• Naar het idee van Sucre. Dit topic is al eerder gestart




    One Direction in een immens populaire boyband, zowel op het podium als op internet en in de roddelbladen. Het lijken allemaal normale brave jongens die hun levensdromen zien uitkomen, maar ze willen ook nog gewoon jongens blijven. Vooral door de paparazzi is dit nog wel eens flink lastig omdat elk klein dingetje, elke trip om samen boodschappen te doen, iedere kleine aanraking op het podium, iedere blik onderling wordt uitgeplozen om er iets achter te vinden. Het lijken allemaal maar sterke verhalen en moeilijk te onderbouwen fantasieën, maar wat als het echt zo is. Wat als al die kleine liefkozingen op het podium wel iets betekenen? Achter de schermen is het namelijk wel iets anders dan wanneer er ogen op hem gericht zijn. Dan kunnen ze niet van elkaar afblijven, zowel vriendschappelijk als veel meer dan dat. Zeker als ze alleen in hun grote huis zijn, met iemand die ze lastig valt, gebeuren er dingen die nooit het daglicht zullen mogen verdragen. Dat zou namelijk wel eens het einde van hun carrière kunnen betekenen als men erachter komt dat de jongens in het huis allemaal met elkaar gaan in een spel vol liefde, spanningen, geheimen en jaloezie.

    • Rollen •
    De jongens:
    • Niall Horan • C_A_L_M_
    • Zayn Malik • Tethys
    • Liam Payne • PaynIinson
    • Harry Styles • Sucre
    • Louis Tomlinson • Skeloutons

    Extra's:
    • •
    • •


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: De jongens moeten zich op de achtergrond houden, dus hand in hand lopen gaat gewoon niet, of ze krijgen enorme problemen met de pers, hun familie en hun management. Uitkomen als gay is misschien nog wel het minste van hun zorgen. Ook is het juist de bedoeling dat ze niet elke avond met dezelfde uit de band het bed in duiken en ze ook wel eens zullen moeten delen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Respecteer de keuzes van de andere spelers en ga je zelf niet lopen opdringen.
    • Alleen C_A_L_M_ of Sucre maken nieuwe topics aan

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    • Het Begin •
    Om de rumoeren die langzaam op beginnen te komen, heeft het management besloten de jongens elk naar een totaal andere plek op vakantie te sturen met een duidelijke taak: Wordt bezopen en naai een paar meiden. De jongens hebben alleen hele andere ideeën erover, en zouden liever gewoon een tijdje samen zijn zonder zorgen om wat dan ook. Stiekem hebben ze zelf allemaal een vliegticket gekocht om vanaf hun officiële vakantielocatie, naar het rustige eiland Orkney voor de noordkust van Schotland, waar ze een huisje hebben gehuurd. Het enige wat dan nog moet gebeuren is weg sneaken van de beveiligers en fans. Als de vliegtuigen eenmaal op hun weg zijn naar de plek van bestemming, zal de rust weerkeren... Of in elk geval zolang ze hun telefoons uit laten en grotendeels binnen blijven, maar het gaat om het idee.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 11:36 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Als Louis eenmaal zin had, kon je hem maar beter meteen geven wat hij wilde. Dat bespaarde een hoop moeite en gezeur. De reden dat ik meewerkte toen hij me aanzetten onze erecties los te laten en aan het echte werk te beginnen. Maar voor we dat deden, moest ik eerst maatregelen treffen. Iets waardoor ik op moest staan en mijn tas moest doorzoeken. Al vond ik dat al snel teveel werk en kieperde ik het ding gewoon leeg op de vloer. Opruimen kwam later wel. Ik hoorde Louis lachen en wist dat ik waarschijnlijk weer iets abnormaals had gedaan hiermee. Het kon me enkel weinig schelen. Een beetje gek zijn mocht. Ik hobbelde snel weer terug, nadat ik de glijmiddel die ik zocht, had gevonden en ging er maar meteen goed voor zitten. Ik kuste Louis zijn borst, terwijl ik mijn vingers insmeerde en Louis klaar maakte voor het echte werk. Al kon ik het niet laten uiteindelijk eerst mijn vinger nog even bij hem naar binnen te duwen. Gewoon om even te kijken hoe opgerekt hij nog was. Mijn hoofd klapte naar achter, op het moment dat Louis hard aan mijn haren trok en nauw keek ik hem aan terwijl ik even gromde. Ik trok mijn vinger uit hem en kwam overeind. 