• Gegroet lieve Quizletters!

    De uitslag of jullie, de users, vonden dat er columnisten bij moesten komen of dat er al genoeg rondwandelden op Quizlet is al een tijdje terug bekend gemaakt in dit topic. Met maar liefst 79 tegen vijftien stemmen hebben jullie bepaald dat er een nieuwe columnistenverkiezing gehouden zal worden. En die start nu officieel!

    Tot wanneer kan ik mij inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open vanaf vandaag (9 november) tot en met 23 november 13:00 uur. Dan zal de inschrijving gesloten worden en wordt er grondig door ons nagekeken.

    Waar kan ik me inschrijven?
    http://www.quizlet.nl/column/aanmelden.php

    Hoeveel columnisten zoeken jullie?
    Ongeveer 5-10 users.

    Eisen van de betreffende column:
    - Minimum aantal woorden 300, maximum aantal woorden 750 woorden.
    - Er zal geen thema zijn. Dit betekent dat je je hersenen de vrije loop kan laten gaan.
    - Er moet een nieuwe column geschreven worden, een column die bijvoorbeeld een maand geleden al geschreven is mag niet.

    Denk goed na voor je het inschrijfformulier opstuurt, waardoor je mee doet om kans te maken om een columnist op Quizlet te worden. Je zal tijd nodig hebben in de toekomst om de columns te schrijven. Verkijk je daar niet op. De richtlijn is minstens één column per drie weken.

    Let op: De informatie in de link waar je je kunt inschrijven kan niet kloppen. Houd daarom de informatie aan die in dit topic is gegeven. Vragen? Stel ze dan gerust.

    Heel veel succes gewenst aan iedereen die een kans wil gaan wagen!

    De moderators.


    Extra mededeling:
    Lieve deelnemers,
    Er zijn een groot aantal van jullie die hebben aangegeven dat ze hun column niet hebben opgeslagen. Nu willen wij jullie de mogelijkheid geven om je eigen ingeleverde column op te vragen.

    Het topic is al door gezeefd en daaruit hebben wij deze lijst gemaakt van deelnemers die hun column niet hebben opgeslagen:
    Griffiths
    Feline -> CrumpyCat
    Creepers
    Quill
    Oikawa
    Prancer
    Liesiemo
    Ryess



    Sta je niet in de lijst, maar wil je je column graag opgestuurd, laat het weten. Doe dit aub per PB naar Junns toe, zodat het topic geen chaos wordt en jullie niet dubbel bericht worden.

    Mvg,
    Het Nakijk-Team

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2014 - 21:20 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Bat schreef:
    Dit gaat erg snel, maar maar goed ook. Met een heel klein beetje geluk weten we het over een paar dagen al. ;'D


    Daar zou ik niet op hopen, haha. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Er zaten een paar leuke, interessante columns tussen. Dat is ook maar goed ook in een wedstrijd zoals deze. :Y)
    Persoonlijk vind ik het nakijken van columns erg leuk. (:


    En wat vond je van de mijne?(A)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    En wat vond je van de mijne?(A)

    Hahaha - smart ass. Daar kan ik dus niet op in gaan. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Iluvatar schreef:
    (...)

    Daar zou ik niet op hopen, haha. ^^

    Ik zeg ook niet dat ik het weet, hoor, maar je kunt altijd beter positief in het leven staan. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Iluvatar schreef:
    (...)

    Stiekem ben ik een man van veertig. (wbw)
    Leah, toch. (;
    Het gaat inderdaad erg snel!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Hahaha - smart ass. Daar kan ik dus niet op in gaan. :Y)


    Hehe, I know.:Y) Maar ik kon het proberen?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hehe, I know.:Y) Maar ik kon het proberen?='D

    Ik ben te slim om daar op in te gaan. (joehoe)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Ik ben te slim om daar op in te gaan. (joehoe)


    Helaas voor mijn ongeduldigheid wel ja.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Jullie maken me zenuwachtig, door steeds te praten. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nu kan ik eens genieten van de zenuwachtigheid van mensen, haha. Sorry, het is gemeen, maar ik snapte bij de bèta-verkiezingen niet waarom mensen dat zo leuk vonden, maar nu snap ik het wel, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Argh, ik wordt helemaal hyper hier XD. Nooit gedacht dat dat met mijn nuchtere instelling mogelijk was voor zoiets als dit :')


    For those I love, I will sacrifice

    Ik blijf rustig en ben geduldig (:


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Ik blijf rustig en ben geduldig (:


    26 - 02 - '16

    Ook al doe ik niet mee, ik zit zelfs te shaken. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wow, you all. Jullie leggen nu echt totaal geen 'komop mods en bèta's, haast je met nakijken-druk'... :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys