• Geruchten zijn overal. Daar kom je niet onder uit. Ieder mens let op elkaar, denkt vanalles over elkaar. Zo ook in het kleine stadje La Push. Het is echt een klein stadje, iedereen kent elkaar, bijna geen uitzonderingen. Er is één school in de stad, waar alle kinderen op zitten. Naast die school begint het bos. En daar, daar zijn de geruchten begonnen. In dat grote stuk bos. Je zou kunnen zeggen dat híj er op de juiste tijd op de juiste plek was. Maar een jonge man, journalist, had een groepje jongens gevolgd, het bos in. En wat hij daar zag, geloofde niemand. De jongens veranderde in weerwolven. De jongeman was meteen teruggerent. Maar zijn baas geloofde dit belachelijke verhaal niet, en ontsloeg de man. Deze was vastbesloten om de waarheid naar boven te halen, en bedacht een list. Hij huurde een paar meisjes in, om achter de waarheid te komen. De meisjes mengden zich in de groep van de weerwolven, lieten er eentje verliefd op zich worden, om hem daarna over te halen - of te dwingen, het toe te geven. Zullen ze slagen, of neemt de liefde de overhand?


    Invullijstje: Je mag natuurlijk het lijstje altijd verlengen!
    Naam:
    Leeftijd: [minimaal 17]
    Geslacht:
    Innerlijk: [minimaal 3 zinnen, meer mag]
    Uiterlijk:
    Rang in de pack: (Alleen als weerwolf)
    Rol:
    Voorkeur geliefde/wolf: (alleen voor de verliefde weerwolven of de liefdes)

    Rollen: VOL
    Verliefde weerwolven: VOL
    -Max Hunter by Newt_Runner
    -Jake Warrior by Newt_Runner
    -Gereserveerd by Luke_Pinguin

    Weerwolven:
    Vrouwelijk: VOL
    -Namira Feylton Warrior by Armitage
    -Myrthe Warrior by Veravos
    -Hope Woodward.Beta by LadyStark

    Mannelijk: VOL
    -Gereserveerd by Luke_Pinguin
    -Jared Alpha by Aureolus

    Liefdes: VOL
    -Lillian by Vivir
    -Raven by Aureolus
    -Ryann by Risu

    Koppels:

    Personage van Luke Pinguin X Lillian
    Max X Raven
    Jake X Ryann

    The pack:
    In de pack zijn er ook verschillende rangen. Zo heb je de Alpha, de beta, de warriors en de hunters.
    De Alpha is de leider, de beta is zijn of haar rechterhand. Deze rangen zijn vaak bezet door mannelijke weerwolven.
    De Warriors controleren de grenzen van het gebied van de pack. Zij zorgen ervoor dat er geen vreemden in het gebied komen.
    De Hunters zijn verantwoordelijk voor de veiligheid in de pack. Als er oorlog uitbreekt met een nabij gelegen pack, gaan zij in eerste instantie het gevecht aan.


    Regels:
    -Alleen Newt_Runner maakt nieuwe speel-, rollen-, of praattopics aan.
    -Ruzie's alleen in het speeltopic.
    -De 'normale weerwolven, mogen zowel jongens als meisjes zijn. De verliefde weerwolven zijn wel allemaal jongens, en de liefdes allemaal meisjes.
    -De meeste normale weerwolven zijn echter wel jongens. Niet teveel meisjes dus!
    -Minimaal 200 woorden posten.
    -Geen sneltrein.
    -Sluit niemand buiten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 8:27 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    JA IK KIJK AL JEEZZ


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ze zijn echt niet normaal hot. Ik wil nog een persoontje. (Ik heb Max nog niet eens af Xd) Hmmz, maar wat dan.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Raven Elles Flinn.


    Leeftijd
          Raven is momenteel zeventien, bijna achttien jaar oud. Ze verjaard op een zomerdag tijdens de derde van Juni.

    Geslacht
          Vrouwelijk.

    Innerlijk
          Creatief, intelligent.
          Raaf is een erg creatief meisje dat op alles wel een antwoord weet. Ze kan verschrikkelijk goed zingen, tekenen en schilderen. Ze is vaak te vinden met een camera in haar handen en een notitieboekje om alles in op te schrijven valt ook niet in haar tas te missen. Eigenlijk zit er alles in behalve wat ze echt nodig heeft.