'Dus jij wilt geneukt worden?' Mijn handen gleden over zijn borstkas en ik draaide voor straf zijn tepels speels, maar toch zachtjes een keer rond. 'Hard? Snel? Diep? Met het Glijmiddel dat nog op mijn hand zat, smeerde ik mijn lid in, waarna ik mijn handen naar Louis zijn billen bracht en deze uit elkaar trok. 'Het is inderdaad tijd om door te draaien Pumpkin.' Hijgde ik zachtjes, waarna ik mezelf in een keer bij hem naar binnen duwde. Het was zijn eigen schuld. Hij had er om gevraagd. Een verlossende kreun viel over mijn lippen en mijn nagels pinde zich in zijn achterwerk, terwijl mijn hoofd in mijn nek hing. Ik was bijna vergeten hoe overweldigend dit gevoel kon zijn. Ik zat in een keer goed, maar voelde de druk op mijn lid enorm, omdat Louis nogal strak was. De reden dat ik hem eerst even bij liet komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Het was echt weer iets voor Harry om zijn tas doodleuk leeg te gooien in plaats van erin te zoeken en alles netjes achter te laten, waarom ik zacht moest lachen. Als hij het straks maar opruimde was het best, want wat voor verschrikkelijke sloddervos ik ook was, we hoefden de komende tijd echt niet in de puinzooi te leven. Gelukkig kwam hij al snel terug, op dit moment kon ik niet erg lang zonder hem. Ik had te lang zonder hem en de anderen gemoeten en daarbij had ik hem sowieso nu heel erg nodig. Ik genoot ontzettend van zijn lippen op mijn borst maar sidderde toch wel door het koude spul op mijn huid. Toen hij een vinger bij me naar binnen bracht verloor ik mezelf bijna en trok onbedoeld hard aan zijn haar. Het was niet mijn bedoeling hem ooit pijn te doen, maar dit was gewoon een relex waar ik niets aan doen door de onverwachte aanraking. Enigszins angstig door zijn blik en gegrom verschoof ik wat ongemakkelijk, het was zeker niet prettig dat hij plots zijn vinger weghaalde. Twijfelachtig knikte ik bij zijn vraag en maakte een pijnlijk geluidje toen hij aan mijn tepels draaide. Weer knikte ik en slikte toen Harry zichzelf voorbereidde, waarna hij zijn handen naar mijn kont bracht. Ik zette me schrap voor hem en kromde mijn rug op een hele onnatuurlijke manier omdat hij in een keer bij me naar binnen kwam, en niet bepaald zacht. Pijnlijke kreunen rolden over mijn lippen en ik had mijn ogen dichtgeknepen, ondanks het glijmiddel deed dit nog steeds flink pijn zonder echte voorbereiding. Ik kon niet geloven dat ik was vergeten hoe groot Harry was, maar daar werd ik nu iets te veel aan herinnerd. Mijn handen grepen in de lakens voor houvast terwijl ik mijn best deed om te ontspannen en aan hem te wennen. "God, Harry. Fuck, je bent groot," bracht ik met moeite uit tussen mijn zware ademhaling door, voor ik mijn ogen langzaam opende en hem nog met een beetje aanwezige pijn aan. Stukje bij beetje raakte ik aan hem gewend en ik hoopte heel erg dat hij zou wachten tot ik hem aankon, want anders ging dit absoluut niet fijn zijn. Na nog een korte tijd leek het te gaan en stak ik een hand uit richting zijn gezicht, ik wilde hem zo dichtbij mogelijk hebben en hem kunnen zoenen terwijl we dit deden. Dat kleine beetje tederheid ging niemand kwaad doen en het was alleen maar fijn na al die tijd, vond ik dan.


