• Hallo,
    Het leek mij heel leuk om met zijn alle een Sinterklaas surprise te doen, maar dan wel op een Quizlet manier! Het is namelijk de bedoeling dat je een stand-alone, verhaal, gedicht, filmpje of wat je kan verzinnen maakt en naar degene die jij hebt "getrokken" op 5/6 december opstuurt.

    Uitleg:

    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!

    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Geen inspiratie? Stuur mij een pb bericht. Dan zou ik proberen je te helpen met iets leuks verzinnen.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je bent!

    Ohja, en dan nog iets. Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Deelnemers:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 16:45 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb de mijne ook verstuurd (:


    Can't control my second personality

    Hhahahah, ik geef die van mij morgen weg. Want ja, dan is het eigenlijk cadeautjes openen tijd xD


    -

    Anders zetten we op zeven December gewoon allemaal neer wie wie had, want ik ben wel benieuwd c:


    Tijd voor koffie.

    Omy mijn surprise is echt geweldig haha!
    Dank u sinterklaasje :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb (nog) niks :/


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook nog niks, maar gelukkig is er morgen nog de hele dag tijd. Ik ben wel heel erg benieuwd wat iedereen heeft gekregen, dus als mensen dat leuk vinden kunnen we hier op zeven december plaatsen wat we hebben gekregen als we ook bekend maken van wie we wat kregen?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jaa ik zal het zeven december laten zien haha. En ik hoor ook graag van wie ik het heb gekregen. Al moet ik eerst nog een pagina Khuzdul vertalen dus misschien helpt dat haha. Ga ik lekker morgen doen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb de mijne verstuurd^^.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik verstuur de mijne in de loop van de dag. Degene krijgt m zeker!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    Ik verstuur de mijne in de loop van de dag. Degene krijgt m zeker!

    Ik ook! Ik had het gister te druk met op het laatste moment dichten voor Sinterklaas thuis, dus kon er de tijd nog niet voor vinden.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    (...)
    Ik ook! Ik had het gister te druk met op het laatste moment dichten voor Sinterklaas thuis, dus kon er de tijd nog niet voor vinden.


    Same. En vandaag heb ik een examen te leren, dus ik beloof niet wanneer exact, maar ik doe het zeker!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [Rocket_Raccoon --> Alesse]
    Ik heb de mijne ook verstuurd ^-^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 10:44 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    die van mij stuur ik vanvond, had het gister erg druk


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    KnightofFlowers schreef:
    die van mij stuur ik vanvond, had het gister erg druk


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het Internet valt bij ons thuis steeds weg, dus ik heb nog niet de kans gehad om het op te sturen. Vanmiddag komt er een monteur en als het goed is kan ik het daarna sturen ^.^