•      
          Zojuist heeft hij de jongedame gevraagd om haar te kussen — echt te kussen. Ofwel, de vraag was zijn intentie. Alhoewel, deze kwam niet geheel over zijn lippen. Jude voelt zijn wangen alsmaar roder worden van pure schaamte, wetend dat zijn ervaring te minimaal is rondom zulke jongedames — zelfs na zijn langdurige appcontact met Aspen. Zelfs op hun eerste date heeft er een zoen plaatsgevonden, hoewel deze voornamelijk uit Aspen's beweging kwam. Daarbij stond Jude simpelweg af te wachten — een ware nerd ten top.
          Jude zou willen dat hij zoveel moed heeft als zijzelf, maar uiteindelijk dwaalt hij af — vraagt hij haar naar drinken, waardoor de statische lucht rondom hen verdwijnt. Aspen's kijkers verduisteren, het oceaanblauwe overspoelend met donkere stormachtige wolken — helemaal door zijn eigen toedoen, lul.
          'Drinken?'
          Alhoewel het ene woord voldoende zou zijn om hem te doen laten uiteenvallen, doen haar verslappende armen rondom zijn middel dat alsmaar meer. Aspen blijft op afstand staan — dichtbij, o zo dichtbij — maar de lucht tussen hen voelt ijskoud.
          'Ik, eh— denk het wel, ja?' Aspen kijkt bedenkelijk naar boven, haar wenkbrauwen fronsend. Jude voelt zichzelf wegkijken van haar blik, niet in staat om deze te beantwoorden. Wat zou ze van hem gaan denken, na dat allemaal? Aspen is geen jongedame welke aan het lijntje wordt gehouden. 'Is alles oké, Jude?' volgt daarna plotsklaps uit haar, waardoor Jude's kijkers vanzelfsprekend naar Aspen schieten — de directheid van haar vraag overduidelijk hoorbaar. Waarom heeft ze hem zo snel door? Alsof ze elkaar al vele jaren kennen.
          Wat zou hij haar vertellen? Wellicht de waarheid over het gegeven dat hij zijn vriend een moord heeft zien plegen, of dat zijn vader een moordenaar is. Jude lijkt een baken te zijn voor deze verschrikkelijke daden, zijn leven daardoor getekend als geen ander. Nadat hij zijn geboorteplaats meermaals had verlaten, leek Jude alles achter zich te laten. Maar, niets is minder waar helaas. Overal lijkt zijn vader hem te volgen, stilzwijgend als een getrainde sluipmoordenaar. Jude wordt er gek van, maar kan er helemaal niets aan doen.
          'Ja, alles is oké.' Alhoewel de leugen snel over zijn lippen naar buiten glijdt, blijven zijn kijkers mistroostig staan. Aspen en hijzelf zouden nooit een koppel kunnen gaan vormen — aangezien zijn verleden verborgen zal moeten blijven, totdat hij een naam heeft gemaakt voor zijn eigen carrière.
          'Ik dacht even aan de gegeven speech, de leegte daarbinnen.' Jude kan haar naam niet eens in de mond nemen. 'Maar. . . Ik zou me moeten focussen op jou.' Daarbij krullen zijn mondhoeken omhoog. Wellicht is een toekomst met Aspen onmogelijk, maar hij zou van het hedendaagse genieten. 'Ik kan straks ook nog drinken halen,' mompelt hij dan, zijn handen opnieuw verstrakkend rondom haar — ditmaal met een andere reden. Voorzichtig haalt hij haar dichterbij, zijn handen naar haar rug toe glijdend: een omhoog richting haar nek, een omlaag richting haar onderrug.
          'Ik heb hier de hele zomer over na kunnen denken,' mompelt hij dan, zijn gezicht dichterbij dat van Aspen komend. Voorzichtig strelen zijn lippen over de hare, trachtend de buitenwereld uit te kunnen bannen. 'Ik wil nu alleen aan jou denken,' mompelt hij dan.

    Jude Thompson

    21 • Dromer • Outfit • @ Bonfire • & Aspen


    [ bericht aangepast op 30 sep 2021 - 19:42 ]


    Zal ik gaan of niet? Hmm. Ik durf biet te drinken en te eten, bang dat ik m'n eindexamenfoto ga verkloten met eten tussen m'n tanden, m'n Prodent White Now tandjes niet meer zo wit of met mijn ontbijtdrankje smoochie bij m'n mond. Urgh, nog anderhalf lesuur tot ik er weer als een verzopen kat mag bijlopen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gustin schreef:
    Pff. Ik fietste net over zo'n smal padje en fietste een langzame man voor me dus ik vroeg van "zou ik er langs mogen meneer" hij ging niet opzij dus vroeg ik het nog eens. Ging hij 1 cm opzij en zei van "ja schiet verdomme op dan " ik zei " dat past zo niet, maar ik moet de trein halen dus ik zou er graag Langswillen. "ja jezus, die haal je verdomme wel. Heb maar geduld"

    En dan zeggen ze dat de kinderen van tegenwoordig geen manieren hebben. _.

    What the fuck. Dat meen je niet? Dat je er nog zo rustig onder bleef zeg :') En? Had je 'm gered?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw... 4.9 voor project :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schoolfoto. Urgh. Zolang 'ie maar niets is zoals voorgaande jaren.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Godverdomme, dit is gewoon de druppel. Morgen ga ik naar de leerlingenbegeleiding en eis ik een gesprek, want die angstaanvallen zijn gewoon niet normaal meer. Dit is echt onleefbaar.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Net "De 100" besteld. Dat wordt lezuuh! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe the hell ga ik dit afkrijgen voor morgen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Meh, twee keer iets verloren vandaag. Ik win eigenlijk nooit iets. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    I want to smash my head against the wall.
    Seriously?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Assassin schreef:
    Meh, twee keer iets verloren vandaag. Ik win eigenlijk nooit iets. (no_chears)


    Als dit ook om die loterij dinges gaat: ik vind het ook jammer dat ik niets won. ):
    Misschien klinkt het cliché, misschien heb je een pechdag en op een andere dag meer geluk? (:
    *hug*
    (Als ik op de laptop had gezeten had ik een afbeelding geplaatst, maar die zal je er nu bij moeten verzinnen aangezien ik op m'n telefoon zit)


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    (...)

    Als dit ook om die loterij dinges gaat: ik vind het ook jammer dat ik niets won. ):
    Misschien klinkt het cliché, misschien heb je een pechdag en op een andere dag meer geluk? (:
    *hug*
    (Als ik op de laptop had gezeten had ik een afbeelding geplaatst, maar die zal je er nu bij moeten verzinnen aangezien ik op m'n telefoon zit)


    Ook, en nog iets anders waar ik aan mee deed vandaag verloren. Eigenlijk heb ik volgens mij nog nooit iets gewonnen in mijn leven, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ook, en nog iets anders waar ik aan mee deed vandaag verloren. Eigenlijk heb ik volgens mij nog nooit iets gewonnen in mijn leven, haha.


    Ik heb wel eens wat gewonnen, maar dat is like 6 jaar terug ofzo.. :x
    Verder heb ik vaak gewoon pech of ik vis naast het net.


    26 - 02 - '16

    I miss you so hard it hurts.


    Commoner schreef:
    Hoe the hell ga ik dit afkrijgen voor morgen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    Meh, twee keer iets verloren vandaag. Ik win eigenlijk nooit iets. (no_chears)

    I know the feeling, and it sucks.


    Quiet the mind, and the soul will speak.