    Because I love him, do I need another reason?

    Harry Styles
    Heel even ging alles los. Zodra Louis aan mijn haar trok en ik de iets beangstige blik in zijn ogen zag, moest ik het gewoon even waarmaken. De reden dat ik zijn tepels zachtjes wat omdraaide, maar de jongen onder me toch pijnlijk kreunde. Snel liet ik ze los en streek ik er even liefelijk overheen, waarna ik mijn haden toch weer naar over moest brengen om mezelf in te smeren met glijdmiddel. Zonder zou het veelte stroef zijn en zou Louis openscheuren waarschijnlijk. Iets waar niemand ik zat te wachten. Ik trok zijn achterwerk uit elkaar en zetten mijn top tegen zijn ingang, waarna ik misschien iets te enthousiast in een keer naar binnen ketste. Het was niet expres en ik wilde Louis al helemaal geen pijn doen, het was gewoon een beetje ondoordacht, zoals ik wel vaker had. Meteen begon ik sorry te piepen en kon ik mezelf nog net tegenhouden niet terug te trekken. Doodstil bleef ik zitten, totdat Louis zijn gezicht weer iets normaler trok. Zachtjes gleden mijn handen over zijn borstkas, in de hoop hem iets te laten ontspannen. 'Sorry, dat was ik zelf ook even vergeten.' Schuldbewust kijk ik hem aan, als hij uiteindelijk moeizaam zijn ogen opend. Ik voelde me behoorlijk schuldig. De reden dat ik net zo lang bleef wachten totdat het waar wat met de jongen onder me ging en hij was bekomen van de pijn. De enge reden waarom ik uiteindelijk bewoog, was om naar hem toe te buigen op het moment dat zijn hand naar mijn gezicht rijkte. Voorzichtig kust ik zijn lippen, terwijl ik zijn wang streek. Ik had het echt niet zo bedoeld. De enige pijn die ik Louis wilde bezorgen was morgen kontpijn, omdat de seks zo goed was geweest. Niet dit. Zachtjes bleef ik Louis kussen, terwijl ik een keer tergend langzaam met mijn heupen rolde, om te kijken of Louis het al aankon. Zo niet, zouden we de rollen omdraaien, want dan had ik het waarschijnlijk verpest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Het zou zelfs zonder voorbereiding prima zijn gegaan als Harry maar rustig aan zou doen. Natuurlijk was dat niet het geval, die jongen was soms nog impulsiever dan ik. Hij dacht niet na over de gevolgen van zijn acties en kwam er pas achter als het te laat was. Door die impulsiviteit greep ik nu naar de lakens en deed er alles aan om de pijn van het teveel in een keer oprekken tegen te gaan. Ik glimlachte week door de pijn heen om al zijn verontschuldigingen en ik schudde mijn hoofd. Ik verweet het Harry niet, dit kon nou eenmaal gebeuren en het was niet bepaald leuk, maar daar hoefde hij zich niet zo schuldig om te voelen. Zacht klaagde ik erover dat hij zo groot was, al was dat altijd een zegen als ik eenmaal gewend was. De enige die echt aan hem kon tippen was Liam, al had iedereen zo zijn manier om me gek te maken. Ik legde mijn hand op een van de zijne die over mijn borst gleden, het was lief dat hij zo probeerde te helpen, maar hij leidde me vooral af. Dat was ook zeer gewenst, al moest ik me erop focussen te relaxen. "Het is oké, Harry. Geef me gewoon even," mompelde ik nadat ik mijn ogen had geopend en zijn schuldige blik zag. Ik aaide zacht over de rug van zijn hand met mijn duim terwijl ik me verder probeerde te ontspannen. Het kostte zeker wel even, want de jongen was niet niks, maar langzaam ebde de pijn weg en bleef er een heel erg vol gevoel achter. Toch maakte ik nog een pijnlijk geluidje toen hij naar me toe bewoog, ook al wilde ik graag