• Gegroet lieve Quizletters!

    De uitslag of jullie, de users, vonden dat er columnisten bij moesten komen of dat er al genoeg rondwandelden op Quizlet is al een tijdje terug bekend gemaakt in dit topic. Met maar liefst 79 tegen vijftien stemmen hebben jullie bepaald dat er een nieuwe columnistenverkiezing gehouden zal worden. En die start nu officieel!

    Tot wanneer kan ik mij inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open vanaf vandaag (9 november) tot en met 23 november 13:00 uur. Dan zal de inschrijving gesloten worden en wordt er grondig door ons nagekeken.

    Waar kan ik me inschrijven?
    http://www.quizlet.nl/column/aanmelden.php

    Hoeveel columnisten zoeken jullie?
    Ongeveer 5-10 users.

    Eisen van de betreffende column:
    - Minimum aantal woorden 300, maximum aantal woorden 750 woorden.
    - Er zal geen thema zijn. Dit betekent dat je je hersenen de vrije loop kan laten gaan.
    - Er moet een nieuwe column geschreven worden, een column die bijvoorbeeld een maand geleden al geschreven is mag niet.

    Denk goed na voor je het inschrijfformulier opstuurt, waardoor je mee doet om kans te maken om een columnist op Quizlet te worden. Je zal tijd nodig hebben in de toekomst om de columns te schrijven. Verkijk je daar niet op. De richtlijn is minstens één column per drie weken.

    Let op: De informatie in de link waar je je kunt inschrijven kan niet kloppen. Houd daarom de informatie aan die in dit topic is gegeven. Vragen? Stel ze dan gerust.

    Heel veel succes gewenst aan iedereen die een kans wil gaan wagen!

    De moderators.


    Extra mededeling:
    Lieve deelnemers,
    Er zijn een groot aantal van jullie die hebben aangegeven dat ze hun column niet hebben opgeslagen. Nu willen wij jullie de mogelijkheid geven om je eigen ingeleverde column op te vragen.

    Het topic is al door gezeefd en daaruit hebben wij deze lijst gemaakt van deelnemers die hun column niet hebben opgeslagen:
    Griffiths
    Feline -> CrumpyCat
    Creepers
    Quill
    Oikawa
    Prancer
    Liesiemo
    Ryess



    Sta je niet in de lijst, maar wil je je column graag opgestuurd, laat het weten. Doe dit aub per PB naar Junns toe, zodat het topic geen chaos wordt en jullie niet dubbel bericht worden.

    Mvg,
    Het Nakijk-Team

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2014 - 21:20 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Krull schreef:
    De inschrijven zijn gesloten (Y)
    En het nakijken gaat beginnen!!


    Spannend. ^^ Hoeveel inzendingen zijn er?


    The sun will rise and we will try again.

    Wraah, dit is best wel eng. Ik ben echt bang dat mijn inzending er op een één of andere manier niet tussen staat of zo. o.O


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ben benieuwd!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Succes met nakijken (:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:27 ]


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Ik bedenk me net dat mijn column zo rommelig is geschreven dat ik waarschijnlijk geen kans maak :W


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik bedenk me net dat mijn column zo rommelig is geschreven dat ik waarschijnlijk geen kans maak :W
    Vast niet. Het voordeel bij jou is dat je vaak wel diepgaand schrijft en dat is ook heel belangrijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Vast niet. Het voordeel bij jou is dat je vaak wel diepgaand schrijft en dat is ook heel belangrijk.

    I hope so.. Anders kan ik ook columns voor mezelf gaan schrijven ^^


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)
    I hope so.. Anders kan ik ook columns voor mezelf gaan schrijven ^^
    Zeker weten. Dat heb ik vorige keer ook gedaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lachrymose schreef:
    (...)

    Spannend. ^^ Hoeveel inzendingen zijn er?


    Dat weten we pas als de eerste persoon klaar is met nakijken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Feline schreef:
    Ik bedenk me net dat mijn column zo rommelig is geschreven dat ik waarschijnlijk geen kans maak :W


    Dat denk ik dus ook.


    Physics is awesome

    May the odds be ever in your favor.:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Lachrymose schreef:
    (...)

    Spannend. ^^ Hoeveel inzendingen zijn er?

    Dat wordt bekend gemaakt als de nieuwe columnisten ook bekend worden gemaakt :)

    Oh mijn god, ik ben zo dom. Dacht dat de inschrijvingen om 23.59 sloten, dus nu ben ik te laat. Heel jammer, maar succes iedereen!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bladgoud schreef:
    Oh mijn god, ik ben zo dom. Dacht dat de inschrijvingen om 23.59 sloten, dus nu ben ik te laat. Heel jammer, maar succes iedereen!


    Aah wat jammer zeg. D:
    Ik was er eigenlijk wel van overtuigd dat je een hele grote kans maakte.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 14:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bladgoud schreef:
    Oh mijn god, ik ben zo dom. Dacht dat de inschrijvingen om 23.59 sloten, dus nu ben ik te laat. Heel jammer, maar succes iedereen!


    Dat is echt vervelend! D:
    Ik verheugde me nog wel op een colum van jou :c


    wat was dit ookalweer