• Beste users van Quizlet!

    Deze week vieren we FEEST! Quizlet bestaat namelijk 10 jaar!
    De oprichter van deze site, Rutger, heeft namelijk 10 jaar geleden, op 1 november 2004, zijn profiel gemaakt.
    Mag ik een groot applaus voor Rutger, gezien het feit dat Quizlet na 10 jaar nog altijd bestaat en nog steeds hartstikke leuk is? (Y)

    De komende 10 dagen trekken we alles uit de kast om er een groot feest van te maken, geheel in Quizlet stijl.
    Er is een speciaal subforum aangemaakt voor dit jubileum. Neem daar regelmatig een kijkje, want we zullen daar steeds nieuwe topics plaatsen in het teken van het 10 jarig jubileum.
    Klik hier voor het jubileum subforum.



    Groetjes van de hele crew
    *O*(clown)*O*(clown)

    Rutger heeft vandaag niet zo veel tijd om dit nieuws aan te kondigen, daarom doe ik het.

    @ Marthe, yeahh. :Y)

    @ Fabiënne, vraag me niet waarom, maar op de een of andere manier weet mijn innerlijke gezichtenherkenner hoe jij eruitziet, haha. :'D

    @ Leah, Kletscafé. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    @ Marthe, yeahh. :Y)

    @ Fabiënne, vraag me niet waarom, maar op de een of andere manier weet mijn innerlijke gezichtenherkenner hoe jij eruitziet, haha. :'D

    @ Leah, Kletscafé. ^^


    Toch wel knap dat je je dat nog herinnert. Die foto daar is ook al een hele tijd geleden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is voor mij echt jaren geleden dat ik echt actief was op quizlet (oke nu klink ik echt oud lol) maar ik zag een berichtje hierover op facebook en wilde toch even komen kijken hoe de site er nu uit ziet en jullie natuurlijk ook even feliciteren met het 10jarig bestaan!

    HAPPEH ANIVERSEREH (nerd)


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Kawaii foto van Di-di en Marijke <3
    GEFELICITEERD QUIZLET!! dat ik dan toch al 4 jaar deze site ken (oude acc ben ik kwijt ;3; )


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Square schreef:
    (...)

    Toch wel knap dat je je dat nog herinnert. Die foto daar is ook al een hele tijd geleden. :'D


    Stiekem stalkt Lotta iedereen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jensen schreef:
    Heeft er nog niemand mij geraden? (no_chears) Maar Lotta, je hebt er wel veel gevonden, haha. :'D
    I know which pretty face is yours.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Super(flower)
    dit bloemetje is voor jou!

    Tot wanneer blijven die vlaggetjes? x'D Ik vind ze nu wel vervelend woren, HAAHA. Kan het nergens vinden. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    xHoranx schreef:
    Tot wanneer blijven die vlaggetjes? x'D Ik vind ze nu wel vervelend woren, HAAHA. Kan het nergens vinden. :')


    In de beginpost staat dat er tien dagen feest wordt gevierd. Het begon op 1 november, dus ik gok dat het op 11 november wel weer weg zal zijn. ^^
    Maar persoonlijk vind ik de vlaggetjes nog steeds heel leuk, ghehe. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En daar van ben ik al 6 jaar lid!! (yeah)


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Ghehe Lotta weet niet wie ik ben.


    gefeliciteerd!

    Derive schreef:
    Ghehe Lotta weet niet wie ik ben.

    Wait, ben jij degene onder Leah? Hmpf. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Wait, ben jij degene onder Leah? Hmpf. D:


    Ik laat je nog even zweten ^^