• Naar het idee van Sucre. Dit topic is al eerder gestart




    One Direction in een immens populaire boyband, zowel op het podium als op internet en in de roddelbladen. Het lijken allemaal normale brave jongens die hun levensdromen zien uitkomen, maar ze willen ook nog gewoon jongens blijven. Vooral door de paparazzi is dit nog wel eens flink lastig omdat elk klein dingetje, elke trip om samen boodschappen te doen, iedere kleine aanraking op het podium, iedere blik onderling wordt uitgeplozen om er iets achter te vinden. Het lijken allemaal maar sterke verhalen en moeilijk te onderbouwen fantasieën, maar wat als het echt zo is. Wat als al die kleine liefkozingen op het podium wel iets betekenen? Achter de schermen is het namelijk wel iets anders dan wanneer er ogen op hem gericht zijn. Dan kunnen ze niet van elkaar afblijven, zowel vriendschappelijk als veel meer dan dat. Zeker als ze alleen in hun grote huis zijn, met iemand die ze lastig valt, gebeuren er dingen die nooit het daglicht zullen mogen verdragen. Dat zou namelijk wel eens het einde van hun carrière kunnen betekenen als men erachter komt dat de jongens in het huis allemaal met elkaar gaan in een spel vol liefde, spanningen, geheimen en jaloezie.

    • Rollen •
    De jongens:
    • Niall Horan • C_A_L_M_
    • Zayn Malik • Tethys
    • Liam Payne • PaynIinson
    • Harry Styles • Sucre
    • Louis Tomlinson • Skeloutons

    Extra's:
    • •
    • •


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: De jongens moeten zich op de achtergrond houden, dus hand in hand lopen gaat gewoon niet, of ze krijgen enorme problemen met de pers, hun familie en hun management. Uitkomen als gay is misschien nog wel het minste van hun zorgen. Ook is het juist de bedoeling dat ze niet elke avond met dezelfde uit de band het bed in duiken en ze ook wel eens zullen moeten delen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Respecteer de keuzes van de andere spelers en ga je zelf niet lopen opdringen.
    • Alleen C_A_L_M_ of Sucre maken nieuwe topics aan

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    • Het Begin •
    Om de rumoeren die langzaam op beginnen te komen, heeft het management besloten de jongens elk naar een totaal andere plek op vakantie te sturen met een duidelijke taak: Wordt bezopen en naai een paar meiden. De jongens hebben alleen hele andere ideeën erover, en zouden liever gewoon een tijdje samen zijn zonder zorgen om wat dan ook. Stiekem hebben ze zelf allemaal een vliegticket gekocht om vanaf hun officiële vakantielocatie, naar het rustige eiland Orkney voor de noordkust van Schotland, waar ze een huisje hebben gehuurd. Het enige wat dan nog moet gebeuren is weg sneaken van de beveiligers en fans. Als de vliegtuigen eenmaal op hun weg zijn naar de plek van bestemming, zal de rust weerkeren... Of in elk geval zolang ze hun telefoons uit laten en grotendeels binnen blijven, maar het gaat om het idee.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 11:36 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    Ik zat stil in het hoge gras en speelde wat met mijn potloodje. Ik kon niet tekenen, maar schrijven ging me redelijk af. Ik keek gewoon bewonderend naar de prachtige natuur om ons heen: De hoge kliffen, de vogels, de ruwe zee, de schaapjes en konijntjes op de klif iets verderop. Het was echt prachtig. Zo prachtig dat ik bijna de kou vergat. Toch kwam dat al snel terug toen ik een beetje schrok van Zayn die naast me kwam zitten. Ik kroop dicht tegen hem aan, in de hoop zijn warmte zo veel mogelijk in me op te nemen. Ik was moe, koud en pijnlijk, maar nu ik zijn warmte bij me had, was dat alles het zeker waard. Ik glimlachte toen Zayn mijn hand pakte met een nieuwe peuk in zijn mond. Ik vond het jammer dat hij rookte, maar ik ging er niets tegen doen. Iedereen had zijn eigen uitlaatklep. Ik had mijn gitaar en Zayn zijn peuken. Dat wilde ik nooit van hem afnemen. Zacht kneep ik in zijn hand en genoot van het zachte warme gevoel van zijn duim over mijn handrug. Zijn vraag maakte me alleen wel meer dan duidelijk dat hij me al doorzag. Natuurlijk. Zayn zag altijd alles, dat leek wel zijn gave. Een zachte zucht rolde over mijn lippen en ik schudde mijn hoofd. "Maak je geen zorgen. Het komt wel weer goed." zei ik tegen hem. Nu was dit niet helemaal waar, maar als we eenmaal weer binnen zouden zijn en een tijdje hadden gezeten voor het vuurtje, zou het wel weer een stuk beter gaan. Het zou nooit helemaal meer goed komen en het ging met de jaren achteruit, zeker als ik zo bleef leven en optreden zoals wij deden, en niet alleen mijn knie zou er dan aan kapot gaan. Dat hoefden de jongens alleen niet te weten, want ik wilde dit leven voor geen goud kwijt. Alleen momenten als dezen zou ik ook zeker niet kwijt willen. Een balans vinden was alleen nog heel erg moeilijk als anderen dingen planden. Nu kon ik gelukkig fijn tegen mijn lieve vriendje aanleunen en rustig misschien wat schrijven, terwijl hopelijk de pijn niet zo heel hels zou zijn als ik zou moeten opstaan, maar die hoop was nu al hopeloos.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik.

