• Hallo,
    Het leek mij heel leuk om met zijn alle een Sinterklaas surprise te doen, maar dan wel op een Quizlet manier! Het is namelijk de bedoeling dat je een stand-alone, verhaal, gedicht, filmpje of wat je kan verzinnen maakt en naar degene die jij hebt "getrokken" op 5/6 december opstuurt.

    Uitleg:

    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!

    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Geen inspiratie? Stuur mij een pb bericht. Dan zou ik proberen je te helpen met iets leuks verzinnen.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je bent!

    Ohja, en dan nog iets. Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Deelnemers:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 16:45 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scandal schreef:
    Leuk initiatief.
    Ik ga nog eerst even afwachten of ik tegen dan genoeg tijd heb. =)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jensen schreef:
    Oeh wat leuk. :3 Ik wacht hier echter ook nog wat mee. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oeh, ga ik vanavond even invullen!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Klinkt leuk, maar ik weet zeker dat als ik mee ga doen, ik het vergeet en er niks van komt. Dus ik ga niet meedoen, al zou het me wel leuk lijken, haha. Ook ivm met de tijd, misschien heb ik het rond die tijd harstikke druk enzo...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Naam: Annemarije
    Leeftijd: 17
    Hobby: Lezen, schrijven, muziek luisteren, series kijken (Orange is the New Black, Faking It)
    Interesses: Mijn hobby's zijn mijn interesses. Verder is mijn vriendje Jordy een grote interesse en natuurlijk vriendinnen. Ik hou ervan om achter mijn computer te zitten en op Quizlet rond te hangen.
    Fan van: Ed Sheeran, One Direction


    Pretty is just a pretty word.

    Scandal schreef:
    Leuk initiatief.
    Ik ga nog eerst even afwachten of ik tegen dan genoeg tijd heb. =)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat een geweldig idee!

    Naam: Femke
    Leeftijd: 17 jaar
    Hobby: Quizlet (cat), Rpg'en, lezen, schrijven
    Interesses: Van alles en nog wat! Ik heb veel interesses, maar vooral biologie en de landen UK, Ierland en Finland
    Fan van: Harry Potter, Glee, Once upon a time(Maar ik ben pas net begonnen), Wie is de mol, The Hunger games, Lord of the rings/the Hobbit, The Maze runner enne.. Geen idee. Ik zal vast wel wat vergeten zijn. Haha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Patholoog/Manon
    Leeftijd: 19
    Hobby: Cello spelen, schrijven, series kijken.
    Interesses: Treinen, biologie, panda's.
    Fan van: Superwholock, Castle, Bones, Star wars, Harry Potter.

    Vraagje, moet je dat gewoon van je eigen account opsturen, want dan weet diegene wie je hebt getrokken dat toch wel wie je bent, of mag dat?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 17:52 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam: Evi
    Leeftijd: 14
    Hobby: Schrijven, fotograferen, lezen, series kijken.
    Interesses: Mythologie (vooral Griekse), geschiedenis in het algemeen, documentaires (ook heel algemeen, voornamelijk over levensverhalen e.d.)
    Fan van: Teen Wolf, Dexter, Merlin, John Green's boeken, LOTR, Dan Brown's boeken

    Dit is alles wat ik nu kan even snel kan bedenken. Misschien voeg ik er nog wat aan toe.

    Patholoog schreef:
    Naam: Patholoog/Manon
    Leeftijd: 19
    Hobby: Cello spelen, schrijven, series kijken.
    Interesses: Treinen, biologie, panda's.
    Fan van: Superwholock, Castle, Bones, Star wars.


    Vraagje, moet je dat gewoon van je eigen account opsturen, want dan weet diegene wie je hebt getrokken dat toch wel wie je bent, of mag dat?


    Je moet het gewoon op je eigen account opsturen. Je mag alleen voor 5/6 december tegen niemand zeggen wie je hebt. Daarna mag gewoon iedereen het weten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Je moet het gewoon op je eigen account opsturen. Je mag alleen voor 5/6 december tegen niemand zeggen wie je hebt. Daarna mag gewoon iedereen het weten.


    Oke, dat is wel logisch, maar ik wilde het toch nog even vragen voor de zekerheid.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat een leuk idee! ^^
    Naam: Bes
    Leeftijd: tegen dan: 17
    Hobby: piano spelen, schrijven lezen en series kijken (Once Upon a Time, Reign, Pretty little liars, Glee, Grey's anatomy, ...)
    Interesses: Gut zoveel :'D ik ben heel erg geïnteresseerd in mensen en hoe ze reageren (daarom dat ik ook psychologie wil gaan studeren), in nieuwe, nog-onbekende bands ontdekken, Quizlet natuurlijk, ontzettend veel films kijken en filmmarathons houden, theater, boeken en schrijfsels, andere culturen, Candy Crush haha, mijn ongelooflijk lieve vriendje...
    Fan van: LOTR ofcourse, Harry Potter (!), Ed Sheeran, Muse, The hunger games, Divergent, de Elite, John Green, Stephen king, mijn series :'D
    Ben benieuwd!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 17:47 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Naam: Yolanda
    Leeftijd: 17, maar op 2 december wordt ik alweer 18. :Y)
    Hobby: Accordeon spelen, met mijn accordeon optreden, schrijven (SA's of Glarry), met vrienden chatten, Quizletters meeten.
    Interesses:Muziek, series kijken (Switched at Birth, NCIS, Faking It),
    Fan van: Harry Potter (Niet de persoon himself, mijn lievelings personage uit de serie is toch echt wel Ron! <3), NCIS (LOVE IT!), Eminem, Switched at Birth, LOTR/The Hobbit, panda's (telt dat? Het is mijn lievelingsdier c:) en vast nog wel meer, maar daar kom ik zo snel eventjes niet op.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Supertof initiatief!

    Naam: Leah
    Leeftijd: 14
    Hobby: Schrijven, piano spelen, acteren, chatten met Q'ers en andere mensen, lezen.
    Interesses: Zie bovenstaand en gedeeltelijk ook onderstaand. (:
    Fan van: Harry Potter, LOTR/The Hobbit, Divergent, The Hunger Games, The Fault in our Stars, Star Wars, Star Trek, Disney, Flikken (Gent, niet Maastricht), Vermist en nog een heleboel meer. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Sylvie
    Leeftijd: 20
    Hobby: Dansen, schrijven, gamen, lezen, films en series kijken.
    Interesses: Koken, WWE, WOII, cultuur en landen, muziek, RPG, horrorfilms, seizoenen, feestdagen + zie bovenstaand en onderstaand.
    Fan van: One Direction, Union J, Ellie Goulding, City of the Sun, OneRepublic, John Cena, Harry Potter, Pretty Little Liars, Desperate Housewives, Young & Hungry, Disney, Divergent, The Hobbit, Rock of Ages, Mamma Mia, Footloose (oude versie), Step Up, Dirty Dancing, Joe Sugg, Zoe Sugg, Alfie Deyes, Niomi Smart, Marcus Butler, Tanya Burr, Jim Chapman, Tyler Oakley, Ingrid Nilson, Sims, ...

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 4:26 ]


    16 - 09 - '17