aan en ging buiten om het hoekje staan en stak daar een sigaret op.
          Het was niet dat hij zo veel meer zin kreeg in de vakantie, het was voor iedereen maar even toe kijken of zijn stieffamilie net zo leuk zou zijn.


    Everything is illuminated by the light of our past.