    Dat Niall dicht tegen me aankruipt vind ik niet erg, natuurlijk, het tekend wat ongemakkelijk, maar zijn warmteIis fijn, ik hou van hem en daarbij lijkt hij het wel even nosog te hebben. Niall beantwoord mijn vraag met een zucht en schud zijn hoofd, waarna de woorden komen. Even kijk Iik hem wantrouwig aan, Iik haat het als mensen liliegen, maat ik kan ook niks vinden om hem niet te vertrouwen. Ik heb heus wel door dat het niet niks is en dat het hem pijn doet, maar als hij zegt dat het goed komt en dat ik me geen zorgen hoef te makrn geloof ik hem, al blijf ik alert. Dus knik ik maar, om zijn hand naar mijn lippen te brengen en even zaxht een kusje te geven op de tere huid van de rug. Daarna wrijf ik er nog even over heen om het warm te maken en laat het dsn los, om verder te gaan met mijn tekening, de kliffen zijn prachtig, de zee en de natuur geweldig een geweldig gezicht. Liam's silhouet krijgt ook een plaatsje in mijn tekening en Niall's blonde lokken lijkens achter eennhoof stuk heide vandaag te komen, hij zit naast me, dus ik kan hem niet natekenen, maar op de kleine details van Liam's lichaam ga ik graag in. Ik weet dat Niall naast me zit en dat een goede vriend aandaxht aan hem zou besteden en Liam erbij zou moeten roepen, maar beiden wisten ze dat ik naar buiten ging voor de rust. Toch neem ik even een korte pauze om over de rug vam de Ier te strelen en een zacht kusje op zijn slaap te drukken, maar ga daarna gewoon weer verder met waar ik nee bezig was.


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    Hij ging te ver, echt veel te ver. Dit kon Harry me gewoon niet aandoen terwijl hij recht tegenover me zat. Het was ook vooral dat hij buiten mijn bereik zat terwijl hij zijn blouse van zijn schouders liet vallen en ik er niks aan kon doen. Ik hoorde degene te zijn die zijn blouse ontknoopte en van zijn lijf af schoof, om hem vervolgens te verwennen met mijn eigen handen. Nu was dit ook wel mijn eigen schuld, ik had hem uitgedaagd, maar toch. Ik durfde te wedden dat het voor Harry ook fijner was als ik degene was die hem liet kreunen. Alleen moest ik nu machteloos toe hij zijn handen over zijn lichaam liet glijden en zijn broek losmaakte, in het proces kwam gelijk zijn boxer mee. Klaaglijke geluiden rolden over mijn lippen toen hij met zichzelf bezig ging en ik trok hard aan de riem om mijn polsen in de hoop los te komen, maar het ding bewoog voor geen centimeter mee. Ik smeekte hem zacht om op te houden, of me hem in ieder geval te laten helpen, want ik werd gestoord van gewoon toe kijken. Harry was echt prachtig en als hij me wilde martelen moest hij vooral zo doorgaan. Ik zuchtte opgelucht toen ik zijn handen op mijn borst voelde en knikte gretig bij zijn vraag terwijl zijn handen weer over mijn armen gleden. Liefdevol kuste ik hem terug, al was het maar kort en kwam er weer gelijk een slimme vraag van hem erna. Als ik nu tegen hem in zou gaan kreeg ik nooit wat ik van hem wilde en als ik toegaf had hij het spel om de dominantie gewonnen. Beide opties waren nou niet echt verleidelijk, maar er was toch maar een optie waar ik voor kon. "Nee, dat zal ik niet doen. Beloofd. Gewoon, alsjeblieft," probeerde ik op zachte toon en keek hem met grote smekende oogjes aan. Dit had al veel te lang geduurt en ik was het zat ondertussen. Met mijn hoofd kwam ik iets omhoog om Harry nog een kus te geven en liet daarna al mijn spieren verslappen zodat hij met me kon doen wat hij wilde, dat merkte hij vast ook. "Je bent niets verleerd, misschien heb je er juist wat dingetjes bijgeleerd. Ik zou het geen probleem vinden als je dat op mij uit wil testen," stelde ik hem zacht voor en als ik het kon was mijn hand nu over zijn rug gegleden en hadden mijn nagels heel licht over zijn huid gegleden om hem de rillingen te bezorgen. Dat ging nu niet, maar als hij toegaf hopelijk wel snel.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne.
    Na een tijdje gelopen te hebben kwamen we bij de rand van de klif aan en liet Niall zich met een zucht op een plekje met gras zakken. Ik wist maar al te goed waarom hij al snel ging zitten. Hij had last van zijn knieën, ook al was dat niet echt te merken. Hij was altijd erg goed in dit soort dingen niet laten merken, maar we wisten allemaal dat hij er last van had. Zayn liet zich naast Niall op het gras zakken en begon te tekenen. Daarna vroeg hij hoe het met Niall ging, en ik wist maar al te goed dat die vraag over zijn knie ging. Ik keek glimlachend toe hoe de twee naast elkaar zaten in het gras. Het uitzicht in deze omgeving is waanzinnig, maar ik had alleen maar oog voor de twee jongens. Ik was blij dat ik mee was gegaan met de twee jongens. Het voelt gewoon vertrouwd om bij hun te zijn. Ik keek nog enkele seconden naar de twee jongens, en liet me daarna aan de andere kant van Niall in het gras zakken, en legde mijn hoofd op zijn schouder. Ik hoofde echt niet plat geknuffeld te worden, hun aanwezigheid was al genoeg. Dit had ik misschien nog wel het meest gemist. Gewoon het bij elkaar zijn en elkaars warmte voelen, meer was niet nodig.