dat hij dichterbij kwam. Liefdevol kuste ik hem terug en gleed met mijn handen naar de achterkant van zijn nek, waar ik mijn vingers zacht door zijn krullen liet glijden. Ik kreunde in de kus toen hij een keer met zijn heupen rolde. Het deed nog wat pijn, maar het genot overstemde het en ik vond dat het genoeg was. Ik knikte heel lichtjes zodat ik de kus niet verbrak maar Harry het we zou merken om hem toestemming te geven in beweging te komen. Hij kende mijn lichaam goed genoeg om ervoor te zorgen dat het genot bleef overstemmen en de pijn uiteindelijk volledig verdween. Daar vertrouwde ik hem op. Ik ging ook absoluut niet proberen in te houden of stil te blijven, nu kon het eindelijk een keer en dan liet ik mezelf compleet gaan.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 16:54 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Harry Styles
    Dat ik vaak wel wat impulsief was, was van me bekend en dat wist ik zelf ook. Ik de vlaag van verlangen had ik absoluut niet nagedacht en bedacht me pas, nadat ik zonder pardon mezelf in Louis had geparkeerd, dat ik het wat rustiger aan moest doen. Maar het was al te laat. Ik had de schade al aangericht en Louis pijn gedaan. En hoe. De jongen lag helemaal verkrampt in de lakens en meteen begon ik mezelf haast in paniek te verondschuldigen. Hij moest begrijpen dat ik het niet expres had gedaan. Maar Louis schudden wat krampachtig zijn hoofd als weerwoord. Om het een beetje goed te maken, wreef ik zachtjes en soepel met mijn handen over zijn borst, maar ook dat werd min of meer de kop in gedrukt. Ik keerde mijn hand om in die van hem en kneep er zachtjes in. Ik wilde echt bijna terugtrekken en het laten, tot Louis zijn hand richting mijn gezicht bracht. Voorzichtig boog ik me voorover, maar zelfs dat deed de jongen moeilijk kreunen. Ik had het echt goed verknald. Zachtjes kust ik hem. Ik liet zijn hand los en bracht deze naar zijn wang, die ik liefdevol streelde. Louis leek wat te ontspannen en heel voorzichtig en rustig, rolde ik een keer met mijn heupen. Als dit nog teveel pijn zou doen was het klaar. Ik wilde Louis helemaal geen pijn doen. Dan liet ik gewoon eerst Liam over hem heengaan, zodat hij genoeg uitgehold was
    En die zich niet eens bedacht om auw te zeggen als we daarna weer seks zouden hebben. Maar gelukkig leek Louis er goed op te reageren, door zacht te kniken. 'Ik maak het goed met je. Beloofd.' Mompelde ik tegen zijn lippen aan, waarna ik hem gewoon weer liefdevol kuste. Nog altijd een beetje bang, begon ik langzaam met mijn heupen te rollen. Alles was heel rustig en beheerst. Nu nog wel. Mijn handen streelde zijn huid en mijn vingertoppen drukte wat in het vlees, zodra ik weer diep zat. Mijn lippen gleden af van zijn lippen, maar zijn kaak, naar zijn nek, waar ik bleef hangen. Precies aan de andere kant van waar al een zuigzoen zat, begon ik een nieuwe, terwijl ik onder een goede houding probeerde te zoeken, zodat het voor ons beide het fijnst was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Het was Harry's schuld niet en ik was echt niet boos op hem, ik kon nooit boos op hem zijn, wat hij ook deed. Ik vond het erg lief van hem dat hij me op mijn gemak wilde stellen en probeerde om me te laten ontspannen, maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Het enige wat hij deed was me afleiden van de pijn terwijl ik me daar juist op moest richten om te kunnen relaxen. Ik legde mijn hand op die van hem en aaide er zacht over, om licht te glimlachen toen hij zijn hand omdraade en een kneepje in de mijne gaf. Het was aan Harry te zien dat hij nog steeds twijfelde over zichzelf, dus bracht ik mijn hand richting zijn gezicht. Hij begreep het gelijk en boog naar me toe, zelfs al deed het wat pijn, het was wat ik wilde en nodig had. Zijn lippen waren namelijk een prima medicijn. Gedeeltelijk ontspande ik en humde tevreden tegen hem aan, om een kleine kreun te laten ontsnappen toen hij met zijn heupen rolde. Het voelde verbazingwekkend goed, de pijn was nog aanwezig maar stukken minder dan eerst. Ik knikte een beetje om te laten merken dat het ging en glimlachte om zijn woorden. Natuurlijk geloofde ik hem, sowieso kreeg hij het altijd voor elkaar om me geweldig te laten voelen, of dat nou met seks te maken had of niet. Ik kuste met alle plezier terug en voelde hoe Harry rustig in beweging kwam. Dat was goed, het geleidelijk aan opbouwen, dat was voor mij ook makkelijker. Zodra zijn lippen van de mijne weg bewogen liet ik mijn zachte kreunen de vrije loop en hield mijn vingers stevig door zijn haar heen gevlochten, maar ik lette goed op dat ik er niet te hard aan trok. Ik kon het alleen niet laten om er wat aan te plukken toen hij aan een nieuwe zuigzoen begon en mijn ogen vielen al snel dicht in genot. Zo rustig kon ook best fijn zijn, zo voelde ik elke centimeter afzonderlijk en dat maakte het een stuk intenser. Harry zou snel genoeg merken hoe mijn spieren verslapten onder zijn aanraking en dat ik snel meer aankon, want ik nam aan dat hij het tempo wel op wilde voeren. Daar kende ik hem goed genoeg voor en erg vond ik het niet. Zijn naam rolde meerdere keren tussen het zachte gevloek en de kreunen in door. Het voelde echt heel goed dat we dit konden doen, onszelf zijn en van elkaar houden op manieren die anders nooit konden. Ik hoopte dat het nog lang zo kon zijn, in ieder geval voor zolang als we hier waren.


    Because I love him, do I need another reason?

    Niall Horan
    Ik vond het echt heel fijn om met Zayn en Liam te kroelen, maar ik kreeg het langzaam zo koud dat zelfs zitten heel veel pijn begon te doen. Ik krabbelde met veel moeite en toch wel wat pijn op, maar als ik nu niet opstond, zou een van hun me zo moeten dragen. "Ik ga vast even naar binnen. Warme thee zetten enzo. Doen jullie boodschappen?" vroeg ik aan hen, voor ik ze allebei een moeilijke kus op hun kruin gaf, en toen zo min mogelijk strompelend richting het huisje vertrok. Ik wilde niet dat mensen zich zorgen maakten, of dat ze achter de waarheid kwamen, maar het deed wel degelijk veel pijn. Hopelijk zou een mok thee en het vuurtje de pijn doen wegzakken, en niet erger maken, zoals soms ook gebeurde. Ik kwam uiteindelijk aan bij het huisje en stapte fijn binnen."Ik ben er weer. Zayn en Liam zijn nog buiten." zei ik voor ik mijn muren liet vallen en zo mank en pijnlijk als dat ik echt was naar de bank liep, er was nu toch niemand die me zag, om daar op neer te ploffen. Ik krulde op tot een klein bolletje en trok een paar dekens over me heen. Van boven hoorde ik de bekende geluiden van Harry en Louis hoorde. Het deed me denken aan mijn eerste keer, en enige keer, maar goed. Ik was compleet bezopen geweest, maar herrinderde alles nog. Het was met Zayn geweest, zacht en lief, voor zover dat kon als je iemand nam. Hij was volgens mij nog redelijk nuchter geweest, zelfs al was ik echt weg, terwijl ik meestal een van de weinigen was die nog redelijk