• Geruchten zijn overal. Daar kom je niet onder uit. Ieder mens let op elkaar, denkt vanalles over elkaar. Zo ook in het kleine stadje La Push. Het is echt een klein stadje, iedereen kent elkaar, bijna geen uitzonderingen. Er is één school in de stad, waar alle kinderen op zitten. Naast die school begint het bos. En daar, daar zijn de geruchten begonnen. In dat grote stuk bos. Je zou kunnen zeggen dat híj er op de juiste tijd op de juiste plek was. Maar een jonge man, journalist, had een groepje jongens gevolgd, het bos in. En wat hij daar zag, geloofde niemand. De jongens veranderde in weerwolven. De jongeman was meteen teruggerent. Maar zijn baas geloofde dit belachelijke verhaal niet, en ontsloeg de man. Deze was vastbesloten om de waarheid naar boven te halen, en bedacht een list. Hij huurde een paar meisjes in, om achter de waarheid te komen. De meisjes mengden zich in de groep van de weerwolven, lieten er eentje verliefd op zich worden, om hem daarna over te halen - of te dwingen, het toe te geven. Zullen ze slagen, of neemt de liefde de overhand?


    Invullijstje: Je mag natuurlijk het lijstje altijd verlengen!
    Naam:
    Leeftijd: [minimaal 17]
    Geslacht:
    Innerlijk: [minimaal 3 zinnen, meer mag]
    Uiterlijk:
    Rang in de pack: (Alleen als weerwolf)
    Rol:
    Voorkeur geliefde/wolf: (alleen voor de verliefde weerwolven of de liefdes)

    Rollen: VOL
    Verliefde weerwolven: VOL
    -Max Hunter by Newt_Runner
    -Jake Warrior by Newt_Runner
    -Gereserveerd by Luke_Pinguin

    Weerwolven:
    Vrouwelijk: VOL
    -Namira Feylton Warrior by Armitage
    -Myrthe Warrior by Veravos
    -Hope Woodward.Beta by LadyStark

    Mannelijk: VOL
    -Gereserveerd by Luke_Pinguin
    -Jared Alpha by Aureolus

    Liefdes: VOL
    -Lillian by Vivir
    -Raven by Aureolus
    -Ryann by Risu

    Koppels:

    Personage van Luke Pinguin X Lillian
    Max X Raven
    Jake X Ryann

    The pack:
    In de pack zijn er ook verschillende rangen. Zo heb je de Alpha, de beta, de warriors en de hunters.
    De Alpha is de leider, de beta is zijn of haar rechterhand. Deze rangen zijn vaak bezet door mannelijke weerwolven.
    De Warriors controleren de grenzen van het gebied van de pack. Zij zorgen ervoor dat er geen vreemden in het gebied komen.
    De Hunters zijn verantwoordelijk voor de veiligheid in de pack. Als er oorlog uitbreekt met een nabij gelegen pack, gaan zij in eerste instantie het gevecht aan.


    Regels:
    -Alleen Newt_Runner maakt nieuwe speel-, rollen-, of praattopics aan.
    -Ruzie's alleen in het speeltopic.
    -De 'normale weerwolven, mogen zowel jongens als meisjes zijn. De verliefde weerwolven zijn wel allemaal jongens, en de liefdes allemaal meisjes.
    -De meeste normale weerwolven zijn echter wel jongens. Niet teveel meisjes dus!
    -Minimaal 200 woorden posten.
    -Geen sneltrein.
    -Sluit niemand buiten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 8:27 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Zou ik een normaal meisje mogen?


    She was always looking for more..

    Ik zet je erbij!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Luke_Pinguin schreef:
    Zou ik een weerwolf jongenstweeling mogen? Of mag je maar één personage?


    Bedoel je dan dat je allebei de personage's wilt spelen?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Zou ik de liefde van Seth mogen zijn?? :) (A)

    Nikkyx5SOS schreef:
    Zou ik de liefde van Seth mogen zijn?? :) (A)


    De liefdes kunnen alleen van karakters van andere spelers zijn ;)


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Newt_Runner schreef:
    (...)

    Bedoel je dan dat je allebei de personage's wilt spelen?


    Yup.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    En wil je dan allebei gewone weerwolven of 1 verliefde?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 19:15 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Newt_Runner schreef:
    En wil je dan allebei gewone weerwolven of 1 verliefde?


    Als het kan is de ene verliefd en de andere niet.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Is goed, ik zet je erbij!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Newt_Runner schreef:
    Is goed, ik zet je erbij!


    Yay (;


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Lillian "Lilly" Antiny
    I want to be myself, but I don't know if I can do that


    Naam:


    Lillian "Lilly" Antiny
    Leeftijd:
    17 jaar oud.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Rol
    Ze werk bij het uitgevers bureau en doet onderzoek naar de weerwolven.
    Innerlijk:
    Lilly is een meisje die graag lachend door het leven gaat. Plezier heeft bij haar een hoge prioriteit, net zoals mensen om mee plezier te hebben. Ze is dan ook graag bij anderen mensen in de buurt. Soms is ze een beetje bang om alleen te zijn, maar dat durft ze niet echt aan zichzelf toe te geven. Ze vindt het gewoon gezelliger met anderen erbij. Soms kan ze best wel veel kletsen, al heeft ze de andere helft van de tijd niet echt de behoefte daarvoor en wilt ze zichzelf juist op de achtergrond houden. Ze kan dus ook erg stil zijn, het ligt er net aan welke bui ze heeft. Als ze veel praat wilt ze graag lol maken en het gezellig hebben. Op die momenten denkt ze even helemaal nergens over na en is het alleen: yolo. Wanneer ze stiller is denkt ze meer over het leven na, wat ze in tegenstelling tot al het andere juist graag in haar eentje doet. Soms heeft ze dan ook van de heldere en diepzinnige momenten wanneer ze al haar beslissingen in twijfel neemt en overal over na denkt. Omdat ze best onzeker is op die momenten, wilt ze die liever niet al te vaak hebben. Daarom verschuilt ze zich vaak achter haar nonchalante en totaal niet diepzinnige grapjes en personen die vooral erg luchtig zijn en nergens op slaan. Ze heeft graag plezier, want wanneer ze plezier heeft kan ze niet verdrietig zijn. Dat is dus ook meer een masker om geen verdriet of twijfel te hoeven voelen. Het is een muurtje wat ze zonder dat ze het doorhad heeft opgebouwd om haarzelf te kunnen beschermen. Ze is dan ook bang dat ze iets fout doet, dat iemand boos op haar wordt. Eigenlijk is ze best wel gevoelig en onzeker, maar dat laat ze aan niemand merken. Vriendinnen betekenen heel veel voor haar en familie al helemaal. Ze is eigenlijk ook best wel serieus, maar zo lijkt ze alleen niet altijd. De dingen die ze doet wilt ze graag goed doen en op haar manier. Haar werk is ook erg belangrijk voor haar. Ze is daar erg ambitieus over. Ze wilt graag iets bereiken in haar leven. Bij vreemden in de buurt kan ze wel een beetje onzeker en verlegen zijn, maar dat vinden de meesten mensen juist schattig. Het siert haar als ze verlegen is, ook al heeft ze dat zelf vaak niet door. Op die momenten is ze meer zichzelf dan waarneer ze zich uitslooft bij haar vriendinnen. Eigenlijk is ze helemaal niet zo'n druk type, maar zo doet ze zich wel voor bij haar vriendinnen. Ze is eigenlijk gewoon een lief en een beetje verlegen meisje, die soms wat onhandig kan zijn en dan een beetje om zichzelf lacht. Ze is een natuurmens en houdt van dieren. Ze is dan ook vrijwilliger bij een asiel. Dat werk maakt haar gelukkig, misschien zelfs gelukkiger dan het uitgeversbureau wat haar ouders altijd al voor haar in gedachten hebben gehad. Dat pad is ze ook gaan volgen, om haar ouders tevreden te stellen. Zelf vindt ze het maar saai, al geeft ze dat niet graag aan zichzelf toe. Ze zegt tegen zichzelf dat dat is wat ze wilt, al is dat helemaal niet zo. Toch vindt ze het wel leuk om