• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Het nieuwe topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Assa Guðmundsdóttir - 16 [Natas]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 22:02 ]

    'Ik heb in mijn jeugd een wereldreis gemaakt,' bekende Viktor.
    'En de Sahara is een zeer prachtige plek, als je weet waar je moet zoeken.'

    Omdat zijn gezicht niet bedekt was en Zoë maar één manier kon bedenken om haar frustraties te uiten, ramde ze haar vuist in zijn gezicht. Ze voelde het bot kraken onder haar knokkels, maar het deed ook háár pijn! Brullend trok ze haar hand terug, maar ergens was ze toch wel voldaan.
    'Dit is meer om te lachen,' zei ze.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius liet de lege fles op de grond vallen en greep vloekend naar zijn neus. Hij voelde de regen vermengen met een stroperige, warmere substantie waarvan hij wist dat het zijn bloed was. Vervolgens drukte hij zijn mouw tegen zijn neus.
    'Dat was totaal overbodig!'

    'Je verdient het,' vond Zoë. 'Niemand heeft ooit het lef gehad om dat te doen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'En ook niemand heeft vast het lef gehad om je een gore trut te noemen, want dat ben je!' gromde Ignatius die zijn mouw nog steeds tegen zijn neus gedrukt hield.
    'Bijna net zo erg als Samantha! Jullie sporen geen van allen!'

    Zoë was wel voor meer uitgemaakt, maar dat zou Ignatius niet weten. Wat wist hij eigenlijk van haar? Niet dat hun verstandhouding ooit had toegestaan dat ze elkaar persoonlijk leerden kennen, maar toch.
    'Dat is wat jij denkt,' bromde ze en ze genoot van de aanblik van het wegspoelende bloed op zijn gezicht. 'Het is anders wel jouw ego dat nu aan gort is.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius grinnikte waarbij wat van het waterige bloed in zijn mond terecht kwam.
    'Niet dan? Ben ik niet de eerste? Heeft je geliefde Li je hart al gebroken voordat ik dat kan?'
    Hij spuugde in haar richting.

    Ondanks dat het regende, vond Zoë het niet acceptabel en probeerde weer naar hem uit te halen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Sloane, hé! Wat fijn om jou ook te zien,' zei Megan oprecht. 'Hoe gaat het met jullie?' Ze keek weer naar Noha. 'Ik heb zo lang naar je gezocht.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Wat doe ik hier?' Wense herhaalde zijn vraag. 'Ontsnappen van die gekken uit het dorp! Ze probeerde mij te vermoorden!' Wense voelde tranen opborrelen, ze trok zich dicht tegen Ardaneus aan. Gezien hij een van de weinige bekende gezichten was die ze hier had gezien.

    -

    Eva stond er een beetje ongemakkelijk naast.

    Ardaneus omhelsde haar wat stijfjes.
    'Waarom deden ze dat?'

    Ignatius ontweek Zoë's poging om hem te raken, en sloeg vervolgens met zijn vlakke hand in haar gezicht.

    'Au! Lul!' Ze drukte haar vingers tegen haar natte wang. Door het water dat nog steeds over haar heen stroomde, deed het alleen maar mer pijn. Ze besloot dekking te zoeken tegen de regen en hoopte daar op te kunnen drogen.
    Zoë stapte op een van de huisjes af, gaf een ruk aan de deur en merkte dat die vergrendeld was. Ze bonsde erop, maar er werd neit open gedaan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius grinnikte.
    'Het zit je ook niet mee, hè?'
    Hij richtte zijn stok op de deur en na een kleine tik vloog die open.
    'Je mag me later wel bedanken.'

    Zoë draaide zich geérgerd om. 'Nee. Nee. Ik ben jou nergens dankbaar voor.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes