• Wat is NaNoWriMo?
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing Month. Het is de bedoeling dat je 50.000 woorden in één maand schrijft, dus 1.667 per dag, maar je kunt ook voor jezelf een ander wordgoal kiezen. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de NaNo site kun je je voortgang bijhouden en in de topics hier op Q kun je alles bespreken wat met je verhaal, het schrijven en andere dingen rond NaNo te maken heeft.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wilt. Titel en wordgoal mogen ook. ^-^


    Deelnemers
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal


    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Dwarrelende veren
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Buddy | Sushita | The Ereption
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?K

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    50K

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?K

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25K

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?K

    Corday | Peblesse | Enlightened & Siren
    50K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?K

    alae | Sugarflake | ?
    ?K

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    Ampersand | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Khamul | Rebirthing | The Truth About Love & Hatefully
    ?K

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?K

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain | ?
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K

    XY390 | Dream Always | Because I'm not losing again
    50K

    Phrasa | Phrese | Falling In Pieces
    50K

    Quill | Dubio | Rescuing Jamie
    50K



    Word Wars
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.


    Topics
    12

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 23:03 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1812 woorden erbij geschreven. Mijn laatste zin: "Dat waren er meer dan ik in zeventien jaar had gemaakt"


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb maar een duizendtal woorden geschreven, jammer genoeg. Laatste zinnen:

    “Oh, I don’t know, we all have night vision, like cats, we don’t need light.” Samantha stopped mid step, staring at Devon incredulously, empty duffel swinging up and down as her motions stopped too briskly.
    What?” Devon smirked.
    “Well, it’s true, our eyesight has developed better,” he said.” You get that once you start to bend, I couldn’t before I was twelve either. When we bend for the first time, without that enhancement serum stuff, a kind of chemical is released in the bloodstream. This chemical changes the properties of those eye-thingies that determine the color of your eyes? Makes it so they absorb the light or something, then they give it out when it is dark. Kind of like those glow in the dark stars.” If Samantha wasn’t staring before, she was sure as hell staring now. “What? My parents are doctors.”

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 20:13 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik heb 1220 woorden geschreven. Nu loop ik weer bijna bij voor vandaag. *O*
    Laatste zin: “Word jij er niet moe van dat engelen zich nog steeds in onze alledaagse, menselijke zaken mengen?” Yes, nou beginnen we ergens te komen.



    Scribe schreef:
    (...)

    Ja, ik zat ook al te twijfelen over zijn naam. Misschien dat ik hem als achternaam doe.

    En die van Sablier staat al online. Toren van illusie - verdieping -22. (als ik het goed heb, aangezien ik er een abo op heb en de namen verdacht veel hetzelfde zijn. haha)
    Linkje. (:


    Dat kan ook nog. (: Wel slim om nu al over achternamen na te denken. Ik heb er nog helemaal geen, dus bij mij staat er nu overal Olifant waar een naam zou moeten staan die ik nog niet heb.
    Oh wacht, natuurlijk, dat had ik moeten weten. Dankje. Dan weet ik waar ik een kijkje ga nemen. ^^



    Wiarda schreef:
    Ik wil wel met je meedoen om acht uur, Scribe. Als je dat nog wilt, tenminste. c:
    En man o man, ik maar denken dat mijn seksualiteitgrapjes niet subtiel waren. Biscuit. Panda. :')

    Mijn favoriete personage weet ik nog niet helemaal zeker. Mijn minst favoriete is in ieder geval Valentijn, die het in zijn bol heeft gehaald dat ieder meisje gek op hem moet zijn en hij dus met iedereen mag flirten omdat hij rijk is. Sukkel. :')


    :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb 1220 woorden geschreven. Nu loop ik weer bijna bij voor vandaag. *O*
    Laatste zin: “Word jij er niet moe van dat engelen zich nog steeds in onze alledaagse, menselijke zaken mengen?” Yes, nou beginnen we ergens te komen.



    (...)