    How far is far

    Niall Horan
    Ik genoot enorm van de warmte, maar ook van de rust die Zayn altijd met zich meebracht. Hij was altijd de rots in de branding en de kalmte in de storm. Ik waardeerde hem dan ook enorm als aanwezigheid, zelfs als ik juist de stilte wilde laten breken. Nu was alleen niet zo'n moment en genoot ik er juist van, van de rust en de stilte, maar absoluut niet van de kou. Ik richtte me weer op de omgeving en mijn schrijfblokje met enkele regels erin. Toch kwam ik niet ver, want Liam's heerlijke warmte sloot me in vanaf de andere kant, alsof deze jongens me toch koste wat het kost warm wilden houden. Ik voelde zijn hoofd op mijn schouder en sloeg voorzichtig een arm om hem heen, die ik rustig op zijn andere schouder liet liggen. Niet meer, maar dat was in zo'n situatie niet nodig. Een kleine glimlach kwam op mijn gezicht door de liefkozingen van Zayn. Hij was er vaak wat spaarzaam in, maar het was wel duidelijk dat hij ze meende en dat gaf elke kleine aanraking extra waarde en betekenis. Ik legde mijn hoofd licht tegen zijn schouder aan en keek hoe hij een prachtig landschap tekende, dit prachtige landschap, met Liam er duidelijk in en een paar plukken wat waarschijnlijk mijn dode haar was in het gras. Nu was het inmiddels bruin,maar ik wist nog niet of ik het weer zou blonderen. Ik vond het zo ook wel best, en minder werk, maar het lag erg aan de mening van de jongens. Als die me liever blond zagen ging zo de verf er zonder twijfel weer in. Ik drukte een zacht kusje op Zayn's arm en daarna eentje op Liam's kruin,voor ik toch weer echt recht ging zitten en verder ging met schrijven, de enige manier waarop ik echt mijn gedachten kon laten gaan, deze schoonheid van het landschap kon bevatten, en mijn liefde voor mijn vrienden kon uiten.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik vond het heerlijk om Louis zo hopeloos te zien. Om hem helemaal gek te maken en hem te doen smeken. De enige reden waarom ik dit echt deed, want ik had liever gewoon dat Louis me aanraakte. Maar voordat, dat zou gebeuren, moest ik mezelf eerst bewijzen. Iets wat me volgens mij behoorlijk goed afging zo. Ik had Louis op zijn minst zo ver het woord Alsjeblieft over zijn lippen te laten vallen. Ik liet mezelf weer met rust en kwam terug boven Louis te hangen, terwijl mijn handen al over zijn armen om hoog gleden. Ik twijfelde. Ik wist wel dat het begon als grapje en uitlokking, maar ik wilde niet dat Louis echt dacht dat ik het verleerd was en ik niet meer goed genoeg was. Want een reden waarom ik altijd alles wilde en moest bewijzen, was toch wel omdat ik altijd nog behoorlijk onzeker was. Ik kust Louis zacht, die me er langzaam van overtuigde dat ik alles nog in me had. Ik beet over op mijn lip en keek de smekende jongen onder me bedenkelijk aan, waarna ik toch vel mijn lippen op die van hem drukte en de riem om zijn polsen los te maken. Het spelen was klaar. Het enige wat ik nu echt nog wilde was van Louis genieten. Hem laten voelen hoe erg ik hem gemist had. Ik trok de riem los en gooide deze ergens ver weg in de kamer, wetend dat Louis anders zo degene kon zijn die mij opeens vast bond. Mijn vingers streken zachtjes over zijn nu losse polsen, om het een beetje goed te maken. Misschien had ik ze toch wat te strak gedaan. Mijn lippen plekte tegen die van hem aan en ik hoopte maar dat we nu gewoon echt konden gaan genieten. De strijd was leuk, maar dit was gewoon te lang geleden. Straks, als we weer wat gewent van elkaar waren konden de de echte trucdoos uit de kast worden getrokken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik.

