• Wat is NaNoWriMo?
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing Month. Het is de bedoeling dat je 50.000 woorden in één maand schrijft, dus 1.667 per dag, maar je kunt ook voor jezelf een ander wordgoal kiezen. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de NaNo site kun je je voortgang bijhouden en in de topics hier op Q kun je alles bespreken wat met je verhaal, het schrijven en andere dingen rond NaNo te maken heeft.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wilt. Titel en wordgoal mogen ook. ^-^


    Deelnemers
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal


    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Dwarrelende veren
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Buddy | Sushita | The Ereption
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?K

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    50K

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?K

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25K

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?K

    Corday | Peblesse | Enlightened & Siren
    50K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?K

    alae | Sugarflake | ?
    ?K

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    Ampersand | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Khamul | Rebirthing | The Truth About Love & Hatefully
    ?K

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?K

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain | ?
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K

    XY390 | Dream Always | Because I'm not losing again
    50K

    Phrasa | Phrese | Falling In Pieces
    50K

    Quill | Dubio | Rescuing Jamie
    50K



    Word Wars
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.


    Topics
    12

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 23:03 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou, ik begin nu pas - mijn huisgenoot gooide roet in het eten. Nu 6805 woorden.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Twisty schreef:
    MT.


    16 - 09 - '17

    8K *O*
    En ik schrijf nog verder :D


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik zit na een half uurtje schrijven in de trein op 7K. Hopelijk lukt het me op de terugweg weer om 1K te schrijven, dan lig ik op schema en kan ik vanavond misschien nog wat extra schijven. :3

    Oh, en mijn laatste zin:
    Ze liet me even alleen om ons avondeten op te gaan warmen en ondertussen kon ik het knagende gevoel dat ik iets belangrijks was vergeten niet van me af schudden.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 16:01 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn topics.

    Helaas nog niks geschreven vandaag, want ik maak een planning voor blok 2, gezien de cursushandleidingen eindelijk online staan (daar staat alles in wat ik t/m januari moet gaan doen :') ). Dat betekend wel dat mijn 50K ook ruim ingepland staat straks en ik met een gerust hart kan gaan schrijven.


    Happy Birthday my Potter!

    MT. 14k, wil sowieso aan 15 raken vandaan.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb zo'n vijfhonderd woorden geschreven. Ik zit nu op 5045, maar ik heb ondertussen ook nog wat tijd besteed aan het opvullen van mijn gatenkaas plot. Mijn doel voor vandaag is 7k en ik denk dat dat nog wel zou kunnen lukken. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nu 7505 woorden, dus heb er precies 700 getypt. Laatste zinnen: Soms had hij het gevoel dat de hele wereld zich tegen hem samenspande en vandaag was zo’n soms. Het hele universum probeerde hem te vertellen dat hij dat verrekte eiland moest laten varen en hij haatte het.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb 1068 woorden geschreven, waardoor ik nu bijna op 6,5K zit. Vanavond wil ik in ieder geval de 7K halen.


    -

    Oh, mijn laatste zin: “(...) En panda’s pas, oh man.”
    Maar dat is eigenlijk een stukje waar ik nog lang niet ben, dus mijn volgende doel is het opvullen van alles tussen de eerste 4,5k en die scene. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zit ondertussen aan 17K, hoop vandaag aan de 20K te raken. School verstoort mijn schrijf plannen enorm. --'
    Oh, en laatste stukje:
                "Okay, you just play the top string." Sam did as Gabe commanded, adjusting the strings where needed. It actually worked out pretty well, ending up in Sam helping tune the other instruments as well. As long as he just had to play a note, things were okay.
                "Thanks Sam," Gabriel said with a grin. As a reply, Sam brought his hand up to his mouth and pulled it away again, signing the sign for 'you’re welcome'. Gabe beamed at him.
                "You've been learning on your own!"
                "Just a little," Sam laughed. "

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 16:10 ]


    comfort in c h a o s

    Square schreef:
    Oh, mijn laatste zin: “(...) En panda’s pas, oh man.”
    Maar dat is eigenlijk een stukje waar ik nog lang niet ben, dus mijn volgende doel is het opvullen van alles tussen de eerste 4,5k en die scene. :'D


    Haha bij deze zin, zo uit de context, heb ik echt alleen maar vraagtekens.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn topics.

    Een vriend van me zei dat hij een boekje had waarin hij alles schreef dat te maken had met schrijven en als hij dan even niks meer wist of vast liep sloeg hij dat gewoon op een random pagina open en dan stond er bijvoorbeeld "stilte" en dan moest er een stilte vallen. Dat vond ik best wel een genius oplossing voor een writersblock.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    451 woorden. Ik raakte afgeleid. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Woehoe, al meer dan 3K geschreven vandaag *superblij*
    Ik zit nu in totaal op 8551 woorden en ik hoop vanavond nog een stukje te kunnen schrijven. Als ik héél veel geluk en inspiratie heb, haal ik misschien de 10K nog.

    Laatste zinnen: “Goed zo”, zei koning August, al wat milder. “Ik begrijp dat je geschrokken bent, Audrea, maar je zal inzien dat hij een goede partij voor je is.” Audrea knikte aarzelend. “Je kan gaan.”
    “Dank u, vader.” Audrea stond op, maakte een klein buiginkje en liep het kantoor uit.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen