• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Het nieuwe topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Assa Guðmundsdóttir - 16 [Natas]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 22:02 ]

    Noha haalde haar schouders op. 'Ik weet niet meer of ik haar nou gezien heb of niet. Misschien net even bij het toverstokken halen, maar ze is niet naar me toe gekomen. In de andere wereld was ze er wel.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Wense en Eva staan nog steeds gezellig bij Ardaneus]

    [Ja, dus beantwoord maar snel Ardy's vraag!]

    Sloane kon zich niet voorstellen dat Megan haar vriendin niet wilde zien in een wereld waar alles zo vreemd was, en ging er maar vanuit dat Noha het zich verbeeld had.
    'Ik ben blij je weer te zien,' bekende ze. 'Het is jaren geleden.'
    Na hun schooltijd waren ze elkaar langzaam uit het oog verloren en ze wist niet wat er eigenlijk van haar terecht was gekomen, maar vond dit niet het goede moment om ernaar te vragen.
    'Heb je al een slaapplek uitgekozen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Noha schudde haar hoofd. Ze had niet meer gezien dan deze primitieve keuken, maar merkte dat ze er al van uit was gegaan dat ze hier zou blijven.
    'Ik denk dat dit huisje voldoet,' antwoordde ze. 'We kunnen het hier best wat leefbaarder maken.'
    Het rook er in ieder geval nu naar eten en dat was een stuk beter dan toen ze hier voor het eerst binnengekomen was. Men was met zijn proviant weer naar buiten gegaan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sloane knikte. Ze vond het wel fijn om een beetje centraal te wonen. 'Ja, dat moet wel lukken.'
    Ze streek even over haar toverstaf. 'Zeker nu ik jou heb.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Jeff wil je met Alaine? Een Maartje... jij met Sam?^^]

    Assa trok haar hand los. Ze hoopte iemand te kunnen vinden die die creep van een Ablaze een beetje uit haar buurt kon houden, maar ze kende de mensen rondom haar niet echt en had geen flauw idee wie zich om anderen bekommerde en wie een sterke tovenaar was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alaine keek verbaasd.
    'Ik heb het dorp en de bibliotheek verkend.' antwoordde ze.
    'Hoezo zocht je me dan?'

    'Ik was bezorgd om je, maar het is fijn om te zien dat je weer kunt lopen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik vind van niet,' zei Megan zachtjes. 'Heb jij al een slaapplaats uitgezocht?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Sykes schudde zijn hoofd. 'Nee. Zullen we anders op zoek gaan naar je vriendin?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Kom nou toch,' zei Ablaze en hij keek haar deze keer wat serieuzer aan. 'Je hebt hier niemand behalve mij. Wil je de enige persoon die je kent ook bij je wegduwen?'
    Hij wist niet precies wat hij van haar wilde. Hij wilde meer met haar doen dan haar enkel zien sterven: hij had immers nog wat af te maken, maar hij vond het ook niet interessant om haar met magie te overmeesteren. Het liefst had hij nog jaren plezier van haar.
    'Je kunt me vertrouwen dat weet je. Als het aan Syn had gelegen was Astildur allang dood geweest, maar ik hield hem in leven.' Nog maar net, dat wel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Megan knikte. 'Ja, ik ben nu al tijden naar haar op zoek. Ze moet hier ergens zijn.' Sykes hielp haar overeind en Megan keek even later hoopvol om zich heen. 'Ik zie haar niet. Ze moet hier toch zijn?' zei ze een beetje wanhopig.
    'Ze is hier vast ergens,' antwoordde Sykes kalm. Megan knikte onzeker en bleef om zich heen kijken. Uiteindelijk zag ze haar, en haar hart maakte een sprongetje van blijdschap.
    'Noha!' riep ze opgetogen. 'Noha! O, eindelijk heb ik je gevonden!'

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 19:52 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Assa rolde met haar ogen. 'Ik heb zelden iemand ontmoet die zo slecht kan liegen. Ik ben helemaal niet op jou aangewezen. Ik mag hier dan wel verder niemand kennen, maar ik ben ervan overtuigd dat ik zo nieuwe contacten leg.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Viktor stapte met een kom soep in zijn handen naar buiten.
    'Assa!' zei hij vriendelijk en hij liep op haar af.
    'Het is een tijd geleden dat ik u gezien heb, en u, heer Vivacious'
    'Hoe gaat het met jullie? Wanneer zijn jullie gearriveerd? Kom toch binnen!'