sober was, ondanks dat er door iedereen evenveel werd gedronken. Ik was die nacht gewoon mijn boekje te buiten gegaan. Ik wist niet of ik daar nu blij mee was of niet. Kijk, ik had vier geweldige vriendjes en eigenlijk altijd de liefde in overvloede waar ik zo naar hunkerde, maar aan de andere kant werd ik er ook heel onzeker over. Wie wilde er nu een vriendje die niets meer wilde dan knuffelde en, aangeschoten misschien af en toe, een kusje. Een vriendje die bang was om uit de kast te komen, of je zijn vriendje te noemen, en die niet eens de waarheid over belangrijk zaken durfde te vertellen. Zeker als ze er toch nog 3 hadden, die ze wel alles konden geven wat ze nodig hadden. Ik snikte zacht en krulde me nog iets verder op. Ik was gewoon een blok aan hun been, maar ze waren te lief om me af te schepen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 19:38 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik moest mezelf volledig herpakken. Helemaal omdat ik op het punt had gestaan het te stoppen. Om gewoon terug te trekken en het op een andere manier af te maken. Een beetje pijn hoorde erbij, maar dit was wel heel erg en het idee dat het mijn schuld was, kon ik niet zo goed aan. De reden dat ik mijn uiterste best deed om Louis weer een beetje op zijn gemak te stellen. En dat leek redelijk te lukken door de kus. Onze lippen plakte tegen elkaar, terwijl ik heel langzaam in beweging kwam. Ik kon opgelucht adem halen, toen de eerste kreun over Louis lippen viel, maar ik hield het zekere voor het onzekere. Langzaam begon ik met mijn heupen te rollen, terwijl mijn lippen afzakte naar Louis zijn nek. Ik vond een zuigzoen niet genoeg. Gewoon als een leuk aandenken aan nu, in plaats van alleen de spierpijn morgen die hem eraan zou herinneren. Zijn handen die zich in mijn haar klemde, spoorde me alleen maar aan en zoog nog even wat harder aan zijn huid, waarna ik langzaam en met wat druk door zijn handen weer iets omhoog kwam. Zodat ik hem aan kon kijken. Mijn ademhaling was veranderd in gehijg en mijn zachte stoten werden steeds dringender. Zachtje streelde ik zijn wang en mijn duim gleed over zijn onderlip, terwijl ik hem bewonderde. Hoe haar daar lag met gesloten ogen en de kreunen die zijn mond verlieten. Dit was veel meer dan alleen seks. Langzaam kreeg ik het gevoel terug, door het idee dat Louis geen pijn meer leek te hebben en zijn spieren onder me steeds meer ontspande. Ik bouwde het langzaam op en mijn stoten werden dieper en sneller. Bij elke stoot viel er een korte kreun over mijn lippen en werd mijn ademhaling ingenomen. Mijn nog vrij hand, verliet Louis' heup en met mijn vingertoppen streelde ik over zijn sekslijntjes. 'Wil je nu, of straks?' Heeg ik wat verhit. Als hij nu wilde, moest hij zelf ook gaan meewerken met zijn heupen, omdat ik geen houvast meer had en als hij wilde wachten kon ik hem hierna nog op allerlei manieren van van zijn erectie af laten komen. Ik wilde hem met alle liefde pijpen en des noods zou hij mij hierna nog nemen. Maar ik wilde nu vooral dat er werd gedaan wat hij het liefste wilde, omdat ik me misschien nog altijd een beetje schuldig voelde. En daarnaast verdiende hij sowieso alles wat hij maar zou wensen. Gewoon omdat het Louis was. Het was de van de weinig die waarschijnlijk alles bij me voor elkaar zou krijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Dankzij Harry voelde ik me al snel een stuk beter en ging het redelijk goed toen hij een keer probeerde