• Hallo,
    Het leek mij heel leuk om met zijn alle een Sinterklaas surprise te doen, maar dan wel op een Quizlet manier! Het is namelijk de bedoeling dat je een stand-alone, verhaal, gedicht, filmpje of wat je kan verzinnen maakt en naar degene die jij hebt "getrokken" op 5/6 december opstuurt.

    Uitleg:

    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!

    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Geen inspiratie? Stuur mij een pb bericht. Dan zou ik proberen je te helpen met iets leuks verzinnen.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je bent!

    Ohja, en dan nog iets. Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Deelnemers:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 16:45 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Jerina
    Leeftijd: 15
    Hobbies: Voetballen, lezen en schrijven
    Interesses: Zebra' en Pinquin, journalistiek, boeken
    Fan van: The hunger games, Divergent, Lynn austin, Francine Rivers, Veronica Roth, Suzanne Collins, Roald Dhal, Elfenblauw-serie,


    ~My Mind Is Free~

    Oh, stoer! Ik ga 'm morgen invullen.
          Doe ik toch nog mee met Sinterklaas en gezellige mensen! ^_^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik wil wel heel graag meedoen maar per 1 december ga ik verhuizen.
    helaas pindakaas

    :Y) volgend jaar doe ik zeker weten mee !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik ga gewoon meedoen. :Y)

    Naam: Fabiënne, en anders noem je me maar Meereen. :')
    Leeftijd: Zestien jaar.
    Hobby's: Mijn hobby's zijn schrijven, lezen, muziek luisteren en films kijken. Ik heb niet veel interessante hobby's.
    Interesses: Ik houd van koken (simpele dingen), en ik ben erg geïnteresseerd in historie. Ik kijk daarom ook vaak naar series zoals Game of Thrones, The Borgias, The Musketeers en Spartacus.
    Fan van:
    • Series: Game of Thrones, Desperate Housewives, The Musketeers, Spartacus en Body of Proof.
    • Films: Titanic, Orphan, The Hunger Games, Divergent, Remember Sunday, etc.
    • Celebrities: Amanda Seyfried, Megan Fox, Emilia Clarke, Mariano Di Vaio, Kate Winslet, James Rodriquez en Dustin Clare.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 11:28 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    The scary moment when you have the same idea :0

    Maar ik doe mee! :3 mijn lijstje komt later


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Iris
    Leeftijd: 16 jaar
    Hobby: Paardrijden, Zingen en Schrijven.
    Interesses: Dieren, Muziek en Fantasyfilms
    Fan van: Ibrahim Afellay, Max Schneider , Meghan Trainor, Maria Mena , Aidan Turner


    Firm believer of all that is magic

    Mt, ik ga even kijken of ik hier plaats voor heb(:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Naam: Zeg gewoon Spike
    Leeftijd: 14
    Hobby: Tekenen, gamen, muziek luisteren
    Interesses: Creepypasta, horror, urban legends, heavy metal, fantasy
    Fan van: Jeff the killer, Laughing jack, Smiledog :3

    Rotkat schreef:
    Mt, ik ga even kijken of ik hier plaats voor heb(:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Naam: Erieka
    Leeftijd: 18, maar ik word 19 op 1 december
    Hobby: Gamen, kattenfilmpjes kijken, dingen bakken of koken, televisie kijken, boeken lezen over katten
    Interesses: Katten! :W
    Fan van: Katten, goede films, fantasieverhalen, Flight Rising, League of Legends


    26 - 02 - '16

    Naam: Saar
    Leeftijd: 16 Jaartjes :3
    Hobby: Quizlet :') , Rpg'en, tekenen, ontwerpen, beeldjes maken, -knutselen dus- Naaien, lezen, bakken, ...
    Interesses: Muziek, dieren, Fantasy -no drama pleas-
    Fan van:The Hunger Games, The Maze Runner, Teen Wolf, The Hobbit -ben boek aan het lezen nu :3-, Huis van de Nacht, Percy Jackson, Fantasy, Katten, Ed Sheeran, Lorde, Mumford and Sons, The Lumineers, Boys & Bears, Festivals :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Margot
    Leeftijd: 20
    Hobby: Lezen, schrijven, dichten, series en films kijken, bakken, muziek luisteren
    Interesses: Engeland, tumblr, katten, mooie dingen, goede highschoolfilms
    Fan van:

    films: Harry Potter, LOTR, The art of getting by, The Perks of being a Wallflower, Breakfast Club
    boeken: Groene bloem trilogie, Gemma Doyle trilogie, HP, LOTR
    Series: Skins, Musketeers, Sherlock, Downton Abbey, Pillars of the Earth


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    De lijst is weer bijgewerkt. Echt leuk dat er zoveel enthousiasme voor is!


    "Ignite, my love. Ignite."

    I'm in. Vul zo het formulier in.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Buddy schreef:
    De lijst is weer bijgewerkt. Echt leuk dat er zoveel enthousiasme voor is!

    Ik vind het ook echt een leuk idee van jou c:


    Tijd voor koffie.