    Liam besluit te gaan zitten en daarmee pruil ik lichtjes, niet exht Iiets voor mij, maar hier in de rust, met mijn tekenblok, potloden, boeken en, niet te vergeten, sigaretten ben ik helemaal in mijn element. Het zachte gebries van de zee en de wind werkt alleen maar inspirerend, de ademhaling van de jongens rustgevend. Na de grove lijnen, het tekenen van dr vormen, het iets meer bijzetten en het aanbrengen van de meer opvallende details begin ik met het inbrengen van de schaduwen. Een klein beetje aandacht naar Niall komt er ergens tussendooor en hij drukt een kusje op mijn arm. Van achyeren zoek ik ook nig Liam's hand - al gaat daf even lastig - om met een kneepje toch te laten weten dst ik hem niet vergeten ben. Daarna rixjt ik me toch weer op de tekening. Ben ik ook een stuk verder met de schaduwen en druk ik de zoveelste sigaret uit, dan kijk ik even naar de twee jonge mannen, mijn mannen. "Bedankt dat jullie mee zijn," zeg ik zaxhtjes. Eerst had ik er niet ziveel vertrouwen en vooral zin in, maar nu begint mijn blik op dit hele uitje op te klaren. Ik begin zelfs te genieten. Rust en vier geweldige personen, die ook om jou geven. Wat wil je nog meer?


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    Het was nu wel echt het breekpunt voor mij, het was te lang geleden en ik kon nog niet zo lang standhouden. En deze hele vakantie draaide erom dat we elkaar weer konden aanraken op manieren die in het openbaar niet gingen, wat ik dus niet kon doen. Toen Harry over me heen kwam hangen smeekte ik hem zacht om me los te maken. Hij mocht al doen met me wat hij wilde, dan kon hij op zijn minst dit ook wat gemakkelijker voor mij maken, dacht ik zo. Ik kon voelen dat hij aan het twijfelen was, wat ik wel begreep. Ik wist immers waarom de jongen zo competitief was en zichzelf zo graag bewees. Meestal hield ik daar rekening mee en probeerde het te ontwijken, maar in dit geval mocht het een beetje. Met alle liefde kuste ik hem terug en deed mijn best hem ervan te overtuigen dat hij niets was verleerd, wat ook zo was. Harry was precies zoals ik me herinnerde, misschien zelfs beter, maar omdat het al een tijdje geleden was kon ik moeilijk vergelijken. Het enige dat ik wist was dat ik het geweldig vond en hem heel erg had gemist. Ik zag zijn bedenkelijke blik, maar had er wel goede hoop in omdat hij me gelijk daarna fel kuste. Die hoop was gegrond, ik voelde zijn handen bij mijn polsen die de riem losmaakten en mij mijn vrijheid weer teruggaven. Het was slim van hem om de riem weg te gooien, hij had het nog wel goed in zijn geheugen zitten hoe graag ik zijn eigen wapens tegen hem gebruikte. Langzaam bracht ik mijn handen weer omlaag en glimlachte tegen zijn lippen aan door zijn vingers die over mijn polsen streken terwijl ik mijn shirt erder uit deed en ergens heen gooide. Mijn polsen deden niet echt pijn, maar dit was prettig. Ik trok terug uit de kus en aaide zachtjes over zijn wang. "Je weet dat ik het niet meende, toch? Je bent geweldig op elk denkbaar vlak," verzekerde ik hem voor mijn handen verder omlaag gingen om zijn broek en boxer verder van zijn benen af te duwen. Tot zover ik erbij kon dan, de rest moest Harry zelf doen. Mijn vingers gleden over zijn borst en als lichte wraak voor net kneep ik zacht in zijn tepels, om onschuldig naar hem te grijnzen. Ik haakte mijn vingers gewoon weer door zijn krullen heen en drukte mijn lippen op de zijne. De korte hulpeloosheid was fijn geweest, maar ik wilde nu ook wel aan het echte werk beginnen. Ik drukte mijn heupen omhoog tegen die van hem, als stille vraag of hij mij van mijn laatste kleren wilde ontdoen, want ik had geen zin om zelf de kus daarvoor te moeten onderbreken.