zijn heupen te bewegen. Ik vond het wel erg fijn dat hij rustig aan begon, het kon altijd nog opgebouwd worden maar voor nu was rustig toch wel prettig voor mij. Het was minder dat hij de kus verbrak, al maakte het het kunnen ademhalen wel makkelijker. In deze situaties vergat ik toch vaak om adem te halen om de een of andere reden, mijn gedachtes waren er gewoon niet helemaal bij. Ik voelde hoe zijn lippen in mijn nek kwamen te liggen en met mijn handen in zijn nek hield ik hem toch wat dichterbij, want wat hij deed voelde veel te goed om niet alles van te willen. Ik was te ver weg in mijn eigen wereld om me te kunnen bedenken dat het hem wel eens zou kunnen blokkeren als hij omhoog wilde komen, maar daar vond hij zelf al wat op. Hijgend opende ik mijn ogen toen ik de strelingen over mijn wang en zijn duim over mijn onderlip voelde, om te glimlachen zodra mijn ogen de zijne hadden gevonden. Ondertussen ontspande de rest van mijn lichaam zich ook en begon dit steeds beter te voelen, wat ervoor zorgde dat de kreunen in grotere aantallen uit mijn keel kwamen en mijn nagels zich licht in zijn nek zetten. Het was zeer welkom dat hij nu constant wat sneller ging en het kostte me wat moeite voor ik genoeg adem had om Harry te kunnen antwoorden. "Nu," heeg ik. Ik wilde of kon dit niet langer uitstellen, het was te lang geleden om de kracht te hebben me in te houden. Als we langer bij elkaar waren kon dat wel, maar nu wilde ik hem gewoon, zo simpel als dat en verder wilde ik alleen maar rondhangen bij mijn jongens. Dat was niks teveel gevraagd en elk van ons verdiende die rust en liefde wanneer ze wilden, het werd helaas telkens weer van ons afgenomen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Harry Styles
    Gelukkig leek ik het niet helemaal verpest te hebben. Dat zou ik namelijk echt niet aankunnen op dit moment. Maar alles leek weer onder controle en Louis leek er steeds meer van te gaan genieten. Iets wat een hele opluchting was om te zien. Ik hield alles heel rustig en intiem. Drukte mijn lippen in zijn nek om hem nog meer te laten ontspannen, maar kon het niet laten nog een zuigzoen achter te laten. Het kon me niet schelen. Zo kon iedereen zien dat deze jongen van mij was. Oke en van de rest, maar nu was hij alleen even van mij. Al was dat meestal zo met de seks, aangezien de rest er nooit zo'n behoefte aan leek te hebben als wij twee. Wat ik echt niet snapte, want het was keer op keer heerlijk. Net als nu. Ik begon me langzaam wat meer in te spannen en hijgend kwam ik boven Louis hangen, die zijn ogen opende toe ik over zijn wang en onderlip streelde met mijn duim. Mijn andere hang gleed langzaam af naar zijn liezen en op Louis zijn teken vouwde ik mijn vingers rond zijn erectie. Ik begreep het wel. Ik had precies hetzelfde gewild in zijn situatie. Het was alleen wel dat hij nu zelf ook mee moest gaan met de bewegingen om een druk te houden, aangezien ik zijn heupen niet meer vast had. Ik streek met mijn duim speels over zijn eikel, waarna ik mijn stoten dieper en sneller begon te maken en hem op het zelfde tempo af begon te trekken. 'God, ik wil dat je straks zo hard voor me
    Komt.' Geef ik kreunend. Mijn hand klemde achter zijn nek, voor een betere houvast en mijn lippen schuurde langs die van hem, zonder hen echt te kussen. Iets wat ik niet meer aankon, zonder te bezwijken aan zuurstof tekort. Want die had ik op dit moment hard nodig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''