• Ons 10-daagse feest is bijna over en ik wou nog graag eens stilstaan bij hoe het komt dat we nu het 10-jarig-jubileum kunnen vieren. Dat is toch wel dankzij Rutger en dat vind ik een mooi applausje waard. Had hij niet op het idee van een quizzensite gekomen en het daarna steeds verder blijven uitwerken, dan had Quizlet niet kunnen staan waar het nu staat. Rutger heeft zich 10 jaar van zijn beste kant laten zien en probeert nog steeds mee te gaan met de tijd en met de suggesties die dagdagelijks gedaan worden. Dat doet die allemaal naast zijn persoonlijk leven met een vriendin en 2 kinderen. Ik vind dat een enorm knappe prestatie.

    Vandaar dat ik hem toch nog extra in de bloemetjes wou zetten!



    Dus bij deze: danku Rutger!
    We gaan voor nog zo'n mooie 10 jaar! ;)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OakenshieId schreef:
    Ontzettend bedankt! (flower)
    Het klinkt misschien overdreven, maar zonder Quizlet zou mijn leven er toch heel anders uitzien.(bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Thank you, Rutger. (flower)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heel erg bedankt, Rutger (hoera)


    Ik wil een tuin vol egels

    Bedankt, Rutger! (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Quizlet is altijd al een geweldige uitlaatplek geweest voor emoties (vaak door middel van stories). Ik heb heel veel leuke mensen ontmoet via deze site. Rutger, bedankt!


    Alleen maar tranen van geluk

    OakenshieId schreef:
    Ontzettend bedankt! (flower)
    Het klinkt misschien overdreven, maar zonder Quizlet zou mijn leven er toch heel anders uitzien.(bloos)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Als je ziet hoe Quizlet eerst was en dat vergelijkt met die van nu, zie je duidelijk veel verschillen en hoeveel er veranderd en gegroeid is in die afgelopen 10 jaren. Het is uitgebreid met een aantal totaal nieuwe looks, knopjes, ditjes en datjes.
          Er zijn zoveel vriendschappen ontstaan door deze site en zoveel mensen geholpen met hun problemen (of dit nou is door het alleen schrijven van verhalen of dat het door een topic aanmaken met hun problemen), ook ruzie's (maar die horen er nu eenmaal bij in het leven) en ik denk dat ik van mede mag spreken als ik zeg dat Quizlet een groot deel van mijn leven heeft bestaan. En geholpen tot wie ik nu ben. Bedankt Quizlet.
                      Bedankt Rutger.
          Op nog eens 10 jaar, en 10 jaar, en de volgende 10 jaar!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 19:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zabimaru schreef:
    Ik ben 't helemaal eens met wat hierboven staat! Dat er nog vele jaren Quizlet mogen komen :3


    Dit is een terechte dankbetuiging. Ik ben het hier volledig mee eens!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik moet zeggen dat ik hier een hoop shit heb meegemaakt, maar dat weegt niet op tegen alle goede dingen die ik hier heb meegemaakt. De gezellige momenten waarop wij als alle users samen streden tegen trollen en fakers. Waarop we ons ei aan elkaar kwijt konden en elkaar advies konden geven, lief en leed konden delen. Ik ben het niet altijd eens met hoe dingen soms gaan, maar we zijn en blijven mensen. We zijn niet perfect en dat hoeft ook niet. Ik ben blij dat dit forum bestaat en dat ik er zoveel adviezen heb kunnen ontvangen van mensen. Het betekent veel voor me dat mensen hier wél naar me luisteren, want in de realiteit is dit lang niet altijd zo geweest en juist toen had ik dit forum. Bovendien, waar moet ik anders mijn kattenfoto's spammen? De mensen op Facebook vinden het maar irritant, maar hier wordt het gewaardeerd. Ik kan me nog goed herinneren hoe mensen er voor mij waren toen ik de ene relatie na de andere had die uitging, toen Pom overleed en toen ik van school moest wisselen. Dankjulliewel users én crew van Quizlet!

    Bovenal: Bedankt, Rutger!





    26 - 02 - '16

    Heel erg bedankt voor alles :)


    Life is hard and then we die

    Super, super bedankt, Rutger! Ik denk dat iedereen echt vet hard apprecieert wat je al allemaal voor deze site gedaan hebt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb het topic doorgestuurd naar Rutger.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Thumbs up for Rutger!

    *hoera*

    *hoera*

    *hoera*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bedankt Rutger! (:

    Krull schreef:
    Dankjewel Rutger!
    Quizlet is echt een geweldige site waar ontzettend veel mensen heel graag komen! Dat heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen met de quizzen site die je 10 jaar geleden begon (Y)

    Dankjewel dat je nog steeds regelmatig nieuwe dingen voor Q programmeert!


    16 - 09 - '17