    :Y)


    Haha, Echt? Ik wil wel eens een kijkje nemen in jouw Usb-Stick. Je geeft de wordcumenten ook al een rare naam. Las ik laatst nog. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bah, ik blijf mezelf vertellen dat ik het nu mega slecht mag schrijven omdat ik het in december toch allemaal nog ga bijschaven, maar inmiddels begin ik mijn eigen schrijfstijl zo belabberd te vinden dat ik geen motivatie meer overheb om door te gaan. :/ Misschien toch maar even aan iets anders schrijven, dan.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Meh so close. Alleen mijn concentratie is nu even spoorloos. Dan eerst maar even thee drinken voor ik de 8K ruim ga halen :') En ik ben erover uit. James Sirius Potter is mijn favoriet :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Hele middag/avond geleerd, zo lekker even schrijven :]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik stop altijd op 'hoogtepunten', want dat vind ik leuk. (: Hoewel ik mijn doel voor morgen (8333) nog niet heb bereikt, heb ik in totaal vandaag wel weer 1398 woorden geschreven en zit ik nu in totaal op 7455 woorden.

    Met als laatste zin:
    ‘Je kan me niet op klaarlichte dag naar je appartement ontvoeren.’


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Starlord schreef:
    Meh so close. Alleen mijn concentratie is nu even spoorloos. Dan eerst maar even thee drinken voor ik de 8K ruim ga halen :') En ik ben erover uit. James Sirius Potter is mijn favoriet :Y)


    Mijn concentratie is na een halfuurtje ook al spoorloos, dus je bent niet de enige. c: Ik ga er morgenochtend wel wat eerder uit bed en donderdag ook. Het scheelt dat ik donderdag van 15:00 tot 17:20 uur les heb. Kan ik in de ochtend mooi schrijven. Dat wil beter dan 's avonds. (:


    - oh en Harry Potter en de Steen der wijzen is nu op tv. (:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 21:07 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Haha, Echt? Ik wil wel eens een kijkje nemen in jouw Usb-Stick. Je geeft de wordcumenten ook al een rare naam. Las ik laatst nog. (:


    Haha, huh, waar heb je dat laatst nog gelezen? Ik kan me vaag herinneren dat daar ooit weleens iets over op het forum moet hebben gestaan, maar dat was vorig jaar tijdens NaNo, of in een oud Perciver topic, dacht ik? :'D

    En op hoogtepunten stoppen is heel slim als je lange verhalen schrijft. Dan is het een stuk gemakkelijker om de draad de volgende keer weer op te pakken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoi allemaal! Ik keek even door het topic, en na even doorgelezen te hebben, heb ik een vraag. Wat zijn Word Wars? Toen ik het opzocht werd ik alleen maar doorverwezen naar 'world war'. (Als het al ergens staat, maar ik heb erover heen gelezen, sorry) Succes met schrijven iedereen c:


    Tijd voor koffie.

    Scribe schreef:
    (...)




    - oh en Harry Potter en de Steen der wijzen vis nu op tv. (:


    Jaa *-*
    Nu wordt schrijven wel erg moeilijk. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    @Inge jazeker, het staat zelfs al op Q. ^^ Het is mijn inzending voor SOTY. Ik kan nu even geen linkjes plaatsen, maar het staat dus op mn profiel. :3

    Edit: Ik zie nu dat Scribe ook al een linkje heeft geplaatst, hehe. :') Dat is 'm inderdaad.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 21:26 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hoe fluffy mijn verhalen soms ook mogen zijn, ik slaag er elke keer in om mijn eigen hart te breken met wat ik schrijf. (': Zit er nog iemand in datzelfde bootje?

    “Give me all your love now / 'Cause for all we know / We might be dead by tomorrow.” The picking pattern resolved into slow strumming, Gabe completely absorbed into the song. “I can't go on wasting my time / Adding scars to my heart / 'Cause all I hear is / I'm not ready now.” Around him, people were silent, watching him as he played.
                Sam was one of them, watching in complete and utter, well, and awe. All of their songs were more or less the same style, upbeat with a lot going on. Suddenly hearing something like this, it was different. Sad different. Emotional different. Good different. “And I can tell / That you had / To face your father / Losing his lover / Without saying goodbye / Without being around / 'Cause he didn't had time.” He was staring at Sam as he sung now, eyes wide open, almost as if he was saying sorry. “I don't want to judge / What's in your heart / But if you're not ready for love / How can you be ready for life? / how can you survive?”
                “So let's love fully / And let's love loud / Let's love now / 'Cause soon enough we'll die / and the world may be dark / but let me be your light.” Gabe simply stood up with a sad half frown on his face, took his guitar and walked off the stage, the lights fading out as he left.
    Lyrics van We might be dead tomorrow - SOKO, in case anyone was wondering.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 21:22 ]


    comfort in c h a o s

    Pfff... ik zit echt vast met wat ik moet schrijven en ben te moe :') Nog even doorbijten tot 7,5K


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman