• Wat is de bedoeling?
    Het is de bedoeling dat je een quiz maakt over het onderwerp ‘Quizlet’ Dit onderwerp kan je zo vrij en zo breed nemen als je zelf maar zou willen, als het uiteindelijk maar betrekking heeft op iets wat te maken heeft met Quizlet. Alle quizzen welke hier worden gepost, krijgen een plekje in de poll. De quiz met de meeste stemmen is de winnaar van deze speciale quizwedstrijd.

    Regels
    * Je mag maar één quiz inleveren. Het is niet mogelijk om deze quiz te veranderen: ingeleverd is ingeleverd. Dit is om te voorkomen dat quizzen worden veranderd terwijl er al door users wordt gestemd.
    * Je quiz moet te maken hebben met het gegeven onderwerp ‘Quizlet’.
    * Je quiz moet minstens acht vragen en drie verschillende uitkomsten bevatten.
    * Je quiz moet in de Nederlandse taal geschreven zijn.
    * Het is verboden om een quiz in te leveren die al bestaat (zowel een quiz van jezelf als een quiz van iemand anders > plagiaat). Het is dus de bedoeling dat je iets geheel nieuws inlevert en het je eigen werk is.
    * Als je met verschillende accounts op jezelf/een andere user stemt, riskeer je een OTM – ban. Deze ban houdt in dat je voor drie maanden niet meer mee mag doen aan wedstrijden en niet meer mag stemmen. Daarnaast ben je gediskwalificeerd voor deze speciale quizwedstrijd.


    Inleveren
    * Je quiz kan ingezonden worden tot en met 8 november (dus tot 23.59 uur). Stemmen op de poll kan tot 10 november.
    * Je levert op deze manier in: Username: Titel. Gebruik hierbij geen extra codes (bijvoorbeeld cursief, een andere kleur, een ander lettertype, et cetera). Wanneer je quiz niet op deze manier ingeleverd wordt, wordt deze niet in het topic gezet en zal hij dus niet mee doen met de wedstrijd.


    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    Binnen dit topic – bij Aldea, Camaro, Derive, Inquisitor, Mulleroni, Scandal en Teresa.

    Daarnaast vragen wij jullie. . .
    * Niet te vermelden dat je mee gaat doen. Wanneer je – je quiz hebt ingeleverd, komt je quiz in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Door te geven wanneer je een nieuwe username aan hebt genomen, zodat wij de lijst en de poll up to date kunnen houden.
    * Andermans werk niet af te kraken, geen haat/onrust te zaaien of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen geheel eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet met behulp van meerdere accounts. Daarnaast zouden we het appreciëren als je ook daadwerkelijk de quizzen maakt en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.


    Wat kun je winnen?
    De winnaar krijgt 25 credits.
    *O*

    Inzendingen
    Ryess – Wat weet jij van de geschiedenis van Quizlet?
    Cenation – Wat voor Quizletter ben jij?
    sezeeshea – 50 Shades of Quizlet
    OakenshieId – Op welk crewlid lijk jij het meeste?
    Scandal – Welk effect heeft Quizlet op jou?

    NIEUWE POLL

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 12:56 ]


    •

    sezeeshea schreef:
    (...)

    Je neemt het zo positief op, ik zou mezelf echt voor het hoofd slaan! : P


    Tja, dat deed ik net ook. Maar wat wil ik er aan doen? Get over it and move on.=')

    Avarosa schreef:
    Nooit op gelet. Jammer, want ik vond hem wel leuk.


    Betekend dat, dat je op mij had gestemd?='D
    Maar inderdaad, ik had er ook nooit op gelet, net als ieder ander want het is niemand opgevallen.=') Ah wel, beter luck next time I guess.:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Nee, ik kon niet kiezen, maar wou het wel doen uiteindelijk, maar toen zag ik dat je er dus was uitgesmeten


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Nee, ik kon niet kiezen, maar wou het wel doen uiteindelijk, maar toen zag ik dat je er dus was uitgesmeten


    Juist ja haha, bedankt in ieder geval.(: Misschien zonde dat ik er uit lig, maar alle lieve reacties waren ook heel fijn!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb gestemd! Moge de beste winnen.


    Physics is awesome