• Geruchten zijn overal. Daar kom je niet onder uit. Ieder mens let op elkaar, denkt vanalles over elkaar. Zo ook in het kleine stadje La Push. Het is echt een klein stadje, iedereen kent elkaar, bijna geen uitzonderingen. Er is één school in de stad, waar alle kinderen op zitten. Naast die school begint het bos. En daar, daar zijn de geruchten begonnen. In dat grote stuk bos. Je zou kunnen zeggen dat híj er op de juiste tijd op de juiste plek was. Maar een jonge man, journalist, had een groepje jongens gevolgd, het bos in. En wat hij daar zag, geloofde niemand. De jongens veranderde in weerwolven. De jongeman was meteen teruggerent. Maar zijn baas geloofde dit belachelijke verhaal niet, en ontsloeg de man. Deze was vastbesloten om de waarheid naar boven te halen, en bedacht een list. Hij huurde een paar meisjes in, om achter de waarheid te komen. De meisjes mengden zich in de groep van de weerwolven, lieten er eentje verliefd op zich worden, om hem daarna over te halen - of te dwingen, het toe te geven. Zullen ze slagen, of neemt de liefde de overhand?


    Invullijstje: Je mag natuurlijk het lijstje altijd verlengen!
    Naam:
    Leeftijd: [minimaal 17]
    Geslacht:
    Innerlijk: [minimaal 3 zinnen, meer mag]
    Uiterlijk:
    Rang in de pack: (Alleen als weerwolf)
    Rol:
    Voorkeur geliefde/wolf: (alleen voor de verliefde weerwolven of de liefdes)

    Rollen: VOL
    Verliefde weerwolven: VOL
    -Max Hunter by Newt_Runner
    -Jake Warrior by Newt_Runner
    -Gereserveerd by Luke_Pinguin

    Weerwolven:
    Vrouwelijk: VOL
    -Namira Feylton Warrior by Armitage
    -Myrthe Warrior by Veravos
    -Hope Woodward.Beta by LadyStark

    Mannelijk: VOL
    -Gereserveerd by Luke_Pinguin
    -Jared Alpha by Aureolus

    Liefdes: VOL
    -Lillian by Vivir
    -Raven by Aureolus
    -Ryann by Risu

    Koppels:

    Personage van Luke Pinguin X Lillian
    Max X Raven
    Jake X Ryann

    The pack:
    In de pack zijn er ook verschillende rangen. Zo heb je de Alpha, de beta, de warriors en de hunters.
    De Alpha is de leider, de beta is zijn of haar rechterhand. Deze rangen zijn vaak bezet door mannelijke weerwolven.
    De Warriors controleren de grenzen van het gebied van de pack. Zij zorgen ervoor dat er geen vreemden in het gebied komen.
    De Hunters zijn verantwoordelijk voor de veiligheid in de pack. Als er oorlog uitbreekt met een nabij gelegen pack, gaan zij in eerste instantie het gevecht aan.


    Regels:
    -Alleen Newt_Runner maakt nieuwe speel-, rollen-, of praattopics aan.
    -Ruzie's alleen in het speeltopic.
    -De 'normale weerwolven, mogen zowel jongens als meisjes zijn. De verliefde weerwolven zijn wel allemaal jongens, en de liefdes allemaal meisjes.
    -De meeste normale weerwolven zijn echter wel jongens. Niet teveel meisjes dus!
    -Minimaal 200 woorden posten.
    -Geen sneltrein.
    -Sluit niemand buiten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 8:27 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Hoelang moet de uitleg van het karakter zijn?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 15:12 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Whoops, vergeten erbij gezet. Posts minimaal 200 woorden, Karakter beschrijving doe ik niet moeilijk over, alleen wel het innerlijk minstens 3 zinnen.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Lijkt me op zich wel leuk, maar ik vraag me af wie dan dat meisje die voor een uitgevers bureau werkt speelt, of is dat gewoon een los personage? Het lijkt me wel handig als iemand die speelt, want anders worden er miss verkeerde keuzes gemaakt. Enneh, is zij ook een weerwolf of gewoon een meisje?
    Nou ja, als er genoeg animo voor is doe ik mee :3

    De meisjes kunnen ook bespeeld worden, de uitgevers niet, dat leek me teveel. Het meisje is géén weerwolf. Zij zijn op onderzoek uitgestuurd naar de groep jongens om te kijken of het echt waar is, of weer wolven echt bestaan.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Newt_Runner schreef:
    De meisjes kunnen ook bespeeld worden, de uitgevers niet, dat leek me teveel. Het meisje is géén weerwolf. Zij zijn op onderzoek uitgestuurd naar de groep jongens om te kijken of het echt waar is, of weer wolven echt bestaan.


