• Beste users van Quizlet!

    Deze week vieren we FEEST! Quizlet bestaat namelijk 10 jaar!
    De oprichter van deze site, Rutger, heeft namelijk 10 jaar geleden, op 1 november 2004, zijn profiel gemaakt.
    Mag ik een groot applaus voor Rutger, gezien het feit dat Quizlet na 10 jaar nog altijd bestaat en nog steeds hartstikke leuk is? (Y)

    De komende 10 dagen trekken we alles uit de kast om er een groot feest van te maken, geheel in Quizlet stijl.
    Er is een speciaal subforum aangemaakt voor dit jubileum. Neem daar regelmatig een kijkje, want we zullen daar steeds nieuwe topics plaatsen in het teken van het 10 jarig jubileum.
    Klik hier voor het jubileum subforum.



    Groetjes van de hele crew
    *O*(clown)*O*(clown)

    Rutger heeft vandaag niet zo veel tijd om dit nieuws aan te kondigen, daarom doe ik het.

    Derive schreef:
    (...)

    Ik laat je nog even zweten ^^

    Kom op, niet zo pesten. .__.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Wait, ben jij degene onder Leah? Hmpf. D:


    Wie zegt er dat ik dat ben? (wbw)
    Yeah, all right, dat is de stomste vraag ever, want je hebt me op facebook, maar ik wilde irritant doen. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    (...)

    Wie zegt er dat ik dat ben? (wbw)
    Yeah, all right, dat is de stomste vraag ever, want je hebt me op facebook, maar ik wilde irritant doen. ^^

    Nee, jij bent Alwin.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Nee, jij bent Alwin.


    Oh, shit! Waarom moest je dat nu verraden?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (*O*)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 18:29 ]


    - Lycep