          Vriendelijk en zachtaardig.
          Raaf is eigenlijk wel vriendelijk tegen iedereen. Ze is erg behulpzaam en zal alles doen voor andere. Ze behandeld deze zoals ze zelf ook behandeld wilt worden en neemt het op voor anderen. Vaak gaat ze om met iedereen die maar tegen haar wilt praten, maar ze kan een echte bitch zijn tegenover de mensen die haar vrienden beledigen. Wanneer je iemand hebt om alles tegen te kunnen vertellen, kan je Raven opzoeken. Ze is een goede luisteraar en eindigt vaak in goed advies. Ze is een echte doorzetter die niet stopt voor ze haar eigen doel heeft bereikt, en kan anderen hier nog wel eens in meetrekken.

          Onhandig en vergeetachtig.
          Raven is zo onhandig als de pest. Ze struikelt nog over een zandkorrel wanneer ze stilstaat en ze vergeet praktisch alles, en dat weet ze. Wanneer iemand haar iets vraagt krijgen deze dan ook het standaard antwoord dat ze het gewoon is vergeten op te schrijven. Eigenlijk onthoud ze alleen iets wanneer ze het op haar hand heeft geschreven, wat dan ook eigenlijk haar agenda is.

          Spontaan.
          Hoe vaak Raven ook word beschreven als "kalm" en "te serieus" is ze erg spontaan. Ze is niet bang mensen op eigen initiatief aan te spreken en kan een echte stuiterbal zijn wanneer ze zich op haar gemak voelt of enthousiast word. Haar sarcastische manier van dingen afzeiken word jammer genoeg niet gewaardeerd. Raaf mag dan erg positief zijn als het over doorgaan in het leven gaat, maar ze kan al zeiken over een takje dat in de weg ligt.

          Onzeker.
          Ondanks dat je het niet zou verwachten, is Raven zo onzeker als de pest. Ze is bang om mensen te kwetsen en zal niemand zowel mentaal als fysiek opzettelijk pijn doen. Ze zegt al sorry voor ze iets überhaupt gedaan heeft en doet hier dan ook eigenlijk alleen maar aan mee omdat ze zo nieuwsgierig is, anders had ze nooit een jongen verliefd op haar laten worden. Op dit soort momenten is ze blij dat ze een goede actrice en leugenaar is, anders had ze het direct al gezegd.

    Uiterlijk

    Voorkeur geliefde/wolf
    Even serieus is deze vraag überhaupt nog nodig zolang Max er is?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 10:40 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aureolus schreef:
    Voorkeur geliefde/wolf: MAX SERIEUS OMFG


    MISSCHIEN WIL IK DAT WEL NIET! XD


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    DAN HEB JE PECH JA


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aureolus schreef:
    DAN HEB JE PECH JA


    Noo tuurlijk wil ik dat wel. Maar Max wordt wel moeilijk hehehehehe


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Oh maar die zijn altijd leuk joh


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Mijn rollen komen morgen (: Ik FC alvast Jack & Finn Harries ZE ZIJN ZO HOT EN DAN AL DIE KNAPPERDS HIER IN DEZE RPG THOMAS EN DYLAN OOK OFCOURSE <3 :Y)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Is goed! Gosh, straks krijgen we nog weerwolf x weerwolf koppels omdat ze gewoon te hot zijn xD


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Newt_Runner schreef:
    Is goed! Gosh, straks krijgen we nog weerwolf x weerwolf koppels omdat ze gewoon te hot zijn xD


    Zoveel hotness in een RPG, niet normaal x')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Zoveel hotness in een RPG, niet normaal x')


    Ik denk niet dat Lilly dat heel erg zou vinden


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat Lilly dat heel erg zou vinden


    Tja, niemand vind dat erg eigenlijk, zoveel knapperds :'D


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    BAM RAAF DER INNERLIJK IS AF.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik denk... Dat we aardig goed zitten zo qua aantallen (: Zeven weerwolven klinkt best logisch gezien het dorp waar ze wonen niet erg groot is

    Armitage schreef:
    Ik denk... Dat we aardig goed zitten zo qua aantallen (: Zeven weerwolven klinkt best logisch gezien het dorp waar ze wonen niet erg groot is


    Ja dat denk ik ook.
    @Newt_Runner, vindt jij dat er nog personages bij moeten?


    She was always looking for more..