    Because I love him, do I need another reason?

    Niall Horan
    Zayn was echt de liefste ooit, en het minst pushy. Misschien kwam dit ook omdat hij hier ook nog niet helemaal comfortabel mee was, al was het om een andere reden. Toch kroop ik 's nachts graag om Harry heen, gewoon omdat wij in elkaar klikten als puzzelstukjes, als we eenmaal op het punt waren dat hij stopte met proberen en we gewoon konden knuffelen, zonder een enkele sexuele of sensuele handeling. Het duurde vaak een tijdje voor dat lukte, maar hopelijk ging het vannacht goed omdat hij zich had uitgeleefd op Louis. Soms maakten de anderen wel grappen daarover, maar ik ging hem er echt niet minder om knuffelen. Ik knuffelde graag mensen en zeker als ik sliep, en Harry paste op een of andere manier perfect, ondanks dat ik een kleine opdonder was en hij een dunne lange bonenstaak. Ondanks dat we overdag niet altijd even close waren, zeker niet zo close als hij en Louis, al hield ik van iedereen evenveel, ik waardeerde wel elke jongen op zijn eigen manier. Zayn's woorden deden me een beetje blozen en ik drukte een kusje op zijn arm. "Ik ben blij om bij jou en Liam te zijn. Boo en Haz missen echt iets, terwijl ze ergens in het huis aan het neuken zijn." mompelde ik wat in gedachten voor ik toch even mijn ogen sloot en wat meet tegen de jongen met het zwarte haar aan leunde. Ik hing ook graag in Liam's armen, maar hij was nu eenmaal niet zo heerlijk warm als Zayn. "Ik hou van jullie." beloofde ik zacht. Liefde was namelijk niet echt een emotie, het was een gevoel en een belofte, een belofte die ik nooit zou willen en kunnen breken.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 19:18 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het was zo stom. Na zoveel jaar was ik nog altijd onzeker rond mijn vriendjes. Waarschijnlijk kwam dit door het feit dat we elkaar met zijn alle deelden. Ik was gewoon bang dat ze mij het minst leuk vonden. Dat ik het slechts was in bed of het lelijkst. Zelf had ik absoluut geen voorkeur voor een van de jongens, maar had wel dingen die ik liever deed met de ene dan met de andere. Maar ik dacht wel dat iedereen dat had. En ondanks dat Louis het als grapje bedoeld had om me uit te lokken, was het toch dieper bij me binnen gekomen dan ik wilde. De reden dat ik nu twijfelde of ik hem wel los moest maken. Het was misschien raar, maar ik dacht echt dat dit invloed kon hebben op hoe Louis over me dacht. Maar de drang om zijn handen over mijn lichaam te voelen en om dit moment echt samen te delen was groter en deed me de riem losmaken. Ik zette alles van me af en kuste Louis liefdevol. Mijn vingers gleden even over zijn polsen, maar uiteindelijk toch naar zijn nek. Onzeker keek ik op toen Louis de kus stopten en was bang dat ik toch de verkeerde beslissing had genomen. Hoe dominant ik net was, hoe onzeker nu. Iets wat achteraf nergens voor nodig hoefde te zijn. Met een rode blos, verstopte ik mijn gezicht in Louis zijn nek. Het was klaar nu. Dit was het moment dat we alleen nog maar van elkaar zouden gaan genieten en niet meer zouden nadenken. Ik voelde Louis handen over mijn lichaam en zetten mijn lippen kort tegen zijn sleutelbeen, waarna ik weer wat omhoog kwam. Ik hielp hem door mijn broek helemaal uit te schoppen, al moest ik deze actie even staken door het gevoel dat Louis me gaf door zacht in mijn tepels te knijpen. Mijn rug