    Wait haha, ik las verkeerd, ik dacht dat het één meisje was ^^ Oki 's goed, ik wil ehm... een gewone weerwolf graag :3

    Is het btw mogelijk om als 'gewone weerwolf' een meisje te hebben? Dan kan ze daarom niet verliefd worden enzo ^^ Anders pas ik mijn beschrijving nu even aan dat het een jongen word

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 15:43 ]

    Namira Feylton

    | Even the smallest person can change the course of the future |



    Leeftijd: 23

    Geslacht: Vrouwelijk

    Rang: Warrior

    Rol: Normale wolf

    Innerlijk: Namira is al enige tijd lid van de roedel en weet prima van zich af te bijten. Ze had in het begin een beetje moeite met de omgang met de jongens, zeker omdat ze toen als zeventienjarige in een periode zat dat ze onzeker was tegenover jongens. Inmiddels weet ze er goed mee om te gaan en heeft een muurtje opgebouwd zodat het gesar niet zo hard binnenkomt. ]Ze heeft wel nog steeds moeite met uit de kleren scheuren, daarom veranderd ze ook liever niet terug als andere jongens in de buurt zijn. Omdat ze aardig klein en een stuk minder sterk dan de jongens is, heeft ze zichzelf aangeleerd om met woorden de anderen op afstand te houden. Al schrikt ze niet af van een stoeipartij, maar deze verliest ze meestal wel. Ze is ook erg gevoelig voor pesterijen die met haar lengte te maken hebben en ze probeert wanhopig om groter te lijken dan ze werkelijk is.
    Naast die lichtelijke agressieve persoonlijkheid is ze wel erg lief en open. Ze is de persoon die zich altijd om de stumpertjes bekommerd en met de minder populaire mensen omgaat, want door haar aardige gedrag tegenover de ‘nerdy people’ werd ze op school nog wel eens buitengesloten. Ze is nu al een tijdje van school af en doet een opleiding voor verpleegster in het ziekenhuis, al verlaat ze liever haar geboorteplaats niet. Ze is vaak te vinden op het ‘clubhuis’, waar ze ook wel eens haar huiswerk doet. Thuis zit ze bijna nooit, want ze houd van gezelschap en vind het altijd super als er andere jongens zijn.


    Uiterlijk: Namira is klein van stuk (1 meter 63) en best fragiel. Door haar leven als weerwolf heeft ze wel wat meer massa opgebouwd, maar ze is nog steeds veel kleiner en minder sterk dan de anderen, waardoor ze nog best vaak het slachtoffer van plagerijtjes of gekietel/geklooi is. Ze heeft donkerbruin haar en een gebruinde huid, net zoals de anderen. Over het algemeen draagt ze het liefste normale kleren als skinny-jeans en leuke shirts/topjes/etc. zoals de gemiddelde mens op haar leeftijd. Maar als ze in het clubhuis is draagt ze oude jogingsbroeken, waarvan ze net zoals de anderen een voorraadje in het clubhuis heeft liggen. Haar lange haar draagt ze vaak in een vlecht die schuin opzij is geknoopt, zodat hij over haar schouder valt. Ze draagt het meestal niet los, omdat ze het dan in de weg vind zitten. Als wolf is ze zwart/wit gevlekt, als een husky, maar haar ogen blijven bruin.

    Foto's moeten nog even goed in de tekst gezet worden, maar daar heb ik nu geen tijd voor ^^
    [right]


    [/right]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 17:36 ]

    De gewone weerwolven mogen ook meisjes zij ja. De verliefde moeten wel jongens zijn. Ik zet je er straks bij!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Even een vraagje ik ga meedoen, maar mag ook meer dan het invullijstje vullen? Dus:
    Talent
    Achtergrond
    Geschiedenis?