onderzoek te doen naar de weerwolven. Daar is ze wel in geintereseerd en ook nieuwschierig naar. Ze zou het leuk vinden als die echt bestaan. Ze is gefacineerd door de verhalen en wilt er dan ook graag achterkomen of ze echt waar zijn. Toch weet ze niet zeker of het wel handig zou zijn als dat nieuws naar buiten wordt gebracht. Als de weerwolven echt bestonden zouden ze vast wel een reden hebben om zich verborgen te houden voor de anderen mensen. Ze wilt ze dan liever ook niet verklikken en hun vijand zijn, maar ze weet ook hoe graag haar ouders willen dat ze goed haar best doet bij het uitgevers bureau. Haar hele leven hebben ze dat in gedachten gehad voor hun dochter. Lilly wilt ze daarin niet teleurstellen. Ze geeft zoveel om haar ouders en ze wilt in hun ogen de perfecte dochter zijn. Daarom heeft ze ook ingestemd met het plan over de weerwolven. Om haar ouders te laten zien dat zij kan ontdekken dat ze bestaan. Als haar dat lukt zullen haar ouders ontzettend trots op haar zijn. Toch twijfelt ze een beetje of ze het zelf wel wilt. Ze ziet het ook niet echt zitten om iemand te verklikken aan wie ze zich voordoet als een vriend. Ze liegt niet graag tegen mensen, al is ze er wel goed in. Al is ze er wel wat beter in als het om meisjes gaat dan om jongens. Bij jongens in de buurt wordt ze sneller nerveus en twijfelt ze aan zichzelf. Soms is ze dan ook een beetje aan het flirten, al heeft ze dat zelf niet echt door. Wel is ze dan een beetje meer zichzelf: het klungelige, grappige en schattige meisje in plaats van de overdreven vrouw die zich probeert te bewijzen.
    Uiterlijk:
    Het opvallentste van Lilly's gezicht zijn de reeks sproetjes op haar gezicht. Voornamelijk op de rechterkant van haar gezicht. Die heeft ze altijd al gehad en ze zijn het opvallentste in de zomer. Vroeger haatte ze haar sproetjes. Ze vond het verschrikkelijk dat mensen haar schattig noemde, maar naarmate de tijd verstreek heeft ze ze leren accepteren. Nu horen ze bij haar en zou ze zichzelf niet zijn zonder de sproeten. Het enige probleem is dat ze soms nog steeds schattig wordt gevonden. Niet alleen door haar sproetjes, maar ook door haar kleine lengte. Ze is niet echt ontzettend klein, maar wel kleiner dan de gemmiddelde mens. Zelf vindt ze dat niet heel erg fijn, maar ze weet dat ze niet meer zou groeien op haar leeftijd. Verder heeft ze bruine lokken haar die een beetje krullen, vooral als ze nat zijn geweest. Soms heeft het een beetje een oranje gloed, maar dat is ook alleen als ze in de zon zit. Haar ogen zijn kastanjebruin. Ze heeft erg volle lippen waar menig meisje trots op zou zijn. Daar is ze dan ook erg trots op. Ze is slank gebouwd en ze heeft rondingen op de goede plekken. Ze is tevreden over haar lichaam.
    Voorkeur geliefde/wolf:
    Jake

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 17:14 ]


    She was always looking for more..

    Namira kan denk ik het beste eenw Warrior zijn, gezien ze niet veel vecht vanwege haar kleine massa en Alfa of Beta lijkt me onlogisch. So a Warrior she is!

    Lilly is klaar!

    Moet je trouwens zelf afspreken op wie je personage verliefd wordt, of kan je alleen je voorkeur geven?
    En hoe komen de weerwolven eigenlijk in contact met de meisjes?

    [ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 13:39 ]


    She was always looking for more..

    Ik denk dat ik mensen ga koppelen.
    De personages zitten allemaal bij elkaar op school, dus zo kennrn ze elkaar.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Newt_Runner schreef:
    Ik denk dat ik mensen ga koppelen.
    De personages zitten allemaal bij elkaar op school, dus zo kennrn ze elkaar.


    Oké, maar hoe denkt dat uitgevers bureau dan te denken dat die jongens weerwolven zijn?
    Sorry voor al mijn vragen, maar ik wil gewoon even weten hoe alles zit.


    She was always looking for more..