• Based on The 100. Echter hoef je de serie natuurlijk niet te kennen om mee te doen!

    Het is 2187. De wereld heeft zijn ondergang honderd jaar geleden gehad. Toen er een nucleaire oorlog uitbrak hebben verschillende onderduikers van verschillende landen besloten de ruimte in te gaan en daar te wachten tot de Aarde terug leefbaar is.
    Terwijl het leven in het ruimtestation (De Ark genaamd) doorgaat begint de Aarde zich te herstellen. Echter gebeurd er van alles in de Ark en misdrijven gaan vaak gepaard met de doodstraf. Echter worden jongeren opgesloten in cellen die zich in de Ark bevinden.
    Wanneer de raad het er over eens is dat er gekeken moet worden of de Aarde terug leefbaar is, besluiten ze de gevangen jongeren naar de Aarde te sturen, ze te laten kijken of het leefbaar is. Ieder van de jongeren krijgt een ijzeren armband om. Deze laat weten aan de Ark of ze nog in leven zijn en of het veilig genoeg is om terug te keren naar de Aarde, en hier een nieuwe samenleving te starten met de mensen die ze hebben...


    Jongeren;
    - Jongen - Rune Mateja - 19 - Gonplei
    - Jongen - Lucas - 19 - Aureolus
    - Jongen - Keagan Yate - 23 - Ignatius
    - Jongen - Marshall Sadler "Spike-E" - 24 - Angmar
    - Jongen - Cain Stephans - 26 - Angmar
    - Jongen - Nicky Cane "Force" - 22 - Hohenheim
    - Meisje - Estera - ? - AsamiSato
    - Meisje - Celeste Silver Twisteye "Silver" - 25 - Hohenheim
    - Meisje - Marguerite Crux - 20 - Angmar
    - Meisje - Bird Forsyth - 19 - Repair
    - Meisje - Abbygail Raven Ryess - 18 - Aereolus
    - Meisje - Nimf Yates - 18 - Waldeinsamkeit
    - Meisje - Pearl - 21 - Waldeinsamkeit


    Regels
    - Maximaal 3 personages
    - Jongens en meiden gelijk houden alsjeblieft
    -We schrijven in de 3e persoon, verleden tijd (tenzij meerdere toekomst willen)
    - Offtopic tussen haakjes of in het praattopic
    - Respect voor elkaar
    - Ruzies mogen alleen in het speeltopic
    - Plezier hebben!

    Topics;
    Rollentopic 1
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 20:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rune

    Rune begon te lachen toen hij hoorde wat Pearl zei.
    "Terug? Naar daar? Alsjeblieft niet," Hij had wel wat opgevangen van daar, maar het maakte hem ook niet meer uit wat die mensen deden. "Ik wil liever actie ondernemen dan terug gaan naar dat loze ka-" hij schrok even van Bird en keek op zij. "Hé," zei hij verbaasd toen hij zag dat ze naast hem in de boom zat. "Ik zou dat niet- Bird!" riep hij waarna hij naar beneden viel en hard op zijn rug terecht kwam. "Jezus." bromde hij pijnlijk en duwde zich omhoog. "Het gaat, maar het was niet zo een slimme actie..." zei hij eerlijk, maar niet boos. Zijn rug deed nu meer zeer dan zijn deed toen hij in de lucht hing.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 22:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bird.
    Schuldig bekeek ze Rune kort, waarna ze met haar 'goede' hand haar rugtas naar zich toe trok. ''Het spijt me. Ik denk dat het omhoog houden van de gevangene niet de enige valstrik was.'' Mijmerde ze koortsachtig, waarbij ze het brandende gevoel in haar handpalm probeerde te negeren. ''Kun je lopen, denk je?'' Ze kantelde haar hoofd iets terwijl ze hem inschattend aankeek. Ze zouden maar even hoeven te lopen om een rustplek op te zoeken. Zo lang ze maar konden zitten. . . Ze had tijd nodig om uit te zoeken wat er met dat touw was, en nog erger: wat het met haar zou doen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rune

    Met een vragende blik keek hij naar Bird. Meer dan alleen de gevangene omhoog houden, wat bedoelde ze daarmee. Hij hoorde haar auw roepen, maar kon niet echt iets bedenken.
    "Tuurlijk, ik laat een beetje pijn me niet stoppen," hij stond op en rekte zijn rug even, waarna even gekraak te horen was. Al snel was hij weer soepel en glimlachte. "Zie?" Hij keek naar Pearl. "Dus, dames. Waar willen jullie heen?"

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 22:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik voel me een spammer.. Maar ik heb dit MSV echt gemist. :c

    Bird.
    Ze wierp een goede blik in de rondte voor ze uiteindelijk naar Pearl keek. Ze was er nog niet zo goed over uit of ze te vertrouwen was, maar voor nu was iedereen die mee wilde welkom.
    ''We verliezen daglicht. Een plek om te slapen zal een goede, eerste zijn. Pearl stelde al voor om om ste beurt de wacht te houden. Ik wil best de eerste zijn.'' No way dat ze zou gaan slapen met weliswaar gif in haar lichaam. Hoe had ze ook zo stom kunnen zijn? Ze ademde scherp in door haar neus waarna ze in de richting van struiken knikte. ''Daarlangs? Grote kans op water.'' Haar hand tintelde en het gevoel spreidde uit naar haar pols en onderarm, en ze maakte zich oprecht zorgen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Haha waarom denk je dat ik terug ben :W maar nu ga ik toch wel slapen hoor. Tien voor half acht op, doeii )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb nu geen tijd om te reageren en ook niet om bij te lezen, maar zorgen jullie er wel voor dat Spike-E niet opeens verdwenen is? C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oui. Spike-E is tres important. Hij kan er gewoon bij staan. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oké. Just saying, hoor. Ik moet nog bijlezen. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wilde hem alleen niet besturen, dus ik heb hem niet in het speciaal genoemd zeg maar. (Tja, meer RPG'er dan MSV'er).
    Maar als je wel reageert morgen, kun je dus gewoon prima doen dat hij erbij is. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Is goed. Je mag hem natuurlijk altijd noemen zodat hij niet uit wordt geschreven en als je hem geen hele verhalen laat vertellen valt het allemaal wel mee. In het ergste geval vraag ik (of met wiens personage je ook schrijft) om iets aan te passen. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zal het onthouden. Dus dat is gewoon prima met MSV? Dan zal ik het onthouden. Voor nu mag je gewoon doen dat Spike-E er al die tijd heeft bijgestaan, als je wil. En misschien zelfs met een idee komt waar ze heen zouden moeten of zoiets. We zien het wel, haha.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het is niet ideaal, maar het is nog altijd beter dan dat personen worden 'vergeten' omdat de schrijvers even niet zo actief zijn of dat je tot Sint juttemis zit te wachten totdat iedereen gereageerd heeft . Meestal laten we hem dan iets zeggen, of even naar diegene kijken om te laten zien dat hij er ook nog is. De ene durft er verder in te gaan als de ander, maar de ongeschreven regel is altijd dat je wel het risico loopt dat je het van de oorspronkelijke schrijver moet aanpassen als dingen naar zijn mening in strijd zijn met zijn karakter. Gaandeweg leren we de karakters natuurlijk steeds beter kennen en wordt het makkelijk om in te schatten wat een ander personage doet in bepaalde situaties. (:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 23:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Weer iets geleerd. Ik ben er altijd terughoudend in, haha. Meer een RPG'er, waarin de regels een stuk strikter zijn. Maar ik zal er hier zeker rekening mee houden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Kan ik even alle naamsveranderingen en shit krijgen. Dan pas ik dat straks aan.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Vivir is onderhand Waldeinsamkeit. Ik wist dat trouwens ook niet over dat personages besturen. Ik rpg ook meer, maar ik zal het ook onthouden.)


    She was always looking for more..