• Ons 10-daagse feest is bijna over en ik wou nog graag eens stilstaan bij hoe het komt dat we nu het 10-jarig-jubileum kunnen vieren. Dat is toch wel dankzij Rutger en dat vind ik een mooi applausje waard. Had hij niet op het idee van een quizzensite gekomen en het daarna steeds verder blijven uitwerken, dan had Quizlet niet kunnen staan waar het nu staat. Rutger heeft zich 10 jaar van zijn beste kant laten zien en probeert nog steeds mee te gaan met de tijd en met de suggesties die dagdagelijks gedaan worden. Dat doet die allemaal naast zijn persoonlijk leven met een vriendin en 2 kinderen. Ik vind dat een enorm knappe prestatie.

    Vandaar dat ik hem toch nog extra in de bloemetjes wou zetten!



    Dus bij deze: danku Rutger!
    We gaan voor nog zo'n mooie 10 jaar! ;)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rutger je bent een held!
    Bedankt voor ALLES!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Bedankt Rutger voor het bouwen en onderhouden van deze website! Door de jaren heen is het steeds populairder en beter geworden en ik ben ervan overtuigd dat het alleen maar nog beter zal worden met alle verbeteringen die er zijn! ;)
    Zonder jou geen Quizlet!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heel erg bedankt, Rutger, voor het bouwen van deze geweldige site en alle moeite die je er door de jaren heen in hebt gestoken!! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik zit hier nou al 7 jaar op en verveel me nooit. Bedankt Rutger, dankzij Quizlet heb ik veel geleerd, waar onder het schrijven van verhalen en het maken van vele nieuwe vrienden. Je bent de beste! Quizlet forever!

    Zabimaru schreef:
    Ik ben 't helemaal eens met wat hierboven staat! Dat er nog vele jaren Quizlet mogen komen :3


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.