• Beste users van Quizlet!

    Deze week vieren we FEEST! Quizlet bestaat namelijk 10 jaar!
    De oprichter van deze site, Rutger, heeft namelijk 10 jaar geleden, op 1 november 2004, zijn profiel gemaakt.
    Mag ik een groot applaus voor Rutger, gezien het feit dat Quizlet na 10 jaar nog altijd bestaat en nog steeds hartstikke leuk is? (Y)

    De komende 10 dagen trekken we alles uit de kast om er een groot feest van te maken, geheel in Quizlet stijl.
    Er is een speciaal subforum aangemaakt voor dit jubileum. Neem daar regelmatig een kijkje, want we zullen daar steeds nieuwe topics plaatsen in het teken van het 10 jarig jubileum.
    Klik hier voor het jubileum subforum.



    Groetjes van de hele crew
    *O*(clown)*O*(clown)

    Rutger heeft vandaag niet zo veel tijd om dit nieuws aan te kondigen, daarom doe ik het.

    aaaaaahhh vandaar de vlaggetjes =D wat leuk! gefeliciteerd met quizlet en met onszelf en elkaar natuurlijk allemaal! (yeah)(yeah)(hoera)(hoera)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik vraag me af waarom sommige profielfoto's erop staan, of zijn hun dat zelf? (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    Ik vraag me af waarom sommige profielfoto's erop staan, of zijn hun dat zelf? (:


    Sommige crewleden willen in verband met hun eigen privacy geen foto op Quizlet zetten. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Heeft er nog niemand mij geraden? (no_chears) Maar Lotta, je hebt er wel veel gevonden, haha. :'D


    help

    Gannicus schreef:
    (...)

    Sommige crewleden willen in verband met hun eigen privacy geen foto op Quizlet zetten. ^^
    Ooooh, vandaar.
    Ik vind 't erg leuk hoor dat er zoveel meedoen!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Jensen schreef:
    Heeft er nog niemand mij geraden? (no_chears) Maar Lotta, je hebt er wel veel gevonden, haha. :'D
    Ik vraag me af hoe ze zoveel weet. (':
    Ik durf niet eens te gokken, haha.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Jensen schreef:
    Heeft er nog niemand mij geraden? (no_chears) Maar Lotta, je hebt er wel veel gevonden, haha. :'D

    Nu voel ik me echt slecht, maar ik weet echt niet wie jij bent, haha. :'D Maar bedankt. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Nu voel ik me echt slecht, maar ik weet echt niet wie jij bent, haha. :'D Maar bedankt. ^^


    VOEL JE MAAR SLECHT. D: Kidding, of course. Luf joe. oxox

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 15:12 ]


    help

    @Jensen, (sorry weet je naam ondertussen even niet uit mijn hoofd meer) geef ons een kleine tip? Een kleine, hé. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Jensen schreef:
    (...)

    VOEL JE MAAR SLECHT. D: Kidding, of course. Luf joe. oxox

    Goed, ik gok dat je op de eerste rij de derde bent, degene die tussen Fabiënne en Marijke zit. DENK IK. Schiet me niet af, alsjeblieft. D: En dat mag ik hopen ja. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wie zou ik toch zijn? (clown)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Wie zou ik toch zijn? (clown)
    Die met jou profielfoto. :P
    Ben je dat eigenlijk zelf of ...? (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Bat schreef:
    (...)
    Goed, ik gok dat je op de eerste rij de derde bent, degene die tussen Fabiënne en Marijke zit. DENK IK. Schiet me niet af, alsjeblieft. D: En dat mag ik hopen ja. :'D


    Maar wie zegt dat ik degene ben die jij voor mij aanziet? (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bat schreef:
    (...)
    Goed, ik gok dat je op de eerste rij de derde bent, degene die tussen Fabiënne en Marijke zit. DENK IK. Schiet me niet af, alsjeblieft. D: En dat mag ik hopen ja. :'D


    (wbw)

    It's a godawful picture tho, but whatevs. :')


    help

    Ik vraag me eigenlijk af hoe je Inge wist, Lotta.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried