• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Oneira | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine JonesForman | 15
    - Denys | v |
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder: OutlawQueen
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Finn Parker Aire | 13
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12

    Familie Hawaii
    Moeder:
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys

    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Het praattopic
    De rollenstory

    We beginnen als iedereen zijn of haar koffer aan het inpakken is. De Jones en Parkers wonen nog apart en iedereen heeft een eigen kamer. De vader zal bij de Jones en de moeder (die overigens nog gemaakt moet worden) zal het bij de Parkers aangeven wanneer ze vertrekken. Voor die tijd kunnen er natuurlijk conversaties zijn tussen de kinderen.

    De Hawaiiaanse familie met de achternaam die ik niet uit mijn hoofd weet begint gewoon met de dingen die ze dagelijks doen. Ze kunnen naar school, werk, vrienden etc. gaan. Natuurlijk zijn conversaties tussen elkaar ook mogelijk.

    Veel plezier! Ik heb er in ieder geval veel zin in!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:55 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Cillian Jones | 16 |

    "Proud to be gay!" riep Cillian Thomas na. Toch voelde hij zich gepijnigd. Dit was duidelijk te zien, want op zijn gezicht stond een bepaalde blik.
    Hij liet zichzelf van de tafel glijden en liep naar de koelkast. Hij pakte het melkpak hieruit en nam een paar slokken. Cillian ging altijd wat drinken als hij zich gepijnigd of rot voelde.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 18:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Moest dat nou?' Keek Amber op van haar broertje. Ze had het half gevolgd, maar had wel in de gaten dat er nu weer een ruzie was ontstaan.

    [oeps tegelijk gepost, maar toch later. Nou ja, het kan nu nog steeds wel.]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 18:05 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Michele • 18

    Michele bleef verontwaardigd achter. "Soms eh.." Toen richtte ze zich op Cillian. "Maar jij moet ook niet stees uitlokken Cill, je weet dat hij eh.. Nogal een kort lontje heeft," zei Michele tegen hem. Ze zuchtte even en ging zitten.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 18:07 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Cillian Jones | 16 |

    Hij keek naar zijn zus.
    "Oh, dus nu heb ik het uit lopen lokken? Die eikel- ja, eikel, moet gewoon eens normaal leren doen. Hij moet me maar nemen zoals ik ben, ik ben zijn eigen broer, ja." Het kwam bot uit Cillian zijn mond. Hij had er direct spijt van. "Sorry, zus... ik kan hem gewoon niet verdragen soms." Cillian nam plek naast Michele en staarde voor zich uit.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 18:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michele • 18

    "Dat zeg ik niet Cill, ik zeg alleen dat jij niet zomaar ruzie kreeg met hem. En ja, ik ben het eens met je, maar Thom is nu eenmaal zo als ie is en niet anders, daar moeten wíj maar mee leren leven," zei Michele tegen hem. Michele knikte bij zijn andere woorden. "Denk je dat ik dat wel kan dan? Hij haalt soms het bloed onder mijn nagels vandaan."


    That is a perfect copy of reality.

    Cillian Jones | 16 |

    "Hoor je wat je net zei?" Cillian keek Michele aan. " 'Thom is zoals hij is en wij moeten daar maar mee leren leven' " Probeerde hij zijn zus zo goed als hij kon te herhalen.
    "Zeg dat ook even tegen hem, dat hij maar moet leren leven met mij en alles erbij." Cillian keek zijn zus aan. Hij was het gewoon zo zat en nu had zijn zus iets gezegd waar ze niet meer in terug kon.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 19:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michele • 18

    "Ja, ik heb gehoord wat ik net zei," zei Michele. Michele luisterde naar haar broer. "Maar Cillian, denk je dat hij op dit moment naar me gaat luisteren? Ik heb hem net lopen vertellen dat hij normaal moet doen, op een niet al te vriendelijke manier.." zei Michele zuchtend. "Maar goed, ik ga wel nog een keer met hem praten." Michele liep naar buiten en zag daar Thomas staan. ".. Thom, kunnen we even een volwassen gesprek hebben zonder ruzie?" vroeg Michele voorzichtig.


    That is a perfect copy of reality.

    Cillian Jones | 16 |

    Daar zat Cillian dan, alleen. Hij voelde zich alles behalve vrolijk. Waarom moest altijd wel een ding alles verpesten, dacht hij met een zucht. Hij stond op en liep naar de deur, welke hij op ene kiertje deed om te luisteren naar de twee.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 19:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thomas • 16

    Al snel was hij niet meer de enigste die buiten stond en was zijn zus teruggekomen voor wat hij dacht een excuses, ''tuurlijk zus.'' Hij doofde zijn peuk tegen de muur en gooide hem vervolgens op de grond en keek haar toen afwachtend aan. ''Kom maar op.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Michele • 18
    "Allereerst vraag ik me af waarom je zo doet tegen Cillian. Ik snap best dat jij misschien er iets meer moeite mee hebt als anderen, maar jij zal moeten accepteren dat Cillian zo is en dat jij hem niet kan veranderen. Net zo moeten wij ook jou gedrag accepteren en niet proberen te veranderen," begon Michele. Ze keek Thom aan. "Maar waarom doe je zo tegen Cillian? Ben je bang dat hem iets gebeurt straks?"


    That is a perfect copy of reality.

    Cillian Jones | 16 |

    Cillian luisterde nieuwsgierig maar ook wat angstig. Hij wilde gewoon dat Thomas hem accepteerde. Hij wilde met iedere broer en zus even goed overweg kunnen, niemand buitensluiten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik zal zo posten.
    Cicatrix is overigens Oneira geworden.]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 12:46 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thomas • 16

    Hij rolde met zijn ogen, hij had nou echt geen zin in dit gezeik en dat was ook de reden geweest dat hij naar buiten was gegaan. ''Luister Miche, je bent geweldig maar asjeblieft bemoei je hier niet zo mee.'' Zijn ogen boorde hij in die van haar en de glimlach die hij op zijn gezicht had was volledig weggestorven.
    ''Ik vind het gewoon walgelijk,'' zei Thomas en hij maakte aanstalten om weg te gaan. Dat Michele misschien de oudste was betekende niet dat ze zo tegen hem hoefde te praten.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    | Skylar-Jane Jones | 19 |

    Ze zat op de koffer terwijl ze de rits dicht deed. Anders kreeg ze dat ding nooit dicht. Een kleine zucht rolde over haar lippen. Vakantie, iets waar ze op dit moment geen zin in had. Met haar jongere broertjes en zusjes én de nieuwe vrouw, vriendin of whatever van haar pa. Samen met haar kinderen. Nog een zucht verliet haar mond en ze stond maar op, greep haar koffer van de grond om daarna naar beneden te lopen. Langzaam liep ze de woonkamer in en keek ze eventjes wie er allemaal waren. ''En, ik ben ook klaar,'' zei ze, waarna ze haar koffer weer neer zette en op de bank plofte.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Michele • 19
    "Er zal wel vaker zo tegen je gepraat worden als je - je als een achterlijke idioot blijft gedragen," zei Michele kort. Ze zuchtte even. "Aangezien het pijnlijk duidelijk is dat je toch niks gaat aannemen en mij waarschijnlijk ook niet gaat zeggen waarom je zo tegen Cillians keuze bent, ga ik maar," zei Michele toen en ze liep weg. Ze draaide echter nog een keer om. "En oh, als je geen bemoeienis van anderen wilt, laat dan dingen iets minder duidelijk merken," zei ze en ze draaide zich weer om, om daarna na binnen te lopen.


    That is a perfect copy of reality.