• Hallo,
    Het leek mij heel leuk om met zijn alle een Sinterklaas surprise te doen, maar dan wel op een Quizlet manier! Het is namelijk de bedoeling dat je een stand-alone, verhaal, gedicht, filmpje of wat je kan verzinnen maakt en naar degene die jij hebt "getrokken" op 5/6 december opstuurt.

    Uitleg:

    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!

    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Geen inspiratie? Stuur mij een pb bericht. Dan zou ik proberen je te helpen met iets leuks verzinnen.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je bent!

    Ohja, en dan nog iets. Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Deelnemers:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 16:45 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Piaffe schreef:
    ik heb nog niks gekregen



    Dat vind ik echt zielig voor je. (H)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb van Gally een geprinte foto gekregen van Thorin (die ik lang als PF had :9~) met op de achterkant een berichtje in runen en een Bilbo'tje van klei. :3

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 13:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omg, such schattig Bilbo'tje


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb een nieuw profiel gekregen van Sura c:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    ^Wauw, hij is echt gaaf.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    ^Wauw, hij is echt gaaf.^^


    Inderdaad!


    26 - 02 - '16

    Scorpion schreef:
    ^Wauw, hij is echt gaaf.^^


    16 - 09 - '17

    MrsSheen schreef:
    http://www.masher.com/player.jsp?key=607240a6-411a-4916-8ec2-13f205f70b34


    Dit lieve filmpje heb ik van knight of flowers gektegen, en heb gehuild!

    glad you liked it. (: ik was bang dat het niet genoeg zou zijn..
    Zelf heb ik dit geweldig verhaal van Ungoliant gekregen <4


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Alesse schreef:
    Ik heb een nieuw profiel gekregen van Sura c:


    Ik ben zo blij dat je het leuk vindt. (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niphredil schreef:
    (...)

    Kan niet iemand anders hem openmaken en screenshots maken en naar je sturen?


    Zelf heb ik van Gellert echt een heel lief cadeau gekregen. Een verhalenbundel met drie verschillende aflopen van een verhaal met mij in de hoofdrol, waarin al mijn fandoms waren verwerkt. Echt zo tof. Linkje


    Ik ben zo blij dat je hem leuk vind ^^

    Ik heb van JamesPotter een coole quiz gekregen met allemaal vragen over mijn interesses en Fandoms. Superleuk!


    Tijd voor koffie.

    En toen had je niks gekregen ):

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 18:38 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    En toen had je niks gekregen ):


    Naahw, dat is echt niet leuk. :c




    Gummie heeft me zonet een nieuwe link gegeven van de powerpoint. Wamneer ik morgen weer achter de laptop kan zal ik kijken of die wel openen wil. Ben wel benieuwd eigenlijk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piaffe schreef:
    En toen had je niks gekregen ):


    Och nee, da's niet leuk.

    Ik denk dat degene waaraan ik een surprise moest geven het nog altijd niet bekeken heeft.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 18:41 ]


    16 - 09 - '17

    Piaffe schreef:
    En toen had je niks gekregen ):


    Dat is heel naar! Ik ga er achteraan!


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Dat is heel naar! Ik ga er achteraan!


    Achja. Ik ben het gewend hoor. Word wel vaker overgeslagen ed. maar bedank t:3


    take me back to the basics and the simple life