• Hallo,
    Het leek mij heel leuk om met zijn alle een Sinterklaas surprise te doen, maar dan wel op een Quizlet manier! Het is namelijk de bedoeling dat je een stand-alone, verhaal, gedicht, filmpje of wat je kan verzinnen maakt en naar degene die jij hebt "getrokken" op 5/6 december opstuurt.

    Uitleg:

    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!

    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Geen inspiratie? Stuur mij een pb bericht. Dan zou ik proberen je te helpen met iets leuks verzinnen.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je bent!

    Ohja, en dan nog iets. Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Deelnemers:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 16:45 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Drown aka Bell
    Leeftijd: Achttien jaar
    Hobby: Muziek luisteren & maken, ball jointed dolls, lezen, schrijven
    Interesses: Kunst, muziek, games, ratten en cosplay c:
    Fan van:

    Of Mice & Men, Bring Me The Horizon, Pierce The Veil, My Chemical Romance, Fall Out Boy, Panic! At The Disco, Black Veil Brides, Crown The Empire, Falling In Reverse, The Green River Burial, Sleeping With Sirens, All Time Low, Queen, Slipknot, Asking Alexandria, Motionless In White, etc


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Buddy schreef:
    (...)

    Ik snap het. Het zou zonde zijn als je dadelijk alles afraffelt omdat je teveel dingen in een keer moet doen. Is niet leuk voor jou en ook niet voor degene voor wie je het moet maken.

    Daarom. Het is jammer dat ik iets moet afschrijven en hier niet aan meedoe, maar dat beter dan het afraffelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet dat er niet tot en met 6 november staat, maar ik gok het erop. (:

    Naam: Nina
    Leeftijd: 16
    Hobby: lezen, muziek maken en luisteren, tijd met vrienden doorbrengen, creatieve dingen doen (schrijven, collages maken, tekenen)
    Interesses: muziek, boeken, gedrag van andere mensen, mijn laptop
    Fan van: Arthur Japin, Ed Sheeran, Imagine Dragons, Katie Fforde en dan is er altijd nog mijn Disney liedjes obsessie.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Wacht, TOT navember, of TOT EN MET?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Tot en met. Dit is de laatste dag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het zo ontzettend leuk dit. . . Alleen ik wil mezelf niet inschrijven en vervolgens geen tijd hebben. . . Keuzes D:


    Naam: Eva
    Leeftijd: 14
    Hobby: Muziek luisteren, tekenen, Quizlet, schrijven, lezen, gamen (favo sport: snowboarden)
    Interesses: Fantasy, dieren, psychologie
    Fan van: Harry potter, anime


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Derive schreef:
    Ik vind het zo ontzettend leuk dit. . . Alleen ik wil mezelf niet inschrijven en vervolgens geen tijd hebben. . . Keuzes D:


    Er is ook een kerstdinges, dan heb je nog wat dagen extra om iets leuks te maken? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Feininger is nu Griffiths

    Wanneer krijgen we eigenlijk te weten wie we hebben?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Wanneer krijgen we eigenlijk te weten wie we hebben?


    Hoogstwaarschijnlijk zondag avond en anders maandag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Hoogstwaarschijnlijk zondag avond en anders maandag.


    Oké! Ik heb er zin in :)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Iedereen heb ik verdeeld, ik ga nu iedereen een mailtje sturen. Helaas wel een dag later dan gepland. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop dat iedereen zijn/haar rol heeft


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Iedereen heb ik verdeeld, ik ga nu iedereen een mailtje sturen. Helaas wel een dag later dan gepland. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop dat iedereen zijn/haar rol heeft


    Ik heb niks doorgekregen :/


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Ik heb niks doorgekregen :/


    Ik ook niet, maar ik denk dat ze daarmee bezig was, aangezien ze zei 'ik ga nu iedereen een mailtje sturen'.


    16 - 09 - '17