holde iets en een vage kreun rolde over mijn lippen. Ik wist dat ik heel dat vastbind geintje dubbel zo hard terug ging krijgen en dit was daar nog maar het begin van. Ik schopte mijn broek helemaal uit, voordat ik aan mijn haren terug werd getrokken. Maar ik kon niets anders dan gewillig terug kussen, terwijl mijn handen over zijn bovenlichaam gleden, richting zijn onderlichaam, die nu gevaarlijk tegen die van mij drukten. Het was alleen niet heel fijn zo met al dat stof ertussen, dus besloot ik daar maar verandering in te brengen. speels beet ik op Louis' onderlip, terwijl ik behendig de knoop van zijn broek openmaakte en zijn broek en boxer naar beneden sjorde tot zover dat kon. Mijn duimen bleven rond zijn liezen cirkelen, terwijl ik zachtjes tegen hem op begon te rijden. Nu het huid op huid was, voelde alles meteen een stuk intenser en maakte dat ik nu toch wel echt opgewonden begon te worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Harry was echt geweldig, hij zag dat zelf alleen niet. Dat was zwaar zonde, want als hij het door zou krijgen hoefde hij nooit meer zo onzeker hoeven te zijn. Ik probeerde hem ervan te overtuigen dat hij zich nergens zorgen over hoefde te maken, ik meende niet wat ik eerder tegen hem had gezegd. Dat was alleen om hem op te jutten omdat ik het fijn vond als hij zo de leiding nam. Ik glimlachte om zijn rode wangen en aaide kort en liefdevol door zijn krullen. Het was schattig hoe hij na al die tijd nog steeds bloosde als iemand hem een compliment gaf, ik maakte ook graag zeker dat hij zich geliefd voelde, net als bij anderen. Harry had gewoon dat extra beetje zekerheid nodig. Om hem af te leiden en eindelijk gewoon te gaan genieten gleden mijn handen af naar zijn kont en duwde het overige van zijn kleding van zijn benen af, die hij gelukkig zelf verder uitdeed, daar kon ik namelijk echt niet bij. Zelfs al stokte hij ergens halverwege door mijn actie. Ik grijnsde breed om de kreun die hij liet horen en zijn rug die zijn licht holde. Hij reageerde altijd zo prachtig op aanrakingen. Ik was daar gevoeliger voor dan Harry, maar dat nam niet weg dat het leuk was om te zien. Zodra hij zijn broek helemaal uit had trok ik hem zachtjes weer naar me toe aan zijn haren om mijn lippen op de zijne te drukken. Ik had mijn heupen tegen die van hem aan geduwd en die hint leek hij te begrijpen. Zijn handen gingen in ieder geval de goede kant op. Een grijns verscheen op mijn gezicht toen ik zijn tanden in mijn onderlip voelde en tegelijkertijd zijn handen die mijn broek losmaakten. Uiteindelijk trapte ik zelf de kleding verder uit en bleef hem dicht tegen me aan houden. Ik kreunde tegen zijn lippen aan door zijn vingers bij mijn liezen en zijn heupen die over de mijne heen schuurden. Nu we konden doen wat we wilden werd ik licht ongeduldig en nam ik met dit plagerige gedoe geen genoegen meer. Ik trok terug uit de kus en plukte aan zijn haren. "Laat me maar zien waar jij het beste in bent, Harry. Maak me gek," fluisterde ik voor ik met mijn tanden aan zijn kaak nipte. Hij wist genoeg van mijn zwakke plekken ondertussen om dat voor elkaar te krijgen, en goed ook. Mijn handen gleden af naar zijn schouders waar ik licht mijn nagels in zette en bleef hem kusjes tegen zijn kaak en hals aan geven, wachtend tot hij weer goed de leiding zou nemen, zoals hij altijd deed.


    Because I love him, do I need another reason?

    Harry Stlyles
    Ik was opeens redelijk uit mijn doen door al dat vastbinden, losmaken en al die spelletjes. Ik snapte dondersgoed dat het was om me uit te lokken en zo was ik er ook mee omgegaan, maar het kwam af en toe net iets dieper binnen dan zou moeten. Gelukkig hielp Louis me uitstekend om de draad weer op te pakken en zelf er weer bovenop te helpen. Dit was niet het moment om te gaan liggen twijfelen en onzeker te zijn. Dit was het moment dat ik eindelijk weer eens verenigd was met een van mijn schatjes en we niets anders deden dan van elkaar genieten. En dat deden we zeker. Kleding die uitging, vingers die elkaar lichaam streelde en lippen die elkaar kuste. Het was opeens een stuk gepassioneerder dan net en dat vond ik wel fijn. Helemaal omdat het me niet enkel en alleen om de seks ging nu. Ik was gewoon heel blij Louis weer echt bij me te hebben. Dat daar altijd seks van kwam, was mooi meegenomen en niet mij fout. Het gebeurde nu aanmaal vaker dat ik altijd naakt belanden met Louis, dan met een van de andere jongens. Maak scheurde onze lichamen tegen elkaar en was het tijd om de leiding weer te nemen. Iets waar Louis dan ook duidelijk om vroeg. Ik rekte mijn nek iets bij zijn lippen die mijn kaak kuste en schoof wat beter op hem, zodat onze erecties goed op elkaar afgestemd weren. 'Je wilt te graag.' Hijgde ik zachtjes in Louis oor, terwijl ik mijn hand om beide onze erectie sloot en onze zo beide, tegen elkaar aan, tergend langzaam begon af te treken. Mijn lippen beroerde de huid net onder zijn oor en ik kreunde zachtjes, maar net hard genoeg voor hem om het te horen. 'B of T?' Een ding was makkelijk, alles was bespreekbaar tussen ons. Zo ook of hij nu bottom of top wilde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Dit was zoveel fijner dan met stof die onze aanrakingen belemmerden. Harry's warmte tegen mijn huid was heerlijk en deed me naar meer en meer van hem snakken. Ik had me aan zijn schouders vastgeklampt alsof hij een reddingsboei was en langzamerhand begon ik ook wel naar meer te verlangen dan alleen strelingen. Het ging me niet alleen daarom, absoluut niet zelfs. Ik was dol op de jongen en hield zielsveel van hem en de anderen, maar het was ook fijn om me weer eens lichamelijk af te kunnen reageren en Harry was daar nou eenmaal meer voor in. Zo reageerde ik me vaak af, dan werd de druk van het management en alles gewoon te hoog, dan begon ik iedereen af te snauwen tot ik weer wat stoom af kon blazen en relaxen. Dit hielp prima om te kunnen ontspannen. Zacht wees ik hem er subtiel op de leiding weer te nemen, dat was volgens mij voor ons beide het prettigst. Hoewel ik normaal zeker de brutaalste en dominantste van ons vijven was, was dat hier een omgekeerde wereld. Hier had ik veel liever dat iemand de controle over mij had, ik kon niet goed uitleggen waarom maar Harry begreep dat wel. Ik kuste zacht langs zijn kaak en kon geen kreun binnenhouden toen hij verschoof om beter te liggen. Ik grijnsde licht om zijn woorden, maar die verdween gelijk toen ik zijn hand voelde en naar adem hapte. "Harry," klaagde ik zacht, hij ging veel te langzaam en dat wist hij ook. Mijn nagels groeven dieper in zijn huid voor meer houvast en mijn heupen volgden automatisch zijn bewegingen in de hoop meer te krijgen dan dit. Meerdere kreunen begonnen over mijn lippen te rollen en ik beet weer op mijn lip om mezelf wat te dempen, ook al maakte het maar weinig uit. De enigen die ons konden horen vertrouwde ik volledig. "Bottom, alsjeblieft," smeekte ik hem stilletjes. Mijn blik gleed langzaam af naar tussen ons in. Het was belachelijk dat Harry's hand groot genoeg was voor ons beiden, de jongen had echt absurd grote handen, zeker in vergelijking met mij, maar op dit moment klaagde ik niet. Ik liet mijn hand naar de zijne toe glijden en begeleidde die met enige tegenzin weg, verder naar beneden naar mijn kont toe. Mijn geduld was sowieso al weinig, maar het was nu echt bijna op en het enige wat ik nog van hem verlangde is dat hij me nam zonder genade. Hij wist wat ik wilde en hopelijk voor hem gaf hij daar gehoor aan, want ik had er ook nog een handje van om hem te plagen tot hij smeekte.


    Because I love him, do I need another reason?

    Harry Styles
    Het kon niet anders dat Louis en ik elkaar meteen hadden opgezocht en na nog geen half uur na aankomst al naakt op elkaar lagen. Het was behoorlijk voorspelbaar geweest al had ik het van tevoren niet zien aankomen. Zelfs niet nadat dit eigenlijk altijd het geval was. Louis en ik waren nu eenmaal wat meer op intiem lichamelijk contact gesteld dan de rest. En om even stoom af te blazen was seks gewoon de ultieme oplossing. En stoom afblazen moest ik zeker. Nog heel onschuldig begon ik ons beide langzaam te bevredigen en kuste ik zijn huid. Iets wat Louis allemaal alleen maar ontzettend prettig leek te vinden.
    Ondanks dat ik de vraag eigenlijk nie hoefde te stellen, deed ik het toch. Vaak was ik top van ons twee, behalve als ik degene was die anders wilde, want die dagen had ik ook. Maar nu vond ik het wel fijn om de leiding te hebben. Al was het Louis die aandrong en mijn hand al naar beneden duwde. Ik liet onze erecties los en liet mijn hand naar zijn achterwerk duwen, tot ik een idee kreeg. Zonder pardon kroop ik van Louis af en in mijn blote kont trippelde ik naar mijn tas, die ik meteen lee kieperde op de vloer. Tussen al mijn rotzooi, viste ik een flesje glijdmiddel vandaan. Het was te lang geleden om die zonder prettig te laten verlopen. Of Louis moest ik de tussentijd stiekem achter mijn rug wilde avontuurtjes hebben beleeft met een van de andere, maar zover ik wist was dat niet het geval. Want meestal wist iedereen et van elkaar. Zo wist de rest nu ook gewoon wat wij aan het doen waren, zonder dat ze ons gezien of gehoord hadden. Met het flesje in mijn hand, kroop ik weer op bed, maar dit keer ging ik op mijn knieën tussen Louis benen inzitten en trok ik hem zonder pardon aan zijn knieholtes, met zijn kont op mijn bovenbenen. Ik boog me voorover, maar kwam niet verder met mijn lippen dan zijn borstkas, die ik dan ook zachtjes kuste. Speels zoog ik even aan zijn tepel, terwijl ik mijn vingers insmeerde met glijdmiddel. Het koude goedje, verspreed ik netjes over zijn inging, waarna ik zonder wat te zeggen mijn middelvinger bij hem naar binnen duwde, terwijl ik tegelijkertijd zachtjes op zijn tepel beet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Met iemand met het geduld zoals ik dat had viel het te verwachten dat ik dit al snel zat werd, dat had iedereen kunnen zien aankomen. Langzaam liet ik mijn hand naar de zijne glijden en drukte hem even tegen zijn pols om te laten weten dat hij los moest laten. Gelukkig deed Harry dat ook snel en kon ik zijn hand verder naar beneden drukken, wetende dat hij de hint heel goed begreep maar gewoon niks deed. Gefrustreerd keek ik naar hem op en pruilde, hij wist heel goed hoe frustrerend het was om te moeten wachten terwijl je het zo graag wilde. Verbaasd volgde ik zijn bewegingen toen hij van me af kroop en wegliep van het bed zonder iets te zeggen, al leek het er niet op dat hij bij me weg ging. Dat was beter voor hem, want ik had het hem niet vergeven. In de tussentijd genoot ik maar van het uitzicht dat ik op hem had en lachte zacht om de tas die hij zonder pardon leegschudde. Harry was ook wel een apart type, maar ik hield an hem en zelf was ik nou ook niet bepaald normaal. Mijn ogen begonnen te glinsteren toen ik zag waarnaar hij had gezocht. Ik had er niet eens over nagedacht en dat hij dat wel had gedaan ging me flink wat pijn en ongemakkelijkheid besparen, waar ik hem dankbaar voor was. Ik verwachtte dat hij weer gewoon bij me kwam liggen, dus was het nog best een verrassing toen hij dat niet deed nadat hij weer bij me op bed was gekomen en me zomaar naar toe trok. Een zachte piep rolde over mijn lippen maar ik vlocht wel gelijk mijn vingers door zijn haar zodra hij half boven me hing. Genietend van zijn lippen op mijn borst aaide ik door zijn haren, waar ik in een reflex aan trok en kreunde door zijn actie. Hij gaf me niet eens tijd om ervan te bekomen want op hetzelfde moment voelde ik zijn vingers het koude glijmiddel verspreiden en kort daarna voelde ik al een van zijn vingers in me. Ik sloot mijn ogen en kreunde zonder enige vorm van dempen terwijl ik mijn best deed te ontspannen om zijn vinger heen, dat zou een stuk makkelijker voor ons beide zijn. Genadeloos trok ik aan zijn haar toen ik zijn tanden voelde, maar absoluut niet om hem te laten stoppen. "Harry, kom alsjeblieft in beweging. Ik kan het aan, anders draai ik door," gromde ik zacht en bewoog mijn heupen iets verder naar hem toe in de hoop dat het iets zou veroorzaken. Niet erg veel, maar hopelijk had hij in ieder geval iets van genade in zich om dit voor me te doen. Hij wist dat ik er geen enkel probleem mee zou hebben om hem andersom die dienst ook te bewijzen.


    Because I love him, do I need another reason?