• Hallo,
    Het leek mij heel leuk om met zijn alle een Sinterklaas surprise te doen, maar dan wel op een Quizlet manier! Het is namelijk de bedoeling dat je een stand-alone, verhaal, gedicht, filmpje of wat je kan verzinnen maakt en naar degene die jij hebt "getrokken" op 5/6 december opstuurt.

    Uitleg:

    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!

    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Geen inspiratie? Stuur mij een pb bericht. Dan zou ik proberen je te helpen met iets leuks verzinnen.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je bent!

    Ohja, en dan nog iets. Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Deelnemers:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 16:45 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zit in spanning te wachten haha!

    Ik zit helemaal in de knoop met mijn surprise. D:
    Is er iemand die ervaring heeft met het maken van kennisquizzen en mij even kan helpen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb gisteren ontvangen en verstuurd^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    kennisquizzen als in vragen die zouden stellen bij 2 voor twaalf, met het mes op tafel en de slimste mens?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Scorpion schreef:
    Ik zit helemaal in de knoop met mijn surprise. D:
    Is er iemand die ervaring heeft met het maken van kennisquizzen en mij even kan helpen?


    Je bedoelt met de puntentelling?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Je bedoelt met de puntentelling?


    Jaa.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niphredil schreef:
    kennisquizzen als in vragen die zouden stellen bij 2 voor twaalf, met het mes op tafel en de slimste mens?


    Meer quizzen als 'Hoeveel weet jij van onderwerp x'.
    En dan met meer uitkomsten dan 'Veel' en 'weinig'.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    (...)

    Meer quizzen als 'Hoeveel weet jij van onderwerp x'.
    En dan met meer uitkomsten dan 'Veel' en 'weinig'.


    Haha ja ik begreep het weer helemaal verkeerd


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Scorpion schreef:
    (...)

    Jaa.


    Ik deed het zo:

    Goed antwoord:
    Veel 10
    Middel 5
    Weinig 0

    Fout antwoord
    Veel 0
    Middel 5
    Weinig 10

    Antwoord tussen goed en fout in
    Goed 0
    Middel 10
    Weinig 5


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oké! Dat helpt inderdaad al. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik deed het zo:

    Goed antwoord:
    Veel 10
    Middel 5
    Weinig 0

    Fout antwoord
    Veel 0
    Middel 5
    Weinig 10

    Antwoord tussen goed en fout in
    Goed 0
    Middel 10
    Weinig 5

    Dit kan, maar het hangt natuurlijk ook af van de soort vragen. Als je gewoon één goed antwoord wil en de rest fout, maar toch wel een tussenuitkomst erbij wilt doen, kan je ook zoiets doen:

    Goed antwoord:
    Veel 11
    Middel 7
    Weinig 0

    Fout antwoord
    Veel 0
    Middel 7
    Weinig 11

    Als je tien vragen hebt, betekent dat:
    7 - 10 vragen fout --> weinig
    4 - 6 vragen fout --> middel
    0 - 3 vragen fout --> veel

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 13:27 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ja, dat heb ik uiteindelijk ook gedaan. Alleen dan met 10-5-0 en 0-5-10.
    Of gaat het dan ineens heel anders? :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zo, ik heb hem verstuurd.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    Ja, dat heb ik uiteindelijk ook gedaan. Alleen dan met 10-5-0 en 0-5-10.
    Of gaat het dan ineens heel anders? :p

    Als je mijn idee op die manier hebt uitgewerkt, betekent dat dat je waarschijnlijk nooit of bijna nooit als uitkomst "middel" hebt. :/

    Stel dat je twintig vragen hebt. (dus een even aantal)
    Bij elk antwoord heb je vijf punten voor middel. Dat is dus 20 x 5 = 100 punten voor middel
    1. Om meer dan honderd punten te krijgen bij veel, moet je minstens elf vragen goed beantwoorden.
    2. Om meer dan honderd punten te krijgen bij weinig, moet je minstens elf vragen fout beantwoorden.
    Dan is er alleen nog de mogelijkheid om tien vragen goed en tien vragen fout te beantwoorden. Dan is voor elke uitkomst honderd punten, wat betekent dat het systeem beslist. Die kans is dus heel klein

    Stel dat je elf vragen hebt (dus een oneven aantal)
    Bij elk antwoord heb je vijf punten voor middel. Dat is dus 11 x 5 = 55 punten voor middel
    1. Om meer dan 55 punten te krijgen bij veel, moet je minstens zes vragen goed beantwoorden.
    2. Om meer dan 55 punten te krijgen bij weinig, moet je minstens zes vragen fout beantwoorden.
    De twee bovenstaande opties zijn altijd het geval, dus dan is uitkomst "middel" onmogelijk...

    Als je het al zo hebt uitgewerkt, en je hebt geen zin/tijd/energie om het opnieuw te doen (wat ik me goed kan voorstellen), denk ik dat het beter is om de uitkomst "middel" te verwijderen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Heheeh nu begin ik echt wel nieuwsgierig te worden naar wie mijn geheime sint is :'D En van mijn mensje van haar cadeautje vond (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH