• Ik & Horlinson gaan samen een verhaal schrijven. Maar omdat ik niet echt zo goed kan omgaan met gimp en photoshop vroeg ik mij dus af of iemand een cover in onze plaats zou kunnen maken. Hieronder wat meer informatie voor de cover!

    Titel verhaal: Shades of Psycho (deze liefst op de cover)
    Foto's:


    Sfeer: Mysterieus, een tikkeltje eng..
    Horizontaal of verticaal: Wat het mooiste is.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 14:50 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik heb iets voor je geprobeerd. Ben er niet helemaal tevreden over, maar goed.



    Happy Birthday my Potter!

    Ik zie nu ook echt dat ik de H ben vergeten. Dom dom dom. Ik pas het wel aan als je hem wil gebruiken.


    Happy Birthday my Potter!

    ik heb ook iets geprobeerd. Kijk maar of je het iets vind.


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Ik heb nu dit, geen idee of dat is wat je zocht. Ook was het mijn bedoeling er wat aan toe te voegen, maar aangezien ik geen idee heb waar het verhaal verder over gaat is dat niet echt mogelijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Zou je een samenvatting kunnen geven? Of tenminste iets over de verhaallijn?
    Dat zou het iets gemakkelijker maken om een mooie cover met wat meer details te maken. Ik hou namelijk van wat meer gedetailleerde covers.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    Ik weet niet of het goed is, ik wou gewoon eens proberen :)


    Life is like a staircase. You have to go up each stair to reach te top.