    En is er ook net als een wolven roedel een Alfa en een Beta?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Vrouwelijke wolf?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    MYRTHE: 17

    GESLACHT: Vrouwelijk.

    ROL:
    Weerwolf, niet verliefd.

    UITERLIJK:

    ALS WOLF: bruin roodachtig 1,2 meter koplengte-romplengte. Schouderlengte 69. Grote staart van 40 cm. 35
    Samargdgroene ogen en een lange snuit.




    ALS MENS:
    Ze heeft roodhaar en draagt het altijd in een lage staart , is gemiddelde lengte en heeft lange benen.
    Haar ogen zijn samaragdgroen en heeft kleine dunne lippen.
    Ze heeft meestal een joggingbroek of een spijkerbroek aan. Ook heeft ze altijd hardloop schoenen aan (New Balance).




    KARAKTER:

    Ze is sluw en ze kan goed liegen/toneelspelen. Ze maakt daar gebruik van en ze slijmd best wel vaak bij de Alfa.( als die er is)
    Ook zegt ze soms dat iemand iets moet verbeteren terwijl ze dat zelf niet doet. Ze is ook eigenwijs en trekt zich weinig van anderen aan.
    Ze zal ook boos worden op de jongens die verliefd worden. 'Waarom hebben ze haar niet gekozen?' Zou ze denken en ze is daarom ook arrogant en vaal jaloers.
    Maar verder is ze wel rustig en kalm en zal ze niet meteen wraak nemen, maar met een omweg op een sluwe manier.
    Ook vertrouwd ze anderen minder snel en onderschat zichzelf. Ze is gauw bang.

    GESCHEDENIS:
    Ze heeft geen moeite gehad in de groep, omdat ze andere goed kan overtuigen en ompraten.
    Maar hierdoor werd ze later door andere onbetrouwbaar gevonden, waardoor de andere haar minder snel geloven en haar eerder buitesluiten.
    Maar nog steeds heeft ze wel vrienden en vinden anderen ondanks haar onbetrouwbaarheid nog steeds aardig.

    TALENT:

    WOLF EN MENS:
    Ze kan goed rennen en ze is sportief. Ze heeft vooral veel conditie en heeft soms van die hyper en melige momenten.
    Ze kan alleen niet zo goed springen. Haar hoogste snelheid is iets boven het gemiddelde. Ze kan goed zingen
    ( Als wolf naar de maan huilen en als mens gewoon pop liedjes zingen.) Als mens heeft ze behalve dit geen talenten.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 14:07 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Oh, kiest iedereen een vrouwelijke wolf? Miss moet er even een eerlijke limiet komen op vrouwelijke wolven, want in Twilight is Leah ook het enige meisje, dus het is niet logisch als we straks bijvoorbeeld 7 vrouwelijke en 4 mannelijke wolven hebben...

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 15:08 ]

    Veravos schreef:
    ALS MENS:
    Ze heeft roodhaar en draagt het altijd in een lage staart , is gemiddelde lengte en heeft lange benen.
    Haar ogen zijn samaragdgroen en heeft kleine dunne lippen.
    Ze heeft meestal een joggingbroek of een spijkerbroek aan. Ook heeft ze altijd hardloop schoenen aan (New Balance).




    Btw. ik wil je echt niet afkraken hoor neem het niet persoonlijk op, maar in Twilight zelf hebben alle wolven een olijfkleurige huid, bruine ogen en zwart/bruine haren... Ik weet niet of het de bedoeling is dat een 'ander' naast die mensen een wolf word, als je begrijpt wat ik bedoel?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 15:10 ]

    Voor mij is de huidskleur niet zo'n probleem. Ik laat iedereen er vrij in om zelf een karakter neer te zetten. Ik heb de uitleg wat aangepast, en hoop dat het zo duidelijk is. Zo niet, vraag raak :P


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Jullie staan erbij, en er staat een stop op de vrouwelijke wolven.

    Als jullie het niet erg vinden, wil ik ook nog de rang in de pack van jullie wolven weten ;)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 16:11 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Zou ik een weerwolf jongenstweeling mogen? Of mag je maar één personage?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''